Auteur Topic: [BBUS22] De biechten  (gelezen 277 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [BBUS22] De biechten
« Reactie #20 Gepost op: 27-11-2022, 21:43:49 »
Deel 2
Maar toen  kwam Rob. Rob en ik hadden een soort in denial bondje. We hadden nog een bondje, maar vertrouwde elkaar niet, deelde niks en zouden elkaar niet redden. Toen hij even later Veto won, zag ik kansen. Ik ging achter mijn laptop zitten, en heb dit getypt:

Hoi Rob. Ik zit al de hele dag te hopen dat je je beslissing niet zou doorgeven voordat ik thuis was en tijd had om dit te schrijven. Ik haat het eigenlijk om zo te gaan smeken, maar het moet. Anders is dit mijn einde. Zie dit als een soort smeekbede. Hoi! Mijn naam is Pieter-Bas. Een mens van vlees een bloed, en ook ik heb gevoelens. Helaas laat ik die gevoelens net iets teveel meeslepen in spellen als dit, en vat alles veel te persoonlijk op. Ik heb de afgelopen 2 nachten moeite gehad met in slaap komen omdat ik genomineerd ben en deze week waarschijnlijk mijn exit is :'). Het begon bij het vijftalbondje. Dat heeft jouw vertrouwen in mij dusdanig geschaad dat je geen vertrouwen meer hebt in mij. Dit begrijp ik volledig, en geef ik je ook niet de schuld van. Het waren meer omstandigheden. Ik werd te hebberig, wou teveel bondgenoten hebben en mezelf teveel spreiden. Maar aan de andere kant: Op het moment dat ik dat verzoek kreeg stond erbij wie er allemaal inzaten. Als ik dus geweigerd had, had ik al geweten wie er allemaal in dat bondje zaten en was ik het grootste gevaar geweest voor hen. Ik wist namelijk van het bondje af. Daarmee zou ik gegarandeerd het volgende target worden en al 4 spelers tegen me hebben. Ik accepteerde eigenlijk met tegenzin(bewijs:https://cdn.discordapp.com/attachments/963034748555501599/1024322189534711868/unknown.png).
Toen ze er uiteindelijk mij nomineerden, wou ik er ook eigenlijk mee kappen. Zo'n bondje is gedoemd om te mislukken.
Maar nu naar de actualiteit: Ik denk dat je Ricardo's afscheidsspeech wel gelezen hebt. Je hebt ook vast gelezen dat daarin staat dat ik me 'versproken' zou hebben en daardoor ons bondje verraden had. Nu Ricardo (en Mitch) dat hebben op zitten stoken, hebben ze bedacht dat ik in een voicekanaal in de widm discord server mezelf versproken zou hebben en iedereen daardoor wist van het bondje. Dit is makkelijk te ontkrachten, want 1: Ik praat nooit in voicechats en 2: Ik heb überhaupt nog nooit met Ricardo gesproken. 3: Waarom zou Ricardo mij ooit onder de bus gooien na zijn vertrek terwijl ik hem juist geholpen had en 4: Waarom zou Mitch(die een bondje had met Ricardo) mij dan ooit opnieuw nomineren voor de stemming, en zou hij weten dat ik 'nog steeds loog' als hij dit niet van mij had gehoord? Dat is denk ik best redelijk bewijs dat ik het niet ben. Ik weet niet wie het dan wel is en of er überhaupt eentje is, maar wat ik wel zie is een hele slimme poging om mij eruit te gooien. Zo gelooft nu iedereen in het superbondje dat ik de verrader en gaan ze met zijn allen mee op mij. Ik weet niet met wie jij allemaal praat en in hoeverre jij met anderen achter mijn rug om heb gesproken, maar ik heb jou altijd vertrouwd. Ik zie je als een hele aardige, lieve jongen en ook al weet ik dat je heel tactisch kan zijn, geen moment heb wantrouwt. Ik hoop gewoon dat deze informatie allemaal veilig is bij jou. Maar terug, ik word dus geframed. Dat zijn al 4 stemmen tegen me. Mijn stem gaat (obviously) naar Wouter, dus is het 4-1. Frank en Mitch zijn beide HoH, maar die zouden allebei op mij stemmen. Mitch vanwege het hele vijftalframeverhaal(hierdoor heeft hij mij ook genomineerd, ik ben nu een makkelijke target) en Frank omdat hij denkt dat ik hem door WidMo(waar hij mij genaaid heeft) altijd hem target(wat niet het geval is). Hierdoor ziet hij mij als een bedreiging en gaat zijn stem(net als afgelopen stemming) naar mij. Insanis heeft mij in een bericht verteld dat hen op Wouter zal gaan omdat hij een veel grotere bedreiging is, maar ik weet niet tot in hoeverre ik hen kan vertrouwen. Voor hetzelfde geld gaat hen ook gewoon op mij, of laat hen zich ompraten door een van bovenstaand-gediscussieerden. Laten we zeggen 50/50, wat betekend dat het 4,5 tegen 1,5 word. Zo zal jouw stem nooit verschil maken, en vlieg ik er hoe dan ook uit. Dus hier mijn laatste verzoek: Red mij alsjeblieft. Als je mij niet red, lig ik er dus vrijwel gegarandeerd uit. En dit komt dan dus doordat iedereen een complot tegen mij is gestart, waar ik zelf weinig tot niks aan kon doen. Ja, ik heb gelogen. En ja, ik voel me daar enorm schuldig over. Als je terugkijkt, is het gewoon puur: Karma strikes back. Ik vind dit spel veel te leuk, met veel te leuke mensen en ik wil echt nog niet naar huis. Ik heb ook het gevoel alsof ik mijn moment nog niet heb gehad. Bij de opdrachten word ik altijd (bijna) laatste, en ik wil ook een keer 1 goed moment. Ik denk dat ik nog veel meer in petto heb, en wil dat ook van mezelf laten zien. Iedereen lijkt tegen me te zijn, en daarom wil ik mezelf laten zien. Doe ermee wat je wilt, maar weet hoeveel tijd en moeite ik hierin heb gestoken, en ik hoop dat dit laat zien hoeveel zin ik heb om dit spel te blijven spelen. Ik beloof alles te delen wat ik te weten kom, en zal je dan ten alle tijden tegenover iedereen beschermen. Ik zal je in de toekomst nooit nomineren, op je stemmen en als je die finale bereikt heb je 100% zeker mijn stem. Ook wil ik dat je weet dat ik in dit hele verhaal geen 1 keer heb gelogen. Blijkt dit achteraf wel zo te zijn, mag je me blokkeren, haten en alles wat je wil. Maar ik beloof dat ik je vanaf dit moment nooit meer zal verraden, en hoop dat we dit spel nog een weekje samen kunnen blijven spelen.

