Auteur Topic: Inschrijven & Selectie  (gelezen 2646 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #60 Gepost op: 1-09-2021, 14:55:08 »
Dan is dit nummer 8 aan de totempaal :D

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #61 Gepost op: 1-09-2021, 15:25:03 »
Ik ben nog niet van de totempaal af aangezien het zo comfortabel hangt ::rofl::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #62 Gepost op: 1-09-2021, 19:35:08 »
Hallo? Is hier nog iemand? ::zwaai::

Niet? Oh. Hmmm, jammer. Dan moet ik maar in m'n eentje aan de totempaal gaan hangen... :-\\

Pfff, ik ben erg benieuwd bij welk natuurelement ik zal worden ingedeeld! ::vergroot:: Sowieso vind ik het lastig in te schatten welk element het beste bij mij zou passen.

Zou ik bij Vuur worden geplaatst bijvoorbeeld? Lijkt me wel gezellig, lekker de hele avond rond het kampvuur dansen. 8)  ::dans::

Het roasten is ook de selectieopdracht die mij het meest aanspreekt. Al vanaf mijn achtste kijk ik naar battle raps en kan het mij niet shady genoeg zijn. Ze noemen mij niet voor niets... Fuego Diego! >:D :-X Dennis roasten is sowieso een eitje. Ik bedoel, dit roasten zit letterlijk in elk RN-spel, en Dennis zit ook in letterlijk elk RN-spel, dus ik kan altijd nog stiekem wat recyclen als het nodig is. Lucy roasten is lastiger, want haar tenen zijn nog langer dan haar neus. Laten we hopen dat dit net die ene week in de maand is dat ze niet ongesteld is, dan valt het misschien nog mee. Afijn, laat ik niet meteen al mijn roasts verspillen, mocht ik deze selectieopdracht ook nog daadwerkelijk willen doen.

Wat zou mij nog meer Vuur maken? Mijn fanatisme misschien. Ik ga letterlijk door het vuur om dit spel te winnen!

La vida es una lenteja
O la tomas o la dejas
La vida es una lenteja
O la tomas o la dejas...


Maar er zijn ook wel wat redenen waarom ik niet in vuur hoor...
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #63 Gepost op: 1-09-2021, 19:45:25 »
Ik klim in een totempaal  :D
You'll never walk alone

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #64 Gepost op: 1-09-2021, 20:05:12 »
Nieky! ::bravo:: Wat gezellig, hoe gaat ie? :D

*Still in pole position ::joehoe::*

Waar was ik? Oh ja. Waarom zou ik niet bij het element Vuur passen?

Waarschijnlijk zijn ze van plan om alle haantjes bij Vuur te stoppen, en daar pas ik echt niet tussen. Ik voorkom confrontaties liever dan dat ik ze opzoek. Wat overigens niet betekent dat ik niet van me af kan bijten of zomaar over me heen laat lopen. Als iemand oorlog wil dan ben ik tot de tanden toe bewapend. En ik weet uit ervaring dat ik in (forum)spellen soms best een kort lontje kan hebben. Maar het is niet de speelstijl die ik het liefst hanteer.

Ik heb wel minstens een paar vragen op Vuur ingevuld in de test, en het lijkt me ook wel eens leuk om een keer niet tussen die eeuwige crea bea's, nerds en hippies te worden ingedeeld.

Pain inside is rising
I am the fallen one
A figure in an old game
No Joker's on my side


Ben jij wel meer een Vuur-type, Nieky?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #65 Gepost op: 1-09-2021, 20:14:45 »
Ik blijf lekker hangen aan mijn totempaal en praat tegen Spacy!

Ha die Spacy! Ja, gaat goed hier! Nu nog lekker vakantie voor de drukte weer start. Vuur zou 10 jaar geleden absoluut bij me gepast hebben, maar inmiddels zijn er zeker mensen die kamp vuur (haha) eerder zouden verdienen.

Ik zie dat er een échte prijs te verdienen is. Waarom was dat in 2013 niet?  :\'(
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #66 Gepost op: 1-09-2021, 20:15:12 »
Oh dat was te vroeg. Is dat ook foute boel? Of mag ik nu ook nog zeggen dat ik in een paal hang?

