Ik geloof dat het met pakketjes altijd heel erg afhankelijk is van locatie en bezorger zelf. Foutjes komen overal wel eens voor. PostNL heeft voor mij ook wel eens een brievenbuspakketje bij de buren bezorgd of een envelop aan de andere kant van de stad bezorgd op een postnl-punt, nadat ze het de voorgaande dag 'niet konden leveren'.
Al is het ook wel mijn gevoel dat DHL en GLS gemiddeld wat minder zijn dan de concurrenten. PostNL of Bpost vind gemiddeld toch het fijnste, al is het maar dat die ook een fatsoenlijk postkantoor hebben. DPD tot nu toe ook altijd prima, ook het fijnste qua volgen van bezorging qua tijd. Met UPS heb ik alleen ervaring aan de verzendkant, dat was toen wel altijd de meest professionele. (maar ook alleen de bestellingen voor buiten EU) GLS was wel echt elke dag treurig.
Vanochtend werd overigens mijn stapel verhuisdozen geleverd met GLS. Verwachte levertijd: 10:30-12:30.
Aankomsttijd: 9:30. Ik moest even snel wat aantrekken.
edit: lol, ik zie nu dat ik een vanochtend in de ontvangstmail een melding heb gekregen dat mijn pakket bij de buren is bezorgd, terwijl ik het zelf heb aangenomen. Nouja, liever zo dan andersom.