Auteur Topic: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'  (gelezen 3656 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #20 Gepost op: 21-11-2021, 19:44:56 »
Oh jij bedoelt zeker ene Saskia? Zij deed het enorm leuk samen met de kandidaat die afviel vlak voor de finale in mijn seizoen! Hoe noemde hij ook alweer?
Vergeet jij niet iets te zeggen??????
En Saskia? Volgens mij heet ze hier anders hoor. En ze deed dat samen met Lödewijk/Lodewijk/Lodewijk van Lodenstein/Lodewick

Mensen, ik wil zeggen dat ik dit spel tot dusver een prachtige ervaring vind. Ik ben het met JaccoS eens dat de Hunger Gamer mijn favoriete opdracht tot zover is. Dat doet me denken trouwens. JaccoS, hoe is het met je schaapje? Is het een beetje een vervanging voor die ene hond? Kom hoe heet hij nou...

Oh and don't believe a word of what they were saying. Ik ben namelijk de Mol!
Kliko ::love::

IK BEN DE MOL IK BEN DE MOL IK BEN DE MOL. ZO FIJN OM HET EINDELIJK TE KUNNEN ZEGGEN :\'( :\'( :\'( :\'(

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #21 Gepost op: 21-11-2021, 19:45:49 »
Oh ja oeps! Susdus natuurlijk. Heb het even aangepast.

Ik ben de Mol!!
« Laatst bewerkt op: 21-11-2021, 19:47:23 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #22 Gepost op: 21-11-2021, 19:46:53 »
Oh ja oeps! Susdus natuurlijk. Heb het even aangepast.
VERGEET JIJ NIET WEER WAT TE ZEGGEN

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #23 Gepost op: 21-11-2021, 19:47:10 »


Aanwijzing! 7 Mollen dit jaar ::jaja::

Ik ben de Mol ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #24 Gepost op: 21-11-2021, 19:47:45 »
Omg dit loopt helemaal mis! Help!!!

IK BEN DE MOL!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #25 Gepost op: 21-11-2021, 19:49:19 »
Omg dit loopt helemaal mis! Help!!!

IK BEN DE MOL!
IK BEN DE MOL :\'( :\'( :\'( :\'(

Hoe heet dat ontzettend leuke en spannende spel, wat zelfs een prachtig board heeft op dit forum, dat best wel lijkt op Wie is de Mol? Ik ben echt vergeetachtig vandaag, ik kom zelfs niet op die naam

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #26 Gepost op: 21-11-2021, 19:52:30 »
Kliko ::love::

Jaaa dat was het! Echt mijn brein soms ook. Maar ja dat gebeurt, want ik ben de Mol. Soms kan ik die connecties niet zo snel leggen. Net als die ene opdracht toen jullie langs telefooncellen moesten rennen en ik zo'n quiz moest spelen. Weet je nog Vermoljoen?


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #27 Gepost op: 21-11-2021, 19:56:52 »
Hoi mensen, wat is het hier al gezellig! Ik meld me even, maar ik ben zo weg, mijn favoriete programma start om 20u op RTL4. Iemand enig idee hoe dat programma heet? Ik ben de Mol of Wie is de Mol is dat in ieder geval niet.
Keep calm and eat chocolates!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #28 Gepost op: 21-11-2021, 19:59:46 »
Hoi mensen, wat is het hier al gezellig! Ik meld me even, maar ik ben zo weg, mijn favoriete programma start om 20u op RTL4. Iemand enig idee hoe dat programma heet? Ik ben de Mol of Wie is de Mol is dat in ieder geval niet.
Bedoel je Expeditie Robinson? Een programma waarin niemand IK BEN DE MOL zegt :\'(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #29 Gepost op: 21-11-2021, 20:04:29 »
Ja, dat, dank! ::bravo::

Ik ben de Mol is daar nogal zeldzaam inderdaad

Jacco, nu ik je toch spreek, jullie hebben afgelopen jaar zo geweldig gemaskerd gezongen. Wie was KingLennart ook alweer? En wie zat er in het giraffepak?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #30 Gepost op: 21-11-2021, 20:14:47 »
Vergeet jij niet iets te zeggen??????
En Saskia? Volgens mij heet ze hier anders hoor. En ze deed dat samen met Lödewijk/Lodewijk/Lodewijk van Lodenstein/Lodewick
Kliko ::love::
Dat deden ze echt heel leuk ja ::bravo::
Maar hoe heette dat programma ook al weer?

