Auteur Topic: [MO21] Dankwoord namens de hosts  (gelezen 639 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
[MO21] Dankwoord namens de hosts
« Gepost op: 13-06-2021, 20:20:28 »
Het spel is gespeeld. De winnaar, de verliezer en de mol zijn bekend. 74 dagen geleden begonnen we aan een avontuur, waarvan we allemaal nog niet zouden weten hoe het zou verlopen. En nu, 33 opdrachten later zit dit intense spel erop. Een spel dat niet dit tot stand had kunnen komen zonder de hulp van bepaalde mensen. Daarom een dankwoord, mede namens SpacyColours aan iedereen die op zijn of haar manier een bijdrage heeft geleverd aan dit spel.

Tijd voor de aftiteling:

Feedbackgevers / uitwerkingen van opdrachten  / opdrachtbijdragen
Ten eerste willen we graag de volgende mensen bedanken voor hun bijdrage op welke manier dan ook aan de voorbereiding/totstandkoming van de opdrachten. Sommige mensen worden wellicht dubbel genoemd, maar dat moet gewoon kunnen ;)

Compuart, hij zorgde ervoor dat de schaduwaccounts van de kandidaten geregeld werden en dat er überhaupt een board was om het spel te spelen.

- Vermoljoen (is gedurende een jaar steeds ons klankbord geweest als het gaat om feedback voor spellen)

- Robbieazerty (heeft een hele tijd geleden al eens wat feedback gegeven op de
vampierenopdracht, dat overigens niet ertoe leidde dat jullie spelleider een giga fout maakte ;D )

- Michael90, MitchK (en ook Vermoljoen?) voor het leggen van de contacten met de televisie kandidaten voor opdracht 10.3 Fake News.

- Starlight en Michael90 die allebei het containerraadsel (8.2.1), dat belg op 123 oploste, hebben getest op eventuele fouten

- Bubbles en LDHMolletje die ook in de aanloop naar de serie meerdere opdrachten van hun feedback hebben voorzien

- Lama1997, die als stille kracht op de achtergrond met wie we steeds hebben overlegd over hoe we opdrachten in zouden steken en verder heeft geholpen enkele grote uitgebreide opdrachten uit te werken

- ViWiRu, Molduck en Michael90 voor hun hulp als inval-presentator bij de boerderijopdracht en de opdracht Naar de knoppen gaan

- Swifty voor haar bijdrage aan de opdracht Fake News, om als oud-mol nog een keer in een jubileumseizoen een kleine rol te spelen.

- Susdus voor het maken van de jokermunten

- LdHMolletje voor het meeschrijven aan de verhalen van de actieopdracht 5.4 het Middeleeuwse feestje.

- Monkeysuncle, ViWiRu, Molduck. Lodewijk, Vermoljoen, Michael90, Lucy, Molfreak Arno voor het verstoppen van een boerderijdier bij opdracht 7.3

- Annelies, Axel, Jeffrey, Joeri en Ruben Hein voor de moeite die zij gedaan hebben een video te maken die we konden gebruiken in de opdracht 10.3 Fake News

- Susdus en Lodewijk voor hun speciale podcast editie van Totale Tunn… ik bedoel Café de Moltalk (hi) bij de executie van aflevering 5.

- Team Momohalulu
Heel erg bedankt voor de leuke week die we hebben gehad waarin ik als spelleider ook even weer kandidaat kon zijn (jullie weten wie jullie zijn!)

deel 2 in de volgende post.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Dankwoord namens de hosts
« Reactie #1 Gepost op: 13-06-2021, 20:21:57 »
Overige rollen buiten het spel om

Bar - Dat Roe meen je nie!
Molduck, de bar is altijd een belangrijk onderdeel van een board en je hebt deze weer heel goed draaiende weten te houden ::bravo::

Actief Lid Starlight
Jij hebt ervoor gezorgd dat alle inschrijvingen netjes anoniem bij ons aankwamen en dat je alle herkenbare details uit de inschrijvingen hebt gefilterd. Was soms nog wel een klusje, maar dat heb je top geregeld! 

