Auteur Topic: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé  (gelezen 20415 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #240 Gepost op: 14-04-2021, 19:01:34 »
Ik zou graag 2.3 nomineren als vervelendste opdracht  ::rofl::

Welke sadist heeft dit bedacht om ons steeds te hele weg te laten overtypen  :-X

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #241 Gepost op: 14-04-2021, 19:14:13 »
Ik zou graag 2.3 nomineren als vervelendste opdracht  ::rofl::

Welke sadist heeft dit bedacht om ons steeds te hele weg te laten overtypen  :-X
;D  ::zwaai::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #242 Gepost op: 15-04-2021, 10:52:15 »
Vrienden,

Ik wil even iets zeggen. We (of ja ik), heb(ben) deze week qua intensiteit, drukte en tijd misschien net niet helemaal goed ingeschat. De hoeveelheid aan opdrachten was deze week misschien nét iets te veel van het goede/iets té ambitieus, maar wil toch even zeggen dat jullie het ondanks dat allemaal geweldig doen als groep en jullie bedanken en complimenteren voor jullie inzet en creativiteit ::bravo:: (en volgende week gaat een stuk rustiger zijn).
« Laatst bewerkt op: 15-04-2021, 10:56:24 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #243 Gepost op: 17-04-2021, 10:41:03 »
Ik ben vanaf 11.00/11.15 weer beschikbaar voor het sturen van de test.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #244 Gepost op: 17-04-2021, 17:27:42 »
Hoe ging de test bij jullie? Ik vond het heel lastig ::zweet::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #245 Gepost op: 17-04-2021, 17:28:54 »
Maar jij hoeft de test toch niet te maken?  :-X

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #246 Gepost op: 17-04-2021, 17:32:19 »
Maar jij hoeft de test toch niet te maken?  :-X

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #247 Gepost op: 18-04-2021, 00:32:37 »
Ik zou graag klinken op Frank!

Frank en ik hebben een hele geschiedenis door het spel in 2018. De frustraties liepen hoog op, maar daardoor wisten we elkaar ook te respecteren. We hebben botsende karakters, maar dit jaar wilden we zeker niet die ruzies maken zoals voordien.

Toen werden we bij elkaar gezet in de torenopdracht en die samenwerking verliep uiteindelijk erg goed. Daarna ging Frank wel wat nepmollen dus een goede band had ik er nooit echt mee. Maar ik vind het toch erg hard om Frank nu al te verliezen! Hij was een speler die niet zomaar de kudde volgde en zijn eigen weg zocht in het spel. Dit is een van de meest harde manieren om het spel te verlaten! Het ga je goed, Frank! Tot in een ander leven!  ::joehoe::

Proost!


Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #248 Gepost op: 18-04-2021, 09:16:52 »
Ik zou graag klinken op Frank!

Frank en ik hebben een hele geschiedenis door het spel in 2018. De frustraties liepen hoog op, maar daardoor wisten we elkaar ook te respecteren. We hebben botsende karakters, maar dit jaar wilden we zeker niet die ruzies maken zoals voordien.

Toen werden we bij elkaar gezet in de torenopdracht en die samenwerking verliep uiteindelijk erg goed. Daarna ging Frank wel wat nepmollen dus een goede band had ik er nooit echt mee. Maar ik vind het toch erg hard om Frank nu al te verliezen! Hij was een speler die niet zomaar de kudde volgde en zijn eigen weg zocht in het spel. Dit is een van de meest harde manieren om het spel te verlaten! Het ga je goed, Frank! Tot in een ander leven!  ::joehoe::

Proost!
Wauw... mooi gesproken Convans!  ::hug::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #249 Gepost op: 18-04-2021, 11:23:13 »
Laat ons trouwens niet vergeten dat de initiële afvaller wel erg veel informatie heeft he. Maar daar zullen jullie dan ook geen rekening mee gehouden hebben Jacco, Giorgio en LuchtManiak?

Enkel als 1 van jullie het rode scherm had, had je hier een goede zet gedaan (in dat opzicht dan wel).

Dus we hadden er echt alle belang bij om de afvaller te vinden

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #250 Gepost op: 18-04-2021, 11:30:19 »
Ik zou graag klinken op Frank!

Frank en ik hebben een hele geschiedenis door het spel in 2018. De frustraties liepen hoog op, maar daardoor wisten we elkaar ook te respecteren. We hebben botsende karakters, maar dit jaar wilden we zeker niet die ruzies maken zoals voordien.

Toen werden we bij elkaar gezet in de torenopdracht en die samenwerking verliep uiteindelijk erg goed. Daarna ging Frank wel wat nepmollen dus een goede band had ik er nooit echt mee. Maar ik vind het toch erg hard om Frank nu al te verliezen! Hij was een speler die niet zomaar de kudde volgde en zijn eigen weg zocht in het spel. Dit is een van de meest harde manieren om het spel te verlaten! Het ga je goed, Frank! Tot in een ander leven!  ::joehoe::

Proost!

 ::bravo::

Laat ons trouwens niet vergeten dat de initiële afvaller wel erg veel informatie heeft he. Maar daar zullen jullie dan ook geen rekening mee gehouden hebben Jacco, Giorgio en LuchtManiak?

Enkel als 1 van jullie het rode scherm had, had je hier een goede zet gedaan (in dat opzicht dan wel).

