Auteur Topic: [RH] KijkersPM  (gelezen 689 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[RH] KijkersPM
« Gepost op: 1-07-2020, 12:17:00 »
Ik ga ze nu uit mijn inbox kopiëren naar hier. Dit kan wel eventjes duren, dus gelieve pas te posten als ik klaar ben ;)

EDIT: deze doe ik vanavond of morgen. Nu moet ik eventjes weg.
« Laatst bewerkt op: 1-07-2020, 15:32:55 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] KijkersPM
« Reactie #1 Gepost op: 2-07-2020, 12:25:19 »
En hier is ie! Er zullen er nog wel volgen (hopelijk).

Ik vind het wel grappig hoe het spel nu eigenlijk exact hetzelfde verloopt als de vorige editie, terwijl er toen na afloop werd gezegd dat ze veel beter andere tactieken hadden kunnen toepassen. Ik denk dat ze dat weer volledig zijn vergeten en de hackers weer gaan winnen. ::rofl::

Hautoa reageert op hautoa:

Haha ja, je zou denken dat ze nu een andere manier van spelen zouden toepassen, of even terug zouden kijken naar de evaluatie van vorige editie. Maar helaas. ;D Je kunt nu wel mooi alle spelers naast elkaar houden en kijken wie zich anders gedraagt dan de vorige keer - daar kan je veel uit opmaken denk ik.

Hautoa reageert op Hautoa:

Ja dat denk ik inderdaad ook. ::jaja:: Maar tot nu toe niet heel veel opvallends gezien.

 ::rofl:: ::rofl::

Ik moet iets. ;D

Vanavond zal het wel wat gezelliger worden ;)

---

Welkom, Michael90

Hoi Hautoa,

Was het gezellig zo in je eentje? ::rofl::

::rofl:: Ja, ik heb wel goede theorieën met mezelf uit kunnen wisselen hoor.
Ik neem aan dat jij hier niks mag zeggen over de rollen? (Wil ik trouwens ook helemaal niet weten :P )

Inhoudelijk ga ik niet op je theorieën in nee, maar ik vind het altijd wel leuk om verdenkingen etc. te lezen. En in het topic mag ik elke dag maar 1 letter posten dus dan kan ik hier soms wel eens wat kwijt wat het spel verder niet beïnvloed :)

Welkom, Chardo en Kītty! Bedankt dat jullie je inschreven voor dit spel, maar helaas liggen jullie nu uit het spel...

Gelukkig kunnen jullie vanaf nu samen met anderen speculeren over de acties die er nu gebeuren.

Kaaasje wilde er ook nog bij las ik dus bij deze  ::confettie::

Hallooooo allemaal! Wat leuk dat jullie hier ook zijn.

Goed, Michael weet wie de hackers zijn, dus die mag niks zeggen. En Kitty komt waarschijnlijk nooit meer op dit forum terug, dus die zal niks zeggen. Maar ik hoop dat jullie mij wel een beetje actief kunnen houden, want echt motivatie om alles te lezen heb ik niet zozeer (sorry Vermoljoen).

Zal ik maar meteen openen met de vraag wie jullie verdenken?  ::vergroot::

Ik weet dat hij er niks over mag zeggen, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar Michael zijn emoties op dit moment. ::rofl::

Ik denk dat je dat wel ongeveer kan raden. Soms zou ik heel graag willen reageren in het topic, maar ik ben toch afhankelijk of de rest begrijpt wat ik bedoel. Er is een kans dat ik blij ben omdat ze de goede richting op gaan of misschien zit ik me wel op te vreten omdat ze totaal iets anders zien dan ik voor ogen had. Je zal rond een uurtje of negen daar een eerste inzicht in krijgen (als Vermoljoen een beetje door wil typen :-X)

Bedankt voor het deelnemen, Brent en Tim! Hier kunnen jullie nog gezellig napraten en discussiëren over hoe het spel nu verdergaat...  ::vergroot::

Waarom Chardo en ik :(

::zwaai::

Eigenlijk precies hetzelfde wat Swifty zei. Door twee sterke pokemon-spelers eruit te spelen, hopen wij om de rest verdacht te maken. Soort omgekeerde psychologie. Ik weet niet precies wie wie had voorsteld, maar we wilde jouw ook deels eruit hebben omdat jij al wat slimme opmerkingen maakte, die onze positie kon verslechteren ::jaja::