Café de Moltalk (hi)
Lodewijk en Saskia, de Carlo en Irene van Moltalkland. Voor jullie even een speciaal dankwoordje. Jullie hebben dit seizoen Moltalk echt naar een nieuw level getrokken. Het is die 30 euro voor al dat slappe geouwehoer meer dan waard. Dit spel organiseren kost veel tijd, maar de tijd die jullie in een hobbyproject als CDM steken mag ook niet worden onderschat. Kletsen, monteren, weer kletsen en weer monteren. En dan die vervelende hosts die alles steeds afkeuren…

Nee wij zijn jullie dankbaar dat jullie onderdeel hebben uitgemaakt van dit seizoen met jullie eigenzinnige, prettige en gezellige manier van bespreken van opdrachten en het interviewen van afvallers. Dat geeft dit seizoen net even wat extra kleur. Heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die jullie hierin hebben gestoken! Daaraan ook nog even toevoegend een bedankje aan MitchK en Monkeysuncle voor de invalpodcasts en het inzingen van de leader!

WIDMO pool
Verpooljoen, ook al vergat je de pool soms bij te werken :P, de pool is zeker een blijvertje wat mij betreft! Erg leuk initiatief om dit aan Widmo toe te voegen. Heel erg bedankt voor het bijhouden en opzetten van de pool!

Discord
Ook dit jaar speelde Discord weer een rol als spraakwaterval van kijkers, kandidaten, hosts en afvallers. Alles werd in goede banen geleid door Lucy en Vermoljoen, waarvoor onze dank!

Kandidaten
Beste kandidaten, zonder kandidaten geen spel en zonder spel geen kandidaten. Jullie zijn degene die het spel maken. Wij kunnen alles wel bedenken, maar jullie zijn degene die het spel uitvoeren. Dingen lopen zoals ze lopen, spanningen lopen soms hoog op, maar aan het einde van de dag maken jullie het spel met elkaar. We willen jullie heel, heel, heel erg bedanken voor jullie inzet, passie en spelplezier. En ook heel erg bedankt voor de goede gesprekken en contacten buiten het spel om!

De mol
We hebben het je al achter de schermen gezegd, maar je krijgt voor de schermen ook nog even een bedankje! Het was in deze groep niet altijd even makkelijk een mol te zijn. Zeker niet toen jij ook nog eens 12 uur op een dag ging werken. Ondanks de verschillende botsingen, incidentjes en fanatisme, hield jij jezelf goed staande. Misschien ook maar goed dat de kandidaten een karakter als jou als de mol gekozen hebben. Je hebt best wel wat mensen op het verkeerde been weten te zetten en bovendien ook een aantal molacties gedaan, die we niet snel zullen vergeten. Daarnaast was het een genoegen om met jou niet alleen als mol, maar ook als spelmaker, achter de schermen over spellen na te denken en te praten. Heel erg bedankt Dennis!

Kijkers
Alle kijkers heel erg bedankt voor jullie interactie, reacties, medeleven, en alles wat we nog meer kunnen bedenken. We doen dit ook voor jullie natuurlijk en we hopen dat jullie ervan genoten hebben.

Nou volgens mij heb ik nu iedereen wel gehad toch? O ja Spacy, had ook nog een klein rolletje. Dus bedankt.

Nee Spacy, drie jaar geleden, toen we nog nooit van lockdown of corona wisten, ontstond het idee voor het maken van een nieuwe reeks. Geen idee wanneer, hoe, wat, waar en met wat voor opdrachten. We zouden wel zien hoever we kwamen en wanneer die zou plaatsvinden. Nu drie jaar later zit alles erop. Ik had dit absoluut niet in mn eentje gekund. Jouw creativiteit, jouw montage/edit-skills, jouw scherpe blik, sowieso jouw algemene scherpheid op details, relativeringsvermogen en organisatievermogen hebben ertoe geleid dat we tot deze waardige jubileumeditie zijn gekomen.

