Auteur Topic: [MO23] Hallo AlleMoltalk  (gelezen 1020 keer)

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #20 Gepost op: 22-03-2023, 02:12:41 »
OPROEP!Morgen (ofja, vandaag  ;D) gaan GerritDeBloempot en ik de podcast met Giorgio opnemen. Heb je nou nog prangende vragen? Stel ze via een PM aan ons en we zullen de vragen behandelen in de uitzending. De Moltalk met Lunagirl82 en Mrchipie zal ik op korte termijn proberen online te zetten. Bedankt voor jullie positieve reacties op Moltalk tot nu toe. Dat doet me oprecht goed!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #21 Gepost op: 29-03-2023, 23:01:00 »
 ::zwaai::



Heel wat later dan gepland, maar hier is de Moltalk met mrchipie en Lunagirl82, waarin jullie onder andere het antwoord krijgen op de vraag wie de vervelendste klant in het restaurant was, wie Lunagirl82 van de huidige groep mee zou nemen op een cruise en hebben beide afvallers ook nog een leuke boodschap voor de kandidaten. Enjoy!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #22 Gepost op: 30-03-2023, 15:24:23 »
Altijd leuk om de nieuwe deelnemers beter te leren kennen en te horen hoe ze het spel hebben beleefd! ::bravo::

En @mrchipie:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #23 Gepost op: 30-03-2023, 16:49:38 »
Die Luna neemt mij sowieso niet mee op cruise omdat ze me HAAT :\'(

Leuke aflevering ::love::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #24 Gepost op: 30-03-2023, 18:28:58 »
Die Luna neemt mij sowieso niet mee op cruise omdat ze me HAAT :\'(

Leuke aflevering ::love::


Aaaaaahhhh dat heb ik nooit gezegd!!  ::hug::  Je moet wel eerst nog een keer voor me koken ::tandpastasmiley::
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Online Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #25 Gepost op: 30-03-2023, 22:02:28 »
Omg Luna neemt mij mee op een Cruise! Hoe lief! Kan je niet nog terugkomen in het spel, want ik mis je  ::bravo::
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #26 Gepost op: 6-04-2023, 07:04:48 »


Goedemorgen allemaal! Ook met Giorgio hebben wij een uitermate gezellig gesprek gehad! Hierin komen we er live achter dat een Black Stories oplossen zo makkelijk nog niet is, worden wij ook onderworpen aan wat vragen door de nieuwsgierige Giorgio en komen we erachter hoe het nu eigenlijk zit met de ruzie tussen Arno en Giorgio....  ::vergroot::

Binnenkort willen wij gaan opnemen met Wouterv. Het plan was om dit samen te doen met de afvaller erop, maar TimvDons is nog wel een tijdje op vakantie. Niet erg natuurlijk, maar verwacht hierdoor dus enige vertraging met die aflevering. Wel kunnen jullie alvast je vragen opsturen voor Wouterv!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #27 Gepost op: 12-04-2023, 19:28:20 »
OPROEP! Morgen gaan we opnemen met Wouterv en hopelijk binnenkort ook met NF07. Tim is nog op vakantie, dus dat laat nog even op zich wachten. Heb je nou vragen waarvan je wilt dat we ze in de uitzending behandelen? Stuur ze dan vooral in! Die voor Wouter zijn even het belangrijkst, maar je mag ook eventueel al voor de andere 2 heren iets insturen!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #28 Gepost op: 18-04-2023, 12:28:15 »
OPROEP!
Vanavond gaan we opnemen met de laatste afvaller voor de finale, MitchK. Hebben jullie nog vragen voor hem of over hoe hij het spel beleefd heeft zodat we die in de uitzending kunnen behandelen? Als je iets wilt weten, stuur het in naar ons!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #29 Gepost op: 18-04-2023, 17:25:55 »
OPROEP!
Vanavond gaan we opnemen met de laatste afvaller voor de finale, MitchK. Hebben jullie nog vragen voor hem of over hoe hij het spel beleefd heeft zodat we die in de uitzending kunnen behandelen? Als je iets wilt weten, stuur het in naar ons!  ::bravo::

 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::bravo::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #30 Gepost op: 18-04-2023, 17:29:16 »
Alsof er iemand gaat luisteren naar wat die prullenvent te zeggen heeft!!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #31 Gepost op: 27-04-2023, 21:38:41 »


Ook met Wouter hebben we een fijn gesprek gehad over zijn avontuur. Hoe heeft hij het spel beleefd als kersverse papa? Heeft dat invloed gehad op zijn fanatisme? Wellicht zit hier ook een onthulling in, wie weet...  ::vergroot::

Veel luisterplezier!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Hallo AlleMoltalk
« Reactie #32 Gepost op: 27-04-2023, 21:55:24 »


Dat is echter niet alles! Ook MitchK is bij ons aangeschoven en vertelt aan ons hoe hij het spel heeft beleefd en waarom hij wat inactiever was tijdens de finale, wat z'n algemene tactiek was en is het de vraag of Convans een scoop te pakken heeft gekregen met zijn kijkersvragen of niet...

Zowel Wouter als Mitch, we hebben van de gesprekken met jullie genoten. Bedankt!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...