Poll

Wat was jouw favoriete opdracht van deze editie?

"Welcome to Faeröer Market"
1 (2.5%)
"Gestrand"
0 (0%)
"Tunnelvisie"
3 (7.5%)
"Quarter Quell"
4 (10%)
"Weer Bericht"
4 (10%)
"Sheep Noises"
1 (2.5%)
"Eiland Raad"
0 (0%)
"Allstars Bingo"
8 (20%)
"Caribisch Carnaval"
1 (2.5%)
"Uitgezonden"
1 (2.5%)
"Lukie4, Robindtc & D*N"
0 (0%)
"Moordgrap"
13 (32.5%)
"Curacaos Most Wanted"
3 (7.5%)
"Red Dennis met Kennis"
1 (2.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Favoriete Opdracht Poll  (gelezen 439 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Favoriete Opdracht Poll
« Gepost op: 19-12-2021, 15:15:29 »
Welke opdrachten waren jouw favoriet? Licht ook toe in het topic. Jullie krijgen 3 stemmen voor een top 3! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Favoriete Opdracht Poll
« Reactie #1 Gepost op: 19-12-2021, 16:00:37 »
Zal ik aftrappen?

Ik ben gegaan voor:

1. Moordgrap (die werkte zo goed, ook nog eens veel gastspelers voorbij zien komen in de taaldeelopdracht, verwijzingen naar personen uit de widmo geschiedenis en het is de opdracht die onze 2 stijlen samen heeft gebracht. Daar is alles op zijn plek gevallen).

2. Uitgezonden/weer bericht (ik heb op uitgezonden gestemd omdat we die dusdanig hebben omgedraaid dat het een volledig nieuw jasje kreeg, maar weer bericht was ook een favoriet van mij omdat dit zo'n typische Dennis opdracht is die ik nooit had kunnen bedenken en die simpel en leuk in elkaar zat met de veranderende weersomstandigheden).

3. Tunnelvisie (Echte mindfucks en item strooi opdrachten had deze serie niet nodig, maar widmo is geen widmo zonder opdracht van vertrouwen en deze was een combinatie van alles wat we al eens gehad hebben zowel op tv als in de widmo reeksen. De mandjesopdrachten, de niets is wat het lijkt opdrachten, het element van een groep afzonderen en die in het geheim keuzes laten maken kwam heel fijn uit de verf).

Eervolle vermeldingen voor mijn top 5:
4. Allstars bingo (door mij gehate opdracht omdat ik hem als host zo verkloot heb in een nieuw jasje  ::ok:: )
5. Faeröer market opdracht (knap hoe Dennis erin geslaagd is alle elementen samen te brengen uit oude series in een gewaardeerde opdracht uit seizoen 2020).
« Laatst bewerkt op: 19-12-2021, 16:02:15 door MollenvangR »

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Favoriete Opdracht Poll
« Reactie #2 Gepost op: 19-12-2021, 16:28:54 »
Ik heb op Moordgrap en Weerbericht gestemd. Denk dat RN's most wanted en de all-star bingo ook echt geweldig waren, maar ik zat wat minder gefocust (lees druk met werk) in die opdrachten. Tekenen als D*N vond ik ook heel leuk, maar dat is vooral omdat ik zo'n geweldige tekenaar ben ::hypocriet:: :P

Moordgrap was een favoriet vanwege de complexiteit, het open world idee, de filmpjes. Alles klopte denk ik en in mijn optiek was dit gewoon een geweldige opdracht en denk dat deze zowel leuk was om te spelen als om te kijken.

Weerbericht vond ik echt geweldig omdat het eigenlijk heel simpel was maar toch ook zo creatief ::ok::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Favoriete Opdracht Poll
« Reactie #3 Gepost op: 19-12-2021, 22:28:25 »
1. Quarter Quell
2. Moordgrap
3. Allstars Bingo

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Opdracht Poll
« Reactie #4 Gepost op: 19-12-2021, 22:34:15 »
Ik vind het lastig om er 'maar' 3 te kiezen, maar ik denk Moordgrap (had ik graag meegespeeld), Sheep noises (niemand speelde vals volgens mij, fijn!) en Tunnelvisie (leuke dubbele laag)
Met de hungergames als reserve dan
Keep calm and eat chocolates!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Favoriete Opdracht Poll
« Reactie #5 Gepost op: 19-12-2021, 23:48:39 »
Ik heb alleen op Moordgrap gestemd want: portofoon. Hoewel die speltechnisch niet echt een functie had (iedereen kon gewoon lezen) was het wel hilarisch om iedereen steeds te horen. En een verademing dat HIDM af en toe alle zachte G's kwam afwisselen hoor :P
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Favoriete Opdracht Poll
« Reactie #6 Gepost op: 20-12-2021, 23:55:35 »
Ik heb alleen op Moordgrap gestemd want: portofoon. Hoewel die speltechnisch niet echt een functie had (iedereen kon gewoon lezen) was het wel hilarisch om iedereen steeds te horen. En een verademing dat HIDM af en toe alle zachte G's kwam afwisselen hoor :P

Nou zeggggg!

Je bent gewoon jaloers dat wij niet als een houtversnipperaar klinken wanneer we giga-grote giraffen glijbaan zeggen ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete Opdracht Poll
« Reactie #7 Gepost op: 21-12-2021, 14:27:44 »
1. Moordgrap
2. Quarter Quell
3. Allstars Bingo
Toelichting had ik al in het kandidatentopic gegeven ;)

Eervolle vermeldingen voor Uitgezonden, Tunnelvisie en Weer Bericht. Al moet ik zeggen dat er geen enkele opdracht is geweest waarvan ik die stom vond  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Opdracht Poll
« Reactie #8 Gepost op: 29-12-2021, 12:08:35 »
1. Moordgrap
2. Curaçaos Most Wanted
3. Weerbericht

Moordgrap & Curaçaos Most Wanted waren 2 opdrachten die ik heel graag had meegespeeld.
Als laatste optie kies ik ook voor het weerbericht. Heerlijk simpel, maar dat maakte het ook net zo leuk. :D

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."