Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12883 keer)

Offline xCharlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #200 Gepost op: 16-10-2021, 17:03:04 »
Charlotte: Wie zit of zitten er in de gevarenzone?

Als je alles bij elkaar optelt, is er voor niemand echt een goede reden om te vertrekken. Volgens mij is niemand bezig de boel in het honderd te laten lopen, wat bij andere kampen blijkbaar wel aan de hand is. Maar aangezien er al twee schaduwen zijn weggemind, vrees ik wel voor mijn plekje ja. De proef wordt vanavond op de som genomen. De uitkomst kan zijn verdeeldheid. Of een breuk.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #201 Gepost op: 16-10-2021, 20:56:19 »
Dag 17: Eilandraad #6.1 Moto



Dag 17: Eilandraad #6.2 Maji

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #202 Gepost op: 16-10-2021, 21:37:47 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Eilandraad
« Reactie #203 Gepost op: 16-10-2021, 21:39:26 »
 ::fluit:: ::fluit:: ::fluit:: ::fluit::
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #204 Gepost op: 16-10-2021, 21:42:44 »
Wat doe jij hier op de eilandraad mrchipie??!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #205 Gepost op: 16-10-2021, 21:45:07 »
Gijs is nog niet terug van z'n werk volgens mij  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Eilandraad
« Reactie #206 Gepost op: 16-10-2021, 21:47:20 »
Gijs ligt in een hoekje in tranen so daarom reageer ik maar in zijn plaats ::jaja::
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #207 Gepost op: 17-10-2021, 19:08:54 »
Voor de duidelijkheid: Jungmoon had niet gestemd en stemde dus automatisch op zichzelf ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #208 Gepost op: 21-10-2021, 21:11:23 »
Dag 20: Eilandraad #7.1 Upepo



Welkom Upepo bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.





Grace: Sport leek niet helemaal jouw ding als socialite. Gaan je teamleden je dit aanmerken?
Juma: De laatste keer dat we hier waren ging dat maar net goed voor jou. Waarom denk je dat anderen op jou gestemd hebben?
Brent: Jullie zijn nog met vijf, hoe verwacht je dat dit kamp zich verder gaat voortzetten na deze eilandraad?
Drenziboy: Zijn er vaste allianties in dit kamp of zijn er wisselende samenstellingen per eilandraad?
Molfreak Arno: Wat vind jij van het mogelijke valse spel deze ronde?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 23 oktober 10:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #209 Gepost op: 21-10-2021, 21:19:10 »
Dag 17: Eilandraad #6.1 Moto



Welkom Moto bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.


 


Spacycolours: Wie moet er deze eilandraad uitkijken voor zijn plek?
Bjorrn: Hoe goed heb jij je best gedaan deze ronde?
Gijs: Vorige ronde kreeg jij onverwacht opeens stemmen. Als Jungmoon niet op zichzelf had gestemd was jij eruit gegaan. Vrees jij voor je plek deze ronde? Waarom denk je dat er op jou gestemd is?
Jennifer: Wat vind je ervan dat je verkozen bent als leider van kamp vuur?
Sanmol: Wat vind jij van het vermeende valsspelen deze ronde?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 23 oktober 10:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #210 Gepost op: 21-10-2021, 21:20:00 »
Let op: Deadline is 10:00 's ochtends op zaterdag gezien de afwezigheid van hosts later op de dag
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: De Eilandraad
« Reactie #211 Gepost op: 21-10-2021, 21:38:29 »
Drenziboy: Zijn er vaste allianties in dit kamp of zijn er wisselende samenstellingen per eilandraad?

Het antwoord op deze vraag is verassend zal ik je zeggen. Maar wat dat nu is ga ik lekker niet zeggen in de wetenschap van wat nog zal moeten komen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #212 Gepost op: 21-10-2021, 21:42:03 »
Spacycolours: Wie moet er deze eilandraad uitkijken voor zijn plek?
Waarom krijg ik de hele tijd die vragen? ::rofl::

De afgelopen eilandraden verliepen heel anders dan ik had voorspeld dus het is onmogelijk te voorspellen. :-X
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #213 Gepost op: 21-10-2021, 21:44:13 »
Citaat van: D*N
Sanmol: Wat vind jij van het vermeende valsspelen deze ronde?

