Auteur Topic: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'  (gelezen 3739 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #120 Gepost op: 23-11-2021, 18:38:33 »
Befaamde Hadewychisdemol


Die tweede, dat is degene die ik bedoel ::bravo::


En dan nog een andere vraag. Voordat er Discord was, was er een ander medium waarin de volgers van dit spel met elkaar konden speculeren over wie de mol is en zo. Iemand enig idee welk rondschrijven ik bedoel?

Nu je toch zo goed bezig bent weet je me misschien ook te vertellen wat onze geweldige host MollenvangR voor zin gebruikte, een zin die klinkt zoals destijds voor het tv-seizoen van Jon is de mol voor de eerste aflevering gezegd kon worden.

En ik ben de mol natuurlijk.
Keep calm and eat chocolates!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #121 Gepost op: 23-11-2021, 18:47:25 »
Befaamde Swifty,

Ik ga helaas heel slecht in deze opdracht zijn omdat ik de mol ben.

Ik ben echter zelf op zoek naar een oud kandidate die te dicht bij de zon vloog en ooit Survivor. Hoe heet zij ook alweer?

Oh en ik heb de hele dag al een liedje in mijn hoofd. Van die knul die vroeger in "Take that" zat. Hij zingt dan niet over duiveltjes, maar over... ::hypocriet::

Befaamde Swifty (zullen we gewoon elkaars officiële forumnamen gebruiken om extra boetes te voorkomen?),

De chat? Kijkerspm? Ik ben de Mol.
quote author=MollenvangR link=topic=71470.msg2431192#msg2431192 date=1637497778]

Aflevering 4 - Opdracht 2 'Caribisch Carnaval' - Emmabrug [Willemstad]

Beste vrienden,

We staan hier midden op de Emmabrug in Willemstad. Deze wereldberoemde drijvende brug vormt de verbinding tussen de wijken Otrobanda en Punda. Die twee wijken vormen het speelveld van de komende opdracht. Het is namelijk tijd om jullie onder te dompelen in de cultuur van Curaçao. Dat gaan we doen met een feestje, waarbij een lekker hapje en drankje ook niet kan ontbreken. Die hapjes gaan jullie zelf klaarmaken, evenals het regelen van de aankleding van het feest om het gezellig te maken. Jullie zullen dus zelf verschillende winkels moeten gaan bezoeken om het feest compleet te maken. 

Verdeel jullie zelf in 3 teams


Team Otrobanda
1.
2.
3.


Team Punda
1.
2.
3.

Vliegende keep
1.

De winkels openen vanavond om 20.00 uur, dus voor 18.00 vanavond wil ik van drie van jullie de verdeling dikgedrukt in het topic hebben. Dan hebben jullie daarna nog wat tijd om de strategie te bespreken en krijgen jullie ook verdere uitleg.
[/quote]

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #122 Gepost op: 23-11-2021, 18:53:48 »
Befaamde Catshee,

Leuk jou hier ook weer te zien!

R is nog geen mol is deze keer niet van toepassing, want ik ben de mol.

Angels is wel een liedje dat kan blijven hangen ja.

Voor de zekerheid. Ik zoek dus nog een kandidaat die in aflevering 7 naar huis ging omdat hij 4 vragen goed had op de mol. Het was iemand die ik niet ken, dat helpt misschien met zoeken.

En om nog even af te sluiten met een quote

Japan? Ik zie Venetie ;D

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #123 Gepost op: 23-11-2021, 19:41:25 »
Befaamde Kaaasje,

Bedoeld u soms sjoeter die meedeed toen ik niet de mol was, in tegenstelling tot dit seizoen want ik ben de mol?

Maar hoe heette die kandidaat nu ook alweer die te dicht bij de zon vloog? Ze won ooit Survivor en was een hero toen ze terugkwam in Survivor Heroes Vs Villains?

Kent iemand van jullie trouwens een beroemde vampier? Ik bedoel niet Nosferatu en ook niet die regenboog vampieren van Twilight ::)

Befaamde Swifty,

Ik ga helaas heel slecht in deze opdracht zijn omdat ik de mol ben.

Ik ben echter zelf op zoek naar een oud kandidate die te dicht bij de zon vloog en ooit Survivor. Hoe heet zij ook alweer?