Of sta ik zo voor paal?
You'll never walk alone

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #67 Gepost op: 1-09-2021, 20:35:07 »
Als je nog Vuur was geweest, dan had je ongetwijfeld stiekem je bericht verwijderd in de hoop dat niemand hem zag, maar nu geef je het eerlijk toe! ::ok::

Oh, had jij de editie in 2013 gewonnen? Heb je nog tips voor een beginneling als ik? :)

Watermensen zijn zeer flexibel en meegaand. Een puzzel lossen ze zo op dus.

Deze logica snap ik even niet. ???

In elk geval, dit element past erg goed bij me. Ik kan over het algemeen goed relativeren, ik beweeg prima mee op de golven en ik weet daar juist het avontuurlijke in te vinden zelfs. Ik ben iemand die voor veel open staat en het is niet voor niets dat ik mezelf lastig in een hokje te plaatsen vind. Ik breng graag rust, troost en plezier bij anderen wanneer dat nodig is en ik heb zelfs Tai Chi gedaan, wat basically waterbending is.

Genoeg argumenten voor dus!

I am friend to the undertow
I take you in, I don't let go
And now I have you


Oh, kijk, ik zie rooksignalen die live verslag doen van de wedstrijd Nederland - Noorwegen!
Sky might be falling but remember you can fly

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #68 Gepost op: 1-09-2021, 21:00:13 »
Ik ga opnieuw een poging doen aangezien hier wat gezelschap is. ::zwaai::
Ik ga hangen aan de totempaal.

Ik ben ook nieuw hier, dus alle tips en hints zijn welkom.  ;)

Zelf denk ik dat ik Lucht ben, Aangezien ik nogal vaak aan concepten en spelideeën werkt die nergens heen gaan behalve mijn laptop en mijn gedachten. Dan is hangen aan een paal een manier om dichterbij de lucht te komen.

Daarnaast doe ik een creatieve (Volgens mij) opleiding, en teken ik (heel slecht) in mijn vrije tijd.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #69 Gepost op: 1-09-2021, 21:05:12 »
Nieky? :\'( Ben ik zo saai?? </3

Ik hang nog steeds in elk geval!

Ik zou niet in kamp Water passen omdat ik eigenlijk niet zo veel heb met water. Ik drink het wel graag, maar ik zwem niet graag in zee, dat vind ik maar koud. Ooit dook ik nog dagelijks het fjord in, maar ik kan nu meer genieten van een warm bad. Alleen denk ik niet dat ze dat gaan hebben op dit kamp in de rimboe.

Altijd maar flexibel zijn en met alle winden meewaaien kan ook vaak nadelig zijn en je moet altijd uitkijken dat men geen misbruik van je maakt. Je moet wel knopen durven doorhakken en niet alles overpeinzen. Ik ben vaak wel iemand die gefrustreerd kan raken als een groepsproces niet goed loopt en dan het heft in handen wil nemen. Ik kan heel slecht bevelen opvolgen als ik het ergens niet mee eens ben en kan ook heel eigenwijs zijn. In dat opzicht is Water dus niet mijn ideale kamp.

Oooh, do we not sail on the ship of fools?
Oooh, why is life so precious and so cruel?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #70 Gepost op: 1-09-2021, 21:30:30 »
Ik hang nog steeds. ::zwaai::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #71 Gepost op: 1-09-2021, 21:35:08 »
Oh, hoi DRenziboy! :D Gelukkig, hang ik hier toch niet alleen! En ook niet de enige rookie. ::tandpastasmiley::

Ik vind het lastig om me een voorstelling te maken van het Rotskamp. Het klinkt gewoon niet heel sexy. Toch zal het in de praktijk best wel mee vallen. Op Hogwarts kiest ook niemand vrijwillig Hufflepuff ook al is dat eigenlijk wel de leukste afdeling.

Deze selectieopdracht is niet denken maar gewoon doen, en dat dig ik soms best wel. Ik kan geestdodende en repetitieve acties prima lange tijd blijven uitvoeren, zolang het resultaat ervan voor mij maar bevredigend is. Dingen als Cookie Clicker zou ik dan weer nooit aan beginnen omdat dat spel voor mij geen doel heeft.

