Realitynet - Realitynet.org

Forumspellen => Weerwolvenspel => Topic gestart door: Molcrazy op 1-06-2021, 21:47:49

Titel: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Molcrazy op 1-06-2021, 21:47:49
(https://i.ibb.co/y0Kr4hG/Weerwolven-Geldwolven.png) (https://ibb.co/Zdv02Ht)

Dag 0

18u32
“Pfff, eindelijk, tijd voor een welverdiende vakantie” zegt Compuart wanneer hij de deur van de RN Bank afsluit. Maanden heeft hij aan een stuk doorgezwoegd, nu is het tijd om te ontspannen. Graag laat hij zijn geliefde bank niet achter maar hij moet er echt eens tussenuit. En welk moment is nou beter om te vertrekken dan zijn verjaardag? Een tropisch eiland, een cocktail, een goed boek, zwemmen, … Hij ziet het helemaal zitten. Morgen zal de vice-bankdirecteur bankdirecteur ad interim worden tijdens zijn afwezigheid. Hij werpt nog een blik op de neonletters die de naam van de bank weergeven, stapt in zijn auto en vertrekt naar het vliegveld.

22u45, enkele kilometers van de bank in een afgelegen huis
“Zo, morgen is het zover. De huidige bankdirecteur vertrekt vandaag met vakantie. Tijd om rijk te worden.”
“Stel dat het lukt, dan hebben we gewoon 10 miljoen euro!”
“Stel dat het lukt? Het gaat lukken. Is alles in orde voor morgen?”
“Jawel” antwoordt een derde stem, “al het materiaal is in orde.”
“Mooi” antwoordt de eerste, “laten we het voorbeeld van onze makkers volgen en ook onder de wol kruipen zodat we morgen fris zijn.”

23u29, enkele kilometers van de bank in een appartement
“Check, check en check. Niets staat me nog in de weg om miljonair te worden. Hahaha!”
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Molcrazy op 1-06-2021, 21:50:01
REGELS

- Stemmen is openbaar. Je mag je stem zo vaak wijzigen als je wilt, maar alleen dikgedrukte stemmen tellen.

- Graag bij stemveranderingen een nieuwe post maken en niet je oorspronkelijk bericht aanpassen. De deadlines liggen op 20.30.                        

- Dag en Nacht zijn gescheiden. Tijdens de nacht wordt er niet overlegd. Soms kan er 's nachts wel wat gebeuren met sommige rollen.                        

- Wanneer je drie keer niet stemt ben je te inactief om nog mee te doen en zal je worden verwijderd uit het spel.                        

- De weerwolven kunnen met elkaar overleggen, maar alleen tijdens de nacht. Dit geldt ook voor de geliefden. Dit gaat via PM, waarbij de spelleider wordt meegekopieerd. De rest van het spel speelt zich af in het topic. Het is ten strengste verboden om daarbuiten het spel te beïnvloeden.                        

- Het aantal rollen wordt bepaald door het aantal inschrijvingen. Dit betekent dat er misschien rollen afvallen of bijkomen. De rollen worden random bepaald. De rollen worden morgen bekendgemaakt.                         

- Het basisconcept blijft hetzelfde: burgers vs weerwolven. Wel zijn er wat extra dimensies.                        
                        
Deadline inschrijving: zaterdag 5 juni 12u                        
Start: zaterdag 5 juni - avond                        
                        
Indien er vragen zijn, kunnen deze gesteld worden. Misschien zijn sommige zaken onduidelijk of denken jullie aan iets waar ik niet aan gedacht heb.         

ROLLEN

Slechte kamp                        
Geldwolven         Dit zijn de weerwolven zoals ze gekend zijn in het basisspel. Zij proberen de
                                        burgers te verslaan.   
            
Overloper                 Dit is de welp. Na de derde nacht zal de overloper van kamp wisselen: een bank
                                        overvallen is nog zo'n slecht idee niet. Hij weet wie de geldwolven zijn maar de
                                        geldwolven weten niet wie de overloper is.               
                        
De weerwolven winnen als de burgers, de psychopaat en de sleutelbewaarder geëlimineerd zijn.


Goede kamp                        
Gegijzelden         Dit zijn de burgers die proberen de weerwolven uit te schakelen.
               
Controleur                 Dit is de ziener. Hij kan beelden opvragen in de controlekamer en zo te weten
                                        komen wie iedereen is.   
            
Dokter                 De halve kracht van een heks. De dokter kan iemand die 's nachts geluncht zou
                                        worden redden met de verbanddoos.   
            
