Auteur Topic: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]  (gelezen 3769 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #40 Gepost op: 17-04-2021, 21:31:44 »
Ja, het is egoïstisch en flauw. Ik vind het ook oprecht vervelend dat de opdracht hier nu 'verpest'  mee is. ::sorry:: Maar ik wist dat als ik bij de andere 5 zou zitten het heel lastig zou worden. Ik denk ook dat anderen dit zouden gaan doen, die wilden we voor zijn. Nogmaals sorry, maar it's part of the game

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #41 Gepost op: 17-04-2021, 21:38:07 »
Vind jij dat dit bij het spel "Wie is de Mol?" hoort?


Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #42 Gepost op: 17-04-2021, 21:44:41 »
Ja, het is egoïstisch en flauw. Ik vind het ook oprecht vervelend dat de opdracht hier nu 'verpest'  mee is. ::sorry:: Maar ik wist dat als ik bij de andere 5 zou zitten het heel lastig zou worden. Ik denk ook dat anderen dit zouden gaan doen, die wilden we voor zijn. Nogmaals sorry, maar it's part of the game

Waarom doe je 'verpest' tussen haakjes? Je denkt niet erbij na dat dit nu écht verpest is en in ieder geval mijn spelplezier flink heeft bedorven. Ja, sorry but not sorry. Tuurlijk vond je het lastig om bij die andere 5 te zitten als je zelf onzeker bent over je test, maar nu hebben sommigen geeneens de káns gekregen om iets te zeggen of zich te verweren. Wat al eerder gezegd is, drie is heel weinig qua dikdrukken en als we het er niet over uit zouden worden zou de penningmeester kiezen, maar ja hoe is er niet over uit te komen als er maar drie mensen hoevel vet te drukken?
Wat betreft dat anderen dit ook zouden doen: Ik speel dit spel hard, wil bij een opdracht echt iemand kutten als het mij goed uitkomt, maar ik ga niet óver lijken en op zo'n manier. Ik vind het egoïstisch, schijnheilig en wat mij betreft verdien je met zo'n actie gewoon om niet te winnen.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Larikoek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Straffe tante ~
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #43 Gepost op: 17-04-2021, 22:01:52 »
Sorry, ik was even weg een gezellige avondje met wat vrienden hebben. Had niet verwacht dat er een opdracht zou zijn dus ik moet alles nog helemaal teruglezen  ::rofl:: Maar zover ik zie is de sfeer niet opperbest (quel choque)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #44 Gepost op: 17-04-2021, 22:05:39 »
Dat ging uh.. snel. Ik was even een uurtje wandelen buiten en dan zie ik dit. We gaan zo beginnen met de executie.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #45 Gepost op: 17-04-2021, 22:08:11 »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #46 Gepost op: 17-04-2021, 22:24:25 »
Wat zijn jullie kleuters zeg Jacco, LM en Giorgio, mijn hemel. Indd, hi vrienden Dennis Aurynn en zelfs Convans  ::zwaai::

En @hosts 3 mensen dikdrukken bij deze opdracht is echt not done. hier zou je sowieso een limiet moeten stellen dat pas vanaf een bepaald tijdstip dikgedrukt zou moeten kunnen worden imo want ik was hardlopen tot 21.45 dus had niet eens tijd om bij te lezen. En 3 mensen dikdrukken is ook echt veel te weinig voor zoiets belangrijk  ::ohno::
Frankje Lapi

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #47 Gepost op: 17-04-2021, 23:25:05 »
Vrienden,

Wij snappen dat deze twist bij iedereen een zure nasmaak heeft, met name natuurlijk bij Frank. Over de manier waarop het is gespeeld zijn de laatste woorden nog niet gezegd, want dit was niet helemaal de bedoeling. Feit is in elk geval dat zes van jullie sowieso geen scherm hoefden te zien, maar daar stond wat tegenover: namelijk een aantal testantwoorden die openbaar worden gemaakt. Dus laten we even kijken wat deze zes hebben geantwoord bij de volgende vragen:

2) Waar stond de mol op de groepsfoto die aan het einde van de leader van aflevering 2 te zien is?

belg - In de groep links van de rivier
Giorgio - In de groep rechts van de rivier
JaccoS - In de groep links van de rivier
KingLennart - In de groep links van de rivier
Larikoek - In de groep links van de rivier
LuchtManiak - In de groep links van de rivier