Zoals eerder gezegd kan ik ook heel eigenwijs zijn, en doe ik veel dingen het liefst op mijn eigen manier, en als iemand dan ook maar suggereert dat het handiger kan (wat meestal ook zo is), dan neem ik dat diegene niet altijd in dank af.

Ja, ik weet het niet. Ik ga er verder maar vanuit dat ze in dit kamp de hele dag Rock en Underground muziek luisteren dus op zich wel vermakelijk.

Hang up the chick habit
Hang it up, daddy
Or you'll be alone in a quick
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #72 Gepost op: 1-09-2021, 21:48:45 »
Vlak voor bezoek en een voetbalwedstrijd beginnen was niet zo handig   ;D

Mijn tip Spacy! Keep your friends close but your enemies closer
En blijf vooral t dichtst bij jezelf  ;)
You'll never walk alone

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #73 Gepost op: 1-09-2021, 22:00:17 »
Ik hang nog steeds. :D

Tja bij aarde denk ik aan het soort mensen dat altijd fysiek heel sterk overkomen, maar daardoor juist extra opvallen want sterke tegenstander. (Voor mij zou het ook om andere redenen zijn. ::rofl::)
Ik ben dat in het echt niet, en in het spel lukt dat mij waarschijnlijk ook niet.

Volhouden is sowieso hetgeen wat je moet kunnen binnen dit spel dus waarom dit een criteria is waarop geselecteerd wordt snap ik niet zo goed. Alhoewel ik van mezelf moet zeggen dat ik een snelle opgever ben, maar dat weerhoudt me er niet van om toch te proberen.

Lucht staat ook het verst weg van aarde, dus tja dat zegt al genoeg (mits ik verassend genoeg in aarde kom. ::rofl::)



met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #74 Gepost op: 1-09-2021, 22:05:09 »
Dus DRenziboy, hoe spreek je nu op correcte wijze je naam uit?  :)

Ik zou trouwens niet bij Rock passen; ik zou me kapot vervelen met dit soort opdrachten. Dan ga ik het voor mezelf maar wat leuker en uitdagender maken door in elk bericht wat te biechten, want elk half uur 1 zinnetje copy pasten vind ik te saai en te makkelijk.

Die voetbalwedstrijd is trouwens ook heel saai.

Eigenlijk kan ik beter stoppen want nu vergroot ik alleen maar de kans dat ik in het Rock kamp terecht kom, maar nu wil ik het afmaken ook!

Clambering men in big bad boots
Dug up my den, dug up my roots.
Treated us like plasticine town
They built us up and knocked us down.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #75 Gepost op: 1-09-2021, 22:30:18 »
Ik hang nog steeds.  >:D

Haha mijn echte naam is Renz, mijn username is een rare vorming geworden van hoe kan ik uniek zijn, maar ook super cliché blijven. Zoiets ooit, ofzo ::rofl::
Je spreekt het uit zoals je het schrijft eigenlijk:

DRE als in DREk
NZ als in spoNS
I als in mIEr
BOY lijkt me logisch.

Vuur past niet bij mij omdat ik liever conflict vermijdend ben. Als ik in een conflict verstrengeld raak ben ik vaak de persoon die het hardst gaat schreeuwen en zijn woede uit door dingen kapot te maken of ermee te gaan smijten. (Langere tijd niet gebeurd, maar we zitten op een eiland dus, Who Knows?)
Laatste tijd ben ik hierin dus wat meer timide in geworden. Probeer argumenten te zoeken voor mijn zaak en dan een middenweg te slaan. Conflicten staan mij niet, maar ga er wel voor om het uit te praten.

Vuur lijken mij ook excentrieke types en heel sporadisch. Dat ben ik wel, maar vooral vroeger. Ik kan mijn bruggetjes tussen onderwerpen beter slaan en mijn wat uitbundig gedrag meer inhouden.

Zoals bij een kaars blaast de lucht het vuur uit.
Dit past meesterlijk bij mij, ik was heel vurig, maar de kaars is uit.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #76 Gepost op: 1-09-2021, 22:35:11 »
Oh, ik zat te twijfelen tussen dat en "Dokter Enziboy". ::hypocriet::

Niet dat ik vaak je naam hardop uitspreek hoor. ::rofl::

Zelf denk ik dat ik Lucht ben, Aangezien ik nogal vaak aan concepten en spelideeën werkt die nergens heen gaan behalve mijn laptop en mijn gedachten. Dan is hangen aan een paal een manier om dichterbij de lucht te komen.