Oh en ik heb de hele dag al een liedje in mijn hoofd. Van die knul die vroeger in "Take that" zat. Hij zingt dan niet over duiveltjes, maar over... ::hypocriet::
quote author=MollenvangR link=topic=71470.msg2431192#msg2431192 date=1637497778]

Aflevering 4 - Opdracht 2 'Caribisch Carnaval' - Emmabrug [Willemstad]

Beste vrienden,

We staan hier midden op de Emmabrug in Willemstad. Deze wereldberoemde drijvende brug vormt de verbinding tussen de wijken Otrobanda en Punda. Die twee wijken vormen het speelveld van de komende opdracht. Het is namelijk tijd om jullie onder te dompelen in de cultuur van Curaçao. Dat gaan we doen met een feestje, waarbij een lekker hapje en drankje ook niet kan ontbreken. Die hapjes gaan jullie zelf klaarmaken, evenals het regelen van de aankleding van het feest om het gezellig te maken. Jullie zullen dus zelf verschillende winkels moeten gaan bezoeken om het feest compleet te maken. 

Verdeel jullie zelf in 3 teams


Team Otrobanda
1.
2.
3.


Team Punda
1.
2.
3.

Vliegende keep
1.

De winkels openen vanavond om 20.00 uur, dus voor 18.00 vanavond wil ik van drie van jullie de verdeling dikgedrukt in het topic hebben. Dan hebben jullie daarna nog wat tijd om de strategie te bespreken en krijgen jullie ook verdere uitleg.


Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #124 Gepost op: 23-11-2021, 19:54:16 »
Befaamde Catshee

::vlaglinks:: Hier worden we vrolijk van! ::vlagrechts::

Jij bedoelt ongetwijfeld Ycaris, een geweldige kandidate die door samenwerking met ik ben de mol helaas in aflevering 1 afviel ;D


Befaamde Catshee,

Leuk jou hier ook weer te zien!

R is nog geen mol is deze keer niet van toepassing, want ik ben de mol.



U wordt bedankt! ::bravo::

Een vampier zegt me niets en iemand die in aflevering 7 afviel weet ik ook even niet, ik ga zo even zoeken.

Ondertussen zouden jullie misschien willen zoeken naar de bar die Convans en Lan ooit beheerden?


Edit: ik zie dat befaamde Catshee deze persoon al noemde en dat ik deze persoon quotte ;D
« Laatst bewerkt op: 23-11-2021, 20:01:14 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #125 Gepost op: 23-11-2021, 20:05:22 »
Befaamde Swifty,

Die bedoel ik zeker Catshee! Dank. Dan heb ik ook BINGOOO!

Ik ken wel dracula. Die past wel bij het seizoen van Roemenië :)

nee! ik wilde helemaal niet bieden... Dick Jol deed dat ook niet bij de veiling  ;)

Sterkte D*N met verwerken van alle dingen  ::hug::

Neem je tijd. Sowieso al respect voor jullie als hosts  ::bravo::
Ik ben de mol, trouwens

Oh inmiddels een nieuwe post dus even wat aanpassen en toevoegen.

Ik herinner me wel de bar van onze concurrenten: Club Zaperoco. Wat heb ik me trouwens toen ontzettend vermaakt met die opdracht. Ik kon me heerlijk uitleven, samen met mijn mede bar eigenaren waarvan er een ook is mee gereisd naar Curaçao ;D



Told you ::rofl::
::zwaai::

Ik kom langs heb je stoutjes? ::tandpastasmiley::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #126 Gepost op: 23-11-2021, 20:12:36 »
Befaamde Kaaasje, gefeliciteerd met de bingo!

Ik moet nog 2 lastige termen voor ik zover ben, maar misschien ga ik het wel niet halen want ik ben de mol natuurlijk.

De ene term is de titel van een opdracht in aflevering 8 van het afgelopen seizoen, een opdracht die was onderverdeeld in Feitenkennis en Uitpluizen. Weten jullie welke opdracht ik bedoel?

Over de andere term heb ik net een pm gestuurd aan de heren hosts. De term is namelijk nergens op dit forum terug te vinden, ik denk dat er een tikfout is gemaakt. Ik hoop dat ik daarom dat woord cadeau ga krijgen ::hypocriet::

Befaamde Kaaasje,

Bedoeld u soms sjoeter die meedeed toen ik niet de mol was, in tegenstelling tot dit seizoen want ik ben de mol?

Maar hoe heette die kandidaat nu ook alweer die te dicht bij de zon vloog? Ze won ooit Survivor en was een hero toen ze terugkwam in Survivor Heroes Vs Villains?