Dat heette ook al niet Ik ben de Mol

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #31 Gepost op: 21-11-2021, 20:20:23 »
Dit eerste uur was nog kinderspel, tijd voor een tweede regel!


Elke keer als een forumnaam genoemd is in de post boven jou, moet je in het volgende bericht een citaat van deze persoon posten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #32 Gepost op: 21-11-2021, 20:28:10 »
Goed dat ik mijn winnaar al gedaan had dan :D

Chardo en Vermoljoen, hoe heette ook alweer de Mol die jullie ontmaskerd hebben?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #33 Gepost op: 21-11-2021, 20:36:54 »
IK BEN DE MOL :\'( :\'( :\'( :\'(

Hoe heet dat ontzettend leuke en spannende spel, wat zelfs een prachtig board heeft op dit forum, dat best wel lijkt op Wie is de Mol? Ik ben echt vergeetachtig vandaag, ik kom zelfs niet op die naam
Bedoel je De Mol. Dat programma uit Vlaanderen is echt wel fantastisch ja. Het lijkt niet alleen op wie is de mol, maar misschien wist je wel dat wie is de mol daar op gebaseerd is.

Vermoljoen komt uit datzelfde land en zoals hij zou zeggen:
Dat werd volgens mij verteld tijdens de reünie inderdaad.
Maar zijn jaargenootje wil niet achterblijven.
Hallo? En ik dan?! 

Kennen jullie de opdracht nog waarin jullie mol, Robindtc, een afstandsbediening in zijn zak hield en zo de opdracht saboteerde?

Ohja, moet ik nu nog steeds ik ben de mol zeggen? Gelden de oude regels ook nog steeds? Of zijn die inmiddels afgeschaft? Bij de vorige chaotische bingo waren er meerdere regels tegelijk dus ik weet het niet zo goed ;D


Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #34 Gepost op: 21-11-2021, 20:42:03 »
Omg dit loopt helemaal mis! Help!!!

IK BEN DE MOL!
Dat waren mijn molacties! Ik had heel veel dingen in gedachten voor mijn plannen als de Mol maar in de loop van de tijd verandert je strategie toch constant. Mijn favoriete molacties waren toch wel de meest duidelijke zoals een watermeloen vangen, een afstandsbediening achterhouden, een filmpje van Lucy niet herkennen, niet eens de moeite doen om drinken in te schenken voor de gasten én een hele nacht wakker blijven om te zorgen dat de kandidatengroep toch voor de verkeerde optie kiest.

Er is echter zoveel gebeurd de afgelopen tien weken waar ik het nog niet over heb gehad, mede omdat een aantal dingen op Discord plaatsvonden. Mij leek het daarom leuk om als afsluiting mijn favoriete momenten te delen die mij het meest bij zijn gebleven.


1. Lucy (... en haar testvergelijkingen)
Ik maakte in de eerste paar afleveringen de tests nooit serieus; ik zette alles op mezelf in. Het was dus even lichte paniek toen Lucy na de derde aflevering vroeg naar mijn testantwoorden. Ik weet nog dat ik op de playstation zat, haar bericht las en snel mijn schriftje erbij pakte om mijn antwoorden die op een aantal kandidaten sloegen op te schrijven. En dat allemaal terwijl ze online was en aan het wachten was totdat ik mijn resultaten in mijn dm's had gevonden. Ik had geen tijd om drie tests in die korte tijd te maken, dus ik heb gezegd dat ik de test van aflevering 2 niet kon vinden.

Toen eenmaal de test van aflevering 4 online kwam, vroeg ze wederom of ik de test van aflevering 2 had gevonden zodat ze die kon gebruiken voor haar vergelijkingen. Ik heb haar tot de executie genegeerd want ik zag dat rode scherm al aankomen. Vervolgens noemde ze mij na haar exit de Mol op Discord. Had je dat maar een dag eerder beseft!

2. Discusseren met Michael
Michael kon ik zo goed gebruiken. Bijna bij elke opdracht was het weer raak en hadden we een discussie. Dat vond ik fijn, want de strijd met Michael kon ik als excuus gebruiken als ik weer eens mijn eigen gang ging zoals bij de rijstvelden. Omdat wij een duel hadden met elkaar, had ik een excuus om mijn kleuren niet met Michael te delen.

