Auteur Topic: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'  (gelezen 2266 keer)

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #60 Gepost op: 18-07-2022, 04:25:52 »
Ik heb hier nog helemaal niet uitgebreid gereageerd en dat ga ik dus nog maar eventjes doen!

Het zit erop. Het spel is gespeeld. Ik ben de dag van de ontknoping niet thuis geweest, vannacht weer terug in m'n eigen stulpje en lekker uitgebreid de tijd genomen alles GOED te kunnen lezen (vandaar ook het onooglijke tijdstip van dit bericht  ;D)

Nee ik was niet de Mol (al denk ik niet dat iemand dat de laatste tijd nog even heeft gedacht). Nee, helaas ook niet de winnaar. De spotlights van de finale mogen volledig terecht naar mijn 2 medefinalisten. Een gedurfde, gewaagde Mol en een sociale, slimme winnaar, 2 personen voor wie ik de afgelopen 3 maanden erg veel bewondering heb gekregen. Ik heb het spel vrij intens beleefd, dat hebben jullie misschien inmiddels wel kunnen aflezen aan m'n biechten. Ik heb gelachen om dit spel, ik heb ook gejankt tijdens dit spel (ja, echt waar), maar oh oh oh, wat was het genieten met deze geweldige groep en wat vind ik het tof om gewoon de finale bereikt te hebben, dat kan niet iedereen zeggen. Ik hoop gewoon dat de kijkers net zo genoten hebben als ik want ik heb hier echt doorheen gedarteld als een klein kind in de snoepwinkel  ::love::

Toen ik nog volop aan Z4P bezig was, waren de inschrijvingen al geopend. In Z4P was ik ook al vanalles aan het bekokstoven en ik was daar eigenlijk wel een beetje moe van. Ik vroeg me echt af, moet ik dit mezelf wel weer aan doen? Amper rust, weer een forumspel terwijl het op persoonlijk vlak eigenlijk niet eens per se zo lekker liep? Uiteindelijk niet zo lang getwijfeld, me ingeschreven zonder het ook maar op welke manier dan ook te laten blijken aan wie dan ook. Ja, er zaten momenten van balen, paniek of teleurstelling bij, maar heb ik ooit spijt gehad van m'n deelname? Nee. Geen moment. WIDM is een prachtig spel en deze ervaring gun ik iedereen. Ik heb denk ik gewoon een beetje moeite om het spel los te laten want ik heb het heerlijk gehad en ik kom nu gewoon in een soort gat terecht na bijna 6 maanden non-stop met m'n hoofd in een forumspel te zitten. It was a blast. Bedankt aan de (actieve) kijkers, mijn medekandidaten, de hosts en chapeau aan onze Mol en winnaar, jullie waren geweldig. Nu zijn jullie voorlopig wel weer even van me af maar ik zal jullie allemaal oprecht gaan missen

Doei!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #61 Gepost op: 18-07-2022, 07:52:46 »
SpacyColours, jij had de meest spectaculaire exit van iedereen dit seizoen. Van welke andere exit was jij het meest verrast?
Om eerlijk te zijn had ik liever een 'normale' exit gehad, die Plons-opdracht denk ik liever niet meer aan terug. ::rofl:: Die was vooral heel frustrerend en ik had geen kans om mezelf nog te redden, dus voor mij had die opdracht uiteindelijk ook geen enkele zin meer.

Verder was ik het meest verrast dat Lan als eerste afviel. Na mijn rode scherm wist ik eigenlijk wel zeker dat Chowi de mol moest zijn, en dat maakte de rest van het spel voor mij wat voorspelbaarder. Ik had zelfs Frenkie en MV toen al als finalisten voorspeld; Frenkie omdat hij mijn info had, en MV omdat ik hem vanaf dag 1 al zag als gevaarlijkste speler en hij close leek te zijn met Frenkie en Chowi. But then again, waren er genoeg sterke spelers in dit spel om te zorgen dat het ook heel anders had kunnen lopen.

Oh, en om een zekere conversatie nog even te quoten... ::hypocriet::

Hoi team! ::pinokkio::

Verheugen jullie je ook al zo op de reis naar Madagascar? ::bravo::
Hey, ik zie een tripje Noorwegen ook wel zitten hoor!  ::jaja::
Citaat van: Midasian op 13-04-2022, 16:01:50
En ik dacht dat we naar Pakistan gingen


Midas molde! Hij probeerde jullie buiten de PMs te laten!  ::rofl::
Top, kan hem een boete geven (uit de groepspot ::jaja::
Nog minder dan 2 uur mensen ::jaja::
Citaat van: Midasian op 13-04-2022, 17:55:10
Wat bedoel jij nou weer


Dat je wel je bericht naar de hele groep moet sturen i.p.v alleen naar mij! Ik stel voor dat we voor Noorwegen gaan, tenzij iemand een andere suggestie heeft natuurlijk
Ohhh dat had ik niet door
Laten we gewoon Noorwegen doen, ik zie namelijk niet echt een goede om een bepaald land te doen
Zullen we dan maar naar Noorwegen gaan? En anders zijn we vlakbij mijn favoriete vakantieland.
Ik dikdruk hem wel vast: Noorwegen
Dan ga ik ook voor Noorwegen
Veel plezier! ::zwaai:: Ik vlieg naar Madagascar.
De rest blijft achter in Nederland? ::vergroot::
We moeten nu kiezen!
Dan switch ik ook maar naar Noorwegen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #62 Gepost op: 18-07-2022, 09:39:42 »
 ::bravo:: ::rofl::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #63 Gepost op: 18-07-2022, 11:26:18 »
Oh nee he  ::rofl::  ::rofl::
Er is geen Mol meer...