Auteur Topic: [Survivor] Biechthut  (gelezen 2299 keer)

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2021, 21:49:11 »
Daarover gesproken, heeft er iemand hier al rond gesnoept? Ik klim op het dak en kijk even rond. ::vergroot::
Gefeliciteerd.

Does not give a single fuck about you.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #21 Gepost op: 23-09-2021, 09:49:52 »
Nou hier ben ik weer, heb weinig nieuws om te zeggen.
Sommige denken misschien dat ik nu een immunity idol heb, maar niks is minder waar.

Wel hoef ik hem alleen maar op te pakken, dus bij deze.

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #22 Gepost op: 24-09-2021, 16:00:04 »
::gordijn::

Lief dagboek,

Wanneer ik geritsel hoor in de boom, weet ik niet of het een aap is of een kampgenoot die op zoek is naar een idol. Voor mij is dat geen issue, als ik een idol wil zien, kijk ik wel in de spiegel. ::blond:: :-*

Nou, deze week hebben wij weer bewezen superieur te zijn aan alles en iedereen, en als ik zou weten wat medelijden was, zou ik het vast voelen voor die losers op die andere eilanden. :)



In plaats daarvan lig ik hier héérlijk op het strand te genieten van de tropische vruchten die ik op dit eiland heb gevonden. 8) Aan de bomen groeien kokosnoten en bananen, op de grond her en der eetbare plantjes, en aan de struiken sinds kort ook overal kruidnoten, ook al is het pas september. Jaja, de kennis die ik heb opgedaan bij mijn survivaltochten door de jungles van Papoea-Nieuw Guinea komt overal van pas, zo ook in die topo-proef. ::vergroot::

Toegegeven, bij de vlaggenproef hebben vooral mijn teamgenoten het goed gedaan. Het liefst had ik natuurlijk zelf de vlag verstopt maar dan zouden ze hem makkelijk kunnen vinden door mijn onweerstaanbare parfumgeur te volgen. Immers, het éérste wat ik deed op dit eiland was mijn eigen parfum maken met alstroemeria-bloemetjes, palmolie en podohout, en zodra dit spel voorbij is en ik mega-populair ben wil ik dit parfum ook op de markt brengen onder de naam "Jennefire". ::blond:: I mean... ik mag dan een doorgewinterde survivor zijn, cosmetica blijft mijn eerste levensbehoefte. Beter sexy sterven dan lelijk leven. ::hand::

Ik kan niet wachten op het glamoureuze leven dat mij na dit spel staat te wachten, maar eerst wil ik nog de hoofdprijs winnen, want wat starterskapitaal is nooit weg.



~Jennefire

 ::rits::
Does not give a single fuck about you.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #23 Gepost op: 30-09-2021, 17:32:11 »
Zitten we weer, beetje raar gevoel na alles wat er gebeurd is.
Deze paar dagen zijn zo snel voorbij gevlogen, maar hoe kan dat ook anders als je eindelijk eens naar een beetje muziek mag luisteren.  ::bravo::

Het naar huis sturen van iemand is niet iets wat ik snel had verwacht, maar goed. Jury oordeel is final en we zullen het ermee moeten doen. De beslissing zelf wordt wel steeds zwaarder en gecompliceerder, en dat terwijl dit slechts het tweede lid is dat we kwijt zouden raken...  ::oink::

Moet nog even goed nadenken over op wie ik stem.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #24 Gepost op: 2-10-2021, 12:54:10 »
Deze week was ik volledig in mijn element. (Element, haha snap je).
Muziek maken en de stoelendans, dat zorgde voor wat sfeer op het eiland. Ik houd van mijn mede kampgenoten omdat ze lekker rustig zijn en gezellig. Iemand wegsturen doet wel pijn en de persoon waar ik nu op heb gestemd deed ook best wel pijn.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #25 Gepost op: 7-10-2021, 21:18:28 »
Weer een week, weer een proef verloren...

Zo langzamerhand krijg ik het gevoel dat we genaaid worden. Steeds prima resultaten afleveren, maar op de een of andere manier niet genoeg om te winnen, terwijl de kwaliteit of resultaten van de andere kampen er niet aan kunnen tippen.

Gelukkig een schrale troost andermans vlaggen bekladen, echt zin in. Fanatiek bezig zijn om er voor te zorgen dat Water in ieder geval de voorsprong niet zou krijgen. (Een wapenstilstand met Vuur helpt daarin wel.)

De race is wat mij betreft doorgestoken kaart, 1 minuut kan niet! Maar goed, dat is toch goed te wijten aan het geen wat hierboven al eerder verteld is. (Mensen zijn onderling aan het keuvelen, en dat is niet goed voor de resultaten noch de eerlijkheid van de proeven. :( )

