Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12975 keer)

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: De Eilandraad
« Reactie #420 Gepost op: 4-12-2021, 11:46:32 »
Citaat
Rik: Je bent nog nooit zo ver in het spel gekomen, hoe voelt dat nou?
Het is veel beter gegaan al dan ik had durven dromen aan het begin. Ik dacht, misschien 1 of 2 rondes en daarna is het wel klaar. Hiervoor heb ik nooit langer dan twee weken in een groot forumspel gezeten, dus ik heb met ondertussen 13 weken mijn record toch flink verbeterd. :D
Zzzzzzzzzzz

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #421 Gepost op: 4-12-2021, 11:50:52 »
B&W: Gefeliciteerd met je immuniteit, had je het nodig?
Heel erg bedankt! Ik vind het super tof om immuniteit te winnen, een a-dream-come-true momentje voor mij ::tandpastasmiley::

Als de groep mij weg zou willen stemmen, dan zou deze immuniteit hun daar niet van weerhouden. Mijn allerbeste maatje Rik kan namelijk wel stemmen ontvangen.
Ik houd er altijd rekening mee dat ik kan worden weggestemd, want dat is nu eenmaal de realiteit. Gelukkig is het tot nu toe nog niet gebeurd.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #422 Gepost op: 4-12-2021, 11:56:14 »
Molfreak Arno: Hoe bepaal jij je stem? Is dat persoonlijk?

Zeer persoonlijk, ik haat deze persoon.

Neee geintje,  zoals velen weten speel ik het op gevoel en ik vind iedereen die hier nu nog is geweldig. Het is dus echt  wel tactisch dat ik ga moeten stemmen deze keer.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #423 Gepost op: 4-12-2021, 18:19:19 »
Spacycolours: Als je het einde van het spel haalt, welke dingen moet een winnaar volgens jou dan afgestreept hebben van zijn Survivor to do list?
Een winnaar moet;

- Minstens drie keer Immuniteit gewonnen hebben en één Jigsaw puzzel het snelst op hebben gelost.
- Minstens twee Idols hebben ingezet terwijl dat achteraf gezien niet nodig bleek te zijn.
- Minstens vijfhonderd keer opnieuw de inlogcodes van zijn/haar schaduwaccount hebben opgezocht in plaats van gewoon het wachtwoord te veranderen.
- Minstens driehonderd Emma Roberts-gifjes hebben gebruikt.
- Minstens drie keer de vraag hebben gekregen "wie er deze ronde voor zijn plekje moet vrezen" en elke keer het eerlijke antwoord hebben omzeild.
- Elke biecht beginnen met "Oeps, ik heb al veel te lang niet meer gebiecht".
- Per ongeluk een proef hebben gewonnen voor een ander kamp terwijl hij/zij eigenlijk van plan was om ze te saboteren.
- Nog nooit het programma gezien hebben behalve ooit eens tijdens het zappen een halve aflevering blijven kijken maar dan meer vanwege de kont van Fajah Lourens dan vanwege interesse in het spel.
- Als enige de meest up-to-date versie van zijn/haar Mangatar(s) dragen. <-- Deze is wel het belangrijkst nog.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #424 Gepost op: 4-12-2021, 18:34:45 »
Jennifer: Hoe voelt het om de laatste vrouw in het spel te zijn?
Het is eigenlijk heel triest dat we nog maar met twee vrouwen over zijn. Ik vind dat veel van de vrouwen in dit spel niet de kans hebben gehad om zich volledig te laten zien. Christina, Noortje en Grace heb ik daardoor nooit kunnen leren kennen. Jungmoon en Charlotte stonden hun vrouwtje, maar zijn zelf uit het spel gestapt. Erica is dapper ten onder gegaan, en Stien heeft zich volop bewezen. Die werd zelfs zo gevaarlijk dat ik tijdens vorige Eilandraad voor de allereerste keer in dit spel op een vrouw heb gestemd. ::sorry::

Maar ik voel me verantwoordelijk voor alle vrouwen en wil laten zien dat we in dit door mannen gedomineerde spel voor niemand onderdoen. Daarom ben ik trots op Sanmol en mezelf, en denk ik dat het geen toeval is dat deze fiery chicas nog steeds in het spel zitten. ::blond::

Does not give a single fuck about you.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #425 Gepost op: 4-12-2021, 20:19:08 »
Dag 34: Eilandraad #13.2 Umoja


