Poll

Wie is de Kroongetuige

Bo
2 (4.7%)
Fred
13 (30.2%)
Birgit
28 (65.1%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [KG] Wie is de Kroongetuige?  (gelezen 12260 keer)

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: [KG] Wie is de Kroongetuige?
« Reactie #140 Gepost op: 9-12-2018, 12:51:29 »
Het unieke van het concept: live interactie gecombineerd met fictie, wordt te weinig benut. Ik snap de toevoeging van de saboteur ook totaal niet. Dat maakt dat mensen het continu gaan vergelijken met 'Wie is de Mol', een populair programma, war je het niet van gaat winnen.

De saboteur voegde voor mij ook niks toe. De acties van Fred, hadden net zo goed achterwege gelaten kunnen worden. Spellen mislukten omdat ze te moeilijk waren of omdat mensen voor troefkaarten kozen. Liever had ik de focus gezien op 'Wie is de dader'. Daar gaat het toch om in een crimi. Degene die de dader ontmaskert en het sluitende bewijs vindt zou moeten winnen.

De term Kroongetuige is ook totaal verkeerd gebruikt. Een kroongetuige is een dader, een medeplichtige die in ruil voor strafvermindering getuigt tegen zijn compagnon. Iemand van die politie die heult met de vijand noem je een mol.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KG] Wie is de Kroongetuige?
« Reactie #141 Gepost op: 9-12-2018, 20:24:59 »
Daar ben ik het wel mee eens geloof ik. De saboteur voegt niks toe. Misschien proberen zonder?
You'll never walk alone

Offline RobbeV.

  • Forumlid
Re: [KG] Wie is de Kroongetuige?
« Reactie #142 Gepost op: 9-12-2018, 21:33:17 »
ik vind het zelf moeilijker om de kroongetuige te ontdekken dat de mol.
Is het de bedoeling dat wij thuis de kroongetuige zoeken of de dader? Ze zouden het denk ik beter moeten monteren om de kroongetuige écht te kunnen ontdekken.