Auteur Topic: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé  (gelezen 20428 keer)

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #160 Gepost op: 7-04-2021, 12:07:37 »
De vraag was toch welke sport beoefen je het liefst?

Ik ben absoluut niet sportief, laat me niet op een bal trappen of slaan want dat loopt gegarandeerd verkeerd af (als ik de bal al raak). Daarom heb ik wandelen ingevuld, want dat kan ik en is tenminste functioneel.

Naar sport kijken op tv doe ik wel graag. Minder vermoeiend  ;)

Dus ja, niet elke sportkenner is daarom sportief.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #161 Gepost op: 7-04-2021, 12:14:12 »
De vraag was toch welke sport beoefen je het liefst?

Ik ben absoluut niet sportief, laat me niet op een bal trappen of slaan want dat loopt gegarandeerd verkeerd af (als ik de bal al raak). Daarom heb ik wandelen ingevuld, want dat kan ik en is tenminste functioneel.

Naar sport kijken op tv doe ik wel graag. Minder vermoeiend  ;)

Dus ja, niet elke sportkenner is daarom sportief.
Top! Kun je dan ook een screenshot sturen, voor de zekerheid?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #162 Gepost op: 7-04-2021, 12:48:59 »
Voor mij zal het niet lukken om een screenshot te nemen van die google-forms, omdat ik het email-adres van de hosts heb ingevuld. Daardoor heb ik enkel een PM waarin mijn antwoorden staan opgelijst.


Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #163 Gepost op: 7-04-2021, 12:51:06 »
Voor mij zal het niet lukken om een screenshot te nemen van die google-forms, omdat ik het email-adres van de hosts heb ingevuld. Daardoor heb ik enkel een PM waarin mijn antwoorden staan opgelijst.

Screenshot van de PM is ook goed hoor  ::ok::

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #164 Gepost op: 7-04-2021, 13:19:46 »
Als die vraag bij de test wordt gesteld, zal je wel merken dat "wandelen" een van de opties is. Dat is het enige échte bewijs dat ik kan geven, want zo'n screenshots kan je zo makkelijk manipuleren. (Ik heb het daarnet even geprobeerd als test voor mezelf.)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #165 Gepost op: 7-04-2021, 13:21:15 »
Nou ja goed, je kan alles manipuleren.

Maar van die 8 mensen waren jij en LuchtManiak de 2 mensen waarvan ik dacht dat ze gelogen hadden.

Wie zou dan de 2de zijn?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #166 Gepost op: 7-04-2021, 13:46:12 »
De Mol kan laten uitschijnen alsof hij eerlijk is geweest bij de sportvraag, door zijn antwoord van de inschrijflijst te veranderen naar het antwoord dat hij tijdens de opdracht gegeven heeft.

- Zwemmen, dans, wandelen en yoga zijn unieke antwoorden (tenzij dat de favoriete sport van LuchtManiak is), waardoor dat kan uitkomen bij de test. Aurynn, Arno, belg en Larikoek lijken me daarom eerlijk.

- Volleybal (JaccoS) en voetbal (Convans) zijn niet uniek. Dat kan dus een mollenactie zijn, maar dat zullen we nooit met zekerheid kunnen zeggen. 


Als het geen mollenactie is maar een liegende kandidaat, dan richt ik mijn pijlen op de mensen die het meest gelogen hebben tijdens opdracht 1: Convans, Aurynn en Roomey (?)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #167 Gepost op: 7-04-2021, 13:55:11 »
https://vimeo.com/user137377914

Of ik kan het wss nog altijd manipuleren volgens jou  :P

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #168 Gepost op: 7-04-2021, 14:07:37 »
Verwacht je nu dat ik ook zo'n video maak?   ::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #169 Gepost op: 7-04-2021, 14:16:57 »
Is het niet gewoon die Romy die ook liegt? Vrouwelijke wiskunde docenten zijn toch een soort mythe? ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #170 Gepost op: 7-04-2021, 14:18:41 »
Ik probeer gewoon de leugenaars te zoeken en hun redenen daarvoor te achterhalen Belg. Want hierover liegen vind ik erg interessant

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #171 Gepost op: 7-04-2021, 15:25:18 »
Mijn excuses dat ik zo weinig reageer, maar deze leerkracht heeft het knetterdruk...

