Auteur Topic: Head of Household room  (gelezen 1362 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Head of Household room
« Gepost op: 16-09-2022, 15:01:30 »
In deze kamer kan de Head of Household na de winst in alle rust genieten van wat luxe. Hij/Zij/Hun heeft namelijk een belangrijke taak; het nomineren van de medebewoners.....



De eerste HoH is:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
;
Gefeliciteerd  ::bravo::
Uiterlijk zaterdag om 20:00 verwachten wij 3 nominaties van jou!

Je kan de nominaties in dit topic (eventueel met korte toelichting) bekendmaken!
« Laatst bewerkt op: 16-09-2022, 15:06:13 door Nieky »
You'll never walk alone

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Head of Household room
« Reactie #1 Gepost op: 16-09-2022, 15:12:19 »
even lekker chillen, en dan moet ik eens gaan denken.

Als er mensen zijn die graag hun mening willen geven aan mij: deze deur staat altijd open.
klaar voor de strijd

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Head of Household room
« Reactie #2 Gepost op: 16-09-2022, 23:37:19 »
Welkom bij de nominatieceremonie,

Hier maak ik bekend wie ik genomineerd heb.
De eerste nominatie is

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

de tweede nominatie is

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

de derde nominatie is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
klaar voor de strijd

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Head of Household room
« Reactie #3 Gepost op: 25-09-2022, 20:16:57 »
Welkom!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Er is deze week al veel gespeculeerd over de betekenis van de groepsindeling...
Hierbij het verlossende woord: Jullie zijn beide HoH deze week en dus beide safe  ::bravo::

We verwachten deze week van ieder van jullie 1 nominatie. Jullie zullen daarvoor moeten overleggen, want jullie mogen niet beiden dezelfde naam noemen. Er moeten dus 2 verschillende nominees zijn.

Deadline: Maandag 20:00
You'll never walk alone

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Head of Household room
« Reactie #4 Gepost op: 25-09-2022, 21:05:31 »
Moeten we trouwens via PM of hier onze nominatie bekendmaken?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Head of Household room
« Reactie #5 Gepost op: 25-09-2022, 21:17:03 »
Mag gewoon hier! Dan kun je het zelf toelichten
You'll never walk alone

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Head of Household room
« Reactie #6 Gepost op: 25-09-2022, 21:43:02 »
Hey guys!

Ik kan wel heel lang overleggen met iedereen, maar eigenlijk stond mijn keuze vast. Nadat ik vorige aflevering mijn bondje Ricardo verloor, sta ik er grotendeels alleen voor. Ook al spreek ik verschillende mensen vertrouw ik niemand en dat mogen jullie best weten. Hoe dat komt? Door geheime bondjes die eigenlijk allemaal bekend zijn. Want er wordt veel gepraat.

Er is dus een bondje van vijf en dat kan heel sterk zijn natuurlijk, maar nu ik de macht heb ga ik wel iemand daarvan nomineren. Met als hoofdreden: jullie staan te sterk! Hulde daarvoor maar dit is dus mijn reden.

Wie nomineer ik? Laat ik even mijn gedachte per huisgenoot bespreken:

Jacco: normaal iemand met veel (specifieke) muziekkennis maar komt nog niet echt tot zijn recht. Kan zeker nog diverse spellen winnen. Ik heb een goede band met Jacco maar ik heb hem amper gesproken.
Bjorn: iemand die ik nooit vertrouw. Heeft in zowel ZAP als Sequester laten zien dat ik hem gewoon nooit kan vertrouwen. Is eigenlijk mijn aartsrivaal geworden in de loop van de tijd.
Wouterv: de gedoodverfde favoriet voor de winst. Haalt continu de top 3. Hele sterke speler die je dus graag uit het spel wil spelen als je de kans daarvoor krijgt.
PB: volgens diverse mensen bestaat het groepje van vijf zeker nog. Het vertrouwen is er minder maar het groepje bestaat nog. PB blijft volhouden van niet en is dus niet zo eerlijk. Wilde mij er ook uitwerken nadat ik de groep verliet op Discord.
Chip: Bjorn is misschien nog minder een aartsrivaal dan Chip. Chip en ik hebben altijd tegen elkaar gespeeld en elkaar tegengewerkt. Tot nu toe amper tot geen contact gehad met hem omdat ik toch wel weet dat hij mij sowieso gaat nomineren.