7) In welk verkiezingsteam zat de mol bij opdracht 2.2 De penningmeesterverkiezing?

belg - Team D*N
Giorgio - Team JaccoS
JaccoS - Team D*N
KingLennart - Team D*N
Larikoek - Team D*N
LuchtManiak - Team D*N

14) Wat is de favoriete taal van de mol?

belg - Duits
Giorgio - Hongaars
JaccoS - Duits
KingLennart - Hongaars
Larikoek - Engels
LuchtManiak - Hongaars

18) Welke naam bedacht de mol voor de Karpatische Herdershond?

belg - StokkenvangR
Giorgio - Kliko
JaccoS - StokkenvangR
KingLennart - SpacyKattenvangR
Larikoek - Plsmagikdoor
LuchtManiak - Jouw antwoord

20) Wie is de mol?

belg - KingLennart
Giorgio - Larikoek
JaccoS - LuchtManiak
KingLennart - D*N
Larikoek - LuchtManiak
LuchtManiak - Convans
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #48 Gepost op: 18-04-2021, 00:05:15 »
Hebben we geld?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #49 Gepost op: 18-04-2021, 00:07:26 »
Hebben we geld?
Ik citeer mezelf even  ::ok::

Vrienden,
Jullie blijven ons verbazen. 6 van jullie hoeven hun scherm niet te zien. Als bij de 6 de afvaller zit van deze week, gaat er aan het einde van de serie 1.500 euro uit de pot. Zo niet, dan verdienen jullie 1.500 euro.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #50 Gepost op: 18-04-2021, 00:58:32 »
Yes, een enorm egoïstische actie van mijzelf, maar ik vond het een slimme zet binnen de regels/mazen van het spel. Het werd ook tijd om eens voor mijzelf te kiezen en dikgedrukte dingen er doorheen te duwen. En dat je daarmee een opdracht anders laat lopen dan misschien de bedoeling is, is jammer, maar nam ik op de koop toe.

Achteraf gezien (tja, achteraf praten is makkelijk) baal ik er wel van dat niet iedereen de kans heeft gehad om zijn zegje te doen in de opdracht of desnoods hetzelfde te doen als wat wij met z'n drietjes deden aangezien de opdracht al afgelopen was voor iedereen hem gezien had. Dat vind ik wel erg verkeerd van mezelf.

Laten we er vooral met zijn allen een mooi spel van maken en dat mag prima hard gespeeld worden. Alle boze reacties snap ik helemaal, zou ik andersom ook hebben. Dus zet het me vooral betaald. En laten we er vooral voor zorgen dat we er met zijn allen achteraf een biertje(/limonade) op kunnen drinken!
« Laatst bewerkt op: 18-04-2021, 01:45:08 door Giorgio »
Eindelijk...

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #51 Gepost op: 18-04-2021, 08:14:14 »
Hebben we geld?

Voor de opdracht was dit de uitleg:
Als de eigenlijke afvaller bij de 6 groene schermen zit, betekent dit dat er 1500 euro uit de pot gaat. Lukt dat niet, dan gaat hij of zij gewoon naar huis en komt er 1.500 euro in de pot.

Na de opdracht was dit de uitleg:
Jullie blijven ons verbazen. 6 van jullie hoeven hun scherm niet te zien. Als bij de 6 de afvaller zit van deze week, gaat er aan het einde van de serie 1.500 euro uit de pot. Zo niet, dan verdienen jullie 1.500 euro.

Dus nu kunnen we de actie van LM, giorgio en JaccoS enkel beoordelen op hoe egoistisch/laf/kinderachtig ze is, en niet op molgehalte. Jammer.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Opdracht 2.4 Kleur bekennen...? [Kasteel Peleș - Sinaia]
« Reactie #52 Gepost op: 18-04-2021, 10:02:49 »
Ik heb er een nachtje over geslapen, en heb spijt van deze actie. Daar hebben jullie natuurlijk niks aan, maar ik wil het wel zeggen. Gisteravond kreeg ik de kans op een vrijstelling, en die heb ik gepakt. In de stress en haast heb ik hier niet goed genoeg over nagedacht. Want jullie hebben gelijk, het ging niet alleen om een vrijstelling, ook om de kans om door te gaan van anderen. Echt sorry sorry Frank ::sorry::
Ik hoop heel erg dat deze actie geen invloed heeft op het RN/Discord leven buiten dit spel