Auteur Topic: [U] Weerwolven-PM  (gelezen 2263 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Weerwolven-PM
« Reactie #20 Gepost op: 31-08-2020, 23:54:42 »
Ja, jammer dat je eruit ligt Daisy... :( Ik deed nog een voorzet om op Sanmol te stemmen, maar dat werd niet opgepakt en het werd dus onvermijdelijk dat je eruit zou gaan... Bedankt voor je aanmoediging.  :)

Aan de ene kant was het misschien jammer dat ik door de exit van de leerlingziener die rol niet meer kon claimen. Aan de andere kant had catshee anders waarschijnlijk jou gecheckt, en had hij mij ook direct ontmaskerd als ik zijn rol claimde. Dus ook wel goed dat hij nu eruit is.

Dus heb ik maar een verhaal bij elkaar gefantaseerd als bodyguard. Het was zo’n heerlijk moment toen ik me realiseerde dat niemand me tegensprak en de claim dus best geloofwaardig was! ;D ;D ;D

Nu is de vraag wat Rikkie de Jager mag/zal doen. Mag hij nog steeds iemand afschieten, ook al is hij niet door de wolven vermoord? ??? En zo ja, wie schiet hij dan af? Als hij mag schieten, hoop ik nu op Robbie, zodat die vervolgens geen zelfmoord kan plegen de volgende dag. Dan is Sanmol een makkelijke prooi.

Verder is de vraag of er nog een volgeling in het spel zit. :-\\ We dachten eerst misschien Bdsm, maar die vind ik nu best wel scherp voor een volgeling. Maar Bjorrn doet ook weinig om vertrouwen te wekken. Toch moet ik er op gokken dat 1 de volgeling is... lastig.
Wie ga ik nu beschermen?  ::hypocriet:: Ik bedoel natuurlijk: vermoorden. :P :D Ik kies voor Mitchkox. Die is sowieso onschuldig en sowieso geen volgeling, dus exit Mitch. ::zwaai::

Vervolgens ziet mijn plan er nu als volgt uit: >:D ;D
- Vannacht: ik dood Mitchkox, Ricardo wordt gedood en doodt zelf waarschijnlijk Sanmol of Robbie, als hij mag moorden.
- Morgen: Nog 7 mensen over, we lynchen de overgebleven persoon, Sanmol of Robbie. Risico is dat Robbie nog leeft en zelfmoord pleegt, waardoor we direct al een moeilijke discussie krijgen over wie er dan verdacht is, waarbij ze naar Vermoljoen en mij gaan kijken. Maar hopelijk is dit nog gewoon een simpele eliminatie en kunnen we die discussie een dagje uitstellen.
- Volgende nacht: ik dood Bjorn of Bdsm. Dat wordt een gok, maar dus hopelijk een niet-volgeling. ::vergroot::
- Volgende dag: nu zijn er in principe nog 5 mensen over. Vermoljoen, Bjorn of de Burgemeester, Kaaasje en Michael. Nu komt er een heel moeilijke discussie en moet ik de anderen ervan overtuigen Vermoljoen te lynchen in plaats van mezelf. Wordt een moeilijk verhaal.
- Laatste nacht: als de lynch van Vermoljoen wél is gelukt, dood ik de volgende nacht Michael.
- Laatste dag: zijn er nog 3 mensen over, Kaaasje, Bjorn of Bdsm en ikzelf. Dan weten ze dus dat ik de wolf ben en hoop ik van harte dat de volgeling er nog in zit. :P

Maar goed, het zal vast wel niet zo lopen en ik ben eigenlijk al blij met weer een volgende dag verder. ;) Zoals ik de vorige nacht al schreef, de burgers zo lang mogelijk frustreren is nu de grootste winst. ;)

Zo, ik heb mijn verhaal gedaan: veel kijkplezier, duim mee dat Ricardo me nu niet vermoordt en ik daarna ook weer een lynch overleef, dan kom ik de volgende dag terug met nieuwe plannen.  ;D Voor nu ga ik weer even offline om geen aandacht te trekken. ::zwaai::