Liefde
PieterBasje

Hierna heeft hij mij gered!!! Als je dit terugleest Rob, je wil niet weten hoe dankbaar ik daarvoor was. 1 dingetje was er wel nog; Rob vroeg later om bewijs dat ik echt gevraagd was voor het bondje. Vervolgens stuur ik een screenshot van de dm met de vraag. Als Rob nou even de datum van dat screenshot(de zestiende) en het screenshot in mijn monoloog(de dertiende) had vergeleken, had hij kunnen zien dat die andere eerder was en dat ik daadwerkelijk(achter de schermen via Jacco) wel enigzins betrokken was bij de vorming. Gelukkig zag hij het niet!

Nu zijn we in het nu. Ik had nog wel een deal gesloten met Frank! Maar toch word ik weer genomineerd. Nadeel van vaak genomineerd worden,  is dat je op den duur een vast target bent. Zo maak je geen vijanden als je diegene nomineert, en heeft Frank lekker laf Jacco en ik weer op de schopstoel geparkeerd! Binnen 10 minuten dat ik dit type, is de deadline. Chipie en Bjorrn hebben aangegeven op mij te hebben gestemd. Rob heeft op Jacco gestemd. Insanis twijfelde nog heel erg. Ook al kiest Insanis mijn kant, is het 2-2. In dat geval ligt de stemming bij Mitch. Mitch zal op mij stemmen. Hij heeft vorige week mij ook als eerste genomineerd, en zal me nu zo snel mogelijk weg willen hebben. Dit zal dus mijn laatste biecht zijn. Tenzij er nu nog een mirakel plaatsvind, lig ik eruit. Ik kan hopen, maar meer ook niet. Ik wil hier dan nog even vermelden hoe leuk ik het spel vond, en dat ik het erg jammer vind dat ik weg moet. Driemaal is scheepsrecht, dus ik vind na 3 nominaties ook mijn einde.

Dat was het! Ik ben vast het een en ander vergeten, maar ik ga nu gewoon de uitslag bekijken. Ik bereid me voor op het ergste. Hopen op een battleback!

Joe joe!
~PieterBasje
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [BBUS22] De biechten
« Reactie #21 Gepost op: 27-11-2022, 21:44:32 »
B&W komt met een update:

Biecht 7 - Dag 28 in het Big Brother huis

Bonjour ::zwaai::

Een update
Vorige week is Wouter uit het spel gegaan door het bondje van Frenkie, Mitch en Insanis. Deze week won Frenkie de HoH. Ondanks dat wij allemaal zeiden dat we Bjorn op de nominatiestoel wilden gooien, deed Frenkie dit niet en nomineerde Jacco en PB. Prima. Mitch wint PoV en respecteert de nominaties van Frenkie en houdt dit zo. Dan moet er gestemd worden. Insanis is het er niet mee eens dat Jacco en PB genomineerd zijn. Mitch en Insanis discussieren. Frenkie houdt zich erbuiten. Insanis vindt dat Jacco het 'verdient' om door te gaan en wil dus op PB stemmen. Mitch is het niet eens met wat Insanis zegt. Ik ben het niet eens met wat Insanis zegt. We krijgen het gevoel dat Insanis Jacco wel erg veel probeert te verdedigen.
Ik probeer te overleggen met ze om op een lijn te komen. Ik geef een reden waarom we op PB moeten. Insanis vindt het niet leuk om op Jacco te gaan maar is akkoord, stemt op Jacco. Dan zegt Mitch dat hij al op PB heeft gestemd. Nu voelt Insanis zich verraden door Mitch. Ze gaan even tegen elkaar in en Mitch verlaat de alliantiechat.

That's what happened.

Wie maakten het me lastig afgelopen dagen
Chip = door meerdere keren te zeggen dat ik een slechte keuze heb gemaakt door PB te redden in week 2.
Echt. We staan aan tegenovergestelde kanten van het huis, dus logisch dat een keuze die voor mij goed is, niet goed uit komt voor Chip. Ik merk dat ik dit heel irritant vind ::hypocriet::
Insanis = door iemand heel sterk te verdedigen die niet in onze alliantie zit. En waarom? Omdat Jacco het meer zou verdienen. Wat een vreemde reden. Speel je dan voor onze alliantie of voor Jacco?
Mitch = stemmen op PB. Echt. Kom op. Ten eerste, een domme keuze. PB gaat echt geen competitie winnen. Ten tweede, hier niet open over zijn, waardoor Insanis op Jacco stemde zonder te weten dat het al zinloos was. Ten derde, niet het geduld hebben om boven het conflict te staan met Insanis. Nu is onze alliantie uit elkaar en hebben we allemaal een probleem.

Frustrerend
Dit komt me heel slecht uit. Ik verlies PB die momenteel echt loyaal was aan mij. We verliezen allemaal de kans om een speler weg te krijgen die het ons moeilijk kan maken in de toekomst. Eerlijk gezegd had Bjorn of Chip deze week weg moeten zijn. Daarnaast ben ik mijn alliantie kwijt. Ik denk dat Frenkie, Mitch en Insanis individueel allemaal niet op mij gaan, maar als Mitch en Insanis hiermee door blijven gaan, dan verliezen we nog een kans om een speler als Bjorn of Chip eruit te krijgen, ALS we uberhaupt nog een kans krijgen om dat te doen.

De positieve kant van het verhaal
Mijn jury management gaat echt perfect. En ik krijg langzaam het idee dat het me zou kunnen lukken om mijn drie (ex-?)alliantiegenoten te kunnen verslaan in de final 2. Ik moet er wel nog komen.

Trust ranking
1. Frenkie
2. PieterBasje

3. Mitch
4. Insanis
5. Jacco

6. Bjorn
7. Chip

En Jacco is blij en verdrietig tegelijk:

Biecht Jacco - Aflevering 3.5

Ik ben door naar aflevering 4! ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

PieterBasje  :( :( :(

Tijdens het wachten op de uitslag hebben we nog even gezellig gekletst, toen zei jij dat je dacht dat ik de eerstvolgende afvaller ben. We'll see about that >:D

De HoH is...
Jacco - op naar aflevering 5!
Bjorrn - op naar aflevering 5!
mrchipie - op naar aflevering 5!
Insanis - die heeft veel grotere targets dan ik, op naar aflevering 5!
Mitch - die wilt mij zo graag in het spel houden, zegt hij tenminste. Ik ga hem wel een schuldgevoel aanpraten als hij mij wilt nomineren, op naar aflevering 5!
Frank - ik was slechts een pawn, zijn target zal dan anders zijn. Niet helemaal zeker, maar ik denk het wel: op naar aflevering 5!
B&W - niet echt het beste scenario, maar ergens heb ik er wel vertrouwen in dat hij dan Bjorrn en mrchipie nomineert.