Waarom haten jullie Pokémon zo erg? We zitten toch ook niet jouw vliegtuigen fetisj af te kraken.  >:(
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] KijkersPM
« Reactie #2 Gepost op: 2-07-2020, 12:30:35 »
Wie zegt dat wij Pokemon haten? Ik in ieder geval niet. De enige reden dat ik een paar van jullie vroegtijd wilde lunchen is omdat jullie in mijn optiek een zwaar blok kunnen vormen. Strategisch gezien leek het mij tactisch om sterke en slimme spelers het spel uit te gooien. Daarnaast zou Brent na mijn eleminatie vertrouwen gekweekt hebben, wat natuurlijk niet handig is voor het spel van de wolven.

Misschien was het een gok of buikgevoel, maar ik was eigenlijk écht wel overtuigd dat je een wolf was. Ik vond je best anders reageren, dus ik ging er dan maar vol voor ::joehoe::

Ik vind het nog steeds jammer dat je niet kan zien wie wanneer stemde, dat belemmert toch een beetje de vibe van het spel. Alsnog leuk georganiseerd, Vermoljoentje <3

Ik snap wat je bedoeld. In real-life kan je makkelijker zien als mensen later zijn, wat ook kan helpen bij het zien van twijfelaars/meelopers. Dat is nu anders inderdaad. ::jaja::

Chardo reageert op Tim (Strategisch gezien leek het mij tactisch om sterke en slimme spelers het spel uit te gooien.)





Citaat
Ja, het boeit mij nogal weinig in wat voor groep iemand zit. In dit spel heb je individueel een rol toebedeeld gekregen en maak je deel uit van of een goede groep of een slechte groep.

Om dan bij voorbaat niet op je vrienden te stemmen zou ik nogal stom vinden. Bovendien is de kans best groot dat er een pokemonfanaat tussen de hackers zit. En daarnaast zijn er nog anderen waarmee moet worden overlegd.

Waarom ze Chardo eerst uit het spel hebben gegooid weet ik niet. In het geval van Brent hebben ze misschien toch gedacht dat hij ziener was vanwege zijn stelligheid.

Wat Brtdm hier zegt over Brent klopt inderdaad. De hackers waren ervan bijna van overtuigd dat Brent een speciale rol had. De ziener leek ons op dit moment de meest logische optie, maar ook de Heks had wellicht nog gekunt. De bondjessmeder hadden wij dan weer niet gekoppeld.

Wat Chardo betreft had ik volgens mij al verteld, maar was ook deels om de discussie op gang te krijgen dat iemand van het pokemon groepje een hacker is en iemand uit zijn eigen group verband om onverdacht te lijken. En door wat slimme en terechten opmerkingen van Chardo, is dat uiteindelijk hem geworden om direct een ook strategische speler eruit te krijgen. Brent vonden we risicovol omdat de Bengel hem waarschijnlijk zou gaan beschermen.

Wie denken jullie eigenlijk dat op dit moment de hackers zijn?

Ja, ik snap volledig waar het vandaan komt. Chardo is ook een enorm doordachte speler, hij is één van de beste WvW'ers die ik ken en kan enorm geslepen zijn in zijn tactieken. Leuke medespeler, maar af een toe een lekker kort lontje <3

Het was geen wilde gok, maar ik had echt wel verwacht dat je een hacker zou zijn vanwege je berichten. Het leek net alsof je een beetje wou paaien en toen viel het me echt op dat je anders deed. Achja, we zitten hier nu allebei. Qua verdachten denk ik dat er wel een Pokémon-persoon bij de hackers zit hoor, momenteel denk ik dat het gewoon Lödewijk is. Focus lijkt me het echt niet, want die zou nooit Chardo én mij doden, maar misschien heeft ze haar gewoon moeten neerleggen bij de groep. Verder verwacht ik wel dat er één tussen Ricardo, Robbie en Convans zit.

Ik wou trouwens graag burgemeester zijn omdat ik dat gewoon een toffe rol vind. Tactisch niet bijzonder slim, want welke Bondjesvormer zou nu opteren voor Burgemeester? Ik heb in ieder geval plezier gehad. Ik vond het wel leuk dat jullie in mijn zienervalletje zijn getrapt.

