Auteur Topic: [BBUS22] De finale  (gelezen 1801 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
[BBUS22] De finale
« Gepost op: 20-11-2022, 21:38:04 »
Beste Mitch & Bjorrn,

Gefeliciteerd; jullie zijn de finalisten van dit seizoen!
Om de winst te claimen zullen jullie de jury moeten overtuigen van het feit waarom jij de winst van dit seizoen verdiend. De jury bestaat uit alle afvallers van dit seizoen; namelijk:

- Ricardo
- Wouterv
- PieterBasje
- B&W
- JaccoS
- Insanis
- WhattheFrank
- Mrchipie

Welkom jury!

De planning voor deze week is als volgt:
Deadline openingspleidooi: Dinsdag 20:00
Vragen/antwoorden jury : Vrijdag 20:00
Stemmen jury : zondag 20:00

Er zijn 8 juryleden, dus de kans bestaat dat de stemmen staken. Daarom mogen ook kijkers meestemmen. Kandidaten mogen niet buiten dit topic om lobbyen om kijkers te lokken/trekken. Het is de bedoeling dat alleen kijkers die het spel gevolgd hebben stemmen. De stemmen van de kijkers tellen pas mee wanneer er een gelijke stand is bij de stemmen van de jury.

Graag pas op elkaar reageren als de openingspleidooien zijn gehouden. Vanaf dat moment mogen ook de juryleden hier vragen stellen.

Heel veel succes met de laatste loodjes  :)
« Laatst bewerkt op: 27-11-2022, 20:53:29 door Lucy »
You'll never walk alone

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2022, 09:32:33 »


Gooooeeeeddeeeeemorgen! ::bravo::

Ten eerste wil ik nogmaals Bjorn feliciteren, want wie had hem nou in de finale verwacht? ::rofl::

Daarnaast wil ik de lieftallige jury heel graag overtuigen, waarom ik het verdien om mijn eerste forumspel ooit te winnen. Ja, ik doe al heel vaak mee maar vaak verlies ik onderweg ergens. En hoe dat vaak komt? Door mijn manier van spelen. Ik hou ervan om actie in de tent te hebben. Ik ben van mezelf heel lief, maar in spellen vind ik het wel leuk om ervoor te zorgen dat er iets gebeurd.

Nu bestaat BBUS eigenlijk uit twee onderdelen. Eentje waar ik erg goed in ben en de andere waar ik dus minder sterk in ben (in spellen). Deel een was het winnen van spellen. Ik heb iedere HoH of PoV de top 3 gehaald en de meeste overwinningen van iedereen behaald. Alleen daarom al, in vergelijking met Bjorn, hoor ik te winnen. Deel 2 is het sociale aspect. Dit vinden de meesten ook belangrijk. Ik heb niemand persoonlijk aangevallen of echt beledigd (althans dat hoop ik). Maar ik ben wel hard gaan spelen. Ik speelde 100% eerlijk tegen Bjorn en Frank, maar niet tegen de anderen. Enerzijds omdat ik de anderen ook niet vertrouwde en als tweede om wat leven in de brouwerij (NO PUN INTENDED) te brengen. Ik vond het maar saai, dus besloot ik ook het viertalbondje te exposen aan Ricardo. Daar begon de eerste drama al. Daarna ben ik natuurlijk uit het bondje gestapt van B&W, Insanis en Frank. Dit was puur om te zorgen dat er wat gebeurde.