Een iemand heeft op mij gestemd, ik zat al meteen heel hard te denken wie dat zou zijn geweest, want iedereen zei tegen mij dat die op PB heeft gestemd.
Terwijl ik hier over na zat te denken biecht Insanis op dat hun dat was. Echter met een super vaag en ongeloofwaardig verhaal. B&W en Mitch zouden tegen Insanis hebben gezegd dat ze op mij gaan stemmen, en omdat Insanis niet als enige ergens anders op zou willen stemmen, stemde hun op mij. Toen ze dat had gedaan zeiden B&W en Mitch 'haha we hebben toch op PB gestemd'

Sorry, maar dit is echt het meest ongeloofwaardige verhaal dat ik ooit heb gehoord. Wat hier daadwerkelijk achter zit ga ik nog even uitzoeken.
Mitch zei eerder vandaag dat hij wist dat Insanis op mij ging, ik ga daar nog even op doorvragen, misschien levert dat wat op.

Update: inmiddels in Insanis aan het vertellen dat Mitch boos werd op Insanis en dat hij zei dat hij helemaal klaar is met Insanis.
Dus het doel van Insanis met dat rare verhaal is Mitch een target te maken en ondertussen goed te praten dat hun op mij heeft gestemd. Waarom Insanis echt op mij heeft gestemd is denk ik omdat hun en PB een bondje hadden, dat inmiddels niet zo sterk meer was, maar ik denk toch dat Insanis daarom wel op mij ging stemmen (wat ik wel snap).

Nog een update: Mitch negeert mijn vraag over Insanis eigenlijk een beetje, dus ik geloof daardoor op zich wel dat er tussen hun wat is gebeurd.

De zoveelste update: Insanis ging weer door over Mitch en zijn slechte manier van spelen, en toen zei hun ook in dat lange verhaal 'ik kan je wel alles sturen' om hun gelijk aan te tonen. Nou komt me dat toevallig wel bekend voor uit WidMO All-Stars, waar Chardo en ik tegen HIDM zeiden 'nee dat hoeft niet hoor', terwijl HIDM daadwerkelijk aan het liegen was daar. Als we hadden gezegd 'ja stuur maar' had hij een probleem gehad.
Dus is dat wat ik ook naar Insanis stuurde, en het bewijst dat Insanis hier daadwerkelijk aan het liegen is:
Insanis — vandaag om 21:26
Oh je wil echt dat ik alles stuur?😂
Nou, dat ga ik niet letterlijk doen. Maar ik zou het wel kunnen doen want ik heb echt een clean geweten. Ik kom uit voor mijn mening en ik ben eerlijk

 8)

De nieuwe HoH is weer liedjes raden dus dat wordt weer een mooie laatste plek ::bravo::

Doei! ::joehoe:: ::joehoe::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [BBUS22] De biechten
« Reactie #22 Gepost op: 27-11-2022, 21:45:01 »
B&W is heel erg boos:

Biecht 8 - Dag 34 in het Big Brother huis

I am literally so mad right now! So. Mad!!!

Schreeuwen tegen het scherm
Ik schaam me bij voorbaat al voor alles wat ik ga zeggen in deze biecht. Het is gewoon het bewijs dat dit soort spellen echt iets met je doen vanbinnen. Het is intens om je zo kwetsbaar op te stellen voor een lange tijd in de hoop dat andere mensen eerlijk tegen je zijn. Je kunt de meest eerlijke persoon ter wereld zijn, maar in dit spel zullen mensen dat zien als iets om gebruik van te maken. En vandaag heeft dat me geraakt.

Ik zat vandaag in een collegezaal toen ik in de pauze zat dat Mitch me genomineerd heeft. Ik was zo verbaasd. Dat hij Insanis zou nomineren was te verwachten en vreesde ik al voor, maar mij? What the... De rest van het college heb ik met trillende vingers verhaal proberen te halen bij Mitch. Conclusie, hij blijkt een van die personen te zijn die jouw eerlijkheid misbruiken.

Ik betrap mezelf erop dat ik echt, echt gestresst hierdoor raak. Het is niet netjes maar ik kan niet stoppen met what the fuck zeggen, want: what the fuck is dit nou weer voor een actie. Het zou zeker interessante tv zijn geweest als dit alles werd gefilmd.

The epiphany
Dat Mitch mij heeft genomineerd zegt heeeeeeel veel.

Bjorn heeft een screenshot aan hem doorgestuurd, waarin Bjorn zelf aan het lullen is dat Mitch en Frenkie eruit moeten en alles wat ik daarop heb gereageerd is 'ja, misschien'. Zeker in dit soort spellen is de betekenis van het woord misschien: nee. Ik heb echt niet serieus overwogen om Mitch of Frenkie tegen te werken. Bjorn is niet te vertrouwen en Mitch en Frenkie zijn mijn closest allies.

Wat er is gebeurd, is dat Bjorn deze onzin heeft proberen te verkopen aan Mitch, and Mitch was buying what he was selling. Ik vind het ontzettend dom van Mitch dat hij dit gelooft uberhaupt. Hoe kun je zo naief zijn? De persoon on the bottom - Bjorn - heeft al die tijd netjes afgewacht tot er een crack was in de alliantie en heeft zich zo weer terug naar de top kunnen praten. Ik snap niet wat Mitch heeft gedacht en wat hij van plan is te gaan doen op de lange termijn. Hij gaat zich aansluiten bij de solide basis van Bjorn, Chip en Jacco? Nou, gefeliciteerd met je 4e plaats Mitch!

Dus toen ging ik verder denken en ik kwam tot de realisatie dat Mitch niet vandaag ineens heeft bedacht om mij te nomineren. Hij moet al langer aan de praat zijn met Bjorn. Het is niet voor niks dat hij tegen de afspraken-in-de-maak inging en op PB stemde in plaats van Jacco vorige week. Dat moet in overleg met Chip en Bjorn zijn gegaan. Daarnaast heeft Mitch Chip altijd verdedigd onder het mom van "Chip blaast zichzelf nog wel op". Ook Bjorn heeft hij nooit genomineerd.

