Auteur Topic: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'  (gelezen 3476 keer)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #60 Gepost op: 31-10-2021, 23:01:50 »
Voor mij gelden dezelfde tijden (al lunch ik ook wel eens tussen 1 en 2)
Ik heb morgen tussen 8.15 en 14.30 alle aandacht nodig voor die 18 hooligans in de klas  ::tandpastasmiley::

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #61 Gepost op: 1-11-2021, 00:42:56 »
Poeh ja moeilijk dit. Heel moeilijk om nu al een mol aan te wijzen, en niemand zal natuurlijk veel willen delen over zijn verdenkingen met het oog op de eerste test die iedereen wil overleven. ;) Ik ben op zich wel bereid om eerlijk mijn inhoud te delen.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #62 Gepost op: 1-11-2021, 04:15:52 »
Ik zal wel als eerste van bus 2 iets zeggen over mijn envelop. Ik heb in ieder geval geen munten in mijn envelop zitten.



Ik ben morgen trouwens ook aan het werk maar kan tussendoor wel iets doen :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #63 Gepost op: 1-11-2021, 07:08:40 »
Ik zal wel als eerste van bus 2 iets zeggen over mijn envelop. Ik heb in ieder geval geen munten in mijn envelop zitten.



Ik ben morgen trouwens ook aan het werk maar kan tussendoor wel iets doen :)

Zit er bij jou geld in de envelop? Want anders is het wel fijn dat jij het einde haalt

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #64 Gepost op: 1-11-2021, 10:51:59 »
Nou, volgens mij wordt het sowieso moeilijk om hier nog uit te komen aangezien we al bijna 2u voor de deadline zijn. Maar goed, ik heb gezegd dat ik best eerlijk wil zijn over mijn enveloppe en dus doe ik dat. En hoop ik dat dit gewaardeerd wordt. :D Ik heb wel jokermunten in mijn enveloppe zitten, en ik heb er ook al één van jullie gekregen dus ik heb er meerdere.

Ik laat de keuze aan jullie. Jullie mogen me gerust achterlaten aangezien ik toch geen geld heb als jullie voor de pot willen gaan. Anderzijds kunnen jullie er ook voor kiezen om mij nog even jokermunten te geven en mij op het einde eruit te gooien zodat misschien niemand een joker heeft.

Ik hoop wel dat jullie in ruil voor mijn eerlijkheid Lama & Swifty bereid zijn om mijn enveloppe niet uit te schakelen als er wordt gekozen om mij achter te laten.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #65 Gepost op: 1-11-2021, 11:41:33 »
Kom op bussen om 13.00 is de deadline!

In navolging van Lennart bij de andere opdracht zal ik me hier dan maar opofferen. In mijn envelop zat slechts 1 jokermunt. Voor de pot is het dus prima om mij achter te laten. Aan de andere kant zouden jullie mij ook nog een paar rondes alle jokermunten kunnen geven en me er dan vlak voor het einde uit kunnen zetten, zodat niemand in onze auto een joker wint.

In verband hiermee zeg ik Swifty voor bus 1

Dank je Swifty :-*

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #66 Gepost op: 1-11-2021, 11:47:31 »
Swifty, voor ik het vergeet.

Niks persoonlijks natuurlijk. Alles voor het team ::love::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #67 Gepost op: 1-11-2021, 11:59:48 »
Nou, volgens mij wordt het sowieso moeilijk om hier nog uit te komen aangezien we al bijna 2u voor de deadline zijn. Maar goed, ik heb gezegd dat ik best eerlijk wil zijn over mijn enveloppe en dus doe ik dat. En hoop ik dat dit gewaardeerd wordt. :D Ik heb wel jokermunten in mijn enveloppe zitten, en ik heb er ook al één van jullie gekregen dus ik heb er meerdere.

Ik laat de keuze aan jullie. Jullie mogen me gerust achterlaten aangezien ik toch geen geld heb als jullie voor de pot willen gaan. Anderzijds kunnen jullie er ook voor kiezen om mij nog even jokermunten te geven en mij op het einde eruit te gooien zodat misschien niemand een joker heeft.

Ik hoop wel dat jullie in ruil voor mijn eerlijkheid Lama & Swifty bereid zijn om mijn enveloppe niet uit te schakelen als er wordt gekozen om mij achter te laten.
We weten natuurlijk helemaal niet of er nog mensen net voor het einde kunnen dumpen...

Ik vind je nu juist wel betrouwbaar klinken terwijl we de minst betrouwbare persoon moeten lozen dus dat voelt wel dubbel als we voor jou gaan..

