Aflevering 10
De finale en dus nog 1 laatste biecht van beide finalisten!
I MADE IT, de FINALE van WIDMO! Hey look ma I made it 😉
Had ik dit ooit verwacht? Nou nee! Ik geloof dat ik die hosts en mijn vertrouwenspersoon het hele spel lang gek heb gemaakt dat ik bang was dat ik ging afvallen.
Ik ben vooral mijn bondje Brent dankbaar, sinds aflevering 3 hebben wij echt zo wat ALLES met elkaar gedeeld over het spel. We waren namelijk allebei onze bondgenoot Chardo kwijt en dat bracht toch wel dit gezellige duo bij elkaar. We hebben Chardo trots gemaakt hiermee hoop ik, want we blijven altijd cabine 306! De finale opdrachten vond ik enorm fijn om te spelen, omdat we ook weer oude opdrachten opnieuw mochten spelen. Nu mocht ik ook eens eindelijk blackstories spelen! (maar dit flopte wel heel erg). Ik vond mijn gokje overigens wel leuk, ik had al verwacht dat het fout ging zijn, maar ik dacht ja misschien maak ik mezelf hier nog verdacht mee bij de kijkers?
De shop opdracht daar snapte ik aan het begin echt geen reet van. Dat zeg ik ook heel eerlijk. Later met die hints begon ik het wel te begrijpen en ik dacht OOOOO dat is heel simpel. Komt die Brent ineens naar me toe dat het 200 winkels heeft! Zelf was ik helaas de finale week niet helemaal acties dus kon ik niet ieder uur een winkel bezoeken. Hier baalde ik achteraf wel heel erg van, want dan hadden we misschien meer juiste producten kunnen bemachtigen. Ik ben blij dat we toch 800 euro in de pot hebben gebracht hiermee, maar dit had meer kunnen zijn natuurlijk.
Dan de kraak de codejavu opdracht. Dit vond ik dus helemaal leuk, maar ook mega veel. We moesten dus letters verzamelen door oude opdrachten opnieuw te spelen. Nou de eerste opdracht ver delen was al weer gelijk een flop. Aurynn was aan de beurt en ik stuurde hem nog gok Carnaval, maar toen hadden wij al onze gokken verspilt en hadden we die opdracht niet tot een goed einde weten te brengen. Dat vond ik wel jammer, want we kregen dus gelijk als straf een verkeerde letter. De rest van de opdrachten zijn we dan ook echt beter aan gaan pakken. We wisten uiteindelijk van 3 opdrachten zeker dat we deze gehaald hadden. Met de letters DSX is er geloof ik maar 1 8 letter te woord maken en dat was Dyslexie. Brent en ik twijfelde wel even, moeten we dit gokken of niet? We twijfelde over een paar letters toch nog wel. Met name de D. Toen kwam ik nog op het woord Excursie en ik vond dat woord wel weer erg passen bij WIDM of zo. Uiteindelijk zei mijn onderbuikgevoel toch dat we voor Dyslexie moesten gaan en maar goed ook, want dit was JUIST! Na mijn flop bij galgje heb ik het hier gelukkig goed kunnen maken
Ik wil iedereen echt ontzettend erg bedanken! De laatste paar maanden waren voor mij namelijk niet gemakkelijk ook wegens privé omstandigheden, maar dankzij WIDMO kreeg ik weer echt motivatie voor iets en een doel. Mijn doel was de finale halen en daar sta ik en nu ga ik nog proberen 40/40 vragen goed te doen die laatste test. Ik heb nieuwe mensen leren kennen en iedereen is echt stuk voor stuk geweldig en ik had dit avontuur met niemand anders willen beleven. Ik ben blij dat ik de finale mocht spelen met Aurynn en Brent, jullie zijn geduchte tegenstanders en ik heb met jullie ook ontzettend veel plezier gehad tijdens het spel, met jullie beiden heb ik ook zo moeten lachen. Dit is een avontuur om nooit te vergeten! En Chardo hopelijk heb ik je trots gemaakt! Mitch tegen jou wil ik nog 10 duizend keer sorry zeggen voor die actie!
Goed en dan natuurlijk de belangrijkste personen om te bedanken zijn natuurlijk de hosts! Dat ik mee mocht doen aan dit spel is natuurlijk dankzij jullie. Ik ben blij dat jullie me deze kans gaven en ik ben er vol voor gegaan. Als iets even niet mee zat dachten jullie ook altijd mee met een oplossing. De opdrachten zaten allemaal goed in elkaar, de locaties waren top en het was gewoon weg een super leuk seizoen. Zonder jullie was dit er niet eens, dus heel erg bedankt voor alles!