Ik heb niet gelogen over mijn sport. Dat was altijd handbal maar dat speel ik niet meer. Ik gooi nu met frisbees van A naar B, oftewel disc golf.... dat is zo uniek, daar kun je niet over jokken  ::tandpastasmiley::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #172 Gepost op: 7-04-2021, 15:26:36 »
Mijn excuses dat ik zo weinig reageer, maar deze leerkracht heeft het knetterdruk...

Ik heb niet gelogen over mijn sport. Dat was altijd handbal maar dat speel ik niet meer. Ik gooi nu met frisbees van A naar B, oftewel disc golf.... dat is zo uniek, daar kun je niet over jokken  ::tandpastasmiley::

Ik kijk vaak naar die sport op YT  :P

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #173 Gepost op: 7-04-2021, 15:31:00 »
Is het niet gewoon die Romy die ook liegt? Vrouwelijke wiskunde docenten zijn toch een soort mythe? ???
Ik heb nu een vrouwelijke wiskunde docent ;D

Verwacht je nu dat ik ook zo'n video maak?   ::rofl::
Dat zou wel handig zijn :P Je komt imo heel ongeloofwaardig over qua je favoriete sport (niet perse over wandelen, maar dat je niks wilt sturen enzo)
« Laatst bewerkt op: 7-04-2021, 15:36:45 door JaccoS »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #174 Gepost op: 7-04-2021, 15:46:47 »
Ik heb nu een vrouwelijke wiskunde docent ;D
Heb je haar naam nog gecheckt? Gezien Romy basically met voor en achternaam in de discord server zit ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #175 Gepost op: 7-04-2021, 16:06:32 »
Heb je haar naam nog gecheckt? Gezien Romy basically met voor en achternaam in de discord server zit ::rofl::.
Huh ik zie haar in de server gewoon als Roomey164 ???

Maar mijn wiskunde docent heet geen Romy, dus niks aan de hand ;D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #176 Gepost op: 7-04-2021, 16:08:24 »
Huh ik zie haar in de server gewoon als Roomey164 ???
Oh dan heeft ze haar nickname aangepast na onze opmerkingen waarschijnlijk ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #177 Gepost op: 7-04-2021, 18:19:49 »
De Mol kan laten uitschijnen alsof hij eerlijk is geweest bij de sportvraag, door zijn antwoord van de inschrijflijst te veranderen naar het antwoord dat hij tijdens de opdracht gegeven heeft.

- Zwemmen, dans, wandelen en yoga zijn unieke antwoorden (tenzij dat de favoriete sport van LuchtManiak is), waardoor dat kan uitkomen bij de test. Aurynn, Arno, belg en Larikoek lijken me daarom eerlijk.

- Volleybal (JaccoS) en voetbal (Convans) zijn niet uniek. Dat kan dus een mollenactie zijn,
dat zullen we nooit met zekerheid kunnen zeggen. 


Als het geen mollenactie is maar een liegende kandidaat, dan richt ik mijn pijlen op de mensen die het meest gelogen hebben tijdens opdracht 1: Convans, Aurynn en Roomey (?)

Ik heb al gezegd dat ik het niet gedaan heb. Is het nou klaar met dat eeuwige gebeschuldig?
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #178 Gepost op: 7-04-2021, 18:32:21 »
Aan de eerste opdrachten hebben we kunnen zien dat de lijstjes een spelelement zijn, ik neem aan dat we die nog terug gaan zien in opdrachten. Als iedereen eerlijk had gedeeld had ik dat ook gedaan, maar het is fairly obvious dat mensen niet eerlijk zijn geweest. Zodra die mensen zichzelf openbaar maken en hun leugens rechtzetten laat ik mijn favoriete sport weten  ;)
Misschien nog steeds het meest handige om dan gewoon uit te spreken wie er volgens jou liegen, dan kan dat eventueel de wereld uit geholpen worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #179 Gepost op: 7-04-2021, 18:42:46 »
Misschien nog steeds het meest handige om dan gewoon uit te spreken wie er volgens jou liegen, dan kan dat eventueel de wereld uit geholpen worden.

Ik heb geen idee, en ik heb geen behoefte om mensen te beschuldigen. Maar simpel rekenwerk (zie bericht Convans) wijst uit dat er iemand gelogen heeft (naast mij). Overigens vond ik dus discussie zowel niet heel veel meerwaarde hebben, laten we op de opdrachten focussen.