Na kort nog wat informatie opgehaald te hebben, heb ik mijn keuze gemaakt. Bij dezen nomineer ik:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Head of Household room
« Reactie #7 Gepost op: 25-09-2022, 21:44:24 »
Vergeten toe te voegen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Head of Household room
« Reactie #8 Gepost op: 25-09-2022, 23:59:19 »
Hoihoi!  ::zwaai::

Daar waar Mitch zegt dat zijn keuze al vast stond, vond ik het eigenlijk een stuk moeilijker. We zijn nu 2 afleveringen verder en eigenlijk vraag ik me sinds het begin al af, goh, waar baseer je een keuze nou op? Wil je iemand eruit waar je niet zo veel mee praat? Wil je het spel met de sterksten spelen en gooi je degene eruit die het slechtste scoort, speel je tactisch door juist de goed presterende mensen eruit te spelen? Heel eerlijk, ik kan hier oneindig over blijven nadenken maar ik moet gewoon een keuze maken. Best naar eigenlijk, dat winnen  ::)

Het was vorige aflevering het gesprek van de dag, het bondje van 5. Helaas is Ricardo hiervan het slachtoffer geworden, vermoedelijk omdat hij hier niet in zat maar ook omdat hij gewoon een sterke speler was.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dit bondje zet me wel aan het denken. Ik hoor hierover van alle kanten zoveel verschillende verhalen dat ik steeds meer aan de mensen om me heen ga twijfelen, immers wat is nu nou de echte waarheid? Bestaat hij nog, of juist niet meer?

Ik nomineer mede vanwege deze gedachtespinsels:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Jij bent onderdeel van het bondje van 5. Of dit bondje nou wel of niet echt is, dit is voor mij niet de enige factor. De sociale factor telt voor mij ook mee. Ik ga niet zeggen dat ik je niet mag, want je komt op mij over als een fijn persoon. Je stuurt me vaker de beste wensen via een bericht hier op het forum en hier heb ik zeker waardering voor!! Echter, van iedereen die nog in het spel zit, spreek ik jou gewoon het minste. Dan vind ik het ook lastig om te overleggen als er nood aan de man is o.i.d. Als laatste factor ook; met het wegstemmen van Ricardo vorige aflevering, ga ik een beetje vrezen dat de sterkere spelers kanonnenvoer gaan worden, immers hij presteerde als 1 van de betere. Omdat ik een afslachting van mezelf voor wil zijn, gaat mijn nominatie naar iemand volgens deze zelfde visie, om zo wellicht mezelf in de toekomst te beschermen

Nogmaals, het is niks persoonlijks! Maar ik moet kiezen!  ::hug::
Er is geen Mol meer...

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Head of Household room
« Reactie #9 Gepost op: 27-09-2022, 18:36:01 »
Mitch, jouw nominatie is geveto’d.
Je moet dus iemand anders kiezen. Het mag NIET B&W, PieterBasje of Whatthefrank zijn.

Je hebt tot woensdag 18:00 uur om je nieuwe nominatie bekend te maken in dit topic, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Head of Household room
« Reactie #10 Gepost op: 27-09-2022, 18:46:12 »
Nou gezellig, daar ben ik dan weer. Ik heb de eer om als eerste een tweede persoon te nomineren.

Uiteraard had ik dat liever niet gedaan. Met de simpele reden dat ik nog steeds achter mijn keuze voor PieterBasje sta. Hij is een gevaarlijke speler die alles doet om te overleven. Zo heeft hij eerder zijn bondje verraden bij Ricardo, is hij gaan lobbyen voor de nominatie van mensen binnen zijn bondje in plaats van hem én is hij nu met B&W gaan praten (waarschijnlijk ten koste van zijn bondje).

Ik wil daarom een voorstel doen voor een ieder die zich in dit bondje bevindt: het bondje bestaat maar niemand vertrouwt elkaar. Waarom zou je niet willen bonden met een sterke speler (tot nu toe enkel nog de top 3 behaald) die eerder al heeft laten zien dat hij 100% voor zijn bondjes gaat. Dat heb ik eerder in ZAP en Sequester laten zien. Dus zit je in dit bondje en vertrouw je het niet? Kom dan zeker met mij kletsen en laten we open en eerlijk kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Ik nomineer Jacco

Reden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Head of Household room
« Reactie #11 Gepost op: 5-10-2022, 22:50:52 »
Welkom terug
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Begint de kamer al te wennen? Gefeliciteerd in elk geval. Ook deze week aan jou de verantwoordelijke taak om 2 kandidaten te nomineren. Deze nominaties willen we graag uiterlijk morgen om 20:00 uur (eventueel voorzien van toelichting) hier lezen  :).