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #68 Gepost op: 1-11-2021, 12:16:15 »
Swifty voor bus 1

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #69 Gepost op: 1-11-2021, 12:18:26 »
Dankjewel Bubbles!

Ik zal dan ook open kaart spelen: in mijn envelop zitten 2 jokermunten. Ik zou graag nog even blijven zitten, en denk dat ik qua molschap op dit moment ook wel een van de minder waarschijnlijke opties ben in onze bus. Sowieso is het nog niet mogelijk om al te weten wie de Mol is, maar een mogelijk verschil van 750 euro vind ik het toch wel waard om er een beetje rekening mee te houden. Als we de munten hierna eerlijk willen blijven verdelen, vind ik het prima om er geen te ontvangen tot we er allemaal 2 hebben.

Lama, wil jij iets delen over je envelop? Kaaasje, je hebt dus geen jokermunten, maar ik denk dat als je geld hebt we het al wel gehoord zouden hebben? Vermoljoen, van jou hebben we nog niet gehoord deze ronde. Wat vind jij?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #70 Gepost op: 1-11-2021, 12:33:37 »
Bus 1 heeft besloten, bus 2 heeft nog een klein halfuurtje.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #71 Gepost op: 1-11-2021, 12:36:22 »
We moeten wel iets gaan dikdrukken voor de deadline, anders scheelt dat weer 400 euro in de pot. Als we echt niet met een naam komen, wil ik best nog iets loten en dikdrukken. Ook als ik dat zelf ben. Of iemand noemt gewoon een naam en dat doen we dan maar. Maar het lijkt me heel zonde als het geld eruit gaat en we dan alsnog een random iemand te verliezen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #72 Gepost op: 1-11-2021, 12:46:14 »
Oké, we hebben echt nog maar een kwartier dus ik heb geloot op dezelfde manier als Lama. Sorry Kaaasje, dit is echt pure willekeur omdat ik niet nog meer geld uit de pot wil. Kijk maar of jullie erin meegaan.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #73 Gepost op: 1-11-2021, 12:50:39 »
We weten natuurlijk helemaal niet of er nog mensen net voor het einde kunnen dumpen...

Ik vind je nu juist wel betrouwbaar klinken terwijl we de minst betrouwbare persoon moeten lozen dus dat voelt wel dubbel als we voor jou gaan..
Dankjewel Kaaasje! ::bravo::
Ja, wat doen we mensen bijna deadline… Lozen we Vermoljoen? Hij heeft tenslotte nog niks gezegd en daar wel ruim de kans voor gehad…
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #74 Gepost op: 1-11-2021, 12:52:21 »
Dat vind ik ook prima Bubbles, maar het belangrijkste is dat we 3 stemmen hebben voor de deadline en op dit moment is de enige andere die online is Vermoljoen zelf, dus die zal er niet in meegaan. 
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #75 Gepost op: 1-11-2021, 12:54:45 »
Bus 2

Sorry dat ik nog niets heb laten horen deze ronde. Gisterenavond weggeweest en vandaag lekker lang uitgeslapen  ;D  Op dit moment heb ik ook niet zo'n heel goed overzicht over wat er allemaal gebeurd gezien de 2 gesprekken hier wat door elkaar lopen. Ik ben er eigenlijk het meest voor om iemand achter te laten met jokermunten omdat het niet zo heel duidelijk is hoe vaak er nog mensen zullen kunnen uitstappen. Aan de andere kant verwacht ik wel dat er zeker nog zo'n moment zal komen. De minst betrouwbare deelnemer inschatten is natuurlijk na 2 dagen nog niet zo simpel en aangezien we niet meer veel tijd hebben, ga ik op basis van de loting van HIDM voor Kaaasje. Sorry.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #76 Gepost op: 1-11-2021, 12:54:50 »
Kaaasje is er! Kaaasje, wil jij meestemmen op Vermoljoen dan?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #77 Gepost op: 1-11-2021, 12:55:31 »
Dat vind ik ook prima Bubbles, maar het belangrijkste is dat we 3 stemmen hebben voor de deadline en op dit moment is de enige andere die online is Vermoljoen zelf, dus die zal er niet in meegaan.
Ok, dan gaan we voor jouw optie Kaasje. Sorry Kaasje niets persoonlijks. Puur omdat we geen geld uit de pot willen. Sorry!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #78 Gepost op: 1-11-2021, 13:02:36 »
Sorry, weinig tijd om te reageren nu. Maar ik heb 1 jokermunt. Zullen we Bubbles achterlaten?

Bubbles

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #79 Gepost op: 1-11-2021, 13:02:57 »
Mijn internet op mijn telefoon liep vast  :\'(