Ik wil ook iedereen persoonlijk even toespreken, want ik ben sommige mensen een uitleg verschuldigd:
Ricardo: ik had je er graag langer in gebracht. Ik hoopte door het bondje te exposen uiteraard dat jij nog kon blijven. Ik vond het heerlijk om de Unwritten-opdracht aan jou toe te wijden.
Wouterv: ik moet bekennen dat ik jou onderschatte. Ik vond het wel weer echt fantastisch om een spel met jou te spelen! Jammer dat het kort was, maar je was natuurlijk zo sterk dat Frank bang van je is geworden. Ik hoop dat ook snel dat we eens samen allebei lang in een spel kunnen zitten!
PieterBasje: hoe moet ik jou nog overtuigen? Aangezien ik jou meerdere malen nomineerde. Misschien door te zeggen dat Bjorn niet zo trouw was als hij leek? Maar ik denk vooral door het grote compliment dat ik Frank en Bjorn gaf over jou. Ik vind jou, samen met Jacco, op sociaal vlak de sterkste spelers. Jullie maken niet snel vijanden en zouden het heel goed doen in deze finale.
B&W: lieve Rob. Ik val met de deur in huis: ik heb je misschien verraden, maar Bjorn was degene die jou eruit wilde. Frank en ik gingen er uiteindelijk mee akkoord. Maar Bjorn vertrouwde jou niet en was er 100% van overtuigd dat jij bij winst van een HoH, jij hem zou nomineren. Ik vond het oprecht leuk met je. De manier waarop was misschien niet goed hoe ik de groep verliet. Maar ik vond het qua kijkplezier wel leuk denk ik. Je was een goede en gevaarlijke speler!
Jacco: ik heb je vaker de gevaarlijkste speler genoemd. Jouw muziekkennis sloot misschien niet aan bij het spel, maar jouw PoV-nummers waren geweldig. Daarnaast ben je sociaal de sterkste speler en ben ik ervan overtuigd dat jij IEDEREEN zou verslaan in de finale. Daarom moest jij, helaas, vroeg of laat het spel verlaten.
Insanis: Insanis  ::love::. Het spijt me hoe het eindigde! Misschien ben ik tegen jou wel gemener geweest dan tegen de rest, maar ik bedoelde het nooit persoonlijk. En volgens mij begreep je dat ook. Je werd steeds beter in het spel. Je maakte het ons moeilijk. Frank wilde jou er uiteindelijk ook uitwerken, maar heeft je nog goed kunnen helpen. En terecht, want je verdiende dat ook.
Frank: ik heb denk ik wel genoeg gezegd. Ik had je de finale gegund aangezien je ook zo goed presteerde in de competities. Helaas kwam het niet zover!
Chip: de verrassing van deze BBUS. Mitch en Chip die samenwerken, wie had dat gedacht? Mooi dat je ook nog zei dat je Bjorn zou meenemen naar de final 2 en het niet persoonlijk oppakte. Chip, je bent oprecht gegroeid als mens. Je neemt dingen minder persoonlijk en gaat veel beter met dit soort situaties om. Dat siert je en dat maakt je een veel leuker mens. Trots op je! ::bravo::

Oh en voor ik het vergeet: Bjorn loog tegen jullie. Er was geen Diamond Veto. Hij was bang voor jullie en gebruikte dit tegen jullie. Daarnaast had hij er geen enkele problemen mee om zijn viertal uit het spel te werken. Al met al was hij een verrader in de schaduw, en ik in de spotlight.

Ik hoop dat jullie het mij eindelijk gunnen na de vele winsten tijdens dit spel en door het (kijk)plezier waarvoor ik heb gezorgd. Ik hoop dat niemand het persoonlijk nam en ik vind jullie stuk voor stuk geweldig! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #2 Gepost op: 21-11-2022, 12:22:42 »
Mooie speech Mitch!
Ik probeer de mijne vanavond ook te posten, zodat de jury kan losbranden met hun vragen  :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #3 Gepost op: 21-11-2022, 13:12:40 »
Mooie speech Mitch!
Ik probeer de mijne vanavond ook te posten, zodat de jury kan losbranden met hun vragen  :)

We zouden toch vanaf vandaag niet meer aardig zijn tegen elkaar? ::vergroot:: ::rofl::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #4 Gepost op: 21-11-2022, 13:30:55 »
Je bakt er niks van!  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #5 Gepost op: 21-11-2022, 23:30:41 »
Lieve mede-kandidaten/juryleden, lieve kijkers,

Ik ben heel blij en trots op mezelf dat ik in deze finale mag staan. We waren een leuke groep met z'n allen, maar ook een sterke groep, dus het was alles behalve makkelijk om hier te geraken.

Mitch, jij ook gefeliciteerd met het behalen van deze finale, en bedankt dat je mij hebt meegenomen om er samen met jou een spannende eindstrijd van te maken!

