Auteur Topic: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]  (gelezen 5265 keer)

Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #20 Gepost op: 2-04-2021, 13:57:26 »
 ::ohno::

Die sterretjes-emoji wordt vaak gebruikt door mensen op Discord, dus dat zou misschien Lyra of Larikoek kunnen zijn?

Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #21 Gepost op: 2-04-2021, 13:57:33 »
We zullen het merken.

Hulplijn 3 lijkt me handig om vroeg in het spel te gebruiken, dan weten we mogelijk een naam die nog ergens langs moet komen...

Offline QueenbBee

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #22 Gepost op: 2-04-2021, 13:57:59 »
Starlight
Starfeet
Starleft


Ik brainstorm maar even

Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #23 Gepost op: 2-04-2021, 13:58:09 »
Nou, starlight?

Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #24 Gepost op: 2-04-2021, 13:59:13 »
Hulplijn 3 lijkt me handig om vroeg in het spel te gebruiken, dan weten we mogelijk een naam die nog ergens langs moet komen...
Eens, zullen we dat nu al gebruiken?

Nou, starlight?
Die weet al wie de kandidaten zijn

Offline QueenbBee

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #25 Gepost op: 2-04-2021, 13:59:50 »
::ohno::

Die sterretjes-emoji wordt vaak gebruikt door mensen op Discord, dus dat zou misschien Lyra of Larikoek kunnen zijn?

Als Lyra meedoet, zou ik het echt wel weten  :P

Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #26 Gepost op: 2-04-2021, 14:00:46 »
We zullen het merken.

Hulplijn 3 lijkt me handig om vroeg in het spel te gebruiken, dan weten we mogelijk een naam die nog ergens langs moet komen...
Heel slim, ik denk dat we chipie noemen. Die heeft zich 100% ingeschreven maar we weten niet of die geselecteerd is.

Offline Tacoootje16

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #27 Gepost op: 2-04-2021, 14:01:13 »
Er is nog geen uur voorbij gegaan sinds het topic werd geopend, het zou lief zijn als we even wat langer de mogelijkheid kregen om ook te bedenken wie er bij die eerste foto zat voordat we dikgedrukt gaan stemmen ::ok::

Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #28 Gepost op: 2-04-2021, 14:02:06 »
Heel slim, ik denk dat we chipie noemen. Die heeft zich 100% ingeschreven maar we weten niet of die geselecteerd is.
Maar chip is wel makkelijk te omschrijven in een afbeelding denk ik. Ik zou eerder een lastiger uit te beelden persoon kiezen, zoals Enigma bijvoorbeeld

Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #29 Gepost op: 2-04-2021, 14:02:38 »
Er is nog geen uur voorbij gegaan sinds het topic werd geopend, het zou lief zijn als we even wat langer de mogelijkheid kregen om ook te bedenken wie er bij die eerste foto zat voordat we dikgedrukt gaan stemmen ::ok::
Oh ja, ik was vergeten te melden dat ik zeer impulsief ben ::rofl::
Sorry, ik zal er op letten.

Offline AstroNaud

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #30 Gepost op: 2-04-2021, 14:03:15 »
Ik durf nu niet Starlight te noemen, bljikbaar denk ik tot nu toe echt te simpel voor dit spel  ::rofl::

Offline QueenbBee

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #31 Gepost op: 2-04-2021, 14:03:41 »
Er is nog geen uur voorbij gegaan sinds het topic werd geopend, het zou lief zijn als we even wat langer de mogelijkheid kregen om ook te bedenken wie er bij die eerste foto zat voordat we dikgedrukt gaan stemmen ::ok::

Ja, maar te lang wachten is ook niet goed. We moeten 12 kandidaten vinden.

Maar chip is wel makkelijk te omschrijven in een afbeelding denk ik. Ik zou eerder een lastiger uit te beelden persoon kiezen, zoals Enigma bijvoorbeeld

Ik denk dat Enignma niet meedoet.

Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #32 Gepost op: 2-04-2021, 14:03:58 »
Er is nog geen uur voorbij gegaan sinds het topic werd geopend, het zou lief zijn als we even wat langer de mogelijkheid kregen om ook te bedenken wie er bij die eerste foto zat voordat we dikgedrukt gaan stemmen ::ok::

Helemaal eens. Het lijkt me ook verstandig om een soort spelstrategie te bepalen voor we alles wild gaan gokken.

Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #33 Gepost op: 2-04-2021, 14:05:06 »
Giorgio lijkt me ook een lastige naam om uit te beelden, die mag wat mij betreft ook wel gecheckt worden

Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #34 Gepost op: 2-04-2021, 14:05:22 »
Er is nog geen uur voorbij gegaan sinds het topic werd geopend, het zou lief zijn als we even wat langer de mogelijkheid kregen om ook te bedenken wie er bij die eerste foto zat voordat we dikgedrukt gaan stemmen ::ok::
Mijn idee Tacootje... ik heb namelijk een vermoeden bij de eerste maar het heeft nu geen zin meer om nog te noemen... ik ben het in ieder geval niet!

Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #35 Gepost op: 2-04-2021, 14:06:52 »
Mijn idee Tacootje... ik heb namelijk een vermoeden bij de eerste maar het heeft nu geen zin meer om nog te noemen... ik ben het in ieder geval niet!
Je kan het alsnog noemen want als deze klopt naar onze mening kunnen we deze uitsluiten bij latere gokjes.

Offline QueenbBee

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #36 Gepost op: 2-04-2021, 14:07:28 »
Ik heb wel een tattoo, maar voor de rest zie ik geen zaken die aan mij gelinkt kunnen worden in deze foto. Ik denk dus ook dat ik het niet ben ;)

Offline Majigthinga

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #37 Gepost op: 2-04-2021, 14:08:08 »
Dat ging wel heel erg snel. Ik dacht namelijk nog wel dat bij de eerste het misschien kon zijn dat de_witte met een D begint, vervolgens de ster van de vlag en dan het poppetje voor een N zou staan? Vandaar mijn vraag over of iemand de naam daarvan wist. Laten we toch even goed nadenken.

Offline QueenbBee

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #38 Gepost op: 2-04-2021, 14:09:38 »
Dat ging wel heel erg snel. Ik dacht namelijk nog wel dat bij de eerste het misschien kon zijn dat de_witte met een D begint, vervolgens de ster van de vlag en dan het poppetje voor een N zou staan? Vandaar mijn vraag over of iemand de naam daarvan wist. Laten we toch even goed nadenken.

De_Witte
*
Noodles

D*N  ::bravo::

Offline Tacoootje16

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.2 'Wie Kent Moljonairs!' [CEC Bank - Boekarest]
« Reactie #39 Gepost op: 2-04-2021, 14:10:50 »
Het meest opvallende is een sterretje dus ik durf wel voor Starlight te gaan, de rest van de namen die genoemd zijn vind ik minder sterk.