Auteur Topic: [MO21] De molacties  (gelezen 1630 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] De molacties
« Reactie #20 Gepost op: 13-06-2021, 20:06:03 »
10.1 Codename Dunarea

Het grote molwerk is bijna voorbij. Ik heb ontzettend veel geld uit de pot gehouden en beide finalisten hebben mij al een tijdje door. Echt hard mollen hoef ik niet meer, die extra euro van jullie cadeaubon af smokkelen hoeft voor mij niet. Dus nog een klein bedragje binnenhalen in de finale was oké voor mij. Dat lukte mij de eerste ronde met Belg zijn codename ronde. Maar daarna ging het weer helemaal de zeik in ::rofl::. Belg schakelde mij (expres?) uit bij de ronde van Convans en faalde daarna zelf. En bij mijn eigen ronde was ik wel echt mijn best aan het doen om meerdere woorden aan elkaar te koppelen. Ik wou het nog wel lastig maken, maar dan iets later in de route. Niet hier al! Natuurlijk was een Nederlands evenement gebruiken een lichte molactie, maar zo lastig was dat nou ook weer niet! Wat een Belgenmop dit.

10.2 Romania’s Most Wanted

Het was natuurlijk een groot nadeel dat ik bijna geen enkel beslismoment online kon zijn. Maar ondanks dat ik geen harde molacties meer wou doen in de finale, ging ik ook geen rovers cadeau geven hoor. Dat doen jullie zelf maar uitzoeken. Toen het jullie niet goed af ging, ging ik daar natuurlijk wel in mee. Tegen het einde probeerde ik zelfs nog Monkeysuncle te ontmaskeren wetende dat hij de rover was zonder geld. Jammer genoeg moest Luchtmaniak té obvious zijn opdracht uitvoeren en was er geen houden meer aan. Het was uiteindelijk slechts een klein bedrag wat er nog bij kwam dus dat is oké.

Oh en ik heb indirect Hautoa de opening dus gegeven om haar opdracht uit te voeren op Discord ;D. You are welcome schat! :-*

10.3 Fake News

Het was duidelijk dat de finalisten bij de afvallers niet meer naar mij zouden luisteren. Jammer genoeg voor hen werd de lijst omgedraaid hihi. We waren niet zo goed in het inschatten van onze mede-afvallers, what a shame! De mollen waren daarentegen weer té leuk. Ik besloot ook daar de opdracht te spelen zonder voorkennis en gewoon als kandidaat. Dat ik uiteindelijk nog eentje extra goed heb gedaan moet hopelijk vooral nog wat kijkers laten twijfelen, die nog redelijk op Convans zitten naar wat ik heb gehoord.



Zo dat waren mijn molacties. Ik hoop dat jullie er net zoveel van hebben genoten als ik. Alle kandidaten bedankt voor het meespelen. Convans gefeliciteerd, een verdiende winnaar ::bravo::. Ik had voordat het seizoen begon al voorspelt dat dit de finale ging worden ::rofl::.

En natuurlijk een grote bedankt aan de spelleiding die een geweldig seizoen hebben neergezet!  ::bravo:: Jullie mogen super trots zijn op jezelf.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] De molacties
« Reactie #21 Gepost op: 13-06-2021, 21:39:50 »
We hebben onwijs van je genoten, Dennis! ::bravo:: Je hebt het ook echt supergoed gedaan. ::ok:: Een groot voordeel in het begin was dat veel mensen de neiging hebben om jou per direct al af te schrijven. Ondertussen ging je lekker gewaagd te werk en kwam je lange tijd overal mee weg. Heerlijk. >:D

Convans en belg zijn je blijkbaar vroegtijdig gaan verdenken op basis van een hint die geen hint was. :-X Andere kandidaten die jou als hoofdverdachte kregen, deden dat pas in een laat stadium en met name gebaseerd op test-info.

Je mag trots zijn. ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] De molacties
« Reactie #22 Gepost op: 19-06-2021, 12:04:37 »
Thank you ::bravo::, de rest is volgens mij helemaal stil geworden van deze molacties  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] De molacties
« Reactie #23 Gepost op: 19-06-2021, 12:32:08 »
Wat ik me nog afvroeg was waarom je bij 'cultuurproeven' voor de verdubbelaar koos net als Convans?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] De molacties
« Reactie #24 Gepost op: 19-06-2021, 12:47:44 »
Wat ik me nog afvroeg was waarom je bij 'cultuurproeven' voor de verdubbelaar koos net als Convans?
Pure dubbelbluf. Ik wist dat zowel Convans als ik hoog stonden op verdachtenlijstjes en wou dat mijn persoonlijke keuze niet ging zorgen voor de verkeerde keuze. Wat doet een mol in ieder geval nooit kiezen? De verdubbelaar. Zo hoopte ik dat jullie absoluut niet zouden gaan voor dit kistje ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] De molacties
« Reactie #25 Gepost op: 19-06-2021, 14:00:50 »
Dat heb je slim gedaan  ::ok::

Pas na de opdracht (te laat dus) kwam ik tot het besef dat jij waarschijnlijk al bij veel kandidaten op de radar stond. Met de kennis van nu viel dat eigenlijk goed mee, maar voor mij was dat het signaal om de test nog meer op jou in te zetten.

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] De molacties
« Reactie #26 Gepost op: 19-06-2021, 17:03:16 »
Wat een leuke Molacties, D*N! Ik ben er net pas aan toegekomen om alles aandachtig te lezen en ben blij dat ik dat nu gedaan heb. Ik heb maar weinig Mollen bewust meegemaakt op dit forum, maar ik denk dat je zeker je eigen draai aan het Molschap hebt gegeven en niet snel vergeten zult worden ::bravo::