De ironie/hypokrisie van het verhaal is dat Mitch mij heeft genomineerd omdat ik zijn vertrouwen zou hebben beschaamd. De grap is: i didn't. Ik heb niks gedaan om ons bondje te belazeren. Ik heb 100x gezegd dat die drie mijn alles waren in het spel. En nu is het Mitch die in het openbaar mijn integeriteit ten twijfel trekt. (dat vind ik an sich al een rotstreek)

Terwijl er maar 1 persoon is die buiten het bondje echte plannen heeft lopen maken.
Terwijl er maar 1 persoon is die echt andere mensen buiten het bondje heeft lopen verdedigen.
Terwijl er maar 1 persoon is die informatie achterhoudt voor het bondje.

En. Dat. Is. Mitch. Zelf.

Wat nu?
Ik weet het niet. Mitch heeft ons duidelijk verlaten en nu zijn Insanis, Frenkie en ik over om te strijden tegen het kwaad. Wat kunnen we doen? Proberen om Mitch te laten geloven dat we nog met hem willen samenwerken is een van de dingen. Bidden dat Frenkie en anders Insanis of ik PoV wint.
In een ideale situatie kunnen we Jacco nog adopteren, want eerlijk is eerlijk, ik heb Jacco nog geen 1 sneaky ding zien doen. Met hem valt van dat groepje nog het meest te werken.

Normaal gesproken kan ik dat perfect, maar ik moet echt erop letten dat ik mezelf inhoud. Ik wil heel graag de confrontatie opzoeken. Maar het is gewoon niet handig. Het is Mitch die momenteel de leiding heeft dus met hem moet je te vriend houden. Heel veel dingen die ik nu zou willen zeggen zouden mijn eigen ramen ingooien. Dus ik moet gewoon nadenken voordat ik iets zeg en tactisch spelen.

Over eigen ramen ingooien gesproken
Ik beloof bij deze dat ik niet op Mitch ga stemmen als ik jurylid ben en hij finalist. ::zwaai::

De positieve kant van het verhaal
- Ik heb ondanks alles Frenkie en Insanis aan mijn zijde die ik op dit moment met mijn leven vertrouw. Alleen maar positieve woorden over hun. En ondanks dat dit een spel van leugens is, heb ik toch twee mensen gevonden die eerlijk zijn. ::hug::
- Als ik op de een of andere manier kan doorstomen naar de finale, dan weet ik dat ik een geweldig spel heb gespeeld. In Survivor had ik er vrede mee dat ik niet won, want ik had fouten gemaakt die niet beloond zouden moeten worden met de winst. En al had ik gewonnen, dan was het blijven knagen: had ik wel echt moeten winnen? Maar nu, als ik de finale weet te halen, dan kan ik echt oprecht zeggen dat ik vind dat ik de winst verdien. En dat zou een persoonlijke overwinning zijn!
- Mijn jury management gaat gewoon top. Ik heb goede banden gehad met Ricardo, Wouter en PB en ik zie hun allemaal op mij stemmen op het eind om te winnen. Daar ben ik heel blij mee.

Tot zover deze biecht. Ik heb het nog netjes gehouden, top!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [BBUS22] De biechten
« Reactie #23 Gepost op: 27-11-2022, 21:45:47 »
Biecht 9 - Dag 34 in het Big Brother huis

Nog even een toevoeging aan mijn vorige biecht ::rofl::

Toen ik zag dat ik genomineerd was:



Ik die Mitch zijn redenatie aanhoorde:


Nu ik weet dat Mitch ons gebackstabbed heeft:


Byeee ::zwaai::

Jacco is weeeer genomineerd:

Biecht Jacco - Aflevering 4

Hoi lieve lezers ::bravo:: Aflevering 4 zit er bijna op en ik ben weer eens genomineerd, wat doe ik toch mis ::rofl:: Maar als alles goed gaat win ik de stemming wel, dan heb ik drie keer op een rij de eliminatie overleefd terwijl ik genomineerd was, ook wel leuk.
Maar laat ik eerst terug gaan naar het begin...

HoH 4 - I'll cover you
Ik zat in een hostel in Schotland en zette deze liedjes eens aan, en toen wist ik al dat ik laatste zou worden. Dus dan kan ik wel alles honderd keer opnieuw luisteren en keihard nadenken, maar een kamer verderop zitten mijn reisgenoten jenga te spelen, dus ik lever het maar vlug in en ga meedoen met jenga.
Uiteindelijk werd ik dus ook laatste, en de rest van mijn bondje scoorde ook niet zo goed. Mitch won, hmmm.

PoV 4 - Cover me in sunshine
Er is nog een reden dat ik iets minder me best deed voor de HoH: ik heb hier mijn best voor gedaan. Op de avond voordat ik vertrok zat ik goed na te denken en dacht ik aan Pentatonix, dat is wel een inzending die goed zou kunnen scoren. Natuurlijk ken ik veel leukere covers, maar daar scoor ik nou eenmaal niet goed mee. Aangezien de kans dat ik genomineerd zou worden best wel weer aanwezig is, is het ook wel nodig om iets goeds in te zenden.
En het bleek ook te werken, ik werd 2de! ::cheerleader::


Nominaties
Mitch, mijn VIJAND in dit spel waar ik heel aardig tegen doe zodat hij mij niet terughaat, is HoH. Ik zal wel weer genomine-
Hij nomineert B&W en Insanis???

Nou Mitch, daar heb je deze jongen heel blij mee gemaakt. Je bent van harte welkom in ons team, wil je wat te drinken? Als jij dan lekker doorgaat met HoH's winnen en mij niet nomineert, dan zal ik je wat chocola geven en lachen om je grappen.

Oh, Insanis wint PoV. Ik ben eigenlijk op dat moment blij voor hun, want we werken stiekem een klein beetje samen, en hun zorgt voor drama.
Mitch is dus overgestapt naar het Superbondje, dus blijft er niemand meer over voor hem om te nomineren dan Frank. Helemaal top!

Dan stuurt hij mij opeens dat hij mij gaat nomineren, want hij wilt Frank niet nomineren.

Excuse me?

Ik begon je steeds minder als vijand te zien, maar ik denk dat je dat al aan het missen was. Hoezo ik? Chip mist letterlijk voor de 3de keer op rij de PoV, niemand gaat het raar vinden dat je hem nomineert, hoezo dan ik??? 'Omdat ik je al heb genomineerd' ja daaag ::zwaai::

Dan open ik de volgende dag het topic, zie ik dat ik daadwerkelijk genomineerd ben, dankzij random.org.

Ja je leest het goed. Random.org

Je laat toch random.org niet een keuze maken voor je nominatie???!!!!

