Auteur Topic: [BBUS22] Biechtstoel  (gelezen 285 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
[BBUS22] Biechtstoel
« Gepost op: 11-09-2022, 09:50:03 »

Kandidaten, welkom in de biechtstoel. Hier kun je al je geheimen en frustraties kwijt over het spel, je medekandidaten en wat dan ook nog meer.

Onze pm-box staat natuurlijk ook altijd open voor jullie geheime biechten!  ::vergroot::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Biechtstoel
« Reactie #1 Gepost op: 16-09-2022, 23:38:12 »
Ik ben HOH, en hoewel ik veilig ben deze ronde moet ik ook nomineren.

Dit kan mss nadelig zijn in de toekomst, maar voor nu ben ik tevreden dat ik nog een weekje in dit spel zit
klaar voor de strijd

Offline Insanis

  • Forumlid
Re: [BBUS22] Biechtstoel
« Reactie #2 Gepost op: 20-09-2022, 10:57:11 »
hai big brother. Mag ik een secret mission alsjeblieft?

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [BBUS22] Biechtstoel
« Reactie #3 Gepost op: 20-09-2022, 16:16:49 »
Beste Big Brother


Het einde van de eerste week is alweer in zicht! Wat kan de tijd toch hard gaan. We kregen deze week 2 opdrachten. En bij beide heb ik hard geflopt! Bij de Veto heeft het er zelfs voor gezorgd dat ik genomineerd ben! Frank heeft zijn veto niet gebruikt, dus het word nog spannend... Vanavond komt de uitslag van de eerste stemming. Spannend! Ik hoop heel erg dat ik nog even mag blijven, ik vind het veel te leuk!

Groetjes!
~PieterBasje
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Biechtstoel
« Reactie #4 Gepost op: 20-09-2022, 16:35:08 »
Hoi Big Brother,

Ik dacht dat ik ook even kon langskomen voor mijn exit. Ik heb plezier gehad, helaas te kort. Ik kwam voor de muziekjes ipv de onrust, maar zonder het door te hebben ben ik meer met onrust bezig geweest deze week.
Så hva gjør vi nå?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Biechtstoel
« Reactie #5 Gepost op: 20-09-2022, 19:18:06 »
Bedankt kandidaten, voordat mijn recht om dingen over het spel te zeggen weg gaat wil ik nog een paar dingen kwijt. Ik heb mijn best gedaan om toch deze vote nog door te komen. Ik wil mijn medestander PB bedanken voor de verspreking en ik wil even kwijt dat bij het vijfmansblok  bijna elk van jullie een lid buiten het vijftal voor gaat trekken in de toekomst. Ik wens jullie sterkte in deze slangenkuil, want ik weet zeker dat er gure tijden aankomen.

Ik voel me vereerd dat ik als potentieel gevaar in de HOH opdrachten werd gezien en dat dit de reden was voor een hoop om op mij te stemmen. Ik baal als een stekker dat ik niet verder mag spelen.

Bedankronde

Insanis, veel succes in het vervolg van het spel. Ik denk dat mensen je niet moeten onderschatten!
Mrchipie, vertrouw in jezelf en luister niet te veel naar anderen.
Bjorn, bedankt voor je eerlijkheid ik waardeer het heel erg. Zeker na mijn eikelgedrag in ons vorige spel.
Mitch, Biertje? We hebben namelijk dit spel nog niet super veel gesproken. Ik wens je veel succes en weet zeker dat je een keer HoH gaat worden.
Frank, ik hoop niet dat dit betekenen gaat dat jij als volgende gaat aangezien we vaak gelijkwaardig scoren op dingen :P
Wouter, sterke tegenstander, zoals ik al in mijn eerste bericht stuurde ga ik niet op mijn knieën slijmen in het geval van een draw om mij te saven.
Jacco, ik blijf het zo lief vinden hoe je het zelfs in textvorm zo duidell
Pieter en Basje, bedankt voor die verspreking en het kleine beetje hoop wat je nog gaf. Wees in het vervolg wat handiger en probeer niet gelijk 4 mensen tegen je te krijgen :P.
Rob, met een man met gelijke muzieksmaak hoop ik dat je het ver gaat schoppen!
Hosts, wat gemeen dit stond niet in mijn script! Ik weet dat alle volgende spellen ook leuk gaan zijn.

Kijkers, ik hoop dat ik achter de schermen het spel een beetje richting de vermaakhoek heb kunnen schoppen en Jury mijn excuses voor het sturen van mijn lijflied, compleet de deadlines omgewisseld. Sorry dat jullie maar 3 of 4 leuke liedjes te horen kregen, maar gelukkig een aantal mooiere verhalen.
Så hva gjør vi nå?