Auteur Topic: Welkom Lotje00!  (gelezen 391 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Lotje00!
« Gepost op: 17-03-2022, 15:58:19 »
Lotje00 van harte welkom hier op RealityNet! ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol en Expeditie Robinson! Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op Play4, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards (zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom Lotje00!
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2022, 20:28:30 »
Wat leuk dat jullie zo voor iedereen een topic maken! ::ok::

Sinds ik wie is de mol kijk (2012) lees ik al mee op het wie is de mol gedeelte, het ene jaar meer dan het andere. Dit jaar weer heel actief gekeken, en toch maar eens een account aangemaakt om ook te kunnen reageren en mee te doen aan de extra dingen ::tandpastasmiley::

Kwam er toen ook achter dat het reality net veel groter is en je over veel meer programma's kan praten, dus wie weet neem ik daar ook wel eens een kijkje! ::bravo::

Omdat ik dus al jaren meelees voel ik me al helemaal thuis op het forum, en voelt het alsof ik een heel aantal van jullie al ken ::trots::::joehoe::

Verder ben ik 22 jaar, hou ik van muziek, ik zing en speel gitaar, en K3 is mijn guilty pleasure ::love:: ::love::

Dus tot snel weer, want ik kijk dit jaar ook voor het eerst de mol België! ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 10-04-2023, 12:05:39 door Lotje00 »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom Lotje00!
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2022, 08:52:29 »
Welkom op dit forum, Lotje!
Ich bin ein Bärliner!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welkom Lotje00!
« Reactie #3 Gepost op: 21-03-2022, 11:19:24 »
Welkom Lotje! ::bravo:: Veel plezier met De Belgische Mol dit jaar ::love::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Lotje00!
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2022, 19:23:10 »
Welkom hier!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Welkom Lotje00!
« Reactie #5 Gepost op: 24-03-2022, 23:13:16 »
Wat leuk dat jullie zo voor iedereen een topic maken! ::ok::

Sinds ik wie is de mol kijk (2012) lees ik al mee op het wie is de mol gedeelte, het ene jaar meer dan het andere. Dit jaar weer heel actief gekeken, en toch maar eens een account aangemaakt om ook te kunnen reageren en mee te doen aan de extra dingen ::tandpastasmiley::

Kwam er toen ook achter dat het reality net veel groter is en je over veel meer programma's kan praten, dus wie weet neem ik daar ook wel eens een kijkje! ::bravo::

Omdat ik dus al jaren meelees voel ik me al helemaal thuis op het forum, en voelt het alsof ik een heel aantal van jullie al ken ::trots::::joehoe::

Verder ben ik 22 jaar, hou ik van muziek, ik zing en speel gitaar, en K3 is mijn guilty pleasure ::love:: ::love::

Dus tot snel weer, want ik kijk dit jaar ook voor het eerst de mol België! ::vergroot::
Welkom Lotje  ::bravo:: Ik denk dat er wel een aantal forummers zijn die jou nu leuk vinden met K3 als Guilty Pleasure (Hoi Dennis  ::zwaai::).

Misschien moet je aan het einde van het jaar meedoen aan de medeforummersquiz (als je het gevoel hebt ons al jaren te kennen :P).

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom Lotje00!
« Reactie #6 Gepost op: 29-03-2022, 15:40:04 »
Welkom Lotje  ::bravo:: Ik denk dat er wel een aantal forummers zijn die jou nu leuk vinden met K3 als Guilty Pleasure (Hoi Dennis  ::zwaai::).

HALLOOOO, ik heb auditie gedaan bij K2 zoekt K3  ;D. is niets geworden

Welkom Lotje!  ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom Lotje00!
« Reactie #7 Gepost op: 2-04-2022, 12:24:29 »
Welkom  ::bravo::