Veiligheidsagent         Dit is de jager. Als de veiligheidsagent geëlimineerd wordt, kan hij nog één
                                        dodelijk schot afvuren.   
            
Koppelaar                 Dit is cupido. Ondanks de gijzeling weet de koppelaar toch twee mensen met
                                        elkaar te verbinden. Krijgen we misschien zelfs een Stockholm- of een
                                        Limasyndroom?   
            
Bankdirecteur         Dit is de burgemeester. Als hoogste in rang moet de bankdirecteur bij moeilijke
                                        (d.i. gelijkspel) beslissingen de knoop doorhakken.               
                        
De burgers winnen als de weerwolven, de psychopaat en de sleutelbewaarder geëlimineerd zijn.               
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Molcrazy op 1-06-2021, 21:50:30
Neutrale kamp                        
De sleutelbewaarder         De sleutelbewaarder zit in de kelder van het bankgebouw. Het maakt hem
                                                niet zoveel uit wat er boven in de bank gebeurt. Elke nacht mag hij iemand
                                                een sleutel geven waarmee een kluis geopend kan worden.
               
                                 In de meeste kluizen zitten zaken die niet van invloed zijn op het spel maar
                                                er zijn wel twee zaken te vinden die een speler voordeel kunnen geven: de
                                                eerste zaak is een verbanddoos die automatisch ingezet wordt tijdens zowel               
                                 de dag als de nacht. Het verschil is dat het inzetten tijdens de dag duidelijk
                                                is voor iedereen: de persoon overleeft de lynch omdat de verbanddoos
                                                ingezet wordt. Tijdens de nacht wordt het inzetten van de verbanddoos niet
                                                bekendgemaakt maar de speler overleeft wel. Indien een speler de
                                                verbanddoos heeft en deze automatisch ingezet moet worden, wordt de
                                                dokter hiervan op de hoogte gebracht. De tweede zaak is een pistool met
                                                één schot. Dit mag zowel overdag als 's nachts afgevuurd worden. Indien de
                                                speler met het pistool geëlimineerd wordt zonder dat het pistool gebruikt is,
                                                vervalt deze functie. Natuurlijk is er ook een nadeel: in één kluis ligt een
                                                bom. Als die kluis geopend wordt, wordt de speler meteen geëlimineerd.
               
                                 Elke kluis kan maar één keer geopend worden. Wie een sleutel krijgt, moet
                                                een kluis openen. Persoonlijke voordelen kunnen niet doorgegeven worden.               
                        
                                 Nadat iemand in de kluis geweest is, moeten er minstens twee andere
                                                personen tussen zitten voor dezelfde persoon terug naar de kluis mag gaan.               
                        
                                 De sleutelbewaarder mag ook zelf een kluis opendoen door zichzelf een
                                                sleutel te geven. Hij loopt wel het risico dan zichzelf uit te schakelen.               
                        
                                 De kluizen met speciale prijzen worden random bepaald. De prijs van een
                                                kluis wordt alleen meegedeeld aan de persoon die de kluis opendoet. De
                                                persoon mag zelf kiezen of de info over de kluis gedeeld wordt of niet.   
            
                                 Het aantal kluizen hangt af van het aantal inschrijvingen.
               
                                 De sleutelbewaarder wint als hij overblijft met ofwel de weerwolven ofwel de
                                                burgers. Hij kan dus beide kampen helpen met het uitdelen van sleutels.
                                                Hoewel de spelers er individueel voordeel uit kunnen halen, is de
                                                sleutelbewaarder ook een gevaarlijke tegenstander: als hij niet tijdig
                                                uitgeschakeld wordt, kan hij zomaar winnen. Als hij overblijft, wint hij en
                                                niet de wolven of de burgers.               
                        
                                 Opgelet: de sleutelbewaarder kan niet winnen als de psychopaat nog in het
                                                spel zit.                              
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Molcrazy op 1-06-2021, 21:51:01
Psychopaat                 De psychopaat was van plan de bank te overvallen maar de geldwolven
                                                waren hem te snel af. Dit zorgt bij hem voor nog meer adrenaline.
                                                Nieuwsgierig laat hij eerst de geldwolven hun gang gaan voor hij zelf in actie
                                                komt.               
                        
                                 Wanneer alle weerwolven uitgeschakeld zijn, neemt de psychopaat de
                                                moordende rol op zich om andere spelers tijdens de nacht te elimineren.               
                        
                                 De psychopaat kan het spel alleen individueel winnen maar speelt met de
                                                andere rollen samen om zijn doel te bereiken.
               
