Auteur Topic: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg  (gelezen 3434 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
[P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Gepost op: 17-09-2020, 09:48:23 »
Verhaal
In de Pokémon wereld gaat het er over het algemeen vreedzaam aan toe. In Kanto en de andere regio’s leven Pokémon in vrede met elkaar. Echter zijn er ook Pokémon en Pokémon trainers die slechte intenties hebben. Zij willen de wereld veroveren en alle Pokémon in hun macht hebben of vermoorden wanneer ze niet luisteren.

Het is een koude dag in oktober. Op de Zeven Eilanden is Team Rocket leider Giovanni bezig met een nieuw project. Hij heeft namelijk een hele speciale Pokémon gevonden. Eentje die nog nooit eerder is gezien. Deze Pokémon is speciaal. Deze Pokémon heeft namelijk magische krachten.

Giovanni wil deze krachten gebruik om een vloek uit te spreken. Door deze vloek zullen een aantal Pokémon veranderen in personages die bekend zijn van het Realitynet forum. Hierdoor is het niet duidelijk wie goed is en wie slecht is. Giovanni wil deze vloek gebruiken om de wereld te veroveren en zijn team van slechte Pokémon onder de goede Pokémon te laten infiltreren. Hierdoor kan hij de goede Pokémon langzaam vermoorden. Wanneer een personage wordt vermoord, zal (soms) blijken welke Pokémon dit oorspronkelijk was.

Op een dag was het zover: Giovanni besloot zijn geheime wapen in te zetten. Vanuit een grote Meowth luchtballon besloot hij de vloek over Pallet Town los te laten. Hij toverde een groep van verschillende Pokémon om in mensen. Deze mensen wisten hierdoor niet meer van elkaar wie ze vroeger waren. Wat Giovanni echter niet wist, was dat deze mensen nog wel hun krachten hadden.

Spelregels
- Inschrijven kan tot 1 oktober 19:00 uur. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
- De dag en nacht wisselen elkaar elke 24 uur af. Tijdens de nacht is het stil in de openbare topics.
- Stemmen gebeurt in het openbare stemtopic. Nominatie is niet nodig.
- Communicatie buiten het topic is ten strengste verboden! Ik kan dit niet controleren, maar ik reken op jullie eerlijkheid. De wolven overleggen, alleen ‘s nachts, in een aparte pm-groep.
- Er staan geen hints in het verhaal.
- Het is verboden screenshots te delen met anderen.
- Bij 3x niet stemmen zal je uit het spel worden verwijderd.
- De deadline voor het stemmen op de dag en het gebruiken van jouw krachten tijdens de nacht is zoals gewoonlijk om 20:00 uur. Het verhaal verschijnt rond 20:30 uur.
- Elke dag is er ook een poll waarop je kan stemmen. Dit kan invloed hebben op het verhaal, maar soms ook op het spel. Alleen deelnemende spelers mogen stemmen op deze poll, ik vertrouw op iedereen zijn/haar eerlijkheid!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #1 Gepost op: 17-09-2020, 09:48:38 »
Rollen
DISCLAIMER: Alle rollen, behalve Chansey zijn in de mannelijke vorm geschreven ::regenboog::
Team Rocket - Slecht
Giovanni’s Persian - Wolvenleider. Persian is de wolvenleider en wil samen met Giovanni de wereld veroveren. Hij mag elke nacht op zoek naar Alakazam en één naam per nacht doorgeven. De spelleider laat dan weten of dit wel of niet Alakazam is. Als Alakazam dood is, dan mag Giovanni’s Persian op zoek naar Abra.
Meowth - Het weerwolvenjong. Het weerwolvenjong is een gewone weerwolf, behalve dat de weerwolven twee slachtoffers mogen maken als het weerwolvenjong wordt vermoord.
James’ Weezing - Wolf in schaapskleren. Weezing mag aan het begin van het spel éénmalig een rol kiezen. Wanneer Alakazam de rol van Weezing bekijkt, krijgt hij door de rookwolken van Weezing deze rol te zien.
Jessies Arbok - Grafrover. Hij krijgt éénmalig de kans om de kracht van een Pokémon te stelen tijdens de lunch. Dit doet Arbok door een PM te sturen voordat iemand geluncht is. Als hij de kracht van het koppel steelt, dan sterft hij mee in liefdesverdriet.
Mightyena - Wolf. Mightyena is een gewone wolf en wil samen met Team Rocket de wereld veroveren.

