Beste kandidaten,
Het restaurant is officieel gesloten! Laten we eens kijken hoe jullie het er deze week vanaf hebben gebracht. De meeste van jullie klanten hebben hun mening voor jullie op papier gezet. Laten we daar eens naar gaan kijken!
Sanmol zegt het volgende:
Ik vond dat de obers soms erg laat waren met hun drankjes te serveren. Er zat niet echt een sfeer in die ik had verwacht met een opdracht zoals deze. Iedereen was wel erg beleefd én daarom geef ik niet heel erg laag. De koks hebben wel erg hun best gedaan en dat mag ook wel benoemd worden.
Hun geeft jullie:
Sem Boszhard zegt het volgende:
Kok: 2/5
Barmensen: 4/5
Ober: 1/5
Hij geeft jullie:
De_witte zegt het volgende:
Er zijn enkele duidelijke verbeterpunten:
- Ongevraagd een andere gast bij iemand aan tafel zetten is natuurlijk not done
- Een kok die het eten over de tafel en over de gast uitstrooit is natuurlijk ook niet erg handig. Gelukkig is mijn kleding hierdoor niet besmeurd geraakt
- En qua drankjes: Eerst kreeg ik de verkeerde, daarna de juiste... maar was er een barmedewerker die niet zeker wist of het wel veilig was... en vervolgens kreeg ik iets wat daar wel een beetje op leek, maar niet precies hetzelfde was. Het zag er minder lekker uit dan de tweede in elk geval. Het zou handig zijn als het barpersoneel goede instructies krijgt hoe men een bepaald drankje moet maken!
Het eten (en ook het drankje) dat uiteindelijk wel kwam smaakten wel goed, dus vandaar net een voldoende, maar de service was belabberd...
Hij geeft jullie:
Kaaasje zegt het volgende:
Het duurde best lang voor ik drinken kreeg. Eten ging gelukkig wat sneller, naar mijn gevoel (ik heb niet naar de tijd gekeken.)
Ik vind het erg jammer dat er weinig aan het vermaken van mij als gast is gedaan binnen het restaurant. Het was eerder dat personeel elkaar in de weg zat en grapjes met elkaar maakte. Het leek soms of ze meer oog voor elkaar dan voor de gasten hadden. Gemiste kans!
Ze geeft jullie:
Freak123 zegt het volgende:
Ik voelde me niet echt geholpen. Maar ze deden wel hun best. En inzet mag toch beloond worden
Hij geeft jullie:
Lotje00 zegt het volgende:
Lekker eten, daarmee en met het eerste drankje werd ik ook snel geholpen. Maar het duurde erg lang voordat ik een tafeltje had en in die wachttijd was er weinig aanspraak aan de bar. Ook toen ik de speciale huisdrank wilde bestellen bleek die er toch niet te zijn en kreeg ik iets anders waar ik niet voor gekozen had, en toen ik wat anders wilde bestellen duurde dat wel heel erg lang.
Ze geeft jullie:
Chardo geeft jullie:
PieterBasje geeft jullie:
Spacycoulours geeft jullie:
Daarmee komen jullie op een gemiddelde van:
2,77 sterren. Dit staat gelijk aan 1000 euro voor de pot!
Maarja... jullie hebben natuurlijk ook nog wat kosten gemaakt.
Te beginnen bij de barkeepers. Elke minuut boven de 3 minuten dat klanten moesten wachten op hun drinken kost 10 euro. En gelukkig stond hier een maximum op, want er waren ook klanten die hun drinken helemaal nooit gekregen hebben...
In totaal kost dit grapje jullie:
Ook de koks hebben af en toe wat eten laten bezorgen. Dit hebben ze in totaal 9x keer gedaan. Per bestelling verdubbelt het bedrag... bij elkaar opgeteld is er dus voor
256 euro eten besteld.
Daarmee zitten we in de min... gelukkig was er ook nog wat extra geld te verdienen door de barkeepers! Alle 4 kregen ze 3 woorden die ze onze gasten uit moesten laten spreken. Eens kijken of dat gelukt is!
Syd kreeg de volgende 3 woorden:
- Ranzig
- Chardo
- Mcdonalds
Alleen Chardo is gezegd door de klanten. Dit zou 100 euro op kunnen leveren als het niet geraden is. Dit is...
Aurynn kreeg de volgende 3 woorden:
- Ganzenbord
- Timmyrookworst
- Limonade
Timmyrookworst en Limonade zijn gezegd door de klanten! Dit zou dus 200 euro op kunnen leveren. Hoeveel heeft PB er geraden?
Hij heeft Timmyrookworst weten te raden! Limonade wist hij niet te achterhalen, dit levert dus ook 100 euro op!
NF07 kreeg de volgende woorden:
- Executie
- Snackbar
- Trein
Geen van deze 3 woorden zijn uitgesproken door de klanten. Geen extra geld dus!
Mitch kreeg de volgende woorden:
- Joker
- Cruiseschip
- Molfreak Arno
Deze zijn alle 3 gezegd door onze klanten! Maar hoeveel wist PB er te raden?
0! Hiermee verdienen jullie dus 300 euro!
Dus... hoeveel hebben jullie weten te verdienen met deze pittige week werken in dit restaurant? Van de 6200 euro die te verdienen was moeten jullie het doen met:
184 euro! En omdat ik in een gulle bui ben maak ik er
185 van!
Nog 1 mededeling: Maak jullie klaar voor test en
dubbele executie