                                 Wanneer hij als laatste overblijft, wint hij het spel. Ook de sleutelbewaarder
                                                moet dus uitgeschakeld zijn.               
                        
                                 Enerzijds moet hij er dus voor zorgen dat hij in het begin van het spel
                                                samen met de burgers de weerwolven uit het spel werkt want zolang zij in
                                                het spel zitten, kan hij nooit winnen.   
            
                                 Echter is het voor hem niet best als alle burgers in het spel blijven want dat
                                                betekent een hoop werk wanneer de weerwolven eruit liggen. Als er
                                                regelmatig een burger sneuvelt, is dat mooi meegenomen.
               
                                 Anderzijds kunnen de wolven hem overdag goed gebruiken als extra stem
                                                tegen de burgers. Ze willen weliswaar niet dat hij het spel op zijn eentje
                                                wint maar ze weten dat hij liefst zo weinig mogelijk burgers overhoudt om
                                                zijn werk aan het einde van het spel af te maken.               
                        
                                 Dit karakter zou als neutraal karakter bekeken kunnen worden hoewel hij
                                                vanuit het perspectief van zowel de weerwolven als de burgers op termijn
                                                een vijand kan worden. Desondanks kunnen beide kampen hem tijdens het
                                                spel goed gebruiken om de einduitslag in hun voordeel te beïnvloeden.               
                        
                                                Voor alle duidelijkheid: zowel de sleutelbewaarder als de psychopaat zijn
                                                invididuele rollen. Ze kunnen en mogen elkaar helpen tijdens het spel
                                                (misschien komen ze elkaars rol te weten) maar kunnen nooit samen
                                                winnen (tenzij ze gekoppeld zouden worden).

INSCHRIJVINGEN

Zin om mee te doen?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Monkatoky op 1-06-2021, 21:58:01
INSCHRIJVINGEN

Zin om mee te doen?

1 monkatoky
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Convans op 1-06-2021, 22:17:00
Zin om mee te doen?

1 monkatoky
2 Convans
3
4
5
6
7
8
9
10
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: D*N op 1-06-2021, 22:35:13
1 monkatoky
2 Convans
3 D*N
4
5
6
7
8
9
10
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Brtdm op 1-06-2021, 22:42:58

1 monkatoky
2 Convans
3 D*N
4 Brtdm
5
6
7
8
9
10


Gaan we weer een bank beroven?  :o
Dan ben ik uiteraard weer van de partij. De vorige keer dat ik bankdirecteur was, verliep dat ook vlekkeloos!  :-X
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: MitchK op 1-06-2021, 22:50:39
1 monkatoky
2 Convans
3 D*N
4 Brtdm
5 Mitchk
6
7
8
9
10
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: LuchtManiak op 2-06-2021, 01:41:21
1 monkatoky
2 Convans
3 D*N
4 Brtdm
5 Mitchk
6 LuchtManiak
7
8
9
10
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: TimvDons op 2-06-2021, 09:46:04

1 monkatoky
2 Convans
3 D*N
4 Brtdm
5 Mitchk
6 LuchtManiak
7 TimvDons
8
9
10
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: DRenziboy op 2-06-2021, 11:06:06
1 monkatoky
2 Convans
3 D*N
4 Brtdm
5 Mitchk
6 LuchtManiak
7 TimvDons
8 DRenziboy
9
10
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: D*N op 2-06-2021, 11:54:29
1 monkatoky
2 Convans
3 Brtdm
4 Mitchk
5 LuchtManiak
6 TimvDons
7 DRenziboy
8
9
10

 ::sorry:: Schrijf mij voorlopig even uit, geen zin in met Convans
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Convans op 2-06-2021, 12:01:55
Schrijf mij dan ook maar uit, echt als het zo zit, doe ik niet meer mee aan spellen.
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Convans op 2-06-2021, 12:03:43
1 monkatoky
2 D*N
3 Brtdm
4 Mitchk
5 LuchtManiak
6 TimvDons
7 DRenziboy
8
9
10
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Swifty op 2-06-2021, 12:21:14
Ik heb wel weer eens zin in weerwolven. Het is lang geleden dat ik daar aan mee heb kunnen doen :P