Dat was ook mijn redenatie ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] KijkersPM
« Reactie #3 Gepost op: 2-07-2020, 12:35:45 »
Chardo reageert op Brent (Leuke medespeler, maar af een toe een lekker kort lontje <3)

Nou nou nou. Ik moet dit toch even corrigeren. Hoewel ik gewoonlijk de bescheidenheid zelve ben, dient de waarheid mij jullie te zeggen dat mijn lont een stevige is van bijna 1 meter in lengte. Dat terzijde, vind ik ook dat Brent een hele goede WvW speler is en elke keer dat we samen in een spel zitten vrees ik het meest dat hij niet bij mijn team hoort. Dus als een van jullie de volgende organisator wordt, heb ik diegene vast op ideeën gebracht.

Ook dapper en sportief van Brent om meteen op de voorgrond te treden als enige neutrale rol. Maar zijn winstkansen waren best wel klein vanaf de start. Die bondjes subrol is leuk, maar de volgende keer dan misschien meer elementen van De Vampire in Town of Salem overnemen om die winstkansen wat te verhogen.
-Gebeten deelnemers kunnen vanaf dan enkel winnen met de Vampires, hun rol verandert compleet naar Vampire en ze  weten ook van elkaar wie ze zijn.
-Wanneer de Head Vampire sterft, blijft de rest nog in leven en strijden ze alsmede voor alle omgekomen Vampires.
-Er kunnen nooit meer dan vier Vampires tegelijk leven.
-Een break van een dag wanneer iemand succesvol is gebeten.
-Bepaalde townrollen zijn immuun, evenals het voltallige wolventeam.
-Eventueel kan alleen de jongste Vampire kan de PM met daarin het doelwit doorgeven.

Verder prima solide spelvorming Vermoljoen. En laat je niet kisten door die ongeduldige deelnemers en hun smacht naar een verhaal om 20:00 stipt. Perfectie laat zich niet opjagen.

Bedankt voor de complimenten!

@Brent de manier van stemmen en ook hoe er gestemd kan worden is zeker iets waar ik eens naar zal kijken. Het erbij zetten van het uur kan inderdaad wel leuker zijn om daar meer uit te kunnen halen.

Ik probeer altijd zo snel mogelijk een verhaal neer te schrijven, maar zoals altijd ben ik nogal perfectionistisch en duurt het iets langer dan dat ik zelf zou willen.

De Allesweter is een rol waar ik nu al enorm veel spijt van heb, maar daar is nu helaas niets meer aan te veranderen. Gevolg is dat ik Michael nu toch wel wat extra regeltjes heb gegeven.

Ik mag niets!!  >:(

Het lijkt alsof Vermoljoen de badguys gewoon zit voor te trekken!!

Ik denk dat meer beperkingen voor Michael niet echt nodig zijn, eigenlijk. Eerlijk gezegd was ik ook nog niet voor Tim gegaan na puur alleen de letters KL (met de M erbij wel). Ik denk dat het een pure toevalstreffer was. Bovendien zijn er verder weinig andere mensen die je met zo weinig letters duidelijk kan maken.

Ik denk dat er wel iemand bij de hackers zit van het pokemonclubje, maar wie weet ik nog niet. Wel benieuwd wie er vanavond het spel moeten gaan verlaten, met een dubbele lunch.

Het was een zware avond, maar liefst 4 spelers moesten het spel verlaten: Ricardo, Daisy, D*N en belg! Bedankt voor jullie deelname!  ::bravo:: Nu jullie eruit liggen, kunnen jullie samen in deze PM-groep discussiëren over de dingen die er vanaf nu gebeuren in het spel.

Ik zag deze echt niet aankomen, knap gedaan Ricardo  ::ok::

Verder zal ik vooral meelezen, wil natuurlijk niks verklappen over de andere hackers. ;)

Als iemand wil weten wie het koppeltje is, let me know ::vergroot::.

Ik had Daisy vanaf het begin al HELEMAAL DOOR! Als een Frits Sissing heb ik de eerste test volledig op haar ingezet.


(ik wil trouwens wel beter wie het koppeltje zijn)

Ik verdenk verder De_witte, Jacco en Brtdm sowieso nog. Eigenlijk wilde ik f.cken en proberen de ziener te achterhalen en die eruit te sturen. Ik had een vermoeden dat Daisy een hacker was. Ik snap niet dat niemand mijn hints heeft gezien.

