Auteur Topic: Welkom moguraa!  (gelezen 279 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom moguraa!
« Gepost op: 8-03-2025, 16:00:34 »
moguraa, van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Wie is de Mol is bijna afgelopen, maar je kunt hier nog meepraten over de het seizoen! En niet getreurd: over een paar weken begint Wie is De Mol Vlaanderen  ::bravo::. Neem alvast een kijkje op het nieuwe board.

We hebben hier ook een aantal andere boards, zoals een board voor Bestemming X en voor vele andere realityprogramma's, zoals Hunted, De Verraders en The Masked Singer.

Niet alleen Nederlandse en Vlaamse tv-programma's worden hier besproken: hier kun je meepraten over The Mole, Big Brother, Survivor, The Amazing Race en The Traitors.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards (zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft  :D.
I will follow my inner gold

Offline moguraa

• Forumlid
Re: Welkom moguraa!
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 15:11:22 »
Oeps, gelukkig zie ik dit pas een dik half jaar later  :-X

Hi, ik ben Moguraa (in het echt ook wel Siena). Ik ben een 24 jarige bedrijfskunde studente. In m’n vrije tijd speel ik cello, piano en basgitaar. Ik hou van spelletjes, puzzels, escape rooms en wijn ::tandpastasmiley::.

Ik ben hier vooral voor het Wie is de Mol forum. Ik kijk ook De Mol België en alle jubileumseizoenen, maar verder eigenlijk weinig Nederlandse tv (suggesties zijn altijd welkom). Dit is ongeveer het 12e jaar dat ik WIDM kijk en ik heb altijd al een intense drang gevoeld om m’n eigen molboekje bij te houden en ALLE data te verzamelen. Meestal kijk ik gezellig met mijn vriend, of met een aantal vrienden, maar ik heb het er graag nog meer over!