1 monkatoky
2 D*N
3 Brtdm
4 Mitchk
5 LuchtManiak
6 TimvDons
7 DRenziboy
8 Swifty
9
10
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: monkeysuncle op 2-06-2021, 12:24:30
1 monkatoky
2 Brtdm
3 Mitchk
4 LuchtManiak
5 TimvDons
6 DRenziboy
7 Swifty
8 monkeysuncle
9
10

Ik haak ook aan, heb wel D*N verwijderd, lijkt me logisch dat hij zichzelf toevoegt indien hij nu wel weer mee wil doen.
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: D*N op 2-06-2021, 12:43:07
Het lijkt mij beter als ik sowieso even niet meedoe ::ohno::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Ricardo op 2-06-2021, 12:56:53
1 monkatoky
2 Brtdm
3 Mitchk
4 LuchtManiak
5 TimvDons
6 DRenziboy
7 Swifty
8 monkeysuncle
9 Ricardo
10
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: D*N op 2-06-2021, 13:48:30
Het is echt niet mijn bedoeling geweest om Convans uit dit spel te jagen, sorry Molcrazy ::sorry::. Ik heb gewoon even geen mentale kracht voor gedoe. Doe vooral lekker mee allemaal ::bravo::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: mrchipie op 2-06-2021, 13:52:05
1 monkatoky
2 Brtdm
3 Mitchk
4 LuchtManiak
5 TimvDons
6 DRenziboy
7 Swifty
8 monkeysuncle
9 Ricardo
10 Mrchipie
ah ik zie dan convans niet meedoet nog ;D
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: monkeysuncle op 2-06-2021, 14:31:28
Die opmerking is niet nodig Chip  ::ohno::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: MitchK op 2-06-2021, 14:35:34
Die opmerking is niet nodig Chip  ::ohno::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: mrchipie op 2-06-2021, 14:44:47
ik maak maar een grapje hoor, als dat ook al niet mag...
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: monkeysuncle op 2-06-2021, 15:03:00
ik maak maar een grapje hoor, als dat ook al niet mag...

Ik had gehoopt dat het gedoe met Convans bij het vorige spel was achtergebleven. Als het een grapje was, dan vind ik hem niet zo leuk. Ik wil gewoon lekker spelen zonder nare bijgevoelens.
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Giorgio op 2-06-2021, 16:00:29
1 monkatoky
2 Brtdm
3 Mitchk
4 LuchtManiak
5 TimvDons
6 DRenziboy
7 Swifty
8 monkeysuncle
9 Ricardo
10 Mrchipie
11 Giorgio
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: MitchK op 2-06-2021, 16:16:34
Ik had gehoopt dat het gedoe met Convans bij het vorige spel was achtergebleven. Als het een grapje was, dan vind ik hem niet zo leuk. Ik wil gewoon lekker spelen zonder nare bijgevoelens.
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: hillo op 2-06-2021, 16:25:50
1 monkatoky
2 Brtdm
3 Mitchk
4 LuchtManiak
5 TimvDons
6 DRenziboy
7 Swifty
8 monkeysuncle
9 Ricardo
10 Mrchipie
11 Giorgio
12 hillo
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: mrchipie op 2-06-2021, 17:00:42
Sorry naar convans als het zo naar overkwam, maakte alleen een grapje omdat we altijd wel ruzie hebben in spelen niet alleen vorig potje. Je mag gewoon meekomen doen natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd ::hug::

Oh en had ook niet gezien wat Dennis had gezegt daarvoor dus mijn excuus als het grapje verkeerd overkwam ::hug::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: monkeysuncle op 2-06-2021, 17:05:06
Lief Chip  ::bravo::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: MitchK op 2-06-2021, 17:18:03
Lief Chip  ::bravo::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Monkatoky op 3-06-2021, 11:39:02
Convans en d,n doe gewoon lekker mee. Ik snap eigelijk het hele probleem niet, jaah convans was wat feller maar ik ga vanuit dat het nooit zijn intentie is om iemand te kwetsen. En jongens niet vergeten het is maar een spelletje.
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Convans op 3-06-2021, 11:46:37
1 monkatoky
2 Brtdm
3 Mitchk
4 LuchtManiak
5 TimvDons
6 DRenziboy
7 Swifty
8 monkeysuncle
9 Ricardo
10 Mrchipie
11 Giorgio
12 hillo
13 Convans

Oke dan  ::ok::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: MitchK op 3-06-2021, 11:51:34
Convans ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: monkeysuncle op 3-06-2021, 11:53:58
Convans ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Nieky op 3-06-2021, 11:55:00
1 monkatoky
2 Brtdm
3 Mitchk
4 LuchtManiak
5 TimvDons
6 DRenziboy
7 Swifty
8 monkeysuncle
9 Ricardo
10 Mrchipie
11 Giorgio
12 hillo
13 Convans
14. Nieky