Ik heb hier de vorige paar keren ook al over gesproken. Er worden onderling valse spelletjes gespeeld om zo een kamp verder te brengen naar de samensmelting. Daar doe ik niet aan mee. Het voelt des te naarder dat we ons in deze positie bevinden. Ik heb echt alles er aan gedaan om ons kamp naar die overwinning te brengen, maar het mocht niet baden. Gisteravond nog een hele lijst met bekende Afrikaanse sporters doorgenomen voor niets  ::rofl::. Daar ging mijn slaap.

Om je vraag te beantwoorden: het is een kwestie van een morele eigenschap. Als je weet dat er mensen vals spelen ben je des te meer geneigd om dat ook te doen onder het mom van "zij deden het ook". Toch heb ik besloten dat niet te doen en mij echt eerlijk in te zetten voor dit kamp. Als je oneerlijk zou winnen vind ik dat geen robinson waardige eigenschap. Ik denk dat mensen dat ook mee gaan nemen als ze in de jury zitten. En ik denk dat niemand wilt worden bestempeld als valsspeler.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #214 Gepost op: 21-10-2021, 22:10:51 »
Bjorrn: Hoe goed heb jij je best gedaan deze ronde?

Je kent me toch! Ik doe altijd mijn best  ;).

Maar zonder dollen, deze ronde kon ik echt niet competen met alle sportkenners in alle teams. Ik heb geprobeerd iets bij te dragen want ik wilde graag winnen deze ronde, maar ik wist er helaas niet zo veel vanaf...

Jammer dat we ondanks Jennifers leuke onderschriften de immuniteit net misliepen  :(, maar hopelijk hebben we de volgende keer meer geluk! Als er een volgende keer komt teminste  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #215 Gepost op: 21-10-2021, 22:13:50 »
Waarom krijg ik de hele tijd die vragen? ::rofl::

De afgelopen eilandraden verliepen heel anders dan ik had voorspeld dus het is onmogelijk te voorspellen. :-X
Welke vraag wil jij graag beantwoorden? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #216 Gepost op: 21-10-2021, 22:21:28 »
Iets over Zuid-Afrikaanse cricket-spelers? ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Juma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Current status: Dancing
Re: De Eilandraad
« Reactie #217 Gepost op: 21-10-2021, 22:54:52 »
Juma: De laatste keer dat we hier waren ging dat maar net goed voor jou. Waarom denk je dat anderen op jou gestemd hebben?
Ik ben natuurlijk geweldig. Nee zonder grapjes geen flauw idee!
D-A-N-C-E

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #218 Gepost op: 21-10-2021, 23:00:23 »
Jennifer: Wat vind je ervan dat je verkozen bent als leider van kamp vuur?
Ik heb vanaf het begin laten zien steeds mijn best te willen doen voor ons kamp, dus ik ben blij dat dit beloond wordt met deze positie waarmee mijn kampgenoten laten zien vertrouwen in me te hebben. Ik vind het erg jammer dat we deze ronde niet de winst wisten te halen, maar bon.
Does not give a single fuck about you.

Offline GracieGrace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #219 Gepost op: 21-10-2021, 23:28:51 »
Grace: Sport leek niet helemaal jouw ding als socialite. Gaan je teamleden je dit aanmerken?
Klopt, sporten is zegmaar niet helemaal mijn ding. Paardensport kan me wel bekoren omdat ik me dan tussen de betere sferen kan begeven, maar al die andere sporten kunnen me een worst wezen. Ik heb geprobeerd om me wel in te zetten bij de comedy-opdracht, maar mijn onderschriften werden niet goed genoeg bevonden door mijn kampgenoten. Dat vond ik best wel teleurstellend waardoor ik nu een beetje in een negatieve spiraal terecht kwam. Ik ben dan ook gewoon niet zo’n grappig persoon, ach. Het is natuurlijk erg jammer als ze me dit aanmerken, maar dan is dat ook maar zo.