Toch weer een enerverend dagje, maar wel weer een klein stapje verder. ;D

Ik terwijl Robbie en Sanmol alles uit de kast halen om elkaar te beschuldigen:


Verrassende keuze van Ricardo om Michael te vermoorden, maar ik vind het wel prima. Nu zitten we nog een dagje langer met een extra verdachte (Robbie). :)

Ik heb twee vragen aan Lucy over de spelregels, om op basis daarvan mijn vervolgstappen te bepalen:
1.   Voor de zekerheid: zou ik ervoor kunnen kiezen om een nachtje niemand te vermoorden? Zodat ik kan doen alsof ik iemand heb beschermd als bodyguard? Of krijgen de burgers dat dan te horen, dat ik niets heb gedaan?
2.   Als er nog twee mensen over zijn aan het einde (overdag), win ik dan? Of moeten we dan ook nog op elkaar stemmen en wint de ander omdat die burgemeester is?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Weerwolven-PM
« Reactie #21 Gepost op: 31-08-2020, 23:55:07 »
1. Dag mag ::jaja::
2. Dan wint de burgemeester ;)

Goed, een nachtje over geslapen en ik heb de knoop doorgehakt. :)

Ik moet dus toch een 1 op 1 situatie aan het einde vermijden, want ik kan er niet op rekenen dat ik met de volgeling overblijf: ik weet sowieso niet of die nog in het spel zit. Sowieso kan de volgeling me helemaal tot het einde nog blijven tegenwerken, omdat we niet van elkaar weten wie we zijn... Misschien is de volgeling zelfs nog wel gevaarlijker voor me dan een burger, vanwege de omgekeerde psychologie. Als ik mezelf écht goed onverdacht maak, gaat de volgeling mij targetten... Dus ik kan de volgeling dit spel helaas niet als medestander zien. :(

Daarnaast moet ik nu toch maar iemand vermoorden om een andere reden: Burgemeester Brtdm is zo dom geweest publiekelijk te zeggen dat ik Kaaasje moet beschermen. Als slimme bodyguard was ik dat sowieso al van plan en er was een grote kans dat ik dan een moord had voorkomen. Maar nu de wolf Brtdm’s post leest, zou het heel dom zijn als hij alsnog voor Kaaasje gaat.

Dus vermoord ik nu burgemeester Brtdm.

Het vervolgplan is dan:
-   De komende dag: proberen buiten schot te blijven. Het meest logische blijft Robbie lynchen, want die fietst heel onopvallend door het spel heen, heeft zichzelf nu gered, maar het zou dom en riskant zijn voor de burgers om hem tot het einde te vertrouwen. Maar stiekem zou ik er alleen maar blij mee zijn als Robbie de anderen ervan overtuigt Vermoljoen weg te werken, want ik denk de volgende dag dan meer kans te hebben tegen Robbie dan tegen Vermoljoen.
-   Volgende nacht: exit Kaaasje. Ik heb haar deze nacht beschermd en kan dat dus niet nog eens doen. Dat snapt de wolf ook, dus makkelijke kill.
-   Laatste dag, nog 3 over: Bjorrn, Vermoljoen (eventueel Robbie) en ik. En dan Bjorrn van mijn onschuld overtuigen. Het blijft een kleine kans, maar als het lukt om mezelf onverdacht te maken, is winst wellicht nog mogelijk. En anders is laatste 3 ook gewoon een mooi resultaat... :)

Spannend, beste wolven! Hopelijk kan ik onze eer nog even hoog houden! ::zwaai::

Cruisin' to the final day like: 8)



Echt mooi dit. Nu moet ik dus helaas Kaaasje vermoorden, want die heb ik de vorige nacht als brave bodyguard beschermd. Jammer, Kaaasje, goed gespeeld!  ::zwaai::

Bjorrn was vandaag totaal inactief, dus het wordt moeilijk te voorspellen wat hij gaat doen. Bovendien is Robbie echt een slimme gast die heel overtuigend kan zijn en daarbij nu ook nog de feiten aan zijn zijde heeft... de volgende dag wéét hij 100% zeker dat ik een wolf ben en kan hij Bjorrn dus goed overtuigen. Maar ik ga een laatste poging wagen mezelf er weer uit te praten en kijken of Bjorrn Robbie wil vermoorden.