Laat ik gelijk met de deur in huis vallen:
Ik denk dat ik het het meest verdien om door jullie gekroond te worden tot winnaar van Big Brother US 2022  8).
Volgens mij zijn er 3 belangrijke skills die je een goede Big Brother speler maken. Je performance in de opdrachten, een goed strategisch spel, en een goed sociaal spel. Ik vind dat ik beter was dan Mitch in 2 van deze 3 aspecten, en dat ik ondanks het winnen van slechts 1 opdracht, optimaal gebruik heb gemaakt van die eenmalige power.
Daarom vind ik dat ik het verdien om jullie stem te ontvangen  ::trots::.

Ik wil jullie graag een voor een toespreken, en toelichten hoe ik het spel met en/of tegen jullie heb gespeeld, en wat mijn strategische en sociale moves hierin waren:

- Ricardo:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

- Wouter
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

- PieterBasje
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

- Rob (B&W)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

- Jacco
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wordt vervolgd  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #6 Gepost op: 22-11-2022, 00:07:06 »
- Insanis
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

- Frank
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

- MrChipie
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


En dan tot slot nog een geheimpje, wat Mitch in zijn speech al slim verklapt heeft: mijn diamond power of veto was nep!
Of was ie toch echt?

Na het openen van Pandora's doos won ik een voordeel: ik mocht de duo's samenstellen die in de volgende HOH tegen elkaar zouden gaan strijden.
Maar ik besloot er meer mee te doen. Ik had 2 tegenstanders in het spel die me wilde nomineren in B&W en Insanis, en ik had bondgenoten die me misschien écht wilde helpen, of misschien achter mijn rug om bondjes met anderen zouden gaan sluiten.

Daarom riep ik de ultieme spelbedreiging op: een diamond power of veto, waarmee ik na de normale veto ceremonie een van de nominaties kon redden én kon vervangen door een speler naar keuze. Een overname van je HOH dus! En hij was 3 rondes geldig, verzon ik, zodat het slimmer was om te wachten met mij nomineren tot hij uitgewerkt was.

Een enorm risico, wat misschien een kleine pay-off zou opleveren, maar ik nam dat risico om het spel interessanter te maken, en om meer te leren over mijn tegenstanders. Ik heb het gedeeld met Mitch en Frank, en vervolgens Jacco en Chipie verteld over dit wapen, om zo te achterhalen hoe ze hiermee om zouden gaan. Ze dachten allebei mee over hoe ik dit wapen tactisch kon gebruiken, en vonden het prima als ik het wilde bewaren om mezelf te redden. Dit gaf me vertrouwen in mijn bondgenootschap met hun, en zorgde ervoor dat ik graag met ze bleef samenwerken.

Ook beloofde ik Insanis dat ik hen ermee zou redden, en daarmee bouwde ik vertrouwen op met hen.
Als hen HOH zou winnen, zou hen eerder Mitch en Chipie nomineren dan mij, dat was het plan.




Kortom: Ik heb dit spel gespeeld vanuit de schaduw, en veel invloed gehad op alle moves die Mitch gemaakt heeft met zijn gewonnen HOH's.
Acties die mij een groot voordeel opleverden in het spel, zorgde voor een backlash voor Mitch.
Waar ik tegenstanders elimineerde, of hun vertrouwen won, creëerde Mitch er per HOH weer meer vijanden bij.
En waar Mitch koste wat kost elke HOH moest winnen op het einde, omdat hij door zoveel spelers werd getarget, heb ik bewezen dat ik zelfs zonder te HOH te winnen het einde kon halen.

Deze speech was lang. Maar ik had het gevoel dat ik heel veel informatie te delen had, zowel om de jury een inzicht te geven in mijn spel, als ook de kijkers die er misschien niet veel van hebben meegekregen.

Ik kijk uit naar jullie speeches en vragen aan mij en Mitch, en ik beantwoord ze graag allemaal naar waarheid!
Let's hear it  ::love::

« Laatst bewerkt op: 22-11-2022, 00:40:45 door Bjorrn »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #7 Gepost op: 22-11-2022, 00:19:41 »
Is er een tl;dr? ::rofl::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: BBUS - De finale
« Reactie #8 Gepost op: 22-11-2022, 16:31:45 »
Bedankt heren! De jury mag nu vragen stellen en jullie mogen op elkaar reageren.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #9 Gepost op: 22-11-2022, 16:48:26 »
Bedankt heren! De jury mag nu vragen stellen en jullie mogen op elkaar reageren.