Ik stuur een vrij gefrustreerd bericht en dan wordt wel duidelijk waarom hij mij nomineerde.
Omdat chip zijn oma is overleden wilde hij hem niet nomineren, wat ik begrijp. Dan blijven Bjorn en ik over, tussen ons heeft hij random.org gedaan.

Dat is wat hij zegt althans, die twee hebben natuurlijk een bondje, obviously. Het wordt met de aflevering duidelijker gewoon.

Insanis zei ook openbaar dat hun denkt dat Mitch en Bjorn een bondje hebben. Toen ik dat las, echt Insanis ::love:: ::love:: Bedankt voor je slimheid en bedankt voor je dapperheid. Hopelijk ontstaan er nu barsten in dat rottige bondje.
Ik had die gedachten van mij nog geheim gehouden, want ik wil ze nog niet tegen me krijgen. Maar als ik de kans krijg om ze weg te spelen, oehh dat gaat leuk worden.
Ik kan eventueel later met Insanis en mrchipie een anti-MitchBjorn bondje starten >:D

Op naar aflevering 5
Ik wil natuurlijk door naar de volgende aflevering, en op zich sta ik daar wel goed voor. Insanis en Frank gaan voor mij, mrchipie en Bjorn gaan voor B&W. Dan kiest Mitch, die nu bij ons hoort, om B&W weg te sturen. Het is eng dat je aartsvijand die belangrijke keuze moet maken, maar volgens heb ik mij lief genoeg voorgedaan. Daarnaast, als hij nu kiest om mij weg te sturen, dan staat hij eigenlijk tussen twee bondjes in.

In dat geval moet B&W weg, wat op zich mijn doel was een paar afleveringen terug. Hij is een gevaarlijke speler, die eigenlijk makkelijk door de afleveringen heen ging (want mocht iemand van het Superbondje eindelijk eens HoH worden, zijn Insanis, Mitch en Frank grotere targets dan hem. Alleen toen switchte Mitch opeens naar ons en toen won Insanis opeens PoV). Ik vond het leuk dat je meedeed, en als ik afval hoop ik dat je het goed doet. En een boodschap voor de rest: elimineer MitchK!!! ::hypocriet::

Dan het wekelijkse liedje. Het nieuwe album van Rigoberta Bandini is SUPER GOED, dit is een van mijn favorieten:


Hopelijk tot volgende week ::bravo::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [BBUS22] De biechten
« Reactie #24 Gepost op: 27-11-2022, 21:46:39 »
Mitch laat zijn gezicht ook maar weer eens zien:

Het heeft even geduurd, maar hier is biecht twee...

Ik ga alles maar kort samenvatten en toch nog eventuele keuzes verder uitleggen per ronde.

Ronde 2:
Een hele goede ronde natuurlijk. Ik vond het geweldig om Unwritten eens aan te passen en een ode aan Ricardo te schrijven. Jammer dat ik hem helaas niet heb gewonnen, maar gelukkig won ik de HoH wel. Samen met Frenkie als bondgenoot en daardoor konden we goede keuzes maken. Helaas wilde B&W mijn keuze aanpassen. Vrij jammer natuurlijk aangezien ik liever PB zag vertrekken dan Wouter. Al was Wouter natuurlijk een sterke speler. Het bondje loopt als een trein en dat zal voorlopig nog wel zo blijven! ::bravo::

Ronde 3:
Weer een tweede plaats... Gelukkig met de HoH wel achter Frank. Hij deed dat fantastisch natuurlijk in de finale. Dat we met 3/4 van ons bondje in de halve finale stonden was natuurlijk fantastisch. Ik wist dat hij PB en Jacco zou nomineren en daardoor PB het spel dan toch zou verlaten. Ik kan het goed vinden met PB, maar ik vind hem wel een gevaarlijk speler omdat hij onberekenbaar is. De PoV was een van mijn favoriete opdrachten, want instrumentals kunnen zo underrated zijn. Ik kwam hem tegen en wist dat o.a. Brent de nummers van Lindsey wel kan waarderen. Nu kan ik eindelijk zeggen dat ik één HoH en PoV heb gewonnen! Uiteraard ging ik niets veranderen, maar winnen is altijd leuk ::love::

Ronde 4:
Dit is echt een nieuw bericht, maar het lijkt af en toe een herhaling: weer streed ik met Frank voor de winst. Gelukkig won ik hem dit keer wel op een detail! Hierdoor kon ik mijn nieuwe zet eindelijk gebruiken. Een bondje aangaan met Bjorn, Chip en Jacco. Waarom? Omdat ik van drama hou en omdat ik Insanis en Rob met een goede reden wilde nomineren. Ik vind dit twee gevaarlijke spelers en vandaar dat ik hoopte dat ik het nu beter kon verwoorden. Jammer dat Insanis de PoV won, maar dit was dik verdiend dus die ronde verdient hen dan ook zeker! ::jaja::

Al met al, tot nu toe alleen maar top 3 gescoord, dus ik hoop zo door te gaan. Ik ben benieuwd naar de nieuwe opdrachten en hoe de dynamiek in het spel gaat zijn. Jacco en Insanis moeten er wel uit de volgende twee rondes anders wordt het gevaarlijk. Dus hopelijk kunnen Frank en ik weer scoren ::hug::

En B&W moet naar huis...

Biecht 10 (afsluiting) - Dag 37 in het Big Brother huis

Zo. Dat was het dan. Een ruime maand in het spel, maar toch is het afgelopen. Nog een keer ga ik mijn gedachten over het spel op een rij zetten.

Als ik mijn einde in het spel moest omschrijven in 1 woord, dan zou het "unsatisfying" zijn.

