Auteur Topic: [RH] Dag 6 - Een leeg huis  (gelezen 6416 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #140 Gepost op: 28-06-2020, 13:45:51 »
Het is grotendeels inderdaad gewoon spreektaal, maar dat er sinds dag 2 elke dag het woord 'tevreden' verschijnt is wel opvallend.

En je past lekker in het profiel van weinig zeggen en verschillend stemmen op dag 3, wat we van elke hacker tot nu toe wel hebben gezien.


dat. Bovendien is een ''tevreden stem'' geen grammaticaal correct woord, dus daarom vind ik het nog meer verdacht.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #141 Gepost op: 28-06-2020, 14:02:42 »
Ik was er trouwens gisteren even snel over heen gegaan, dus ik heb alsnog een paar keer vrolijk/tevreden/blij/gelukkig gemist. Dag 0 had ik ook nog niet toegevoegd dus heb dat ook nog maar even gedaan. Wat blijkt? Toen werd het ook al gebruikt...

Dit zijn ze allemaal:

Dag 0

Citaat
Vermoljoen blijft zoeken, maar hij vindt het niet.

Citaat
Hij blijft maar nadenken en net op het moment wanneer hij besluit om op te geven, komt opeens het perfecte idee bovendrijven:”Wat als ik nu RealityNet ga hacken en het zelf ga gebruiken als een ander forum?”.

Citaat
Hij besluit mensen te zoeken die deze kennis hebben, maar al snel blijkt dat veel van dit soort mensen daar veel geld voor vragen.

Citaat
Dus er blijft één optie over, en dat is misschien toch wel de beste optie: op het forum zelf mensen zoeken die voldoende computerkennis hebben om te kunnen hacken en een motief hebben om dat bij Realitynet te doen.

Citaat
Uren blijven ze doorpraten over de aanpak, maar rond 20:00 waren ze klaar.

Citaat
De hackers waren blij met deze ingrijping van Vermoljoen, want dat heeft hen mogelijk gered.

Citaat
Het was de eerste keer dat ze het echt groots hadden georganiseerd, dus dat was best spannend maar het verliep gelukkig heel erg goed.

Citaat
Compuart kan alleen maar tevreden zijn met de afgelopen drie jaar.

Dag 1

Citaat
“Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat de groep rustig blijft en er niets uit de hand loopt.

Dag 2

Citaat
Ondanks dat Michael90 erin slaagde om te vluchten, was Vermoljoen redelijk tevreden over hem.

Citaat
Daar mag hij voor de rest van zijn leven verblijven.

Citaat
Blijkbaar waren de hackers erin geslaagd om ‘s nachts Chardo zonder enig geluid de kelder in te duwen.

Dag 3

Citaat
TimvDons ging vrolijk met zijn papieren vliegtuigje door naar de kelder.

Citaat
Belg en Daisy schreeuwden het uit van blijdschap.

Citaat
Gelukkig kunnen ze dankzij hem de volgende keer 2 forumleden hacken en naar de kelder brengen.

Citaat
Hij was niet zo heel tevreden over de hints van hem.

Dag 4

Citaat
Focus, die een stuk rustiger was dan haar voorganger, haalde haar laptop erbij en keek tevreden naar de stemmen.

Citaat
reageerde Dennis met een boze stem, gelukkig hoorden de anderen het niet.

Citaat
Maar toen hij het verhaal hoorde, was hij heel blij

Citaat
Voor het eerst kon Vermoljoen blij zijn met de groep, want ze werkten goed mee.

Dag 5

Citaat
Focus haalde er haar laptop bij en kon alweer met een tevreden stem zeggen dat iedereen had gestemd!

Citaat
Gelukkig kon hij op Hulpdakdekker rekenen.

Dag 6

Citaat
Ze had heel graag weer met een tevreden stem willen zeggen dat iedereen had gestemd, maar dat kon ze nog niet.

Citaat
Toen Mitchkox ervoor zorgde dat Molduck de kelder in zou gaan, keken ze elkaar aan…. met een blij gezicht!

Citaat
Vermoljoen kon eindelijk weer eens tevreden zijn, maar niet voor lang.

Citaat
Hij was heel tevreden en alles leek er perfect uit te zien.

Citaat
Miek1999 zei de anderen dat ze blij was dat Brent en Chardo in de kelder zaten, want met hen erbij was het waarschijnlijk nog erger geweest.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #142 Gepost op: 28-06-2020, 19:47:02 »
Het is aardig stil vandaag. Kennelijk weet iedereen het al  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #143 Gepost op: 28-06-2020, 19:48:56 »
Tja, als micheal en Lödewijk geen extra info hebben en wij hebben nog 2 hackers in de wachtrij, dan is er ook niet heel veel meer te bespreken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #144 Gepost op: 28-06-2020, 19:54:57 »


Mijn laatste woorden... >:D
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?