Succes met je keuze!
You'll never walk alone

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Head of Household room
« Reactie #12 Gepost op: 6-10-2022, 17:41:46 »
Terug? Ben ik ooit weggeweest?  ;D
Nee zonder dollen, heel tof om 2 keer achter elkaar HoH te zijn, maar tegelijk is het ook een gevaar. Ik speel dit spel gewoon met gestrekt been en ben me bewust van m'n eventuele positie als ik eens een keer niet win, er staat voor mij dus gewoon veel op het spel. Bovendien vind ik nomineren moeilijk. Je moet iets opeens persoonlijk maken, terwijl je dat in deze groep helemaal niet wilt. Dat vond ik bij Wouter al moeilijk, nu weer  ::ohno::

Mijn eerste nominatie gaat zijn voor iemand die de bui al voelt hangen, namelijk
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Allereerst, sorry! Ik heb vanmiddag met je besproken dat de kans redelijk aanwezig is dat ik jou op de schopstoel zet, en dat maak ik bij deze definitief. Ik zie jou echt als een allemansvriend, iemand die met iedereen overweg kan, immers ik mag je ook heel graag. Dat is echter in een sociaal spel als dit best gevaarlijk omdat jij misschien makkelijk mensen mee kan laten gaan met wat jij zou willen qua nominaties en dergelijke. Hoewel je misschien nog niet helemaal uit de verf komt tijdens de opdrachten, zie ik in jou wel iemand met veel potentie en muziekkennis om het in de toekomst zeer goed er vanaf te brengen

Mijn tweede nominatie, ja die persoon voelt hem misschien ook al een beetje hangen  ;D
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ja, ik roep het eigenlijk al wel sinds dag 1, jij bent denk ik voor mij persoonlijk gewoon het grootste gevaar. Niet omdat we elkaar niet mogen, maar omdat ik bij jou het idee heb dat jij, van deze groep, als snelste mij eruit zou stemmen. Ik heb je hier even geleden ook al mee geconfronteerd, toen zei je tegen mij dat je het niet zou doen. Jij kan echt wel liegen, dat weet ik. Je wou met mij een deal maken zodat ik je niet zou nomineren, het gevaar vind ik echter gewoon dat ik niet weet of ik je kan geloven. Je bent onvoorspelbaar, en omdat ik daardoor niet voor de volle 100% op je kan rekenen nomineer ik jou ook

Ik ben met jullie beide wel redelijk open geweest over dat deze kans erin zat. Het is dus niks persoonlijks, hopelijk snappen jullie mijn motieven. Succes met stemmen aan de rest!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Head of Household room
« Reactie #13 Gepost op: 13-10-2022, 22:33:54 »
Welkom
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
in de Head of Household room.

Je hebt tot morgen 20:00u de tijd om hier 2 nominaties aan te duiden en evt toe te lichten.
Succes!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Head of Household room
« Reactie #14 Gepost op: 14-10-2022, 10:00:13 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

'Hello, is it me you're looking for?' - Lionel Richie

Wat fijn en heerlijk om hier weer te zijn. Fijn dat Frank ook steeds mijn stoel kan warm houden als ik er even niet ben! ::bravo::

-----------------------------------------

Laat ik meteen overgaan tot de orde van de dag: De nominaties!

Ik neem jullie even mee in mijn spel tot op heden. Zie dit als een verkapte biecht, aangezien ik zeer slecht ben in biechten. Pas één keer gedaan, maar ik hoop later vandaag even een uitgebreide biecht te schrijven (dit roep ik al een paar dagen dus pin me er niet op vast).

Mijn enige bondgenoot waarmee ik begon moest in ronnde 1 het spel verlaten. Ricardo, was de enige waarmee ik een bondje had gesmeed. Zoals velen vast weten heb ik een goede band met Frank, maar we hebben nooit met elkaar afgesproken elkaar te beschermen en dit is dus altijd automatisch gegaan. Echter werd al vrij snel duidelijk tijdens ronde 1 dat er een vijftal was die een eigen groep waren gestart. De overige vier kandidaten zochten elkaar op, om geen losse flodders te zijn. Samen met Frank, Rob en Insanis begonnen wij te kijken naar het vijftal en was ons doel dit vijftal verzwakken. Uiteraard is dit grotendeels gelukt, want Wouter en PB hebben het spel inmiddels verlaten. Echter vroegen mensen zich weleens af waarom ik niet meer gefocust was op de andere drie.