Team Ash - Goed
Alakazam - De ziener. Elke nacht gebruikt Alakazam zijn helderziende krachten om een rol van een andere Pokémon in te zien.
Abra - De leerlingziener. Op het moment dat Alakazam doodgaat, neemt Abra zijn rol over. Abra heeft namelijk vaak meegekeken met Alakazam en weet wat hij moet doen.
Chansey - De heks. Chansey kan met haar genezende krachten eenmalig een slachtoffer van de lunch of lynch tot leven wekken. Chansey krijgt een bericht met de naam van de Pokémon die doodgaat, maar niet welke rol die had.
Luvdisc - Cupido. Luvdisc mag aan het begin van het spel twee Pokémon aan elkaar koppelen die verliefd op elkaar worden. Wanneer één van de twee sterft, sterft automatisch de andere Pokémon uit liefdesverdriet. Luvdisc mag ook zichzelf koppelen. Het koppel wint als ze samen overblijven.
Blastoise - De jager. Blastoise kan nog één keer zijn kanonnen afschieten wanneer hij doodgaat. Als hij doodgaat door een lynch of lunch kan hij een PM sturen naar de spelleider om iemand naar keuze te vermoorden.
Gengar - De beschermer. Elke nacht stuurt Gengar een PM naar de spelleider met de persoon die hij wilt beschermen. Indien deze persoon wordt aangevallen door Team Rocket zal Gengar deze persoon onzichtbaar maken en zal deze persoon niet sterven. Hij kan alleen personen onzichtbaar maken voor Team Rocket en niet voor andere rollen zoals Blastoise. Gengar mag elke nacht iemand beschermen inclusief hemzelf, maar nooit twee nachten achter elkaar dezelfde persoon.
Mr. Mime - De dorpsgek. Mr. Mime neemt het allemaal niet serieus. Vanaf het begin van het spel zal duidelijk zijn wie Mr. Mime is.
Delibird - De dief. Delibird heeft een grote tas en stopt daar graag gestolen spullen in. Delibird mag daarom ook éénmalig, tijdens nacht 1, door middel van een PM een rol van iemand anders stelen. Steelt Delibird echter een rol van Team Rocket, dan zal hij het met de dood moeten bekopen. Delibird is niet sterk genoeg om de kracht van de liefde te doorbreken. Hij zal niet in een koppel komen, maar wel de rol van diegene stelen.
Pikachu - De sluipmoordenaar. Pikachu kan met zijn elektrische shock eenmalig één speler elimineren. Hij zal hiervoor een PM naar de spelleider moeten sturen.
Magikarp - De vis in het water. Magikarp is vrij nutteloos, daarom vindt iedereen Magikarp een beetje zielig. Wanneer Magikarp de meeste stemmen krijgt, krijgt iedereen spijt en wordt hij éénmalig niet vermoord. Er wordt die dag dus niemand vermoord en de nacht begint.
Eevee - De vriend. Eevee kan met iedereen opschieten, maar slaapt niet graag alleen. Elke nacht moet Eevee iemand aanwijzen, door middel van een PM naar de spelleider, bij wie hij slaapt. Als diegene wordt geluncht, dan zal Eevee ook doodgaan. Hij mag niet twee nachten achter elkaar dezelfde persoon kiezen.
Snorlax - De slaper. Snorlax heeft veel geslapen en is nog niet helemaal wakker. Hij heeft niet meegekregen welke rol hij had. Snorlax ontwaakt pas volledig op dag 2. Hij weet dan pas welke rol hij krijgt. Dit is de rol die overblijft na het random verdelen van alle rollen.
Caterpie - Een gewone burger.
Weedle - Een gewone burger.
Pidgey - Een gewone burger.

Neutraal
Ditto - De neutrale. Ditto kan overal in veranderen. Ditto bepaalt dan ook uiterlijk tijdens nacht 2 of hij zich transformeert in een Caterpie, Weedle, Pidgey of Mightyena. Hij zal zich dan aansluiten bij Team Rocket of Team Ash.

De rollen worden random verdeeld. Welke rollen meedoen, ligt aan het aantal aanmeldingen. Er kunnen dus rollen zijn die uiteindelijk niet meedoen!
« Laatst bewerkt op: 1-10-2020, 10:26:03 door Mitchkox »

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #2 Gepost op: 17-09-2020, 12:16:29 »
Count me in!