Al met al moet er toch weer iemand uit gestemd worden, maar goed wie?
« Laatst bewerkt op: 7-10-2021, 21:20:05 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Jungmoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kind van god ✝️
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #26 Gepost op: 13-10-2021, 22:05:17 »
God stuurde de engel Gabriël naar Nazaret, een stad in Galilea. Elisabet was toen zes maanden zwanger. De engel ging naar Maria, een jonge vrouw die zou gaan trouwen met Jozef. Jozef kwam uit de familie van koning David. De engel zei tegen Maria: ‘Ik groet je, Maria. God heeft jou uitgekozen. Hij zal bij je zijn.’ Maria schrok van de woorden van de engel. Ze vroeg zich af wat hij bedoelde. Toen zei de engel tegen Maria: ‘Je hoeft niet bang te zijn, Maria. God heeft je uitgekozen voor iets moois. Je zult zwanger worden en een zoon krijgen. Je moet hem Jezus noemen. Jezus zal heel belangrijk zijn, hij zal Zoon van de allerhoogste God genoemd worden. En God, de Heer, zal hem koning maken, net zoals zijn voorvader David dat was. Jezus zal voor altijd koning van Israël zijn. Aan zijn macht komt geen einde.’ Maria zei tegen de engel: ‘Maar ik slaap nog niet met een man. Hoe kan ik dan zwanger worden?’ De engel antwoordde: ‘De heilige Geest zal bij je komen. En door de kracht van de allerhoogste God zul je zwanger worden. Daarom zal jouw kind bij God horen, en zal hij Zoon van God genoemd worden. Ook je familielid Elisabet krijgt een zoon. Iedereen dacht dat zij geen kinderen kon krijgen. Maar nu is ze al zes maanden zwanger, terwijl ze toch al oud is. Voor God is alles mogelijk!’ Maria zei: ‘Ik wil God dienen. Laat er met mij gebeuren wat u gezegd hebt.’ Toen ging de engel weg.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #27 Gepost op: 13-10-2021, 22:29:53 »
Beste biechtstoel,

Volgens mij wil Jungmoon haar ei bij mij kwijt.

 ::zwaai::
You'll never walk alone

Offline Jungmoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kind van god ✝️
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #28 Gepost op: 13-10-2021, 22:42:30 »
Beste biechtstoel,

Volgens mij wil Jungmoon haar ei bij mij kwijt.

 ::zwaai::

Eyy als god het wilt dan doen we het... GR Jungmoon

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #29 Gepost op: 15-10-2021, 13:19:45 »
Even een biecht van mij voordat ik eruit lig zodat we nog de iconische laatste woorden hebben:


Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #30 Gepost op: 16-10-2021, 21:35:23 »
Het voelt best goed om eens zo ver te komen in een groot forum spel. Ik raakte traag op hang maar vind steeds meer mijn draai en ik  vind het fantastisch. Het enige wat mij stoort is de honger hihi. Maar het clubje die nu nog in upeppo zit is zeer tof en we zijn zo verschillend dat we elkaar aanvullen. Ik vind dit clubje mooi zo dus laat ons deze week maar weer goed ons best doen.

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #31 Gepost op: 19-10-2021, 16:14:51 »
::gordijn::

Lief dagboek,



Net toen ik een béétje vertrouwen begon te krijgen in mijn mede-kampgenoten, liep alles volledig in het honderd. ::) Plots werden er persoonlijke spelletjes gespeeld en werden er heen en weer messen in elkaars rug gestoken. Bloedspetters gaan héél slecht uit m'n jurk dus dit is onvergeeflijk. >:(

Het enige lichtpuntje is dat Jungmoon uit het spel ligt, want ik had het geen dag langer meer met haar uitgehouden. ::joehoe::



Na alle onrust is het logisch dat mijn team mij unaniem heeft gekozen als leidster deze week. ::blond:: Natuurlijk niet vanwege mijn enorme schoonheid, maar vanwege mijn feilloze leiderschapskwaliteiten, bovenmatige kennis, oersterke karakter en eeuwige bescheidenheid. :-* Maar misschien toch ook wel een beetje mijn enorme schoonheid. ::bloos::

Zou dit de laatste week zijn dat wij als kamp bij elkaar zijn? ??? Ik wil niet weer een Eilandraad, hoor. ::ohno:: Anders gaan mensen nog denken dat dit een compleet loserkamp is en dat is schadelijk voor mijn perfecte imago. ::hand::



Anyway, ik ga nog even genieten van het zonnetje, en van de rust die ik heb nu er niet meer de hele tijd iemand monologen uit de Bijbel komt voorlezen. ::wijn::

~Jennefire

 ::rits::
Does not give a single fuck about you.

Offline Okwonko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Turn your wounds into wisdom
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #32 Gepost op: 19-10-2021, 21:00:25 »
Need an ark?
I Noah Guy

(Jungmoon, 2021)
In het niet weten van sommige dingen ligt een groot stuk wijsheid (Hugo de Groot)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #33 Gepost op: 19-10-2021, 23:47:07 »
Hoi lieve biechtstoel,

Ik ben deze week ontzettend onder de indruk van alle kampen deze aflevering. Ze zullen wel veel naar Afrikaanse sportzenders kijken want hun kennis in on point!

Het zou jammer zijn als iemand bewust een fout antwoord gaf bij de laatste vraag  >:D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #34 Gepost op: 20-10-2021, 00:27:09 »
Does not give a single fuck about you.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #35 Gepost op: 3-11-2021, 21:27:09 »
Lief dagboek,

Ik wil even benadrukken dat ik wil mijn d's en t's kan.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #36 Gepost op: 18-11-2021, 11:06:39 »
Lief dagboek,

Ik wil even benadrukken dat ik wel het verschil tussen wil en wel weet.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #37 Gepost op: 18-11-2021, 23:10:24 »
Verdiende uitslag van de proef! Naar aanleiding van de claim van Wouter die dief was en Stien die weerwolf was, dacht ik, het kan alleen nog een leugen zijn als ze allemaal liegen, maar die kans is heel klein.

En dat waren ze dus ;D

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #38 Gepost op: 18-11-2021, 23:23:11 »
Lief dagboek,

Wat een gespam.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #39 Gepost op: 18-11-2021, 23:25:03 »
Dag 29 is het alweer! (In het spel dan, in het echt zijn er geloof ik al 70 voorbijgegaan)
Hét doel van dag 39 ko