Of wanneer die mij eens de schuld gaf van het mislukken van de opdracht

Ik kon hem dus vaak goed gebruiken maar ook zat hij me vaak flink dwars: zo gooide hij een tomaat op me en deelde dé slangen hint van het seizoen met de groep omdat hij me verdacht wilde maken. Yikes!


3. Vermoljoen
Credits naar Vermoljoen. Hij was de enige die mij meenam in de tests in de eerste helft van het spel. Ondanks dat heeft hij toch een rood scherm te zien gekregen. Dat was trouwens wel grappig, want Vermoljoen had de neiging om steeds van die opmerkingen te maken waarin hij mij de Mol noemde. Ik verklaarde hem een keer voor gek en zei dat hij waarschijnlijk een rood scherm zou krijgen bij de volgende executie als hij echt op mij zou stemmen.
Ik kon dit helemaal niet weten, want iedereen zat op het goede pad maar hij kreeg echt bij die volgende executie een rood scherm. Ik wrijvde dat bij zijn exit er nog in van ''ja... dat had ik vorige week nog voorspeld'' in de hoop dat hij ging twijfelen. Heeft hij volgens mij ook even gedaan maar is vervolgens toch weer tot de conclusie gekomen dat ik inderdaad de Mol ben. Good job!

4. Executies
Executies vind ik zo grappig. Het is jammer dat iemand moet vertrekken maar het feit is... ik weet een aantal uur van te voren al wie er een rood scherm te zien gaat krijgen. Reageren alsof je dat niet aan zag komen is daarom soms best grappig



Maar vooral zenuwachtig spelen blijft een favoriet

Bedoel jij de Koescape, Kaaasje? Geniaal hoe wij daar elke koe gingen aanraken op zoek naar hints  ::rofl::  En oh ja, wat was dat item ook alweer dat nog in Robindtc zijn jaszak zat? Sorry, ik heb echt het kortetermijngeheugen van een vis, dus ik ben het al vergeten!

Oh ja, wisten jullie al dat ik de Mol ben? Ik ben de mol!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #35 Gepost op: 21-11-2021, 20:52:49 »
Ik ben de mol maar jouw geheugen is wel heel slecht want dat noem ik net toch de afstandsbediening?
Kennen jullie de opdracht nog waarin jullie mol, Robindtc, een afstandsbediening in zijn zak hield en zo de opdracht saboteerde? 

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Wat was ook al weer jouw hoogtepunt Vermoljoen?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #36 Gepost op: 21-11-2021, 21:21:57 »
MENSEN! Ik ben de Mol en ik wil nogmaals vragen hoe die ene opdracht heet die Vermoljoen en ik moesten spelen, waarin hij langs telefooncellen moest gaan samen met Robbieazerty, Lodewijk Backer en Robindtc om te bellen en ik een quiz moest spelen om allerlei vertalingen door te kunnen geven. Thanks  ::love::

IK BEN KWAAD OP BRENT. HOPELIJK KRIJGT HIJ STRAKS EEN ROOD SCHERM, DAN IS EEN VERDACHTE WEG MAAR VOORAL EEN IRRITANTE KANDIDAAT

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #37 Gepost op: 21-11-2021, 21:33:54 »
Nou de vraag of de mol op de groepsfoto op de bovenste of onderste rij staat heb ik in ieder geval al juist! ::ok::
Jaaa, Vermoljoen! Erg leuk dat jij één van de representanten van WidMO2020 bent. Ik ben heel benieuwd naar jouw deelname deze keer. Ik heb hoge verwachtingen, want ik zou jou graag weer zien als mijn favoriete kandidaat dit seizoen! Stel mij en de duizenden andere kijkers niet teleur!
Ik kan geen kruidvat meer zien   ::zweet::

Hindi Verbindi!

Ik ben de Mol!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #38 Gepost op: 21-11-2021, 21:35:34 »
Wat was ook al weer jouw hoogtepunt Vermoljoen?
Mijn hoogtepunt? De tomatenslag waarbij ik even mijn frustraties in het topic kwijt moest.

Ik ben de Mol
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 4 - Opdracht 1 'Allstars Bingo'
« Reactie #39 Gepost op: 21-11-2021, 21:37:01 »

Hindi Verbindi!

Jaaaaa  ::bravo::

Wil je er nog iets over vertellen, hoe dat was?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)