Poll

Alleen stemmen als je nog leeft en meedoet!

Rocket Hideout
0 (0%)
Silph Co.
2 (28.6%)
Viridian Gym
4 (57.1%)
Rocket Warehouse op de Zeven Eilanden
1 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 7

Auteur Topic: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni  (gelezen 2983 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #60 Gepost op: 8-10-2020, 13:15:13 »
Wil je zeggen dat het dan verstandig zou zijn om Ricardo niet te vermoorden, terwijl we bijna zeker weten dat hij bij de slechten hoort?
Nou... het kan wel een ideale tactiek voor hen zijn toch. Ze zitten in het nauw en ALS jij een wolf bent, heb jij er belang bij dit in twijfel te trekken zodat jij weer onverdacht lijkt niet...? ;)

Dus we weten nog niet 100% zeker dat MV een Eevee is?
Dit maakt jou voor mij alleen maar verdachter door hier vraagtekens bij te stellen. Ik bedoel door de leugen van D*N wist ik als Eevee zijnde dat hij aan het liegen was. En er zijn 2 anderen die hebben geclaimd dat ik een Eevee was NADAT ik dat al gezegd had. Ricardo en Spacy. 1 van hun heeft al geclaimd een wolf te zijn..

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #61 Gepost op: 8-10-2020, 13:28:21 »
Ja maar dan zouden we nu dus voor LuchtManiak moeten gaan? Risky business MV

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #62 Gepost op: 8-10-2020, 13:31:01 »
Ja maar dan zouden we nu dus voor LuchtManiak moeten gaan? Risky business MV
Yes dat is ook zo... het was alleen iets dat in mijn gedachte schoot. Want waarom zou een wolf zichzelf anders aangeven?  ??? en als Ricardo geen wolf is, is het een rare move.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #63 Gepost op: 8-10-2020, 14:04:01 »
Omdat hij inziet dat het verloren is, kan ook gewoon.
Zijn zienerclaim was een laatste reddingsactie die mislukt is omdat ik 100% zeker weet dat Convans de waarheid spreekt aangezien hij mijn rol kon noemen.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #64 Gepost op: 8-10-2020, 14:04:17 »
Nou... het kan wel een ideale tactiek voor hen zijn toch. Ze zitten in het nauw en ALS jij een wolf bent, heb jij er belang bij dit in twijfel te trekken zodat jij weer onverdacht lijkt niet...? ;)

Persoonlijk vind ik het riskant om van Ricardo af te stappen terwijl iedereen hier zeker weet dat hij een baddy is.

Ik trek overigens niet in twijfel dat je Eevee bent, ik concludeer dat we dat niet 100% zeker weten. De beste manier om dit spel te spelen is deductie. Het enige wat ik observeer is dat jij ons op de gedachte probeert te brengen om niet op Ricardo te stemmen. Ik betwijfel of dat een slim idee is, gezien het beperkte aantal spelers weet ik niet of er een Meowth meedoet.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #65 Gepost op: 8-10-2020, 14:12:22 »
Ik volg het allemaal niet meer hoor.

Als jullie iets over Pokémon willen weten, schroom niet. Andere dingen over het spel, schroom wel.


Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #66 Gepost op: 8-10-2020, 14:35:35 »
De vraag is inderdaad of ik Meowth ben of niet  ::). Ik ga lekker naar mijn werk en zie wel dat jullie mij straks lynchen en dat Convans jullie slim om de tuin heeft geleid. Ik weet in ieder geval dat mijn broeder een goede positie heeft. ::tandpastasmiley::.
Så hva gjør vi nå?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #67 Gepost op: 8-10-2020, 16:08:14 »
Persoonlijk vind ik het riskant om van Ricardo af te stappen terwijl iedereen hier zeker weet dat hij een baddy is.

Meowth meedoet.
En toch zegt mijn gevoel dat er iets niet klopt.

Maar aan de andere kant: misschien heeft Lucy ook wel gewoon gelijk dat Ricardo inziet dat hij verloren is ja  ::jaja::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #68 Gepost op: 8-10-2020, 17:14:44 »
En toch zegt mijn gevoel dat er iets niet klopt.

Maar aan de andere kant: misschien heeft Lucy ook wel gewoon gelijk dat Ricardo inziet dat hij verloren is ja  ::jaja::
Maak dat de kat wijs!
Så hva gjør vi nå?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #69 Gepost op: 8-10-2020, 17:22:17 »
 ::) ::) ga jij nou maar werken :P

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #70 Gepost op: 8-10-2020, 18:16:15 »
Professor, ik wil graag stemadvies: waar gaan wij Giovanni zoeken?  ::vergroot::
Silph Co., omdat dat het coolst klinkt. ::hypocriet::

Overigens, mijn Zienerclaim was uiteraard een grap, maar het feit dat jij Eevee was dat durf ik te geloven omdat jij degene was op wie we moesten wachten een paar dagen geleden. ::vergroot::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #71 Gepost op: 8-10-2020, 18:19:26 »
Als ik er morgenavond niet meer ben:

LuchtManiak lijkt me wolf nr 3 ;)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] Dag 3 - Op naar Giovanni
« Reactie #72 Gepost op: 8-10-2020, 20:00:54 »


Na de dood van michael90 besloot de groep opnieuw naar de moordenaar op zoek te gaan. Al snel was de groep het eens wie dit moest zijn. Zij kozen voor
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Niemand had dit zien aankomen. Iedereen voelde zich verslagen, want ze waren er zo zeker van. De groep besloot daarom even rustig te gaan zitten en even bij te komen. SpacyColours riep de groep bij elkaar: ‘We mogen het niet opgeven, morgen gaan we naar Giovanni’. We gaan hem morgen zoeken in de
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Toen de groep op het punt stond om naar de volgende slaapplek te gaan, gebeurde er iets bijzonders.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dit luchtte op. Al twee dode wolven, maar hoeveel zijn er nog? Om zo sterk mogelijk voor de dag te komen, pakken jullie eerst wat rust. De wolven mogen in hun WolvenPM in overleg en de anderen gaan lekker slapen. Morgen om 20:00 uur begint dag 4 ::bravo::

Stemmen in volgorde:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 8-10-2020, 23:05:26 door Mitchkox »