Ik denk de_witte eigenlijk niet. Omdat hij op mij stemde en de wolven mij die dag hadden geluncht, dus dan was die koppeling gemakkelijk te maken.

Stel KLM was de hint en Michael mocht na KL met de nieuwe hint beginnen. Dan staat er MD, snap niet dat niemand nog de link legt met Molduck.

Afkortingen van namen mogen niet hé  ;)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] KijkersPM
« Reactie #4 Gepost op: 2-07-2020, 13:07:42 »
Als Vermoljoen inderdaad Michael extra restricties heeft opgelegd dan kan ik me ook voorstellen dat de M nog bij KLM hoort. Het is immers wel WvW en niet WidM, dus de hints moeten veel minder leidend zijn.


Citaat
Like I said ::)

Kijk, het is niet dat Spacy het niet kan zijn, maar het is toch superstom om mensen te gaan wegstemmen op basis van ALLEEN een hint? Daar waren we het vorige keer ook over eens, dat dat stom was...

Wat Lodewijck zegt, vind ik dan weer veel logischer. De witte is verdacht door zijn gedrag, en de hint zou de verdenking kunnen versterken. Een hint zou nooit de basis van een verdenking moeten zijn imo.

Volgens mij ben ik er ook uitgestemt vanwege een hint  :-X

al was het via Michael


Ja maar dit is ook gewoon Michael zijn hele rol om effectieve hints te geven. Ik bedoel je kan het wel stom vinden, maar je hoeft dan nog niet dom te spelen ;D. Of het zijn nu allemaal hackers die aan het tegen sputteren zijn.

Ik moest je zin 3x lezen voordat ik begreep wat je bedoelde ::rofl::

Als ik echt volledig vrij spel had gehad met deze rol waren we al bijna uitgespeeld denk ik ;D Maar ik zal een beetje zien hoe het spel verder verloopt om te zien wat voor soort hints ik nog post. De hackers moeten ook niet bijna allemaal door mijn hints worden gepakt vind ik.

Je mag mij vertellen wie het koppeltje is.

Goed gedaan Ricardo  ::ok:: Benieuwd waarom je Daisy verdacht vond.

Bedankt voor het deelnemen, Spacy en Jacco! Hier kunnen jullie nog eventjes napraten en discussiëren over wat er nog allemaal gaat gebeuren  ;)

2 van mijn verdachten naast Daisy. Dus toch is Jacco onschuldig :o

Kijk, het is hier al aardig gezellig. ::hypocriet::

Hoe durf je mij te vermoorden? Ik gooi jou uit een attractie hoor als we naar de Efteling gaan!

Je moet het als compliment zien. :-X

Was er een reden waarom Frank niet verdacht was? Die heeft echt hackergedrag.

Bedankt voor het deelnemen, Robbie en Molduck! In deze PM-groep kunnen jullie nog inhoudelijk over het spel praten  ;)

Is iedereen er al over uit? Ik heb geen idee.

Ik kom er net achter dat ik onderstaand bericht alleen naar vermoljoen had gestuurd oeps

Hallo allemaal

Het was te verwachten dat ze op mijn gingen stemmen door de D D en moederhint. Juist daarom was ik boos vanochtend. Maar het is maar een spelletje.

Welkom bij de club. Ik weet hoe het is om door een hint eruit te moeten. De vorige keer de T-hint, deze keer KLM.

Zouden ze ook iets kunnen zonder de hints vraag ik me af.

Vanaf zondag zal het wel moeten. Ik ben van plan om vanaf zondag de rol van Michael en de hints in de verhalen uit het spel te halen.
Ik weet dat niet iedereen het tof zal vinden, want dat is het nooit als de spelregels in het midden van het spel worden aangepast, maar als ik het spel nog enigszins wil redden, dan zal het toch moeten.