Twee controlfreaks aan het roer die elkaar perfect aanvullen, met op de achtergrond ondersteuning van Lama (en Vermoljoen) dat heeft geleid tot dit prachtige spel waar we overall gezien meer dan trots op mogen zijn. Als ik ooit weer een editie zou maken, zou ik het zo weer met je doen, Heel erg bedankt! <3 :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Dankwoord namens de hosts
« Reactie #2 Gepost op: 13-06-2021, 22:30:40 »
Wat een superlieve woorden! ::bravo::

Na jarenlang (on)regelmatig elkaar midden in de nacht op Whatsapp onderspammen met spontane opdrachtideeën, en vervolgens elkaars enthousiasme temperen wanneer we te ver doorslaan in onze wilde, creatieve gedachtenkronkels. Wekenlang intensief samen testvragen verzinnen, Jokermunten verstoppen, introtekstjes schrijven, groepsfoto's schieten, schermen tonen, geld uitdelen, video's maken, urban levels spammen. En dagenlang met elkaar overleggen, plannen, vergaderen, afspraken maken, taken verdelen.

Kan ik alleen maar zeggen dat we echt een onwijs mooi spel hebben neergezet waar we ontzettend trots op kunnen zijn, waar ik elke dag weer intens van genoten heb, en dat laatste besef ik me des te meer nu het voorbij is.

Het voelt ook oprecht even vreemd. ::rofl:: Ik kijk er echt met superveel plezier op terug, het is alles geworden wat ik er van te voren van gehoopt had en meer. Met een co-host met wie ik gemakkelijk urenlange brainstormsessies kon hebben, een mol die nergens voor terugdeinsde, een fanatieke kandidatengroep vol verschillende persoonlijkheden, twee CDM-hosts die het spel nog zo veel kleurrijker en levendiger maakten, een publiek waarin elke week vol enthousiasme werd meegepraat en meegespeeld, en de vele fantastische vrijwilligers die hun steentje bijdroegen... kon het ook niet anders dan een topseizoen worden. ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Dankwoord namens de hosts
« Reactie #3 Gepost op: 13-06-2021, 23:35:00 »
Beste hosts, kandidaten, kijkers,

Als winnaar van de geweldige spel wil ik hier ook wel nog een woordje plaatsen!

Eerst en vooral blijft dit format zo ijzersterk! Ik twijfel altijd om mee te doen aan grote spellen omdat ik erg fanatiek ben en daardoor erg veel tijd besteed. Het was 3 jaren geleden en een WIDMO spel kan ik gewoon niet negeren.

Ik was ook erg blij toen ik hoorde geselecteerd te zijn! Ik zag het volledig zitten en had al een tactiek voor ogen. De eerste opdracht vond ik erg origineel en ook meteen erg leuk om elkaar wat te leren kennen. Zo vond ik het erg leuk dat FrankLapidus weer meedeed en ik was ook blij dat er enkele onbekenden (voor mij dan toch) meededen zoals Roomey, Lennart, LuchtManiak, Giorgio & Belg.

Ik herinner mij ook nog dat ik even een aanvaring had met Dennis over vetes in het verleden, ik was dan ook erg gerustgesteld als we dit incident na even persoonlijk erover te praten toch konden afsluiten.

Na de bekendmaking van de kandidaten had ik eigenlijk vrijwel meteen contact met FrankLapidus en ik denk dat ik met hem echt ook een leuk bondje kon maken. Een bondje die andere kandidaten niet zouden verwachten, werkt meestal goed.
Maar Frank is mij dan beginnen verdenken, dus ik was wel bang dat hij in die 2de aflevering kon afvallen. Jammer! Want dankzij Frank was ik wel veel zekerder over mijn 4 verdachten nog. Ik had heel graag nog wat verder geraakt samen met Frank, want we waren echt wel een goed team!

Daarnaast had ik wat leuk contact met Aurynn en Larikoek. Maar in die contacten zag je ook dat we elkaar gewoon niet vertrouwden. Ik heb echt veel gesprekken met Larikoek gehad waarbij we beiden gewoon elkaar aan het verdenken waren en ik genoot er wel van om dit spelletje te spelen. Ook met Aurynn waren de contacten awkward over het spel. En daardoor heb ik Aurynn mss wel deels op het verkeerde spoor gezet, mijn excuses! Maar ik vond het geweldig om met jullie te praten over het spel Lars & Tim!

