Auteur Topic: Wat is Paradise Hotel 2005?  (gelezen 14517 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat is Paradise Hotel 2005?
« Gepost op: 16-09-2005, 19:32:25 »
Paradise Hotel

Dé belangrijkste hotelregel? Alles kan en alles mag... 
Het meest exclusieve hotel ter wereld. Vijf mannelijke en zes vrouwelijke singles zijn er te gast en leven er in een wereld van ultieme luxe... Welkom bij Paradise Hotel!
 
De singles hebben maar één doel: zo lang mogelijk in Paradise Hotel blijven, want dan kunnen ze de trotse eigenaar worden van maar liefst 50.000 euro! Dat kan echter maar op één manier: een partner vinden om een kamer mee te delen. Blijf je alleen over, dan vlieg je er onverbiddelijk uit. Maar in Paradise Hotel is niets wat het lijkt. De hotelgasten worden elke dag blootgesteld aan de meest onverwachte wendingen en intriges. Liefde en vriendschap kunnen plotseling omslaan in haat en nijd, of visa versa. En...niemand weet hoe of wanneer zijn tijd is gekomen om het hotel te verlaten.

Hoog soapgehalte
Deze gloednieuwe reality-soap was in de Verenigde Staten en Scandinavië een ware kijkcijferhit. Paradise Hotel is een origineel realityspel, met een hoog soapgehalte. De kijker zal dagelijks kunnen meeleven met de kandidaten, hun emoties, gevoelens en verwachtingen. Alle soapelementen zijn aanwezig: de personages, de vormgeving, de muziek en het dagelijkse vervolgverhaal.

Het Hotel
Een idyllische bestemming, met een paradijselijke en exotische uitstraling, zo kan Paradise Hotel het best omschreven worden. Het hotel ligt vlak bij een kust, die omgeven is door een prachtig zandstrand. Ook het landschap is er uniek: koraalriffen, natuurparken, bergen... De grootste troef van het hotel is ongetwijfeld de gastvrijheid van het personeel. Dag en nacht staan zij, met de glimlach, ten dienste van de elf vrijgezellen. Qua ontspanning beschikken de singles over een verfrissend zwembad (de gemiddelde dagtemperatuur bedraagt 33°C), een bar waar de margarita’s en tequila’s rijkelijk zullen vloeien, een dakterras met bijhorende fitness-apparaten en een lounge-bar voor de intiemere gesprekken...

Uitzendtijden Veronica
  • 22.30 uur. Van maandag t/m donderdag zie je om half elf 's avonds een nieuwe aflevering
  • 18.35 uur. Elke dinsdag t/m vrijdag zie je rond half zeven de herhaling van de aflevering van de dag ervoor.
  • Maandags om 18.35 uur zie je een compilatie van de gebeurtenissen van de voorafgaande week.


Uitzendtijden VT4
  • 22.50 uur. Van maandag t/m donderdag






Meer foto's?


 
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #1 Gepost op: 16-09-2005, 22:57:36 »
kansloos...
ik vind het niet Realitynet-waardig

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #2 Gepost op: 17-09-2005, 11:26:06 »
Het is heel anders dan Temptation Island. Dit spel draait veel meer om tactiek en slim spel dan om liefde en 'grenzen opzoeken' zoals TI.

Omdat er weinig spelelement is zoals in Expeditie Robinson (als je goed bent in proeven kun je heel ver komen) draait het hier volledig om tactiek, wat het tot een heel gaaf spel maakt.

De Amerikaanse versie was heel spannend (vond ik), maar van programma's van Veronica ben ik nog nooit zo ondersteboven geweest. Ik ben benieuwd hoe dit gaat worden.

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #3 Gepost op: 17-09-2005, 11:29:43 »
wanneer begint t? ::tandpastasmiley::

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2005, 11:34:49 »
ow ik zie t al ::schaam::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #5 Gepost op: 19-09-2005, 19:29:17 »
kansloos...
ik vind het niet Realitynet-waardig

Reality is Reality, toch?
Big Brother is ook niet veel aan, vind ik. Maar het is nu eenmaal reality-tv.
Ben benieuwd, heb er nog nooit iets van gezien. Maar of ik het elke dag blijf volgen....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #6 Gepost op: 19-09-2005, 19:55:06 »
Reality is Reality, toch?
Big Brother is ook niet veel aan, vind ik. Maar het is nu eenmaal reality-tv.
Ben benieuwd, heb er nog nooit iets van gezien. Maar of ik het elke dag blijf volgen....
waarom is er dan geen forum van Temptation Island... Das ook reality en ongeveer hetzelfde als dit

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #7 Gepost op: 20-09-2005, 09:34:43 »
Ik vond de VS versie hiervan super, deze ga ik zeker niet kijken!
Some light in your eyes...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #8 Gepost op: 20-09-2005, 12:45:42 »
waarom is er dan geen forum van Temptation Island... Das ook reality en ongeveer hetzelfde als dit
Is Temptation Island bezig dan?  ::oink::

Dit nieuwe systeem om van reality programma's één subforum te hebben is nog maar net ingevoerd.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #9 Gepost op: 20-09-2005, 12:58:19 »
Ik vond de 1e aflevering er overigens wat gemanipuleerd uitzien.
Die twee die met elkaar aan het praten waren in het zwembad. De ene keer hing de rand van het zwembad voor zijn mond (en zag je dat ie eigenlijk helemaal niet aan het praten was) de andere keer stond er bij dat meisje net "toevallig" een glas voor haar mond en leek het overigens alsof zij ook niet aan het praten was. En voor de rest filmden ze steeds de andere persoon die NIET aan het praten was. Alsof het een door de productie ineengezet fake gesprek is.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #10 Gepost op: 24-09-2005, 17:10:08 »
En de kijkcijfers zijn lekker slecht :P
Some light in your eyes...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #11 Gepost op: 3-11-2005, 23:19:51 »
Tis leuk  ;D  ::jaja::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #12 Gepost op: 10-12-2005, 10:51:00 »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #13 Gepost op: 10-12-2005, 10:52:16 »
en afgelopen ::niet-ok::
::jaja:: dat wel...  ::niet-ok:: Maar ik kan op internet alle afleveringen nog eens zien... Best ok  8)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #14 Gepost op: 11-12-2005, 16:19:39 »
::jaja:: dat wel...  ::niet-ok:: Maar ik kan op internet alle afleveringen nog eens zien... Best ok  8)
Maar komt er nog een vervolg volgend jaar?
De kans lijkt mij heel klein..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is Paradise Hotel 2005?
« Reactie #15 Gepost op: 12-12-2005, 20:56:31 »
ik denk het ook niet nee ::ohno::