De hints en de rol van Michael heb ik heel slecht ingeschat, echt slecht.  ::schaam:: ::schaam::

Vermoljoen, je doet het echt prima. ::hug:: Qua hints is het sowieso altijd lastig inschatten, vraag maar aan Rick McCullough. ::hypocriet:: Als ze geraden worden zijn ze te obvious, als ze niet geraden worden dan klaagt men dat ze onmogelijk te raden waren. Ik vond die kleurenhint naar mij eigenlijk best goed bedacht. ::tandpastasmiley:: ::regenboog::

Niet alles kan perfect gaan, maar ik geniet van het spel en van je ontzettend leuke verhaaltjes, en ik denk dat dit voor iedereen geldt. ;)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] KijkersPM
« Reactie #5 Gepost op: 2-07-2020, 13:12:10 »
Ik vind het een beetje raar om niet door te met de hints én de rol van Michael. Zoals ik al eerder zei is het niet de bedoeling dat je de hackers gaat helpen als host, natuurlijk. Het is een beetje (on)geluk, niet meer dan dat. Vorige keer waren er volgens mij nog 5 wolven horen, dat was pas een echte blammage voor de townies.

Maar misschien leer je hieruit dat het beter is om volgende keer gewoon geen hints meer te doen en de stemming openbaar, in het topic dus, te houden <3

Wat doen ze nu weer voor domme dingen zeggen dan ::). Met hun theorie over dat Lodewijk mogelijk in een koppeltje kan zitten met een hacker. Dan had ie toch nooit zichzelf openbaar gemaakt als ziener, waardoor je dus automatisch dood gaat binnen een aantal ronden?  ::rofl::

Robbie reageert op Brent:

Mja inderdaad. Geen idee wat er hiervoor al over gezegd is, maar op zich is Michael gewoon goed zijn rol aan het spelen. En de rest zijn hints goed aan het interpreteren. I mean ik gilde na de eerste letter al dat het sowieso niet Tim zou zijn, omdat het anders wel een V zou zijn. En DeDeDe heb ik nooit van gehoord, dus als Michael zijn hints aan mensen als ik moest geven, zouden er nog niet zo veel hackers uit gelegen hebben.  :-[ Het is gewoon goed spel van hen.

Sorry voor de reactie van gisterenavond/middernacht. Het was redelijk impulsief en ik ga gewoon door met hoe ik nu bezig ben. Iets veranderen in het midden van het spel is iets dat enkel meer kritiek zal opleveren en dat is ook gewoon een verschrikkelijk slecht idee.

Ik ben absoluut niet partijdig, want ik heb voor beide scenario's een leuk verhaal/einde klaarliggen. Ik was enkel een beetje teleurgesteld in mezelf, want 3 hackers eruit door een hint/letter van Michael kan gewoon echt niet door de beugel en daar heb ik me eventjes slecht over gevoeld. Ik weet dat het mijn eigen schuld is en daarom probeer ik tijdens het organiseren van mijn eerste spel nu zoveel mogelijk te leren uit alles wat er 'misloopt' hints, rol allesweter,..) en het mee te nemen naar toekomstige forumspellen. Als het spel is afgelopen, kom ik hier nog uitgebreid op terug, want ik heb er uiteraard niet zomaar voor gekozen om deze dingen te gebruiken in dit spel en dat zal ik dan ook uitleggen.
Het spel gaat dus door zoals het nu bezig is en op het einde hoor ik heel graag jullie feedback/tips en tops.

Nogmaals sorry voor mijn impulsieve (en onprofessionele) reactie van gisterenavond.

Geeft niet Vermoljoen! Je doet het goed en je had nooit kunnen weten dat dit burgerteam zo goed is. ::trots::

Je hoeft je niet te verontschuldigen Vermoljoen. Ik snap dat je baalt als iets anders uitpakt dan je hoopt. Maar je doet je best en volgens mij hebben de spelers wel plezier?  Dus dat is het belangrijkste!

Ik ben wel blij te horen dat je Michaels rol niet verder laat zitten. Die hoort er nu eenmaal bij nu in deze opzet. :)

Helemaal mee eens! Het spel is nu heel anders dan de vorige keer, maar dat maakt het juist toch afwisselend en leuk? Bovendien is het spel nog niet gedaan. En tot nu toe is met Michael 1 hacker gevonden (en oke, misschien ondertussen hacker nr. 2), maar dat is inderdaad ook gewoon goed gespeeld. Ik dacht zelf dat KLM het echt (nog) niet kon zijn. ::rofl::

No worries! ::ok::

Bedankt voor de lieve reacties! Hier zal mijn perfectionisme ook een beetje in meespelen denk ik  ::rofl::

En het belangrijkste is inderdaad dat iedereen een plezier aan heeft!