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #426 Gepost op: 4-12-2021, 20:23:22 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #427 Gepost op: 4-12-2021, 20:34:27 »
Geen verrassing helaas, tijd voor mijn laatste woorden:

Spacy/Jennifer: wat heb ik jou onderschat. Maar je hebt echt aangetoond dat je zeker een sterke speler bent

Bw/Rik: you fucked us big time. Maar alle respect, het was echt dapper om dat te doen. Ik heb geen slechte gevoelens hierom, dus go. :)

Arno: je hebt een zeker jeugdig enthousiasme in je. Dat apprecieer ik zeker. Je bent nu de laatste Vlaming dus je hebt bij mij al een streepje voor

Sanmol: het heeft even geduurd, but you have grown on me,maar ik ben blij dat ik je nu heb leren kennen en ik vind je geweldig

Wouter is out
klaar voor de strijd

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #428 Gepost op: 4-12-2021, 20:43:08 »
Geen verrassing helaas, tijd voor mijn laatste woorden:

Spacy/Jennifer: wat heb ik jou onderschat. Maar je hebt echt aangetoond dat je zeker een sterke speler bent

Bw/Rik: you fucked us big time. Maar alle respect, het was echt dapper om dat te doen. Ik heb geen slechte gevoelens hierom, dus go. :)

Arno: je hebt een zeker jeugdig enthousiasme in je. Dat apprecieer ik zeker. Je bent nu de laatste Vlaming dus je hebt bij mij al een streepje voor

Sanmol: het heeft even geduurd, but you have grown on me,maar ik ben blij dat ik je nu heb leren kennen en ik vind je geweldig

Wouter is out
Wat lief schat, zeer terecht dat je zover kwam en super goed gespeeld.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #429 Gepost op: 4-12-2021, 20:46:24 »
Wat een lieve woordjes! Drie dikke smakkerds van mij.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #430 Gepost op: 4-12-2021, 20:48:30 »
Van mij ook!! Ben blij dit spel met jou te hebben mogen spelen ::hug::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #431 Gepost op: 4-12-2021, 21:00:43 »
Dank je wel, WouterV! ::hug:: Je was een aanwinst voor het spel en ik vind het jammer dat onze trajecten zo haaks liepen dat we elkaar nooit echt goed hebben kunnen leren kennen. Desalniettemin zal je worden gemist (en ik spreek ook namens jouw goede vriendin Jennifer ;)).
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #432 Gepost op: 4-12-2021, 21:01:24 »
Does not give a single fuck about you.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #433 Gepost op: 4-12-2021, 21:03:15 »
Ik vind spacy geweldig maar ik heb een hekel aan Jennifer. ::tandpastasmiley::

Nu ben ik echt weg, pizza en bier eten
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #434 Gepost op: 9-12-2021, 19:57:09 »
Dag 36: Eilandraad #14.1 Umoja



Welkom Umoja bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.





B&W: Je werd behoorlijk hard aangevallen tijdens de immuniteitsproef, ben jij het volgende target?
Jennifer: Dit is de laatste mogelijkheid om een idol te spelen, hou jij rekening met de mogelijkheid dat er nog idols tevoorschijn kunnen komen?
Molfreak Arno: Gefeliciteerd met immuniteit! Had je het nodig?
Rik: De jury van kandidaten die jullie hebben weggestemd kijken mee, hoeveel let je daar op bij het beantwoorden van deze vragen? En hoeveel denk je dat anderen daarop letten?
Sanmol: Geen enkele van je foto’s werd door de jury gewaardeerd. Wat vind je daar van?
Spacycolours: De kandidaten die nu over zijn vormen al een tijdje een openlijke alliantie, alleen nu moet er in eigen vlees gesneden worden. Welke keuzes maak je daarin?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op Molfreak Arno gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 11 december 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #435 Gepost op: 9-12-2021, 20:11:53 »
Molfreak Arno: Gefeliciteerd met immuniteit! Had je het nodig?

Ik denk dat iedereen in deze fase van het spel wel immuniteit kan gebruiken. En het voelt gewoon zo goed om het te zien staan.

Ik wil nog even zeggen dat deze fase van het spel erg dubbel voelt want nu moet ik echt gaan strijden tegen de personen die mij hier hielpen te komen.