Met Belg had ik ook snel wat contacten. Maar Belg was steeds erg achterdochtig, al gaf hij heel eerlijk zijn verdenkingen en die hebben mij ook goed geholpen. Ik had Dennis wel op mijn lijstje staan, maar door Belg ben ik hem wel nog extra in de gaten beginnen houden. Je analyses waren erg gegrond en heel mooi! Je ging wel erg snel naar 2 verdachten. Maar dat bleek terecht! Dus wat mij betreft zou jij ook een heel erg mooie winnaar geweest zijn! Ik had ook totaal niet verwacht dat ik nog kon winnen van je. Jij hield alles veel beter bij en je snelheid in de tests was ook fenomenaal! Om dan toch (met wat geluk) van je te winnen, dat maakt me erg trots! Ik vond ons contact ook erg aangenaam! Leuke PM's over en weer gestuurd over het spel!

Met Molfreak Arno en Roomey heb ik nooit contact gehad, dus ik kan weinig zeggen over jullie. Molfreak erg balen dat je er door een loterij uit bent en Roomey was soms echt hilarisch met haar droge antwoorden! Idem met Lennart. Ik vond hem erg verfrissend als kandidaat, maar omdat ik hem wel als mol verdacht, heb ik eigenlijk nooit contact met hem opgezocht.


Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Dankwoord namens de hosts
« Reactie #4 Gepost op: 13-06-2021, 23:35:19 »
En dan hebben we natuurlijk nog de 3 spelers die dit spel een extra dimensie hebben gegeven: Giorgio, LuchtManiak & JaccoS

Giorgio! Wat een leuke deelnemer was jij man! Zo enthousiast en zo intens aan het genieten van het spel, heerlijk! Onze contacten gingen niet diepgaand over het spel, maar onze conversaties waren echt heel fijn. Wat een geweldig persoon ben jij!

En dan LuchtManiak, buitenstaanders vonden mss dat wij het niet zo gezellig hadden door mijn botte reactie op zijn actie. Maar ik denk dat we dit achter de schermen meteen hebben kunnen uitleggen en dat zien de kijkers niet. Ik vond het geweldig hoe hij er op reageerde, hij vond het totaal niet erg en ik ben toen LuchtManiak beter leren kennen en dan zijn we ook nog wat gaan praten. Daar heb ik ook erg fijne herinneringen aan! Superleuk LuchtManiak om je te leren kennen!

En dan de benjamin van de groep, JaccoS! Ik zag dat hij er het meest mee worstelde, met de heftige reactie. Dus achter de schermen heb ik ook even kort uitgelegd dat hij dit echt niet mocht persoonlijk nemen en ik denk dat alles wel afgehandeld was hierover. Daarna heb ik ook nog vaak met JaccoS gepraat en ik denk dat JaccoS het kan bevestigen dat we het ook heel erg fijn hadden!

Dus misschien klinkt het gek voor de kijker, maar ik heb met LuchtManiak, Giorgio en JaccoS eigenlijk DOOR die harde reactie nog heel erg leuke gesprekken gehad en heb ik deze 3 personen iets beter leren kennen. Jullie waren geweldig  ::bravo::

En dan natuurlijk blijft er nog mol Dennis over. Mijn relatie met Dennis gaat nooit top zijn, maar ik heb wel erg veel respect voor zijn manier van spelen! Hij bleef constant in zijn rol en had voor de obvious tactiek gekozen. Knap dat je dit tot het einde met zoveel vertrouwen bleef spelen. Belg (en in mindere mate mezelf) maakten je het niet zo makkelijk. Dus je mag best trots zijn op je rol! Ik dacht dat je veel meer verdacht werd dan achteraf bleek! Uiteindelijk maar door 4 personen ontmaskerd, knap gespeeld hoor!  ::bravo::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Dankwoord namens de hosts
« Reactie #5 Gepost op: 13-06-2021, 23:35:36 »
Dan ben ik tot de hosts gekomen. Ik heb mij wat slecht gedragen tegenover MV tijdens die test van aflevering 9, maar ik hoop dat dat ook allemaal uitgepraat is. Ik heb het al tegen MV gezegd, maar het respect voor jullie is echt eindeloos. MV & Spacy wat jullie hier hebben neergezet is indrukwekkend en van een ongekend niveau! Ik heb genoten vanaf minuut 1 tot aan de ontknopingsvideo vanmiddag. Jullie morgen erg trots zijn!  ::joehoe::