Kent iemand van jullie trouwens een beroemde vampier? Ik bedoel niet Nosferatu en ook niet die regenboog vampieren van Twilight ::)

Keep calm and eat chocolates!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #127 Gepost op: 23-11-2021, 20:32:00 »
Befaamde Swifty,

Was dat soms Totale containerpaniek?

Ik moet nog heel veel dingen, waarvan ik bij de meeste zogenaamd niet weet waar ze over gaan omdat ik de mol ben.

Een van die dingen waren de wedstrijdjes die Bubbles en ik op de markt uitvoerden. Hoe heette die ook alweer?

Oh en hebben jullie gehoord van oud op nieuw? Ze willen die dag weer wat verbieden dit jaar maar weet even niet meer wat...

Befaamde Swifty,

Die bedoel ik zeker Catshee! Dank. Dan heb ik ook BINGOOO!

Ik ken wel dracula. Die past wel bij het seizoen van Roemenië :)
Ik ben de mol, trouwens

Oh inmiddels een nieuwe post dus even wat aanpassen en toevoegen.

Ik herinner me wel de bar van onze concurrenten: Club Zaperoco. Wat heb ik me trouwens toen ontzettend vermaakt met die opdracht. Ik kon me heerlijk uitleven, samen met mijn mede bar eigenaren waarvan er een ook is mee gereisd naar Curaçao ;D

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #128 Gepost op: 23-11-2021, 20:47:34 »
Befaamde Catshee,

Leuk om u ook te horen in deze bingo drama. Ik ben de Mol, aangenaam.

Ik meen mij te herinneren dat u samen met Bubblez sleutelduels aan het uitvechten was.

U heeft gelijk over de maatregelen rond oud en nieuw. Reeds is besloten door de Nederlandse overheid dat vuurwerk ook dit jaar niet is toegestaan.

Chardo please?








Nou bloos ik een beetje ::bloos:: Dankjewel, Sanmol! ::bravo::

Vriendelijke groeten.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #129 Gepost op: 23-11-2021, 20:47:47 »
Befaamde Catshee, dat bedoel ik inderdaad ::bravo::


De ene term is de titel van een opdracht in aflevering 8 van het afgelopen seizoen, een opdracht die was onderverdeeld in Feitenkennis en Uitpluizen. Weten jullie welke opdracht ik bedoel?


Ik vind het jammer maar niet verwonderlijk dat vuurwerk dit jaar weer wordt verboden met oud en nieuw. Maar ja, ik ben dan ook de Mol


Volgens mij moesten jullie duels uitvechten, zoals je opponent hieronder ook zegt

Nee niet meteen :P  Dus als jij akkoord bent zou ik willen dikdrukken dat jij dit duel gaat winnen, als we ons kraam vinden.



Oh befaamde Chardo komt er tussendoor, ik voeg nog even een quote toe


Befaamde Swifty,

Was dat soms Totale containerpaniek?

Ik moet nog heel veel dingen, waarvan ik bij de meeste zogenaamd niet weet waar ze over gaan omdat ik de mol ben.

Een van die dingen waren de wedstrijdjes die Bubbles en ik op de markt uitvoerden. Hoe heette die ook alweer?

Oh en hebben jullie gehoord van oud op nieuw? Ze willen die dag weer wat verbieden dit jaar maar weet even niet meer wat...

Keep calm and eat chocolates!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #130 Gepost op: 23-11-2021, 20:59:52 »
Befaamde Swifty

Ik zoek ook nog de naam van een hindoeïstische God met een olifanten hoofd. Enig idee?

Hoe zou je trouwens in een dierentuin de kooi van een van die dieren met die heel heel heel erg lange nekken ook wel kunnen noemen?

Zal vast met een opdracht uit een vorig seizoen te maken hebben, maar geen idee welke ofzo want ik ben de mol.

Befaamde Swifty,

Was dat soms Totale containerpaniek?

Ik moet nog heel veel dingen, waarvan ik bij de meeste zogenaamd niet weet waar ze over gaan omdat ik de mol ben.

Een van die dingen waren de wedstrijdjes die Bubbles en ik op de markt uitvoerden. Hoe heette die ook alweer?

Oh en hebben jullie gehoord van oud op nieuw? Ze willen die dag weer wat verbieden dit jaar maar weet even niet meer wat...

Befaamde Catshee,

Leuk om u ook te horen in deze bingo drama. Ik ben de Mol, aangenaam.

