Auteur Topic: [MO21] Opdracht 10.2 - Romania's Most Wanted! [Curtea de Argeș]  (gelezen 3472 keer)

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [MO21] Opdracht 10.2 - Romania's Most Wanted! [Curtea de Argeș]
« Reactie #80 Gepost op: 11-06-2021, 22:18:58 »
::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::

SpacyColours
Appreciation post


::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::




...if one only remembers to turn on the light.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Opdracht 10.2 - Romania's Most Wanted! [Curtea de Argeș]
« Reactie #81 Gepost op: 11-06-2021, 22:27:52 »
Ronde 3:

LuchtManiak, MollenvangR en Monkeysuncle hadden het geld bij zich.

Tijd voor nog meer gedaanteverwisselingen! Dit keer moesten twee Rovers een uur lang van identiteit wisselen op Discord (op klaarlichte dag), en onder hun vermomming elk 5 berichten plaatsen. Dat leverde deze interessante conversatie op:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ook op klaarlichte dag is monkeysuncle twee uur lang monkeysaunt geweest.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

In de eerste ronde arresteerden jullie Swifty omdat ze iets plaatste over Monica Geuze. Dan kan je er natuurlijk op wachten dat de Rovers hetzelfde gaan doen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



Ronde 4

Nog steeds hielden de drie heren in de groep de portemonnee bij zich.

MV kon revanche nemen door de opdracht waarmee hij in de oorspronkelijke Most Wanted door de mand viel, dit keer wel te laten slagen. Namelijk, een PM sturen naar elke finalist. Hij kreeg wel de extra handicap dat het niet over WidMO mocht gaan.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Was het jullie trouwens al opgevallen dat Monkeysuncle het warm had?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hautoa moest één van de finalisten op Discord citeren en recht in zijn gezicht het woord Momohalulu zeggen. Wonderbaarlijk genoeg kwam ze hier gewoon mee weg, door te doen alsof het een Japans woord was.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

LuchtManiak kreeg de opdracht om de drie favoriete gerechten uit de inschrijflijstjes van de finalisten te benoemen: "lasagne", "frietjes van de frituur" en "gele curry". Dat deed hij heel smooth door een conversatie over de inschrijflijstjes te beginnen, waar anderen doodleuk in meegingen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Opdracht 10.2 - Romania's Most Wanted! [Curtea de Argeș]
« Reactie #82 Gepost op: 11-06-2021, 22:38:51 »
Die EK pool blijft wel gewoon staan hoor  trouwens ::ok::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Opdracht 10.2 - Romania's Most Wanted! [Curtea de Argeș]
« Reactie #83 Gepost op: 11-06-2021, 22:43:25 »
Tot slot; Ronde 5:

Hautoa, LuchtManiak en MV hadden het geld bij zich.

Was het jullie al opgevallen dat Monkeysuncle erg graag Rover zou willen zijn in Most Wanted? (ja dus ::hypocriet::)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ook LuchtManiak hadden jullie door, die citaten van de finalisten uit het spel letterlijk moest citeren. ;D

Hautoa had vandaag trouwens de hele dag in haar signature staan: "Is it me you're looking for?" Het antwoord was blijkbaar nee. :-X

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Tot slot heeft MV jullie elk een privébericht gestuurd waarin hij zegt dat hij een Rover is - en meteen verwijderd, zodat jullie wel een notificatie van hem kregen, zonder een bericht van hem te zien. ::vergroot::



::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::

SpacyColours
Appreciation post


::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::




::love:: Heel erg bedankt! ::schaam:: Ik vond het heerlijk om te zien met hoeveel enthousiasme en creativiteit jullie de opdrachten wisten uit te voeren zonder op te vallen. ::ok:: Mulțumesc! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 11-06-2021, 22:45:32 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Opdracht 10.2 - Romania's Most Wanted! [Curtea de Argeș]
« Reactie #84 Gepost op: 11-06-2021, 22:59:54 »
Team Momohalulu  ::love:: Thanks dat ik mee mocht doen, vanuit mijn perspectief als rover de leukste opdracht van dit seizoen!

En slim van belg dat hij zijn verdenking richting mij voor zich hield. Anders hadden we natuurlijk het geld aan Haotoa gegeven. Gezien ik er al bij was heb ik die laatste opdracht niet meer echt proberen te verhullen.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Opdracht 10.2 - Romania's Most Wanted! [Curtea de Argeș]
« Reactie #85 Gepost op: 11-06-2021, 23:18:30 »
Team Momohalulu  ::love:: Thanks dat ik mee mocht doen, vanuit mijn perspectief als rover de leukste opdracht van dit seizoen!

En slim van belg dat hij zijn verdenking richting mij voor zich hield. Anders hadden we natuurlijk het geld aan Haotoa gegeven. Gezien ik er al bij was heb ik die laatste opdracht niet meer echt proberen te verhullen.

Ja wij dachten dat Hautoa en ik al op de radar stonden en dat LuchtManiak en MollenvangR nog safe waren. Op Ricardo na dan, die MV al had gespot  ::bravo::

Mooi gespeeld heren, leuk de tegenstander van de finalisten te mogen zijn. En wat een heerlijk team  ::love::
My fall will be for you