Ook dank aan Saskia en Jan, ik heb met veel plezier geluisterd naar jullie geweldige CDM. Erg leuke toevoeging!

Ik moet toegeven dat ik als winnaar ook wat geluk nodig had. In de finale-test heeft Belg de overwinning eigenlijk zelf weggegeven. Ook Jacco maakte in de test daarvoor een dom foutje en zo kon ik doorgaan. Ik ben dan ook erg trots met deze overwinning. Ik had de mol samen met Belg het snelst door en ik heb het spel kunnen spelen zoals ik dat wilde. Zonder items kan je dus een spel winnen!  :-X

Het wordt afkicken. Dit spel beheerst toch een deel van je leven in die intensieve weken en dan gaat het vreemd aanvoelen om plots je vrije tijd weer anders te gaan benutten.

Liefste hosts en kandidaten. Zonder jullie was dit spel niet zo mooi zoals het nu was. Ik heb van jullie allemaal genoten!
Nu kruipen we weer allemaal ondergronds!

Tot snel!

Groetjes,

Winnaar WIDMO 2021
« Laatst bewerkt op: 14-06-2021, 00:09:37 door Convans »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Dankwoord namens de hosts
« Reactie #6 Gepost op: 14-06-2021, 09:19:09 »
Bedankt voor de complimenten en fijn om te lezen dat je van het spel genoten hebt! ::bravo::

Dat je gedurende het hele spel geen items hebt gebruikt had ik me nog niet eens beseft, dat maakt je winst des te knapper!
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Dankwoord namens de hosts
« Reactie #7 Gepost op: 14-06-2021, 09:26:46 »
Bedankt voor de complimenten en fijn om te lezen dat je van het spel genoten hebt! ::bravo::

Dat je gedurende het hele spel geen items hebt gebruikt had ik me nog niet eens beseft, dat maakt je winst des te knapper!

Wel ik heb die vrijstelling gebruikt natuurlijk, maar die werd dus teniet gedaan  ;D

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21] Dankwoord namens de hosts
« Reactie #8 Gepost op: 14-06-2021, 14:34:20 »
Super gedaan jongens! ::respect::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Dankwoord namens de hosts
« Reactie #9 Gepost op: 14-06-2021, 21:14:46 »
Hoi allemaal,

Ik wil hier nog een paar dingen kwijt.

Allereerst aan belg: de verliezend finalist. Wij hebben volgens mij 1 keer contact gehad, helemaal aan het begin van het spel. Ik vroeg jou om tijdens het spel low key wat dingen uit te wisselen / elkaar te helpen. Jij gaf aan vooral het spel op eigen kracht zonder ‘bondjes’ te willen spelen. Tijdens het spel kreeg ik groot respect voor jouw spellust, integriteit en gedrevenheid. Ik had je de winst gegund, en ik had mijn stinksokken opgegeten als je de Mol was. Goed gespeeld man!

D*N en Convans: fantastisch gespeeld  ::bravo:: Ik heb het aardig met jullie aan de stok gehad in het spel. Vanuit mij kwam dat misschien ook wel omdat ik jullie extreem verdacht vond. Dus ik genoot ervan om hier en daar wat te stoken. Dennis, je was een fenomenale Mol! Je hebt het verdachte onverdacht gemaakt, en dat kunnen er niet veel. Behalve ik misschien, maar in tegenstelling tot jou probeerde ik juist verdacht te zijn  ::rofl:: En Convans, ik waardeerde het enorm dat je via Discord contact zocht om de lucht te klaren tussen ons. I loved messing with you, maar dat heeft me uiteindelijk weinig opgeleverd. Jij hebt jezelf naar de winst gespeeld, en dat verdien je. Congrats!