1. LuchtManiak
2.
3.
4.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #3 Gepost op: 17-09-2020, 13:22:11 »
1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3.
4.
Frankje Lapi

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2020, 13:36:55 »
1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3. Lucy
4.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2020, 13:50:32 »
Mensen gaan me niet serieus nemen, maar dat boeit me niks ::rofl::.

1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3. Lucy
4. Ricardo
5.
Sĺ hva gjřr vi nĺ?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #6 Gepost op: 17-09-2020, 14:07:20 »
RICARDO IS EEN WOLF ::rofl::

Dit is een inside joke mensen

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2020, 17:16:34 »
1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3. Lucy
4. Ricardo
5. MV

Ik wil ook wel weer een potje proberen, al ben ik toch altijd verdacht stil of verdacht actief :P

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #8 Gepost op: 18-09-2020, 17:26:23 »
1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3. Lucy
4. Ricardo
5. MV
6. Convans

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #9 Gepost op: 20-09-2020, 22:05:47 »
1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3. Lucy
4. Ricardo
5. MV
6. Convans
7. michael90

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #10 Gepost op: 24-09-2020, 11:48:52 »
1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3. Lucy
4. Ricardo
5. MV
6. Convans
7. michael90
8. Chardo

Dit heb ik wel eens gekeken volgens mij. Dus ik wil wel een poging wagen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #11 Gepost op: 24-09-2020, 13:17:04 »
1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3. Lucy
4. Ricardo
5. MV
6. Convans
7. michael90
8. Chardo
9. Sanmol

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #12 Gepost op: 24-09-2020, 16:51:12 »
1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3. Lucy
4. Ricardo
5. MV
6. Convans
7. michael90
8. Chardo
9. Sanmol
10. Mrchipie

tuurlijk doe ik mee 8)
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #13 Gepost op: 24-09-2020, 20:40:02 »
1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3. Lucy
4. Ricardo
5. MV
6. Convans
7. michael90
8. Chardo
9. Sanmol
10. Mrchipie
11. D*N

Gotta catch em all! some of them!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #14 Gepost op: 24-09-2020, 23:26:44 »
Nog één week tot het sluiten van de inschrijvingen!  ::bravo::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #15 Gepost op: 25-09-2020, 20:27:11 »
1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3. Lucy
4. Ricardo
5. MV
6. Convans
7. michael90
8. Chardo
9. Sanmol
10. Mrchipie
11. D*N
12. DRenziboy
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #16 Gepost op: 27-09-2020, 09:05:42 »
1. LuchtManiak
2. FrankLapidus
3. Lucy
4. Ricardo
5. MV
6. Convans
7. michael90
8. Chardo
9. Sanmol
10. Mrchipie
11. D*N
12. DRenziboy
13. SpacyColours
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #17 Gepost op: 28-09-2020, 22:06:45 »
TimvDons, Molduck, Robbieazerty, Vermoljoen, Brent, Swifty, Jacco, Kitty, belg, Brtdm, Aurynn, Miek1999, Daisy, Lödewijk, HappyDutchman, Focus, hillo, KD, catshee, Molcrazy, Bjornn, Kaaasje, de_witte en Nieky? ::bravo:: ::love::

::megafoon:: Waar zijn jullie?? Vergeet ik nog mensen?  ::vergroot::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #18 Gepost op: 29-09-2020, 09:32:02 »
Druk aan het puzzelen :P (en ik kan al die pokemonnamen niet onthouden ::schaam:: )
Keep calm and eat chocolates!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [P] De vloek van Giovanni - Inschrijven en Uitleg
« Reactie #19 Gepost op: 29-09-2020, 09:39:14 »
TimvDons, Molduck, Robbieazerty, Vermoljoen, Brent, Swifty, Jacco, Kitty, belg, Brtdm, Aurynn, Miek1999, Daisy, Lödewijk, HappyDutchman, Focus, hillo, KD, catshee, Molcrazy, Bjornn, Kaaasje, de_witte en Nieky? ::bravo:: ::love::

::megafoon:: Waar zijn jullie?? Vergeet ik nog mensen?  ::vergroot::

Ik moet nog even kijken of ik tijd heb. Heb nog aardig wat dingen te doen de komende weken
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela