Auteur Topic: Coldfeet / Cutting it  (gelezen 5161 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Coldfeet / Cutting it
« Gepost op: 26-06-2004, 23:09:37 »
Coldfeet
Wie kent/kijkt deze leuke Britse serie en wat vind je ervan?? Ik vind het echt leuk.. begin er een btje verslaafd aan te raken :-\\ ;).

Maarre weet iemand hoe het zit met Jo en Pete, hoe komen die opeens getrouwd?! ??? Vindt Jo hem nou ook opeens leuk of is het alleen maar zodat ze in het land kan blijven?

Schattig he dat kindje van Adam..! :D

Edit 7 aug:
Cutting it
Afgelopen 2 weken kwamen de 6 afleveringen van de miniserie Cutting it op Nederland 2, over 2 rivaliserende beautysalons en vooral over wie met wie vreemdging... Een heel stuk minder leuk dan Coldfeet vind ik, maar ik heb t wel gevolgd en je raadt het al: nu heb ik de laatste afl weer gemist!! :\'( Grmbl, das toch wel irritant. Iemand het gevolgd/gezien?? :-\\
« Laatst bewerkt op: 7-08-2004, 21:16:40 door Annemieke »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Coldfeet
« Reactie #1 Gepost op: 29-06-2004, 11:23:13 »
Cold Feet werkt zeker verslavend!  ::oink::

Ik ben een paar weken geleden begonnen met kijken (we hebben thuis DVD 1 t/m 4, mijn ouders en broer waren er al gek van) en nu heb ik alle DVD's gezien en kijk ik op de televisie serie 5. Overmorgen komt DVD 5 trouwens uit, dan is ook de aller-aller-laatste aflevering op televisie te zien.

Ik weet al wat er gaat gebeuren.. Ik zeg natuurlijk niets, maar wat er gebeurt is zeer verrassend..!  ???

 

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Coldfeet
« Reactie #2 Gepost op: 29-06-2004, 13:30:58 »
Cool dat je het zo leuk vindt Heinz! :D Hmm, overmorgen, da's donderdag, dan kan ik nie kijken, weet ik niet hoe het 'afloopt'.. :-\\ mss toch maar opnemen dan..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Coldfeet
« Reactie #3 Gepost op: 29-06-2004, 19:20:40 »
Ik zou het zeker opnemen als ik jou was!

En als je het echt heel leuk vindt moet je zeker de eerdere series bekijken! Als er een DVD Box uitkomt zeker kopen! :D ::ok::

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Coldfeet
« Reactie #4 Gepost op: 30-06-2004, 23:09:28 »
Nou, menn.. heb vandaag gekeken.. Ik weet echt niet hoe die afl van morgen dan verrassend zal zijn, maar ik heb bij de afl van vanavond echt zitten janken! :\'( Zo ontzettend zielig!! Ik had hem wel al een keer gezien volgens mij, hij kwam me echt bekend voor, maar vorige keer had ik geen idee wie het waren en wat er precies was gebeurd.. Nu leefde ik helemaal mee en ging ik dus helemaal meehuilen :-\\. Hrm, voel me nu helemaal vaag om naar bed te gaan.. Weet niet of ik wel zo blij ben dat ik heb gekeken, nu heb ik wel 10 things I hate about you gemist ::).

Maar je bedoelde zeker dat de gebeurtenis van vandaag zeer 'ver(r)assend' was ::). (snif)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Coldfeet
« Reactie #5 Gepost op: 1-07-2004, 18:15:33 »
Maar je bedoelde zeker dat de gebeurtenis van vandaag zeer 'ver(r)assend' was ::). (snif)

 ;)
Ja dat bedoelde ik inderdaad. Ik dacht laat ik maar niet 'schokkend'  :o zeggen want dan had je wel kunnen raden wat er zou gebeuren.

Wat er vandaag gebeurt weet ik eigenlijk niet. Treuriger dan gister kan volgens mij niet.. :\'(

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Coldfeet
« Reactie #6 Gepost op: 2-07-2004, 13:11:06 »
Treuriger dan gister kan volgens mij niet.. :\'(
nee idd zeg.. echt te erg :\'(

maar ik ben het vergeten op te nemen..!! :o :-[ :\'( ::niet-ok::

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Coldfeet / Cutting it
« Reactie #7 Gepost op: 7-08-2004, 21:20:57 »
Sorry dat ik alweer in mn eigen topic post, maar ik heb even een oproepje... En omdat het toch weer over een Britse serie gaat, vond ik dat het wel in dit topic kon (dan val ik jullie ook niet lastig door allemaal topics aan te maken). Wie heeft de serie Cutting it enigszins gevolgd?? Of zou iemand weten of t nog herhaald wordt..? Kheb nl de laatste afl (van de 6) gisteren gemist.. :(

Edit: Coldfeet komt trouwens nog wel op Belgie 2! :D Maar dat speelt veel eerder dan de serie die ik op de Nederlandse zender heb gezien.
« Laatst bewerkt op: 7-08-2004, 21:35:13 door Annemieke »

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Coldfeet / Cutting it
« Reactie #8 Gepost op: 8-08-2004, 21:52:10 »
Sorry voor weer eens op mezelf reageren, maar anders blijf ik editen... Kwilde ff melden dat die laatste afl van Cutting it volgens de gids vanavond herhaald wordt (zeer vaag en onduidelijk waarom, maar ik hoop maar dat t waar is!) dus dan kan ik m alsnog opnemen! ::ok:: :D