Ik meen mij te herinneren dat u samen met Bubblez sleutelduels aan het uitvechten was.

U heeft gelijk over de maatregelen rond oud en nieuw. Reeds is besloten door de Nederlandse overheid dat vuurwerk ook dit jaar niet is toegestaan.

Vriendelijke groeten.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #131 Gepost op: 23-11-2021, 21:03:18 »
Bal 6: Als iemand het woord “mol” gebruikt in zijn post, dan moet de volgende zeggen “Ik ben de mol”.  Vervalt!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #132 Gepost op: 23-11-2021, 21:04:09 »
Maar deze nieuwe bal komt erin: ;D


Je moet elke post in het derde persoonsperspectief spreken
Voorbeeld: “D*N zegt nu dat….” of “MollenvangR denkt nu dat….”
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #133 Gepost op: 23-11-2021, 21:09:46 »
Befaamde D*N
Catshee is blij dat hij niet meer hoeft te bekennen dat hij de mol is, maar vindt het jammer dat zijn vorige post nu ondergesneeuwd raakt (zie hieronder).

Over sneeuw gesproken, catshee wil graag weten in welk dorp de opdracht sneeuwbal gevecht zich afspeelde in de mol online 2020.

Befaamde Swifty

Ik zoek ook nog de naam van een hindoeïstische God met een olifanten hoofd. Enig idee?

Hoe zou je trouwens in een dierentuin de kooi van een van die dieren met die heel heel heel erg lange nekken ook wel kunnen noemen?

Zal vast met een opdracht uit een vorig seizoen te maken hebben, maar geen idee welke ofzo want ik ben de mol.


Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #134 Gepost op: 23-11-2021, 21:20:36 »
Befaamde Catshee

Befaamde Swifty

Ik zoek ook nog de naam van een hindoeïstische God met een olifanten hoofd. Enig idee?

Hoe zou je trouwens in een dierentuin de kooi van een van die dieren met die heel heel heel erg lange nekken ook wel kunnen noemen?

Zal vast met een opdracht uit een vorig seizoen te maken hebben, maar geen idee welke ofzo want ik ben de mol.


Swifty denkt dat je op zoek bent naar Ganesha?

Swifty denkt ook dat je op zoek bent naar een giraffenhok, klopt dat?

Dat sneeuwballengevecht was in Manali, Himachal Pradesh

Ondertussen heeft Swifty bericht gekregen van de hosts. Het laatste woord wat Swifty zoekt schijnt toch echt in een eerder seizoen gebruikt te worden. Het woord bestaat uit twee delen. Het laatste deel gaat over zo'n houten schijfje wat je bij je test kunt inleveren zodat een fout antwoord wordt weggestreept. Swifty dacht eigenlijk dat het geheel verwees naar een houten schijfje met juist het omgekeerde effect, maar de driepoot moet worden omgedraaid.

Keep calm and eat chocolates!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #135 Gepost op: 23-11-2021, 21:37:31 »
Befaamde Swifty,



Hadewychisdemol vindt dit een mooi liedje en vindt het jammer dat Kaaasje het alleen benoemt en niet gewoon post ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::

Befaamde Catshee

Swifty denkt dat je op zoek bent naar Ganesha?

Swifty denkt ook dat je op zoek bent naar een giraffenhok, klopt dat?

Dat sneeuwballengevecht was in Manali, Himachal Pradesh

Ondertussen heeft Swifty bericht gekregen van de hosts. Het laatste woord wat Swifty zoekt schijnt toch echt in een eerder seizoen gebruikt te worden. Het woord bestaat uit twee delen. Het laatste deel gaat over zo'n houten schijfje wat je bij je test kunt inleveren zodat een fout antwoord wordt weggestreept. Swifty dacht eigenlijk dat het geheel verwees naar een houten schijfje met juist het omgekeerde effect, maar de driepoot moet worden omgedraaid.



Befaamde D*N
Catshee is blij dat hij niet meer hoeft te bekennen dat hij de mol is, maar vindt het jammer dat zijn vorige post nu ondergesneeuwd raakt (zie hieronder).

Over sneeuw gesproken, catshee wil graag weten in welk dorp de opdracht sneeuwbal gevecht zich afspeelde in de mol online 2020.

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #136 Gepost op: 23-11-2021, 21:45:38 »
Befaamde Hadewychisdemol,

Kaaasje bedankt HIDM voor het posten van het liedje. Zo kunnen we nog wat muziek luisteren tijdens de bingo.