Hopelijk krijgen we geen rare situatie waarin Bjorrn beweert een volger te zijn terwijl hij dat niet is etc. Hoe dan ook, de volgeling ligt er vast al uit.

Ik ben bang dat ik hierna weer een tijdje geen spellen op RN moet doen, omdat iedereen me als eerste zal willen vermoorden.  ::rofl::

Nou, tot in de nabeschouwing dan maar, beste wolven! Kunnen we weer gewoon normaal met elkaar praten.  :)

THE END :D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Weerwolven-PM
« Reactie #22 Gepost op: 1-09-2020, 00:10:10 »
Noemt KD. me op het einde nou BDSM?   :o ::zweep::  :-X

En waarom heeft Daisy zich nou verontschuldigd? Ik heb niks ernstigs gelezen. Mijn plan om niet snel door de wolven te worden vermoord was gewoon prima gelukt.  :-X
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Weerwolven-PM
« Reactie #23 Gepost op: 1-09-2020, 00:17:22 »
Hahaha er is nog nooit door de wolven zoveel over mij gepraat. Ik had inderdaad KD moeten vermoorden die ik vanaf het begin samen met Daisy verdacht. Als ik dit teruglees verbaas ik mezelf er ook over dat ik niet een van hen maar Convans vermoorde...

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Weerwolven-PM
« Reactie #24 Gepost op: 1-09-2020, 00:30:58 »
KD. zei toch echt VRIJMETSELAAR  ::oink::.  We hebben toch gewonnen burgers ::bravo:: :P.
Så hva gjør vi nå?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Weerwolven-PM
« Reactie #25 Gepost op: 1-09-2020, 08:29:53 »
Huh? Hebben de weerwolven niet gezien dat Sanmol de volgeling was? :P

Erg leuk om dit te lezen! Dank voor de lieve complimenten, vooral D*N en KD :D

Jullie hebben het goed gespeeld wolven!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Weerwolven-PM
« Reactie #26 Gepost op: 1-09-2020, 09:14:25 »
Huh? Hebben de weerwolven niet gezien dat Sanmol de volgeling was? :P

Erg leuk om dit te lezen! Dank voor de lieve complimenten, vooral D*N en KD :D

Jullie hebben het goed gespeeld wolven!

Nee, ik was er 400% van overtuigd dat het Brtdm was, omdat ie de eerste dagen mij blindelings leek te volgen en zo'n beetje alles deed wat goed uitkwam voor de wolven. Maar goed, dat was in de veronderstelling dat de volgeling wist wie wij waren, en dat bleek niet zo te zijn. Pas toen Brdtm ineens mij wilde wegstemmen tijdens de dag dat het tussen mij en Molduck ging, kwam Sanmol in beeld.

En waarom heeft Daisy zich nou verontschuldigd? Ik heb niks ernstigs gelezen. Mijn plan om niet snel door de wolven te worden vermoord was gewoon prima gelukt.  :-X

Hierom, over toen ik ging twijfelen over de volgeling

Citaat
Er is nu bij mij echt geen twijfel meer dat Brtdm de volgeling is, of hij en ik snappen het spel niet.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Weerwolven-PM
« Reactie #27 Gepost op: 1-09-2020, 09:16:51 »
Ah ja, dat is waar, dan snap ik het ook wel. Ik zag het van Sanmol ook pas laat moet ik zeggen. En Brtdm speelt het spel nou eenmaal bijzonder ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Weerwolven-PM
« Reactie #28 Gepost op: 1-09-2020, 20:50:02 »
Leuk om terug te lezen ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Weerwolven-PM
« Reactie #29 Gepost op: 3-09-2020, 09:54:20 »
Hahaha leuk om terug te lezen dit  :)
Zonde dat ik KD niet doorhad. T succesvol claimen van de bodyguard rol en Robbie die zich wilde opofferen maar zich toen niet opofferde hebben t verschil gemaakt. Knap gespeeld!
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.