Dus we hadden er echt alle belang bij om de afvaller te vinden

Volgens mij was er in de opdracht op heel veel manieren informatie te verkrijgen en was het voor personen met een groen scherm ook een slimme zet. Maar inderdaad, de persoon met initiële rode scherm heeft veel meer info dan de rest.
Eindelijk...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #251 Gepost op: 18-04-2021, 11:32:19 »
Hoezo was dit slim voor mensen met een groen scherm om iemand met een rood scherm te redden?  ::ohno::

Volgens mij is hier echt veel te weinig over nagedacht.

Hoe meer ik erover nadenk hoe dramatischer dit is voor alle kandidaten.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #252 Gepost op: 18-04-2021, 11:39:43 »
Hoezo was dit slim voor mensen met een groen scherm om iemand met een rood scherm te redden?  ::ohno::

Volgens mij is hier echt veel te weinig over nagedacht.

Hoe meer ik erover nadenk hoe dramatischer dit is voor alle kandidaten.

Een voorbeeldje

Als ik weet wie het rode scherm heeft , daar in het spel veel informatie mee uitwissel en als check de antwoorden krijg op 5 testvragen. Dan heb ik dus een groen scherm en geeft het mij bijna net zoveel informatie?
Eindelijk...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #253 Gepost op: 18-04-2021, 11:41:59 »
Een voorbeeldje

Als ik weet wie het rode scherm heeft , daar in het spel veel informatie mee uitwissel en als check de antwoorden krijg op 5 testvragen. Dan heb ik dus een groen scherm en geeft het mij bijna net zoveel informatie?

Dan kan ik alleen maar concluderen dat deze twist wel alles verpest voor de mol.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #254 Gepost op: 18-04-2021, 11:48:49 »
En dat is erg jammer. Ik hoop dat de persoon met het rode scherm wijs is en zijn info met niemand deelt.

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #255 Gepost op: 18-04-2021, 11:56:43 »
Het verpest ook grotendeels het spel voor de andere kandidaten die de opdracht wél spelen zoals hij bedoeld is.

Bij de muziek/taal-opdracht stond er ook niet in de regels dat opzoeken verboden was. Je doet dat niet, omdat je aanvoelt dat dat niet de bedoeling is.

Bovendien: in de opdracht-uitleg stond dat we mochten over leggen in het topic, waarbij 'mogen' in deze context 'moeten' betekent (zoals het verzoek/bevel: je mag nu mijn klas verlaten). Dat hebben jullie duidelijk niet gedaan, waardoor anderen niet de kans hebben gekregen om te anticiperen op jullie actie.  ::niet-ok::



Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #256 Gepost op: 18-04-2021, 12:03:49 »
Bovendien: in de opdracht-uitleg stond dat we mochten over leggen in het topic, waarbij 'mogen' in deze context 'moeten' betekent (zoals het verzoek/bevel: je mag nu mijn klas verlaten).
Fijn dat je dit even aansnijdt. Inderdaad, dat was de bedoeling... Dan zullen we vanaf nu, wat we in principe al deden, maar dan nog meer en duidelijker overal met koeienletters dingen als OPZOEKEN IS VERBODEN, OVERLEGGEN DIT OF DAT, erbij zetten.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2021, 12:05:28 door MollenvangR »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #257 Gepost op: 18-04-2021, 12:10:30 »
Het enige goede nieuws is dat Frank toch waarschijnlijk het initiële rode scherm had. Ik had sinds die opdracht op de toren sporadisch contact met hem en uit die korte gesprekken kon ik afleiden dat hij het plots weer erg druk had en zo'n spel toch meer energie kostte dan hij vooraf had gedacht. Net na de test stuurde hij nog: Dit wordt erop of eronder voor mij. Dus ik vermoed dat hij redelijk wat risico's genomen heeft om ofwel safe te zitten voor het hele spel ofwel er dus helaas uit te gaan. Helaas gingen onze korte gesprekken niet echt inhoudelijk omdat we duidelijk elkaar voor geen haar vertrouwden na het vorige spel  :P


Ik wilde deze info eigenlijk liever niet delen, maar ik hoop dat ik hiermee vooral voor de andere spelers de spelvreugde een beetje kan terugbrengen omdat de initiële afvaller dus waarschijnlijk ook echt het rood scherm gezien heeft  ::ok::


Dus als 1 van de 3 nu privé verkondigt dat hij een rood scherm heeft omdat Frank liet uitschijnen dat hij eigenlijk niet het rode scherm had, dan zou ik toch maar eens goed nadenken of je die persoon wel zeker kan vertrouwen. Ik denk namelijk dat het toch Frank was die het rode scherm had. Waarom zou iemand met het rode scherm die info delen aan iemand anders, lijkt me erg dom en dus erg ongeloofwaardig.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2021, 12:13:49 door Convans »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #258 Gepost op: 18-04-2021, 13:05:52 »
Vrienden,

Nu we in een nieuwe stad zijn aangekomen, willen we ook een nieuwe kamerindeling. Maak 5 duo's

Kamer 001
-
-

Kamer 002
-
-

Kamer 003
-
-

Kamer 004
-
-

Hondenhok
-
-
- Kliko

Kijk maar hoe jullie bepalen wie met wie op de kamer slaapt. Voor 2 van jullie is er geen plek in het hotel. Die slapen even buiten het hotel in het hondenhok omdat er ook voor Kliko gezorgd moet worden.

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #259 Gepost op: 18-04-2021, 13:07:55 »
Kamer 001
-
-

Kamer 002
-
-

Kamer 003
-
-

Kamer 004
-
-

Hondenhok
-
- Aurynn
- Kliko

Aan honden heb ik in ieder geval meer dan aan sommige mensen hier  ::joehoe::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!