Haha wat een grappige omschrijving. Kaaasje kent een winjoker eigenlijk niet, maar ze weet wel dat er met een winstjoker is gespeeld. Kaaasje denkt dat Chardo nog wel weet wat dat is, want die heeft hem ooit een keer verdiend.

Jaaaah! ::bravo::
Gedverderrie
Na alle lovende recensies moest ik het wel even luisteren. Mooi is anders maar jullie doen het wel ::bravo:: Hier is 30 euro voor de moeite ::bravo::

Kaaasje voegt dit citaat ook nog even toe gewoon omdat het kan (of eigenlijk omdat een citaat moet...)













































































Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #137 Gepost op: 23-11-2021, 21:52:22 »
Befaamde Kaaasje

Swifty bedankt jou voor het woord, en is het met je eens dat waarschijnlijk winstjoker wordt bedoeld maar dat stond niet op de kaart. D andere versie wel en dus is er BINGO!

Befaamde Hadewychisdemol,

Kaaasje bedankt HIDM voor het posten van het liedje. Zo kunnen we nog wat muziek luisteren tijdens de bingo.

Haha wat een grappige omschrijving. Kaaasje kent een winjoker eigenlijk niet, maar ze weet wel dat er met een winstjoker is gespeeld. Kaaasje denkt dat Chardo nog wel weet wat dat is, want die heeft hem ooit een keer verdiend.

Kaaasje voegt dit citaat ook nog even toe gewoon omdat het kan (of eigenlijk omdat een citaat moet...)

Swifty bedankt je niet voor die laatste quote overigens :P



Befaamde Swifty,



Hadewychisdemol vindt dit een mooi liedje en vindt het jammer dat Kaaasje het alleen benoemt en niet gewoon post ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::

Befaamde Catshee,

Leuk om u ook te horen in deze bingo drama. Ik ben de Mol, aangenaam.

Ik meen mij te herinneren dat u samen met Bubblez sleutelduels aan het uitvechten was.

U heeft gelijk over de maatregelen rond oud en nieuw. Reeds is besloten door de Nederlandse overheid dat vuurwerk ook dit jaar niet is toegestaan.

Vriendelijke groeten.


Ik vind een muziekje wel gezellig :D
Kent iemand dat liedje dat de heupwiegende fifty's zanger met de sxy stem ooit zong over een gezelschap dat zich achter tralies bevond? Ik zou dat liedje graag eens horen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #138 Gepost op: 23-11-2021, 22:00:35 »
Befaamde Swifty

Al dansend presenteert catshee u met onderstaande. Vooral ook omdat u hem goed geholpen heeft. Echter was niet alles correct. Het gaat hier om een woord dat ooit door forumlid Maud in de woordslang is gepost in 2006 op 4 september (een tijdje terug dus).



Befaamde Kaaasje

Swifty bedankt jou voor het woord, en is het met je eens dat waarschijnlijk winstjoker wordt bedoeld maar dat stond niet op de kaart. D andere versie wel en dus is er BINGO!

Swifty bedankt je niet voor die laatste quote overigens :P




Ik vind een muziekje wel gezellig :D
Kent iemand dat liedje dat de heupwiegende fifty's zanger met de sxy stem ooit zong over een gezelschap dat zich achter tralies bevond? Ik zou dat liedje graag eens horen.
Befaamde Hadewychisdemol,

Kaaasje bedankt HIDM voor het posten van het liedje. Zo kunnen we nog wat muziek luisteren tijdens de bingo.

Haha wat een grappige omschrijving. Kaaasje kent een winjoker eigenlijk niet, maar ze weet wel dat er met een winstjoker is gespeeld. Kaaasje denkt dat Chardo nog wel weet wat dat is, want die heeft hem ooit een keer verdiend.

Kaaasje voegt dit citaat ook nog even toe gewoon omdat het kan (of eigenlijk omdat een citaat moet...)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #139 Gepost op: 23-11-2021, 22:06:43 »
Befaamde Catshee


Dank voor de heerlijke muziek :D ::dans::

Befaamde Swifty

Al dansend presenteert catshee u met onderstaande. Vooral ook omdat u hem goed geholpen heeft. Echter was niet alles correct. Het gaat hier om een woord dat ooit door forumlid Maud in de woordslang is gepost in 2006 op 4 september (een tijdje terug dus).




Swifty denkt dat het dus giraffenverblijf moet zijn :D
Keep calm and eat chocolates!