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #10 Gepost op: 22-11-2022, 17:24:45 »
Mitch, heeft Bjorrn ooit bewust zijn best niet gedaan bij een opdracht?

Bjorrn, wat is het ergste wat Mitch dit spel heeft gedaan?

Voor beiden:
Met welke speler van de 5 eerste afvallers(exclusief mij) had je ook in de finale willen staan?
Så hva gjør vi nå?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #11 Gepost op: 22-11-2022, 17:46:31 »
Mitch, heeft Bjorrn ooit bewust zijn best niet gedaan bij een opdracht?


Om eerlijk te zijn, denk ik dat Bjorn altijd zijn best heeft gedaan. Hij heeft nooit gezegd dat hij dat niet deed. Ik denk dat zijn muziekkennis gewoon vaak niet voldoende was. Ik had wel vaak het idee dat het resultaat hem minder boeide aangezien Frank of ik het gewoon heel goed deden. En wij trouw waren aan hem. Helaas bleek hij, tegenover Frank, minder trouw te zijn.

Voor beiden:
Met welke speler van de 5 eerste afvallers(exclusief mij) had je ook in de finale willen staan?

Jacco en PB vind ik geweldige gasten. Ik heb Jacco mogen ontmoeten en wij hebben een goede band. Echter zijn deze twee veel te sociaal en zou ik het afleggen in deze finale waarbij ik niet altijd even sociaal was. Wouterv zou ik graag wel verder mee willen komen in een spel, maar als ik moet kiezen dan kies ik B&W. Waarom? Hij speelde het spel goed en slim. Hij had absoluut meer verdient en als ik geen bondje had met Frank en Bjorn, dan had ik zeker met hem willen bonden.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #12 Gepost op: 22-11-2022, 18:05:41 »
Bjorrn, wat is het ergste wat Mitch dit spel heeft gedaan?

Laat ik voorop stellen dat ik vind dat zowel Mitch als de rest van onze kandidatengroep in dit spel eigenlijk niks ergs gedaan hebben. We hebben een leuk tactisch spel gespeeld en het werd zelden persoonlijk. Dat is in t verleden ook wel eens anders geweest, dus dat vond ik mooi om te zien  ::jaja::.

Het ergste wat Mitch dan gedaan heeft vond ik denk ik de manier waarop hij met zijn nominaties omging in week 4. Toen hij B&W en Insanis nomineerde, zei hij dat bij Insanis vooral te doen omdat hen heel erg zeurde, en daar ontstond toen ook wel een conflict uit. Idealiter had hij het puur op basis van strategie uitgelegd, en het niet persoonlijk gemaakt. Maar verder heeft ie zich netjes gedragen  ;).

Voor beiden:
Met welke speler van de 5 eerste afvallers(exclusief mij) had je ook in de finale willen staan?

Exclusief jou, dus dan mag ik kiezen tussen Wouter, PieterBasje, Rob en Jacco.

Het wordt helaas niet Jacco, want zoals ik ook in mijn speech aangaf, speelde Jacco een heel goed sociaal spel en kan hij het met ons allemaal heel goed vinden. Ook was hij strategisch goed en had hij vlak voor hij eruit lag heel goed door wat voor spel ik aan het spelen was. Daar had ik sowieso van verloren in een finale.

Het wordt ook niet Rob, want Robs als speler lijkt van al deze spelers denk ik het meest op mij. Los van het feit dat wij elkaar niet zouden kunnen vertrouwen om elkaar mee te nemen naar de finale, denk ik dat het tegen hem dus ook heel lastig is om goede argumenten te geven over waarom ik het meer verdien dan hij, omdat hij dan waarschijnlijk dezelfde argumenten zou kunnen maken.

Het wordt dus Wouter of PieterBasje. Met beide had ik wel naar de finale gewild, maar als ik moest kiezen ga ik voor PieterBasje, omdat dat zou betekenen dat we veel hadden samengewerkt om samen in die finale te komen, en als de rondes in dit spel anders waren gelopen had ik dat graag gewild. Nu hebben we uiteindelijk niet veel samengewerkt, en dat is jammer.

