Auteur Topic: Welkom Jumbojet!  (gelezen 216 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Jumbojet!
« Gepost op: 5-01-2022, 14:13:04 »
Jumbojet van harte welkom hier op RealityNet! ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol en Expeditie Robinson! Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op Play4, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards (zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Jumbojet

  • Forumlid
Re: Welkom Jumbojet!
« Reactie #1 Gepost op: 10-01-2022, 16:55:39 »
Hallo malloten,
 ::zwaai::

 Ik ben Jumbojet, ik ben 70 jaar,  :o en woon in Zwolle. Heb een heel lieve man  ::hug:: en 3 kinderen met aanhang en 7 kleinkinderen.
De meesten van jullie komen me bekend voor omdat ik jullie al een aantal jaren als gast volg. Ik heb vanaf het begin alle afleveringen gezien. Heb het ook een aantal keren goed gehad, maar ik begrijp nu dat dat de weggevertjes waren.  ::tandpastasmiley:: Maar ja wel op een kleine tv waar ik nog niets mee kon. Ik had ook nog geen laptop of iPhone.
Nu heb ik een tv waar ik de beelden mee kan stilzetten, maar dan komt er een idiote KPN balk onder in het beeld en kan ik alsnog dat stukje niet bekijken. .  ::
Ik baalde enorm dat ik de livestream niet heb gezien en er überhaupt niet van gehoord had. Dus dat is de reden dat ik me nu hier heb aangemeld om van alles op de hoogte te worden gehouden. Ik lift voornamelijk mee op jullie bevindingen en conclusies en kijk daarna dan minstens 3 x alles nog terug.  ::tandpastasmiley::
Ik heb inmiddels een iPhone en doe mee met het verdenkspel met kinderen en kleinkinderen. Ik heb weinig computerkennis e.d maar daar heb ik jullie voor.   ::tandpastasmiley::ik zal fouten maken in tekst of smiley maar ik leer steeds weer bij.
Ik wens iedereen heel veel plezier met dit seizoen wie is de mol.

Liefs Jumbojet

 

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welkom Jumbojet!
« Reactie #2 Gepost op: 10-01-2022, 16:59:17 »
Welkom! ::bravo:: ::confettie::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom Jumbojet!
« Reactie #3 Gepost op: 10-01-2022, 18:27:00 »
Welkom ::bravo:: Veel speurplezier dit seizoen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Jumbojet!
« Reactie #4 Gepost op: 10-01-2022, 21:52:37 »
Welkom!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom Jumbojet!
« Reactie #5 Gepost op: 11-01-2022, 08:50:15 »
Welkom hier op dit forum!
Ich bin ein Bärliner!