Een samenvatting
Voor de eerste week was mijn strategie om met zo veel mogelijk mensen een soort vorm van vertrouwen op te bouwen. Ik heb dan ook met 6 personen een soort bondje gemaakt. Mijn nummer 1 was PieterBasje. We hadden beloofd dat we elkaar niet zouden verraden. We weten hoe dat is gegaan.
Al snel bleek dat Bjorn, Chip, Jacco, PB en Wouter een bondje waren aangegaan en ze Ricardo wilden wegstemmen. Ik had een beloftes gemaakt aan iedereen van dit groepje behalve Jacco, dus ik voelde me aardig vergeten. Er zat voor mij niks anders op om samen te werken met Insanis, Frenkie, Mitch en Ricardo. Helaas konden we Ricardo niet meer redden.
In de tweede week maakten we ons bondje officieel. Mitch, Frenkie, Insanis en ik moesten gaan samenwerken, omdat de 5 anderen ons anders een voor een zouden wegwerken. Mitch en Frenkie nomineerden PB en Wouter. Toen ik de PoV won heb ik besloten dat PB vervangen moest worden voor iemand anders. Hij zou weggestemd worden als ik dit niet deed, want Bjorn, Chip, Jacco en Wouter wilden niet meer met hem samenwerken. Jacco kwam in de plaats van PB en de sterkte speler van het vijftal, Wouter, ging eruit.
In de derde week hebben we dit door kunnen zetten. Frenkie won nog eens PoV en nomineerde Jacco en PB. Tijdens het overleg op wie we gingen stemmen werd Mitch boos op Insanis. Hij stemde op PB in tegenstelling tot wat wij wilden, en verliet de alliantiechat. Zijn stem maakte het verschil en PB lag eruit. Zonde, want hij had de minste connecties van de overbleven spelers in het spel.
In de vierde week won Mitch HoH. Ook al probeerde ik hem terug te halen naar ons bondje en liet hij meermaals weten dat hij alleen een probleem had met Insanis, nomineerde hij mij naast Insanis. Een enorme backstab. Het meest schijnheilige was zijn reden: ik zou "informatie" hebben achtergehouden. Dat bleek niet het geval te zijn. Mitch was van bondje veranderd en liet Frenkie, Insanis en mij stikken. Insanis redde zichzelf bij met de Veto en voor mij was het einde verhaal.

Het is stom
Ik denk dat het erg veel pech is dat ik eruit ben gegaan. Genomineerd zonder intenties om mij uit het spel te werken. Vervolgens wint het target de Veto, komt de ultra-pawn ervoor in de plaats.
Gedurende het spel zijn veel verschillende namen genoemd. Letterlijk iedere speler heb ik al een keer langs horen komen. Natuurlijk vertellen mensen me het niet in mijn gezicht, maar mijn naam heb ik nooit gehoord. Ik had een vrij goede social game en een haast perfect jury management. De enige keer dat iemand mij heeft genomineerd, was ik de #2 optie. Het is denk ik gewoon pech hebben dat precies deze halve poging de poging is die me fataal werd.

Deze spellen...
Het begint langzaam traumatisch te worden. De mensen die ik in vertrouwen neem keren zich iedere keer tegen mij.
- Big Brother in 2020: in een alliantie met Bjorn, Dennis, Tim en Miek. Ik was loyaal aan hun, maar Dennis zorgde ervoor dat ik genomineerd werd en toen stemden ze me allemaal weg.
- Survivor in 2021: na de hele merge te hebben samengewerkt met Sanmol voelt er iets niet goed. Bleek dat hun mij ging verraden. Ik kon mezelf gelukkig redden met mijn idol en het winnen van een duel, maar ik voelde me echt verraden.
- Gamevivor in 2022 (een ORG in het Engels): na de tribe swap had mijn oude tribe een 4-3 meerderheid. Maar een van mijn oude kampgenoten die ik tot dan toe veilig had gehouden, had leugens over mij verspreid waardoor zij en de 3 uit het andere kamp mij wegstemden.
- Big Brother in 2022: na twee weken bondgenootschap met Mitch, Frenkie en Insanis, besluit Mitch dat onze beloftes niet meer voor hem golden en stemt mij vervolgens uit het spel.

Het is dus aardig een trend geworden dat mensen me verraden. Het zijn altijd de mensen met wie ik in eerste instantie een vertrouwensband heb opgebouwd. Altijd die mensen die hun ruggen tegen me keren. Het ziet ernaar uit dat ik de verkeerde mensen vertrouw.

Tot ooit?
Het ziet er naar uit dat ik toch iets niet goed doe in mijn aanpak. Zoals ik heel duidelijk wist wat er beter moest na afloop van mijn eerste en tweede spel, weet ik dat nu niet. Ik ben clueless wat ik nog meer kan doen om ervoor te zorgen dat ik een keer iets win.

Het is dus toch een soort van open einde. Misschien gaat het verhaal ooit nog verder. Misschien zien jullie me terug in een volgend spel. En... misschien ook niet. We zullen zien.

In ieder geval bedankt voor het lezen van mijn hersenspinsels. ::bravo::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [BBUS22] De biechten
« Reactie #25 Gepost op: 27-11-2022, 21:47:32 »
Jacco mag nog een weekje meedoen:

Biecht Jacco - Aflevering 4.5

Nou nou, het is weer gelukt hoor. Ik heb aflevering 5 gehaald! ::bravo:: De derde keer op rij dat ik genomineerd ben, maar het wel overleef. Daar ben ik wel trots op. Deze keer ging het echter gewoon om in welk team je zat. Frank en Insanis gingen op mij, Bjorn en chip op B&W.  Dan moest mijn VIJAND Mitch beslissen of ik door mocht gaan of niet, en hij koos om mij te helpen. Dankje ::love:: B&W is daar natuurlijk niet blij mee, super begrijpelijk, Mitch is opeens van kant gewisseld. Maar mij hoor je niet klagen ;D

Dan is er nu ook weer zo'n Doos van Pandora. Die laat ik lekker dicht, want ik geloof niet dat het twee keer goede gevolgen kan hebben. Vorige keer won Bjorn namelijk zo'n Super Veto, die tot deze aflevering geldig is. Dat betekent eigenlijk ook dat we deze aflevering sowieso veilig zijn. Mocht namelijk Frank of Insanis HoH worden, dan kan Bjorn zijn veto inzetten en een van hun nomineren. Het enige wat kan gebeuren is dat Insanis en Frank allebei de PoV en HoH hebben, dan zijn ze namelijk allebei veilig, maar die kans is gelukkig wel klein. Het is wel een reden om extra mijn best te doen bij de opdrachten.

De toekomst van Big Brother
Ik was eigenlijk totaal niet bezig met de toekomst van dit spel, ik keek veel meer per aflevering. Maar Insanis begon er steeds over dat ik op de lange termijn beter zit in hun bondje, en Bjorn begon er ook al over. Dus heb ik er iets meer over nagedacht. Dit lijkt mij een leuk plan

Mogelijke toekomst
Frank valt af deze aflevering, dan blijft het hervormde Superbondje en Insanis over. Ik ga met mrchipie en Insanis een nieuw bondje vormen om Mitch en Bjorn, de verraders, weg te spelen. Wij geloven er namelijk alle drie in dat dit zo is (hoewel ik het niet zo zeker meer weet van mrchipie, dat ga ik nog even vragen). Het werkt alleen als Mitch of Bjorn niet HoH wordt die week, we gaan het zien! ::vergroot::

De kans dat dit ook echt gaat gebeuren acht ik klein, er gebeuren namelijk allemaal dingen die je niet kunt voorspellen. Zoals Mitch die opeens van kamp wisselt.