Ik hoop je daar te treffen! In het Luchtkamp zou ik ook helemaal in mijn element (haha) zijn. ::bravo::

Mijn creatieve hersenhelft is altijd vol actief, ik denk graag out of the box en kan me makkelijk verliezen in, of genieten van, de meest nutteloze bijzaken in het leven. Ik kan daarom ook vaak met een scheutje humor naar dingen kijken en dit helpt me vaak om te kunnen relativeren of om verdriet of boosheid weg te lachen.

In creatieve opdrachten kom ik dan ook goed tot m'n recht, al vind ik die selectie opdracht voor Lucht nog best een uitdaging.

Until then I go
The sky might fall
The sky might fall
But I'm not worried at all


Ik hang nog! Maar ik begin hem wel te voelen nu hoor...
Sky might be falling but remember you can fly

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #77 Gepost op: 1-09-2021, 23:00:08 »
Ik hang nog steeds.  :o

Nog even volhouden hoor!

Zou leuk zijn om elkaar daar te zien.  :D
Ik twijfel zelf heel erg tussen water en lucht hoor.
Water is vrij flexibel, iets wat ik absoluut niet ben. Maar Puzzels en dergelijken dat is wel mijn cup of tea.
Ik baal alleen dat ik niet goed heb gelezen en dus op water heb gestemd als voorkeur.  ::ohno::

Water is wel vrij, en zo voel ik me gelukkig wel.

Maar de combinatie water en wind is gevaarlijk en kan zoals ik al bij vuur zei voor een storm veroorzaken.

Lucht is dan mijn timide zijde die ik de laatste jaren goed heb kunnen vinden en ontdekken.
Water is mijn vrije kant, waarbij ik mezelf durf te laten zien en uit te komen voor wie ik ben.
Deze twee in harmonie zou perfect zijn, maar in onrust... Wil je mij niet kennen.

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #78 Gepost op: 1-09-2021, 23:05:09 »
Wauw, mooi gezegd. Mijn antwoorden in de test waren volgens mij redelijk verdeeld (maar spreiden in de eerste test is alleen maar goed toch? ::hypocriet::)

Dan nog de laatste vraag. Waarom zou ik niet bij Lucht passen?

Ik vind mezelf vrij ruimdenkend, maar ik ben allesbehalve zweverig. In dat opzicht ben ik wel echt heel erg down to earth. Ik sta altijd open voor andere meningen en zienswijzes, maar ik kan soms ook wel een ongelovige Thomas zijn en je hoeft mij niet lastig vallen met het bovennatuurlijke, conspiracy theories en zo. Wanneer ik het gevoel krijg dat iemand mijn gedachtes probeert te beïnvloeden of mij iets te laten doen wat ik niet wil, dan heeft dat een averechts effect.

Maar uiteindelijk is toch mijn conclusie; ik zou wel duidelijk het best passen in Lucht of Water.

I can feel it in the air
I can feel it in the air
I can feel it in the air
I can hear it in your voice


::zingen::

YES! Ik ben los! Eindelijk vrijheid!  ::bravo::

Hou nog even vol, Renz! ::ok::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Inschrijven & Selectie
« Reactie #79 Gepost op: 1-09-2021, 23:30:16 »
Ik hang nog steeds.  ;D

En nu heb ik geen praatpaal meer.  :P
Dan maar een beetje voor mij uit gaan staren...
Oh een beestje, kan niet goed zien wat voor een beestje want ondertussen is het pikkedonker geworden.

Ik hoor krekels op de achtergrond, dus ik ben niet grappig, weten we dat ook weer.

Ik voel die paal dus om mijn armen, ik begin hem wel te voelen maar ik ga het wel redden.

Ik ruik het vuur van de kleine fakkels die om de palen heen staan.

Ik proef niks, ik zou het hout van de paal kunnen likken, maar dat zou alleen maar raar zijn. Misschien krijg ik een splinter op mijn tong, moet er niet aan denken. Gadver! :-X
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?