Jacco en Lennart, spelbuddies  ::hug:: ::hug:: Blijkbaar hebben jullie mij allebei gewantrouwd tijdens het spel, maar dankzij jullie heb ik een blast gehad. Ik kon voor 100% op jullie vertrouwen, en dat heb ik ook gedaan. Het hielp mij enorm dat ik jullie had op de momenten dat de hele groep mij aanviel. Dankjewel, en hopelijk tot een volgend spel  ::bravo::

Lari, Aurynn, Roomey, Giorgio: ik heb jullie niet heel goed leren kennen tijdens het spel. Misschien is dat ook wel waarom jullie mij verdacht hebben. Hopelijk krijg ik tijdens een volgend spel alsnog de kans jullie beter te leren kunnen  :)

Arno, weer zo vroeg afgevallen maatje! Ontzettend balen voor je! Drie maal is scheepsrecht?

MV en Spacy: ontzettend bedankt voor alle tijd, moeite, energie, enthousiasme en inzet die jullie in deze extreem gave editie hebben gestopt! Het voelde alsof wekelijks mijn organen regelmatig in een blender werden gegooid (op een goede manier). Op meerdere momenten zat ik met hardbonken voor executies, twists, opdrachtonthullingen en Discordwissels. Waanzinnige prestatie heren, petje af  ::hyper::

En dan last but not least: Frank. Ik heb nu ik terugkijk toch een beetje een knop in mijn maag. Wat ik tijdens elk spel doe is met een knuppel een porseleinkast binnenlopen. Tijdens the Big Puzzle kreeg ik die meteen op mijn neus terug, tijdens Zap was de knuppel van Dennis sterker, in Widmo heb ik een mooie ervaring voor iemand verpest. Het is niet iets wat ik kan of wil terugdraaien, wat ik vind dat ik moet staan voor mijn acties. Op dat moment was dat mijn strategische uitweg op een lastig moment. Desalniettemin wil ik je bij deze laten weten dat ik mij naar voel over wat dit voor jou heeft gedaan met de spelbeleving, en dat het nooit maar dan ook nooit mijn bedoeling is om mensen zich naar te laten voelen. Als dat wel gebeurt is, bied ik je daarvoor bij deze mijn oprechte excuses aan.

Hopelijk tot een volgend spel!

Maniak

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Dankwoord namens de hosts
« Reactie #10 Gepost op: 14-06-2021, 23:26:52 »
Ik vind dat je jezelf daar absoluut niet naar over moet voelen. Wij hebben als hosts simpelweg bij het voorbereiden/voorbespreken van deze opdracht onvoldoende rekening gehouden met dit scenario. Wij hadden jullie eerst verplichte overlegtijd moeten geven en vervolgens de meerderheid van de groep laten beslissen o.i.d. Dan was de opdracht volledig eerlijk geweest.

De hele opzet van deze opdracht was juist om het hard te spelen. Er zou hoe dan ook iemand een rood scherm hebben gekregen, period. Het had evengoed de persoon kunnen zijn die de test als 4-na slechtste gemaakt had. In WidM mag je soms genadeloos zijn, dus de issue was hier helemaal niet dat jullie de meest voor de hand liggende actie deden uit eigen belang; de issue was in dit geval dat we de regels van de opdracht niet streng/duidelijk genoeg hebben gemaakt om te voorkomen dat een beslissing werd gemaakt over iemand die zich niet kon verdedigen.

Zo kijk ik er tenminste naar, en daarom was de lullige exit van Frank voor mij persoonlijk ook het dieptepunt. ::sorry::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Dankwoord namens de hosts
« Reactie #11 Gepost op: 14-06-2021, 23:42:01 »
Ik zei het al in het andere topic, maar ik deel je gevoel hierin Spacy.