Ja, je doet het gewoon uitstekend hoor ::bravo::

Ik herinner me een editie op het Pokémonforum van weleer waar de rol 'De Bom' bestond. Als deze gelyncht werd, dan stierven ook de mensen die daarop stemden. Tijdens de eerste ronde werd deze rol eruit gestemd samen met bijna alle deelnemers, dus dat is een mooi voorbeeld dat je niet alles kan voorzien maar het toch voor grappige en bizarre situaties kan zorgen. Het komt allemaal wel goed!

Molduck reageert op Tim:



Dankjewel het voelt gewoon klote.

Niks te nadelen van jou Vermoljoen je doet het echt super goed
 ik geniet van het spel en van je ontzettend leuke verhaaltjes
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] KijkersPM
« Reactie #6 Gepost op: 2-07-2020, 13:16:30 »
2 hackers op één dag! Het zit hen niet echt mee... Bedankt voor het deelnemen, HappyDutchman en DRenziboy! Jullie kunnen hier nog napraten en het inhoudelijk over het spel hebben.

En aangezien het hier redelijk rustig is, zal ik af en toe eens wat vragen stellen:

Wie denken jullie dat het koppeltje is?  ::vergroot::

;D

Dennis heeft mij het al verteld, dus ik ga er geen antwoord op geven ::ohno::

Ja de helft van de mensen weet het al ;)

Volgens jouw contract moet je nu 5 jokers voor mij aan de kant leggen voor de volgende Mol Online!  ;D

::rofl:: ::rofl::

Ik weet nog van niks, maar ik ga er vanuit dat het een ruziënd koppeltje is. ;D

D*N reageert op mij:

Die organiseer ik niet  ;D

De volgende die jij organiseert  ;)

FrankLapi is de laatste hacker. Koppeltje weet ik al.

Gaat die heks mij nog tot leven toveren? Ik zit al een hele week in deze Loser Lodge!



Een slagveld vandaag! Bedankt voor het deelnemen Convans, Focus, Larikoek en Ester.vdw!

Wie is volgens jullie de laatste hacker? Of denken jullie nu te weten welke 2 personen een koppeltje vormen?  ::vergroot::

Hey kijk, we zijn weer in het gedeelte van het spel aangekomen waar Brtdm zijn titel van domste speler gaat proberen te claimen ;D ::hypocriet::

SPOILER ALERT!! Niet klikken als je het nog niet wil weten

Ik ben 100% zeker dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
de laatste hacker is

We hebben in ieder geval weer een woord voor in ons RN-Woordenboek:

Een Brtdmtje:
Een zeer debiele actie uitvoeren/voorstellen in WvW.

  ::rofl::

Ik snap nog steeds niet hoe ze erbij komen dat Lodewijk in een koppeltje zit. Dan had hij zich toch nooit openbaar gemaakt als ziener?  ???

Nooo ik wilde eens het einde vh spel halen  ::hypocriet::


Er mag terug gepost worden  ;)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] KijkersPM
« Reactie #7 Gepost op: 2-07-2020, 14:09:43 »
Verdeurie, ik voelde me zo lekker bezig, wordt ik uiteindelijk toch toegevoegd aan het woordenboek.  ::rofl::

Volgens mij iets te lang proberen uit te leggen dat we niet Lödewijk moesten verdenken als koppel. Alleen kwam dat  wellicht over alsof ik dat juist wel dacht. Maar op dat moment was het eigenlijk toch het enige waar we over konden discussiëren.
En ik houd niet zo van stiltes in de spel.  ::hypocriet::

Bedankt voor het volgen mensen!  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] KijkersPM
« Reactie #8 Gepost op: 2-07-2020, 14:23:40 »
Leuk om te lezen  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RH] KijkersPM
« Reactie #9 Gepost op: 2-07-2020, 17:09:14 »
Citaat
(ik wil trouwens wel beter wie het koppeltje zijn)

Ik wil trouwens wel weten wie het koppeltje zijn*

Waarom kan die Chardo uit het verleden nooit normaal typen?  >:(
Ik haat hem echt.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RH] KijkersPM
« Reactie #10 Gepost op: 3-07-2020, 07:39:11 »
Ik wil trouwens wel weten wie het koppeltje zijn*

Waarom kan die Chardo uit het verleden nooit normaal typen?  >:(
Ik haat hem echt.
D. Heavelman
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE