Auteur Topic: [CL] Weerwolvenspel - Hints  (gelezen 4048 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #40 Gepost op: 6-02-2020, 21:34:21 »
Ik heb mijn avatar maar gewijzigd na deze deceptie.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #41 Gepost op: 6-02-2020, 21:37:38 »
Ik heb mijn avatar maar gewijzigd na deze deceptie.
Wauw! Vette avatar zeg  ::jaja:: ::bravo::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #42 Gepost op: 6-02-2020, 22:03:48 »
De hints zijn wisselend inderdaad ;D
Ik vind ze goed gevonden hoor! Het enige is dat ik het erg lastig vind hoe om te gaan met hints in dit spel. Het maakte voor mij en anderen het er natuurlijk niet leuker op dat er iets randoms over je geschreven wordt in het verhaal en dat je dan beschuldigd wordt van overvaller zijn. Je kan je daar met geen mogelijkheid tegen verdedigen. Maar aan de andere kant is het voor de burgers al lastig genoeg zonder hints online. Voor een volgende keer zou ik misschien wel met hints werken maar dan op de een of andere manier zorgen dat er geen random dingen over mensen in het verhaal komen, of aangeven dat de hints uitsluitend van puzzel waardige aard zijn, zoals spelen met letters en cijfers.

Also, mag ik even weten hoe jullie erop kwamen om mij en Bjorn dat toilet in te laten duiken? Was dat toeval? ::vergroot:: ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #43 Gepost op: 6-02-2020, 22:05:50 »

Also, mag ik even weten hoe jullie erop kwamen om mij en Bjorn dat toilet in te laten duiken? Was dat toeval? ::vergroot:: ::rofl::

Ik wist dat jullie goed met elkaar konden opschieten, maar Robbie vertelde me dat er zelfs meer was geweest dan dat. Dat wist ik niet  :P

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #44 Gepost op: 6-02-2020, 22:08:28 »
Hahaha ja ik las dat echt en ik was van wacht wie organiseerde dit ook alweer? ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #45 Gepost op: 6-02-2020, 22:21:40 »
Hahaha hier wist ik niets van tot nu! ::rofl::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #46 Gepost op: 6-02-2020, 22:26:12 »
Ja ik vertelde dat achteraf in het wolven topic, toen we nog dachten dat jullie misschien het koppeltje waren. Ik heb toen geopperd dat als dat zo zou zijn, Cupido waarschijnlijk D*N of Hand was. En toen herinnerde belg me eraan dat Hans niet mee deed.  ;D :-[
Het was heel veel lezen in het begin jongens, oké?  ::)

Misschien kunnen we overigens de pm’s van het wolven overleg posten aangezien mensen de strategie willen weten?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #47 Gepost op: 6-02-2020, 22:29:08 »
Ja ik vertelde dat achteraf in het wolven topic, toen we nog dachten dat jullie misschien het koppeltje waren. Ik heb toen geopperd dat als dat zo zou zijn, Cupido waarschijnlijk D*N of Hand was. En toen herinnerde belg me eraan dat Hans niet mee deed.  ;D :-[
Het was heel veel lezen in het begin jongens, oké?  ::)

Misschien kunnen we overigens de pm’s van het wolven overleg posten aangezien mensen de strategie willen weten?

Van mij mag je  ::hypocriet:: Ik vond het oprecht interessant om jullie gesprekken (en die van de zombie-pm) te zorgen. Ik moest me soms inhouden om niet te reageren in beide groepen! ::rofl:: ::rofl::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #48 Gepost op: 6-02-2020, 22:40:34 »
Het grappige was dat ik op een bepaald moment erachter kwam dat alle verhalen met een T begonnen (de O had ik niet eens gezien ::schaam::). Dat was vlak voor het einde van dag 6 geloof ik. Ik dacht dat het wel een hint naar Daisy móést zijn, want Daisy was speler nummer 20. We zijn niet meteen geswitcht, ik weet niet zo goed meer waarom.