Oké doei ::bravo::

Biecht Jacco - Aflevering 5

MitchK:


Je hebt weer eens bewezen waarom je mijn vijand in dit spel bent. Mocht ik deze aflevering overleven... Oh Mitchje toch, je weet niet wat je gaat overkomen! Geniet nog maar van het huis nu het nog kan.



Biecht Jacco - Aflevering 5.5

Oh help mijn positie in het spel is nog nooit zo slecht geweest als dat die nu is, ik word hier zo zenuwachtig van. Ik zal morgen uitgebreid biechten, maar alvast een korte samenvatting:

Mitch is HoH en nomineerde alleen Insanis, en zette mrchipie ernaast, omdat hij liever Insanis eruit heeft dan Frank. Het enige wat kon gebeuren is dat Frank Veto wint en Insanis redt, want dan moet een van ons vier (Mitch, Bjorn, Chip en ik) eruit. Dat is nu precies wat er is gebeurd. Echt een naai-actie van Mitch dus, dat hij dat risico heeft genomen. Bjorn heeft de speciale veto, en hij werkt samen met Mitch, dus hij zal nooit genomineerd worden. Dan blijft er nog een iemand over die naast mrchipie kan staan als genomineerde: Jacco.

Dan stemmen Insanis, Frank en Bjorn. Ik heb dus best een goede band met Bjorn in dit spel, althans zo praat ik met hem, maar toen ik vroeg op wie hij in dit scenario zou stemmen, zei hij niet in een keer dat hij mij ging redden, terwijl hij dat bij de vorige afleveringen wel deed. Help!
Wat Frank gaat stemmen weet ik totaal niet, dus dat is doodeng. Wel denk ik dat Insanis mij helpt, maar dan verlies ik alsnog 2-1.



Maar geloof me lieve lezers, ik ga keihard vechten voor mijn plek, ik ben hier niet gekomen om in aflevering 5 af te vallen. Jullie zijn nog niet van me af.



Ik moet nu gauw gaan, een plekje in aflevering 6 scoren.

Doei! ::bravo::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [BBUS22] De biechten
« Reactie #26 Gepost op: 27-11-2022, 21:50:33 »
Maar dan is het echt afgelopen:

Biecht Jacco - Aflevering 5.5.5

Lieve lezers, het moment waarvan ik had gehoopt dat het nooit zou komen: ik lig eruit :(

Hoewel, nog niet officieel. Maar iedereen heeft gezegd op mij te stemmen, dus ja ik verwacht niet dat iets mij nog kan redden. Maar, ik heb ALLES gegeven om het plekje in de volgende ronde te bemachtigen, dus ik neem mijzelf niks kwalijk. Ik zal zo alles uitleggen, maar eerst nog de opdrachten:

HoH 5 - Knowing me, Knowing you
Omg, is dit een opdracht waar je geen muziekkennis voor nodig hebt? Maak ik eindelijk kans op de winst? Ja! ::bravo:: Uiteindelijk werd ik 3/6, wat een nieuw record is voor een HoH bij mij. Mitch won, en die staat aan onze kant, prima dus (dacht ik toen).

PoV 5 - I think I wanna marry you
Ah, een liefdesliedje waar je op kan dansen. Ik moest meteen denken aan Gold, zo'n schattig liedje en ideaal voor het schuifelen! Hier zou ik wel mee kunnen win- LAATSTE?!
Hier baal ik achteraf gezien natuurlijk wel van, want als ik dit had gewonnen had ik er niet uitgelegen. Ik zou echter niet weten wat ik had kunnen inzenden en wel had gewonnen.

Snif snif, Jacco ligt eruit
Maar hoe?

Mitch nomineerde dus Insanis en chip, Frank won Veto en redde Insanis (mrchip en ik probeerde nog Frank te overtuigen de Veto niet te gebruiken, als belofte dat wij de week daarna Frank niet zouden nomineren, maar dat we op Mitch zouden gaan. Dit heeft natuurlijk niet gewerkt, maar het was het proberen waard). Bjorn heeft ook Veto, dus ik bleef als enige over om naast chip te staan als genomineerde. De mensen die stemmen: Insanis, Frank en Bjorn.

Bjorn: heb ik best een goede band mee, in ieder geval beter dan hij met chip heeft dacht ik, dus die stem heb ik wel binnen. Toen vroeg ik het, en zei hij dat hij het nog niet zeker wist! Toen hij dat zei stuurde ik die biecht van een paar dagen geleden over mijn slechte positie.
Wat blijkt nou, mrchipie en Bjorn werken ook al vanaf het begin samen, verdorie. Hij vindt mij gevaarlijker dan chip en daarom stemt hij mij eruit.

In dat geval moeten Insanis en Frank op chip stemmen, alleen dan ga ik nog door. Op welke manier kan ik dat het beste doen? Door me aan te sluiten bij hun bondje! Dan zijn zij weer in de meerderheid. En aangezien ik Bjorn en Mitch toch niet vertrouw, vind ik het helemaal niet erg om uit dat bondje te stappen.

Frank had al gezegd dat hij op chip ging stemmen ('dat staat wel vast voor mij' heeft hij letterlijk gezegd), dus ik stuurde mijn plan eerst naar Insanis:

