Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12876 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #60 Gepost op: 18-09-2021, 20:20:15 »
Dag 5: Eilandraad #2.2 Maji


Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #61 Gepost op: 18-09-2021, 20:25:56 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #62 Gepost op: 18-09-2021, 20:29:25 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Eilandraad
« Reactie #63 Gepost op: 18-09-2021, 20:42:47 »
Woow ik kreeg een hartverzakking omdat ik het al vreeste, maar Ricardo niet gestemd, dan ben ik heel benieuwd naar de leugenaars in ons kamp.

chipsverslaafde <3

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #64 Gepost op: 23-09-2021, 14:31:33 »
Dag 8: Eilandraad #3.1 Maji



Welkom Maji bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.





Wouterv: Samen met Charlie was jij de enige die een punt wist binnen te halen voor het kamp. Maakt dit dat je hier met een geruster gevoel zit?
Charlotte: Aardrijkskunde blijkt niet jullie vak te zijn. Hoe denk je dat de water klas ervoor staat op andere vakken?
B&W: Zijn er al groepjes aan het vormen in het kamp? Waar zie je dat aan?
Dylan: Waarop moeten mensen hun stem baseren deze ronde volgens jou?
Nieky: In andere kampen lijkt er nu zelfs openbaar gezocht te worden naar idols, maar hier is het nog rustig. Denk je dat er hier ook gezocht wordt of is dit gewoon een kamp van vertrouwen?
Charlie: Hoe is het kampleven in Kamp Maji op dit moment?
Jann: Hoeveel vertrouwen is er onderling op dit moment?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 25 september 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline xCharlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #65 Gepost op: 23-09-2021, 15:22:46 »
Charlotte: Aardrijkskunde blijkt niet jullie vak te zijn. Hoe denk je dat de water klas ervoor staat op andere vakken?

Het voordeel van proefwerken is dat je ze ook haalt als je resultaat voldoende is. Maar hier is voldoende niet voldoende, maar word je gestraft als de ander een goed haalt. Misschien slechts een momentopname, misschien heeft het andere team wat meer kwaliteiten op dit gebied.
 
Vroeger kon je op school ook een cijfer krijgen voor ‘inzet’ of ‘vlijt’. En weet je, Dennis, ik denk dat dat het cijfer is dat het meeste telt op een rapport. Want zolang je weet dat je je uiterste best hebt gedaan om iets te behalen, kunnen de resultaten teleurstellend zijn, maar weet je wel dat het niet aan je wilskracht heeft gelegen. Dus volgende week proberen we het gewoon weer opnieuw met nieuwe kansen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Re: De Eilandraad
« Reactie #66 Gepost op: 23-09-2021, 16:57:17 »
Charlie: Hoe is het kampleven in Kamp Maji op dit moment?


Ik voel het wel aan als kumbayah. Iedereen mag iedereen wel en dat maakt het net lastig en sneu

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #67 Gepost op: 23-09-2021, 20:34:34 »
Charlie: Hoe is het kampleven in Kamp Maji op dit moment?


Ik voel het wel aan als kumbayah. Iedereen mag iedereen wel en dat maakt het net lastig en sneu

Waar ga jij jouw stem dan op baseren, als iedereen elkaar zo aardig vindt?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #68 Gepost op: 23-09-2021, 20:40:08 »
Dag 8: Eilandraad #3.2 Upepo



Welkom Upepo bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.





Grace: Denk je dat het een voordeel of een nadeel is dat jullie eerste eilandraad pas in de derde aflevering valt?
Tobia: Vrees je voor je leven in Survivor op dit moment?
Juma: Hoe onmisbaar ben jij in Kamp Upepo?
Brent: Wie is volgens jou de zwakste schakel in jullie team?
Arnoud: Waar ga jij jouw stem op baseren?
Drenziboy: Je bent hard op zoek geweest naar een idol. Zet dat een target op jou rug?
Noortje: Je hebt al een zwarte stem vanwege de vorige proef. Zit je daar erg mee?
Molfreak Arno: Voel je je verantwoordelijk voor het verliezen van de immuniteitsproef?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden.
Noortje heeft 1 zwarte stem.
Deadline: Zaterdag 25 september 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
« Laatst bewerkt op: 23-09-2021, 20:42:33 door Lucy »
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Juma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Current status: Dancing
Re: De Eilandraad
« Reactie #69 Gepost op: 23-09-2021, 21:02:38 »
Juma: Hoe onmisbaar ben jij in Kamp Upepo? Ik ben wel een klusjesman met soms(hihi eigenlijk altijd) een beetje swing tussendoor. Ik heb helaas op 1 van mijn specialiteiten verloren, maar hoe kan ik ook winnen tegen een topper van een Mrchipie. Ik voelde de druk waardoor ik bij de hint Nassau, Bermuda noemde. Dit moest Bahamas zijn  ::schaam::. Als ik weggestemt word zou dat echt uit de lucht vallen.
D-A-N-C-E

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: De Eilandraad
« Reactie #70 Gepost op: 23-09-2021, 21:39:29 »
Drenziboy: Je bent hard op zoek geweest naar een idol. Zet dat een target op jou rug?

Misschien wel, maar misschien zorgt dat er juist voor dat mensen mij onder armen willen nemen, iemand die je hachje kan redden is een krachtige medespeler om te hebben.
De vraag is echter of dat ik hem wel gevonden heb, ik kan net zo goed een maniak zijn die gewoon dingen roept om te doen alsof hij weet waar hij moet zoeken.

Desalniettemin ik verwacht dat mensen mij misschien lichtelijk raar aan het bekijken zijn, maar er verder nog niet zo veel veranderd.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline GracieGrace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #71 Gepost op: 23-09-2021, 22:56:50 »
Grace: Denk je dat het een voordeel of een nadeel is dat jullie eerste eilandraad pas in de derde aflevering valt?
Dat zie ik zeker niet als een groot nadeel. Het grootste nadeel is dat je als team na een aantal weken hechter bent geworden en je iemand gaat moeten missen na de eilandraad. Dat zal vast gaan knagen aan het moreel van de groep en dat vind ik ontzettend jammer, maar dat is nou eenmaal het spel.

Meer zelfs, naar de eilandraad gaan is een vanzelfsprekendheid. In de eerste fase van Survivor wil je met een sterk team door, dus het is logisch dat elk team wel vroeg of laat eens naar de eilandraad moet. Meer nog, ik vind het een voordeel omdat je elkaar al wat beter hebt leren kennen binnen het team. Je kent elkaars sterktes en zwaktes beter dan tijdens een eerste eilandraad. Dat maakt het minder moeilijk om een weloverwogen keuze te maken voor wat betreft je stem.

Re: De Eilandraad
« Reactie #72 Gepost op: 24-09-2021, 00:25:04 »
Waar ga jij jouw stem dan op baseren, als iedereen elkaar zo aardig vindt?

Wat ervoor zorgt dat ons team zo lang mogelijk samen kan blijven

Offline Arnoud

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Vertrouwen is goed, controle is beter
Re: De Eilandraad
« Reactie #73 Gepost op: 24-09-2021, 07:51:19 »
Arnoud Waar ga je jouw stem op baseren?

Ik heb op Noortje gestemd omdat ze al een zwarte stem heeft.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Eilandraad
« Reactie #74 Gepost op: 24-09-2021, 08:46:51 »
Jann: Hoeveel vertrouwen is er onderling op dit moment?

Volgens mij bezitten wij over een enorme bak aan vertrouwen naar elkaar. Eerlijk, ik heb in die paar weken dat ik op Maji zit nog geen enkele keer strubbelingen meegemaakt. We gaan er allemaal vanuit dat de ander ook daadwerkelijk zijn best doet en zijn beste beentje voorzet. Dat we dan alsnog niemand eruit moeten stemmen… Dan kijken we toch naar activiteit en resultaten. Maar ik denk niet dat er op dat gebied vertrouwens gaan worden geschonden.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #75 Gepost op: 24-09-2021, 10:15:08 »
Wouterv: Samen met Charlie was jij de enige die een punt wist binnen te halen voor het kamp. Maakt dit dat je hier met een geruster gevoel zit?

Au contraire, dit kan net een reden zijn om mij weg te stemmen in de mindset van: hij is sterk, hij kan gevaarlijk worden naargelang het pad verder gaat.

Maar ik hoop dat dit (on)bewust bij de andere meespeelt om mij te houden natuurlijk. ;D
klaar voor de strijd

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #76 Gepost op: 24-09-2021, 12:27:58 »
Nieky: In andere kampen lijkt er nu zelfs openbaar gezocht te worden naar idols, maar hier is het nog rustig. Denk je dat er hier ook gezocht wordt of is dit gewoon een kamp van vertrouwen?


Ik denk dat als iemand de kans ruikt om een idol te bemachtigen niemand dat na zal laten. Dat heeft wat mij betreft niks met vertrouwen te maken, want het is een wapen wat iedereen wil hebben. Uiteindelijk moet er ook deze eilandraad toch weer iemand weg.... Helaas; want ik ben erg blij met de sfeer in dit kamp  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Tobia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tobias or not To be ass
Re: De Eilandraad
« Reactie #77 Gepost op: 24-09-2021, 12:28:38 »
Waarom zou ik vrezen voor mijn leven? Ik heb mijn best gedaan, en volgens mij is dat goed genoeg.

Ik stem op Noortje, want die heeft de zwarte stem

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #78 Gepost op: 24-09-2021, 17:27:20 »
Ik voel mij absoluut niet schuldig aangezien ik al had aangegeven dat Topo mij zwakte was. Ken je sterktes maar ook zeker je zwaktes. Ik heb wel echt het gevoel dat ik volgende week iets te bewijzen heb als ik die kans krijg.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #79 Gepost op: 24-09-2021, 19:41:45 »
B&W: Zijn er al groepjes aan het vormen in het kamp? Waar zie je dat aan?
In dit spel waar het de bedoeling is om als laatste over te blijven lijkt het me onontkomelijk dat er groepsvorming plaatsvindt. We hadden een rustige start met immuniteit in de eerste week, maar toch zitten we hier voor de tweede keer. De eilandraad is de enige plek waar je er echt achter komt hoe de groepjes in elkaar zitten, dus we zullen het gaan merken als de stemmen straks worden geteld.