En ik kan geen genoeg credits geven aan Dennis en Lucy voor dit ongelooflijke spel.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #436 Gepost op: 9-12-2021, 20:42:48 »
Citaat
Sanmol: Geen enkele van je foto’s werd door de jury gewaardeerd. Wat vind je daar van?

Ik heb enorm mijn best gedaan om tenminste een paar goede foto's neer te zetten. Helaas werden zelfs die niet gewaardeerd. Door geen enkele bloemen te verdienen waren mijn win kansen gelijk ::art::. Aan de andere kant ben ik enorm blij voor Molfreak Arno dat hij eindelijk eens immuniteit heeft gewonnen. Dit zat er een keer aan te komen voor hem.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #437 Gepost op: 9-12-2021, 20:47:10 »
Ja wát jammer zeg, dat jullie me gaan wegstemmen. ::)

Ik heb in dit spel bewust de keuze gemaakt om mijn nek uit te steken voor deze drie. Hierbij héb ik gekozen om een risico te nemen dat zij, wanneer we bij de laatste zes zouden aankomen, op mij zouden stemmen met de reden dat ik er als laatste bij kwam of iets dergelijks. Dat is het spel en hoort erbij en heb ik alle respect voor.

Wat ik triest vind aan deze situatie, is dat ik, nu we op dit punt zijn aangekomen, op deze manier aan de kant word geschoven. Bij de proef hebben ze unaniem zonder pardon besloten om alles tegen mij in te zetten. Niet eens de moeite genomen om dat vooraf even te vertellen, ook al zag ik dat van mijlenver aankomen. Ik zou denken dat dat het eerlijke is om te doen? Gewoon even laten weten dat die keuze is gemaakt, nadat we voor een lange tijd succesvol hebben samengewerkt.

Nu gebeurt het allemaal achter mijn rug om. Dat maakt mij duidelijk dat het plan er altijd al lag om mij te dumpen bij de laatste zes. Deze aanpak is gewoon laag, gezien wat ik heb gedaan voor jullie in het spel.

Dus alsjeblieft. Cut the crap. Ik geloof er niets van dat hierboven wordt gezegd dat het o zo jammer is om me weg te stemmen. Het was altijd al het plan. Voor mijn medespelers is het de zoveelste stap in het spel om dichterbij de finale te komen, waarbij het ze niks uitmaakt wie ze daarvoor weg moeten stemmen. Nogmaals, dat is helemaal rechtvaardigd, maar own up to the fact dat jullie alles zullen doen om te winnen. En kom niet bij de Final Tribal vertellen dat jullie het spel o zo eerlijk en integer hebben gespeeld, want we weten dat dat niet zo is.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #438 Gepost op: 9-12-2021, 20:56:41 »
B&W: Je werd behoorlijk hard aangevallen tijdens de immuniteitsproef, ben jij het volgende target?
Inderdaad, dat was teleurstellend. No doubt in my mind dat ik het volgende target ben.

Toen ik me inschreef, schreef ik me in voor de volle 100% van Survivor. Daarbij hoort “being on the bottom of a tribe”. Ik maak het allemaal mee! ::hypocriet::

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #439 Gepost op: 9-12-2021, 21:03:44 »
Jij weet ook dat wij dat niet konden vertellen want dan zou je er een stokje voor steken. Wat ook logisch is.

Ik vind het erg dat je zegt dat dit ons plan was bij de final 6. We wilden met ons 6 overblijven en dan kijken wat te doen. Dat hebben we nu gedaan. Ik vind het een erge beschuldiging dat je zegt dat dit altijd ons plan was. We hebben een goede band ja, maar we hebben nooit gezegd dat we jou er uit zouden werken bij final 6.

En tuurlijk doe ik alles om in de finale te komen, maar denk je dat ik dat leuk vind? Ik vind dit oprecht een hart verscheurende keuze want ik ben je echt dankbaar en ben oprecht blij dat ik je dit spel heb beter leren kennen.
Maar dit is het spel en als je je inschrijft weet je dat dit kan gebeuren.

Ik probeer mij echt in je schoenen te plaatsen en ik zou nog veel erger reageren maar ik vind wel dat je verwijten maakt die niet echt waar zijn. En ik vind dat jammer aangezien ik jou oprecht als een geduchte speler zie.

Bovendien weet ik nog oprecht niet op wie ik ga stemmen. En dat klinkt ongeloofwaardig maar is geen leugen.