Met Wouter zie ik het ook zitten, maar aangezien ik in het verleden al vaker met hem heb samengewerkt, bijvoorbeeld tijdens Survivor nog, ga ik voor PieterBasje.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: BBUS - De finale
« Reactie #13 Gepost op: 22-11-2022, 18:07:33 »
Gefeliciteerd Bjorn en Mitch met het bereiken van de final 2! Jullie hebben het spel allebei erg succesvol gespeeld.

Om te beginnen zou ik graag van allebei willen weten: als je terugkijkt op het spel, welk moment was jouw hoogtepunt?

Tot later ::zwaai::
PS: ik denk dat ik voor alle juryleden spreek als ik zeg dat onze stemmen niet te koop zijn met complimenten.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #14 Gepost op: 22-11-2022, 18:18:09 »
Thanks Rob voor het compliment  ::bravo::.

Het hoogtepunt voor mij was het winnen van de Final 4 Veto, en het wegstemmen van Frank in plaats van MrChipie.

Dat was een cruciaal moment in het spel voor mij. Als Chipie daar was afgevallen, zat ik in de Final 2 met twee vrienden die graag met elkaar naar de finale waren gegaan in plaats van met mij. Mitch zie ik al enkele keren aangeven naar de finale te winnen met de beste tegenstander. Dat zou Frank geweest zijn. En dankzij mijn move was ik het.

Van een Final 3 met 2 mensen die mij niet hadden meegenomen, ging ik in een klap naar een Final 3 bestaande uit 2 mensen die mij wél hadden meegenomen.

Ik denk dat dat een mooi bewijs is dat het een hele slimme move was die mij enorm geholpen heeft.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #15 Gepost op: 22-11-2022, 18:33:05 »
Inderdaad bedankt Rob. Mijn idee is ook niet om te slijmen, maar mijn masker te laten vallen. Ik vond het namelijk een geweldig spel en heb soms harder gespeeld dan ik wilde. Dus om nu mezelf te laten zien en oprecht complimenten te geven is wel fijn.

Mijn hoogtepunt was uiteraard de laatste HoH winnen. Vaak ben ik met (tijds)druk niet zo sterk en zeker als ik sneller moet zijn dan anderen. Ik keek dan best tegen de opdracht op, maar vond het fantastisch om ook nog het laatste spel te winnen. Hierdoor was ik zeker van deze finale en mocht ik de keuze maken.

Maar een kleiner hoogtepunt was de Unwritten-opdracht, omdat het creatief gecombineerd met muziek was. En om dan ook het afscheid van Ricardo daarbij te betrekken was leuk! ::bravo::

Online PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: BBUS - De finale
« Reactie #16 Gepost op: 22-11-2022, 19:17:55 »
Nou, beide heren in de finale die mij het hardst aangepakt hebben dit spel…

Mitch: Waarom was je zo gebrand om mij uit het spel te werken? Je bleef maar op mij drukken, vooral bij de tweede stemming.

Bjorrn: Waarom pushte je achter mijn rug om mensen om op mij te gaan? En waarom deed je daarna schijnheilig in mijn dm dat je nog niet wist op wie je ging stemmen?

Moge de beste winnen  ::zwaai::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #17 Gepost op: 22-11-2022, 19:50:18 »
Bjorrn: Waarom pushte je achter mijn rug om mensen om op mij te gaan? En waarom deed je daarna schijnheilig in mijn dm dat je nog niet wist op wie je ging stemmen?

Moge de beste winnen  ::zwaai::

Goeie vraag PB!

In week 3 toen jij genomineerd was tegenover Jacco, wilde ik liever dat Jacco in het spel zou blijven, omdat Jacco en ik meer tactieken besproken hebben, en ik wist dat hij Rob ook een gevaarlijke speler vond. Zijn doelen leken dus best wel op die van mij op dat punt. Jij werd in week door Rob veilig gehouden met de veto, dus ik vermoeden dat jij niet snel akkoord zou gaan met een Rob nominatie. En wellicht zou je hem ook redden met de veto, als je die won.