Daar heb ik eigenlijk een simpel antwoord voor: er waren grote breuken te zien in het viertal. Insanis was continu bezig met het zeuren op de nominaties van Frank en mij. Hen was het er nooit mee eens en bleef er, tot het irritante aan toe in mijn ogen, op doorzeuren. En zeuren mag, maar wanneer ik je constant bescherm voor de nominaties dan vind ik dat je soms beter kan accepteren dat ik iets anders kies. Ik ben de groep dan ook uitgestapt omdat ik vond dat Insanis mijn spelplezier niet ten goede kwam.

Ook hebben we Frank nog. De vriendelijke knaap met wie ik een soort staakt-het-vuren heb. Maar ja dat is momenteel wel de sterkste speler in mijn ogen. Zowel qua sociaal spel als in de opdrachten. Ooit zal hij ook het spel moeten verlaten. Ondanks dat ik hem het zeker gun.

En dan hebben we B&W. Een van de gevaarlijkste spelers in ieder spel waarin hij meedoet. En ook dit keer blijkt dat. Hij presteert prima en loopt fluitend door de competitie heen. Echter ben ik er wel achtergekomen dat hij informatie niet in de groep deelt, waarin ik altijd eerlijk ben geweest. Hierdoor is ook mijn vertrouwen in Rob zoek.

In dit spel waar vertrouwen een grote rol speelt, ben ik dus tot de conclusie gekomen dat ik mij liever aansluit bij het andere drietal. Nu PieterBasje als lek van de groep weg is, denk ik dat er nog steeds een solide basis staat met de mannen Chip, Jacco en Bjorn. Ik kies dus hun kant en zal daarom, voor het eerst, niet een van deze mannen nomineren.

Mijn nominaties zijn dus:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

en

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Succes! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 14-10-2022, 19:18:09 door MitchK »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Head of Household room
« Reactie #15 Gepost op: 15-10-2022, 18:49:19 »
Mitch. Een van je nominees is geveto'od. Je moet hier voor morgen 20:00 uur een replacement kiezen
You'll never walk alone

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Head of Household room
« Reactie #16 Gepost op: 16-10-2022, 13:50:42 »
Random.org heeft bepaald dat ik Jacco nomineer.

Voor meer uitleg contact me. Ik heb een katertje dus geen zin in lange verhalen haha

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Head of Household room
« Reactie #17 Gepost op: 23-10-2022, 00:14:15 »
Welkom Mitch!

Een vertrouwde plek inmiddels voor jou? Maar ook deze week zal je weer 2 medekandidaten moeten nomineren. Een vloek of een zege?
Graag ontvangen wij voor zondag 20:00 de nominaties voor deze aflevering. Eventueel voorzien van toelichting (als je dat wil).

Succes  ::zwaai::
You'll never walk alone

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Head of Household room
« Reactie #18 Gepost op: 23-10-2022, 14:16:25 »
Daar zijn we weer. Ik zit hier wel lekker en heb het voornemen hier gewoon lekker te blijven de komende weken! ::bravo::

Maar we gaan dus weer nomineren. En de eerste naam is uiteraard niet verrassend. Misschien wint hen de PoV wel weer maar mijn eerste nominatie is Insanis.

Uiteraard wil ik graag Insanis eruit en moet ik dus iemand van mijn eigen bondje nomineren. Want Frank maakt het dan te spannend ben ik bang. Aangezien ik al weken Jacco nomineer zou dat een logische keuze zijn. Echter gun ik die knul de volgende ronde. Dan gaat het tussen Chip en Bjorn. Bjorn vertelde mij een geheim waardoor ik hem helaas niet kan nomineren. Vandaar dat mijn tweede nominatie deze week Mrchipie is. Ik hoop oprecht dat je wint Chip.

Zet hem op! En misschien wordt er voor de derde keer de PoV tegen mij ingezet en kom ik weer terug voor een nieuwe nominatie.

Fijne zondag! ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Head of Household room
« Reactie #19 Gepost op: 24-10-2022, 19:57:01 »
Mitch: Er is wederom een van je nominaties gered met een veto.
Graag z.s.m. een nieuwe genomineerde kiezen hier in het topic. Als dat vanavond nog lukt zou dat heel fijn zijn want de aflevering moet woensdag af  :P

Je mag daarbij niet Insanis, of PoV-winnaar WhattheFrank kiezen. De keuze moet dus vallen op JaccoS of Bjorrn.
You'll never walk alone