Citaat van: JaccoS
Ik wil me aansluiten bij Frank en jouw bondje.
Natuurlijk klinkt dat ongeloofwaardig, dat ik dit precies zeg wanneer ik iets van je nodig heb, maar ik meen het oprecht. Hierbij de reden waarom ik deze keuze maak:
PieterBasje was degene die ik het meest vertrouwde in het spel, maar hij bleek de verrader van het bondje van 5 te zijn, dat werd gezegd althans. Ik geloofde dat niet, ik zag PB daar niet voor aan, dus heb ik het met hem besproken. Hij gaf goede argumenten en ik weet daarom ook dat hij de verrader niet was, maar wie dan wel? We hebben het er verder over gehad en zijn tot een conclusie gekomen: Bjorn heeft het aan Mitch verteld, zij werken stiekem samen.
Dat wij daar achter kwamen was al in september, en de weken daarna kregen we alleen maar meer bewijs. Bjorn stond nog wel aan onze kant qua stemmen, dus we wilden Mitch eruit hebben. Dat is uiteraard niet gelukt helaas.
Onze ideeën hebben we ook met mrchipie gedeeld, maar hij gelooft er niet zo erg in. Maar als hij straks ook weg is (als alles goed gaat) ben ik in mijn bondje natuurlijk alleen nog over met Bjorn en Mitch, precies de twee die ik niet vertrouw. Los van het feit dat jij en Frank mij deze week kunnen redden, heb ik sowieso meer vertrouwen in jullie. We stonden dan wel tegenover elkaar, jullie zijn wel altijd eerlijk tegen mij geweest en we hebben leuke gesprekken gehad. Daarom voelt voor mij dit bondje voor mij beter.
Ik weet niet of Frank het het al aan je heeft verteld, maar anders doe ik dat nu: chip en ik hebben gisteren geprobeerd om Frank te overtuigen zijn Veto niet in te zetten, door te zeggen dat we de week daarna niet Frank maar Mitch zouden targetten (wat we ook echt zouden doen in dat geval). Dit was voor jouw spel natuurlijk een naaiactie vanuit onze kant. Maar ik wil wel eerlijk zijn als ik dit bondje in ga stappen.
Wat is jullie voordeel van mij in jullie bondje? Als ik HoH word nomineer ik Mitch en Bjorn. Als een van hun tegenover een van jullie staat, stem ik Mitch of Bjorn weg. Als ik Veto win gebruik ik die om ons bondje verder te helpen.
Dit was mijn speech. Als je dit weigert, dan zou ik dat onwijs jammer vinden, maar het is onderdeel van het spel. Denk er goed over na, en hopelijk tot in aflevering 6.

Ik vind dit dus echt een supergoed plan en ik was er heel trots op, ik had er echt vertrouwen in. Insanis reageerde ook met: 'Ik lees het morgen nog eens want ben nu heel moe. Maar klinkt eigenlijk wel een goed voorstel op het eerste zicht.' Ik zag mezelf al helemaal in aflevering 6.

Toen kreeg ik een dag later een bericht van Frank dat Bjorn (dat wist ik dus al) en ook Insanis op mij gaan stemmen. Insanis?! Waarom?! Toen zei later mrchipie dat Frank ook op mij gaat.


Een van mijn motto's is 'het is pas verloren als het verloren is' en dat is het geval als iedereen heeft gestemd, en dat moment is nog niet aangebroken. Dus ik ga Frank en Insanis opnieuw overtuigen, deze keer maakte ik een groepsapp aan en zette ik alle argumenten op een rijtje.

Citaat van: JaccoS
Jacco — vandaag om 11:49
Hoi lieve Robin en Frank,

Waarom moeten jullie mij in het spel houden:
- Ik geloof niet dat PieterBasje het bondje van 5 heeft verraden, maar dat Bjorn dat heeft gedaan. Ik geloof dat hij vanaf het begin al samenwerkt met Mitch. Als ik deze week overleef is iedereen die ik vertrouw uit dat bondje afgevallen, en is er voor mij geen reden meer om in dat bondje te blijven.
- Daarnaast zijn jullie twee mensen die ik wel vertrouw. Ook al streden we de afgelopen weken tegen elkaar, we waren wel eerlijk naar elkaar en we hebben leuke gesprekken gehad.
- Als ik in jullie bondje zit en ik win HoH, dan nomineer ik Mitch en Bjorn. Als ik PoV win, gebruik ik die ook ten gunste van het bondje. Als een van jullie tegenover Mitch of Bjorn staat, stem ik Mitch of Bjorn weg.
- Als ik door ga zijn wij ook in de meerderheid.
- Gisteravond heb ik met mrchipie gepraat, hij heeft gezegd dat als hij HoH wordt hij Frank en Mitch gaat nomineren.
- Mrchipie moet je ook niet onderschatten, hij schiet door het spel heen.
- Bjorn stemt op mij, omdat hij blijkbaar een hele goede band met chip heeft in dit spel. Als je chip wegspeelt heb je die band ook kapot gemaakt.

Ik hoop ontzettend dat we samen naar aflevering 6 kunnen.

Groetjes <3
Jacco — vandaag om 14:47
Oh ja, nog eentje:
- Als de reden is dat jullie mij eventueel uit het spel willen stemmen is omdat ik te 'gevaarlijk' ben om in de final 2 tegen te strijden, dat is ook precies wat ik van Mitch en Bjorn heb gehoord. Oftewel, die gaan mij ook nooit meenemen. De kans dat ik de final 2 haal is dus echt super klein.
Maar ook al is die kans heel klein, ik wil gewoon heel graag door met spelen. Het is namelijk toch een leuke afleiding van de toetsen en alles, en ik vind het zo leuk om helemaal op te gaan in een spel (wat ik nu ook al ervaar, ik ben al de hele dag zenuwachtig)
Elk weekje langer in het spel maakt me al super blij
Jacco — vandaag om 18:56
Ten slotte:
- Als jullie mij deze week redden, dan ga ik dat uiteraard belonen als ik in de jury zit. Als jullie mij redden beloof ik op een van jullie twee te stemmen in de finale
Nu heb ik alles gezegd wat ik kan zeggen, it's up to you 😄

Dit zijn dus eigenlijk dezelfde argumenten, alleen vertelde chip mij gisteren dat hij Frank en Mitch gaat nomineren als hij HoH is, dus dat zet ik erbij. Daarnaast gebruikte ik als laatste redmiddel nog een soort jury-chantage. Pas toen kreeg ik eindelijk reactie, dat ze allebei op mij gaan stemmen.

That's pretty sad. Ik ben ook een slechte verliezer dus terwijl ik dit schreef (een kwartier voor de uitslag) ben ik super chagrijnig!


Leuk joh, Big Brother

Misschien, dacht ik nog, is Bjorn wel vergeten te stemmen! Daarom vroeg ik nog aan Insanis (want van Frank wist ik al dat hij had gestemd) of hun op chip wou stemmen omdat ik het fijn vond dat ik dan niet 3-0 verlies. Zodat als Bjorn niet heeft gestemd het 1-1 wordt, en Mitch mij dan eventueel nog kan redden. Maar toen kreeg ik te horen 'Ik heb al gestemd'. Oké, dat vind ik echt niet erg hoor.


Dus, nu is het over en uit. Bedankt Lucy en Nieky voor de super leuke weken ::bravo:: Ik heb er echt heel erg van genoten ::love::

Dan natuurlijk nog een afsluitend liedje, dit stond in mijn liedjeslijst op 1:




Dat was het ::bravo::
Zonder Jacco geen biechten meer ::ohno::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] De biechten
« Reactie #27 Gepost op: 27-11-2022, 23:50:16 »
Leuk om de biechten te lezen  ::bravo::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.