Aangezien Rob op dat punt mijn grootste bedreiging was in het spel, koos ik dus voor een stem op jou. En ik heb elke week geprobeerd om niet alleen zelf een stem uit te brengen, maar ook proactief met andere kandidaten te praten en ze te overtuigen dat die keuze ook de beste keuze voor hen was.

Echter, ik wist niet of dit wel ging lukken. Mitch twijfelde die week veel of hij nou op Jacco wilde stemmen of op jou. En Rob en Insanis zouden misschien ook op Jacco stemmen die ronde. Aangezien ik met zowel jou als Jacco samenwerkte, wilde ik mijn samenwerking met jou niet verliezen, als bleek dat de meerderheid op Jacco zou gaan.

Toen ik zeker wist dat ik op jou ging stemmen, en je waarschijnlijk de meerderheid ging krijgen, besloot ik het je wel te vertellen. Dit kon ik dus nog niet meteen vertellen, omdat mijn keuze toen nog niet gemaakt was, ik wist immers niet zeker of ik Jacco kon redden die week.

Het was dus niet persoonlijk omdat ik niet eerlijk tegen je wilde zijn, maar het was puur tactisch, omdat het mij een slimmere move leek om het zo te spelen. Hopelijk voelde het niet persoonlijk en zie je het als compliment naar jou als speler  ::hug::.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #18 Gepost op: 22-11-2022, 20:46:27 »
Nou, beide heren in de finale die mij het hardst aangepakt hebben dit spel…

Mitch: Waarom was je zo gebrand om mij uit het spel te werken? Je bleef maar op mij drukken, vooral bij de tweede stemming.

Moge de beste winnen  ::zwaai::

Ik pakte je in ieder geval hard aan in je gezicht. Ik had qua spel hoge verwachtingen van je, dat heb je niet waar kunnen maken uiteindelijk. Maar ik denk dat je later in het spel dit wel nog had gedaan. Jouw kennis is best breed en dat was gevaarlijk.

Maar nog veel gevaarlijker ben jij als persoon. Mensen mogen jou, net als Jacco, erg graag. Voor de finale is dat een geweldige eigenschap. Ik vond jou daarom te gevaarlijk om er lang in te laten. Zeker met het bondje dat je had. Op sociaal gebied moest ik Jacco of jou eruit werken, want die combinatie was de beste in dit spel denk ik.

Ik pushte op jou omdat ik dacht dat dit makkelijker voor elkaar te krijgen was dan Jacco. Die had ook stiekeme bondjes met anderen uitstaan.

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: BBUS - De finale
« Reactie #19 Gepost op: 22-11-2022, 21:26:39 »
Dag heren, dat is lang geleden  ::)

Allereerst, gefeliciteerd. Jullie hebben de finale gehaald en hebben dit allebei op jullie eigen manier kunnen bereiken. Ik heb tijdens het spel ongelofelijk veel plezier met jullie beide gehad en jullie van begin tot eind als een prettig bondje beschouwd. Het doet me deugd dat in ieder geval 2/3 deel van ons verbond het tot de finale gered heeft, al had ik de verhouding liever iets anders gezien natuurlijk  ;D

Bjorn
- Stel, niet Mitch had de laatste HOH gewonnen maar jij, wie zou jij dan meegenomen hebben naar de finale? Gezien je aangeeft dat zowel Chip als Mitch jou mee zouden nemen, wat zou jij zelf kiezen?
- Je doet de aanname dat ik jou niet mee zou nemen, terwijl ik dat nooit heb gezegd. Stel, jij had de zekerheid gehad dat ik met jou naar de final 2 zou gaan. Zou je mij dan erin gehouden hebben of had je, uit dezelfde tactische oogpunten, dezelfde keuze als nu gemaakt?

Mitch
- Je geeft aan dat je tijdens het spel veel in de spotlights hebt gespeeld, zowel met de competities als het sociale aspect. Welke van jouw bondjes was het sterkste en waarom?
- Als jij iets anders zou moeten doen aan het spel wat jij hebt gespeeld, wat zou jij dan anders hebben aangepakt?

Misschien kom ik nog terug. Ik ben in ieder geval nog niet overtuigd van mijn stem dus ik ben benieuwd naar jullie zegje!  ::bravo::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Er is geen Mol meer...