Gelukkig konden we de hint een paar dagen later alsnog recyclen door Tim ermee verdacht te maken ;)
Dus toch! Ik zei nog dat dit misschien gebruikt was door de overvallers om voor Daisy te gaan. Ook al was het niet geïnterpreteerd zoals het bedoeld was.


En als ik het goed heb gezien klopte de theorie dat in elke groep 2 overvallers uiteindelijk ook nog :)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #49 Gepost op: 6-02-2020, 22:43:04 »
Dus toch! Ik zei nog dat dit misschien gebruikt was door de overvallers om voor Daisy te gaan. Ook al was het niet geïnterpreteerd zoals het bedoeld was.


En als ik het goed heb gezien klopte de theorie dat in elke groep 2 overvallers uiteindelijk ook nog :)

Ja, ik zei het later tegen Convans. Ik had de indeling gemaakt zodat niet alle overvallers bij elkaar zaten. Later bleken er in elke groep inderdaad 2 overvallers te zitten. Daarom geen officiële hint, maar toeval! ::bravo::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #50 Gepost op: 6-02-2020, 23:20:02 »
Misschien kunnen we overigens de pm’s van het wolven overleg posten aangezien mensen de strategie willen weten?
Jaaaaaaaaa ::bravo::

Hopelijk zitten er niet al te veel uitspraken als "Haha, wat doen die sukkels nou weer!" en "Pffff, willen ze ons expres laten winnen of zo?" in. ::schaam:: :P
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #51 Gepost op: 6-02-2020, 23:25:53 »
Misschien kunnen we overigens de pm’s van het wolven overleg posten aangezien mensen de strategie willen weten?
Ik ben voorstander van dit idee :) ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #52 Gepost op: 7-02-2020, 00:08:07 »

Misschien kunnen we overigens de pm’s van het wolven overleg posten aangezien mensen de strategie willen weten?

Jaa leuk :D

Hopelijk zitten er niet al te veel uitspraken als "Haha, wat doen die sukkels nou weer!" en "Pffff, willen ze ons expres laten winnen of zo?" in. ::schaam:: :P

Misschien af en toe een klein beetje ::hypocriet::
I will follow my inner gold

Offline belg

  • Forumlid
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #53 Gepost op: 7-02-2020, 10:00:02 »
Misschien kunnen we overigens de pm’s van het wolven overleg posten aangezien mensen de strategie willen weten?

Een apart topic zou dan wel handig zijn?
Dit weekend wil ik gerust die 300 PM's posten en wat extra toelichting geven bij de strategie.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #54 Gepost op: 7-02-2020, 12:54:26 »
Ja was ik ook aan het denken. Ik kan op zich wel de pm's posten, maar daar zitten m'n eigen antwoorden dan weer nie tussen, daar moet ik weer voor in m'n verzonden pm's kijken en zien op welk tijdstip wat geantwoord werd om het nog chronologisch te houden etc. dus toen gaf ik eht alweer op.  ::schaam::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #55 Gepost op: 7-02-2020, 16:08:45 »
::bravo::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline belg

  • Forumlid
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #56 Gepost op: 7-02-2020, 18:21:51 »
Ik kan op zich wel de pm's posten, maar daar zitten m'n eigen antwoorden dan weer nie tussen, daar moet ik weer voor in m'n verzonden pm's kijken en zien op welk tijdstip wat geantwoord werd om het nog chronologisch te houden etc. dus toen gaf ik eht alweer op.  ::schaam::

Het zal iets meer tijd in beslag nemen dan vooraf gedacht, maar deze Belg geeft niet zo snel op  :P

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #57 Gepost op: 7-02-2020, 18:44:21 »
Dit is dus het gevoel dat Survivor (en vergelijkbare spellen) hosts hebben aan het einde van een spel ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #58 Gepost op: 7-02-2020, 19:13:41 »
Dit is dus het gevoel dat Survivor (en vergelijkbare spellen) hosts hebben aan het einde van een spel ;D
::rofl:: ;D  ::jaja::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Weerwolvenspel - Hints
« Reactie #59 Gepost op: 7-02-2020, 19:23:42 »
Haha daarom, ja! Ik dacht laat iemand anders het maar doen.  ::hypocriet::