Vooruit dan. ik heb de eerst 3/4 dagen nog wat weinig tijd. Maar weer een potje meedoen is wel leuk  :)
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: hillo op 3-06-2021, 12:51:19
Ik bescherm je wel Nieky! ::love::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Hadewychisdemol op 3-06-2021, 12:55:58
Superleuk Molcrazy! ::bravo:: Meedoen komt mij qua timing niet zo goed uit met tentamens e.d., dus ik zal het als kijker volgen :D
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: michael90 op 3-06-2021, 13:18:13

1 monkatoky
2 Brtdm
3 Mitchk
4 LuchtManiak
5 TimvDons
6 DRenziboy
7 Swifty
8 monkeysuncle
9 Ricardo
10 Mrchipie
11 Giorgio
12 hillo
13 Convans
14. Nieky
15. michael90

Wel veel mannen ::rofl::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Molcrazy op 3-06-2021, 13:31:12
Superleuk Molcrazy! ::bravo:: Meedoen komt mij qua timing niet zo goed uit met tentamens e.d., dus ik zal het als kijker volgen :D

 ::ok:: jammer maar begrijpelijk, succes! ;)

Wel veel mannen ::rofl::

Swifty telt voor 10 dus pas maar op ::oink::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Sanmol op 3-06-2021, 13:56:33
Ik sla eens over, want anders lig ik er na nacht 1 al uit ::rofl::.
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: D*N op 3-06-2021, 13:57:15
Je bent een kamer vol met mannen niet gewend?  ::hypocriet::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Sanmol op 3-06-2021, 14:00:41
Je bent een kamer vol met mannen niet gewend?  ::hypocriet::

Niet deze donderstenen.
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Monkatoky op 3-06-2021, 15:47:49
Niet deze donderstenen.

Gewoon mee doen, je haalt vast wel nacht 2
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Miek1999 op 3-06-2021, 17:10:28
Ik sla ook over ivm tentamen en werk  ::sorry::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: mrchipie op 3-06-2021, 18:28:19
Sanmol ik bescherm je wel hoor! ::hug::

En convans doet mee ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Kaaasje op 3-06-2021, 19:58:53
Ik sla deze ronde over, lekker vakantie houden  8)
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Daisy op 3-06-2021, 21:30:07
Mij komt het ook even niet uit.
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: putyourHANSup! op 4-06-2021, 02:35:43
Ik pas ook even deze editie, te druk momenteel met van alles en nog wat.
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: D*N op 4-06-2021, 12:08:10
1 monkatoky
2 Brtdm
3 Mitchk
4 LuchtManiak
5 TimvDons
6 DRenziboy
7 Swifty
8 monkeysuncle
9 Ricardo
10 Mrchipie
11 Giorgio
12 hillo
13 Convans
14. Nieky
15. michael90
16. D*N

Ik moest van Monkatoky!  ;D
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: JaccoS op 4-06-2021, 13:16:27
Ik sla deze even over ::sorry:: Ik zit nu nog in Mol Online, en als dat klaar is ben ik eerlijk gezegd wel toe aan een korte spellenpauze, zeker met het online zoeken naar bedriegers :P
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Molcrazy op 4-06-2021, 14:08:29
Geen probleem mensen, 16 is al een mooi aantal ::jaja::
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Molcrazy op 5-06-2021, 11:37:48
Last call!
Titel: Re: [GW] Geldwolven - Intro, regels, rollen en inschrijving
Bericht door: Molcrazy op 5-06-2021, 12:32:41
Met deze 16 gaan we spelen :) ::ok::

1 monkatoky
2 Brtdm
3 Mitchk
4 LuchtManiak
5 TimvDons
6 DRenziboy
7 Swifty
8 monkeysuncle
9 Ricardo
10 Mrchipie
11 Giorgio
12 hillo
13 Convans
14. Nieky
15. michael90
16. D*N

De rollen worden random geloot en krijgen jullie via pb doorgestuurd.


Dit is de volgorde voor de nacht:
koppelaar (cupido) - alleen de eerste nacht
controleur (ziener)
sleutelbewaarder
weerwolven - later eventueel de psychopaat
dokter (halve heks)

Er zullen 10 kluizen zijn.

edit: info volgorde + kluizen toegevoegd