Auteur Topic: [P] AfvallersPM  (gelezen 790 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
[P] AfvallersPM
« Gepost op: 13-11-2020, 09:15:42 »
Nou speciaal voor Chip. Hebben jullie al een idee wie wie is?

<3 Eh geen idee, aangezien ik als eerste afvaller best een rare keuze vind ::rofl::

Ricardo jij smicht ::rofl:: >:(

Ik denk dat we ervanuit moeten gaan dat er een gengar/beschermer in het spel zit. Die gaat waarschijnlijk vannacht mr.mime/Franklapidus beschermen want dat is ons meest logische doelwit. Die moeten wij echt dood willen want hij is vrijgepleit en burgermeester, not good.

Ik ga nu dus eerst kijken of ik de ziener kan vinden, mag dat hier Mitchkox? Gezien ik het toch gelijk doorgeef aan mijn wolvenvriendjes ;D. Ik denk dat de ziener op de achtergrond blijft en geen burgermeester wil worden dus ik wil graag zien of Spacycolours Alakazam/ziener is!

Laten we dit even afwachten voor onze keuze ::joehoe::


Confused waarom Persian denkt dat wij een duo zijn (well technisch gezien waren wij dat ook  ::rofl::), maar bij de piraten versie naaide ik je een groot oor aan dus zo betrouwbaar ben ik nou ook weer niet. Vind vooral FrankLapidus irritant met zijn "de drama queens zijn weg" meid doe jezelf een keer een spiegel voor. Was het niet FrankLapidus die ons de vorige keer incapabel noemde voor dit spel.

Trouwens die molvanger mag er van mij wel uit! Vind hem vrij irritant overkomen en hij doet alsof hij een soort dubbelrol aan het spelen is. Dat wij op Chardo hebben gestemd was echt niet relevant voor de discussie, dus daar probeert hij bepaalde mensen mee verdacht te maken.

Tja, en dan ons tweeën dramaqueens noemen  ::rofl::. Er was meer drama na onze eliminatie dan wat Mr.Chipie en ik daarvoor hebben gezegd. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Ik denk trouwens echt dat één (of meerdere) van de DRenziboy stemmers een weerwolf is. Bovendien vertrouw ik LuchtManiak ook niet. Die maakt soms hele rare opmerkingen. Lucy vertrouw ik voor een keer wel.

lieve schat luchtmaniak Ricardo en monky man zijn de wolven  ::rofl::

Wel dan zijn ze blij dat ze mij eruit hebben gebonjoured, want ik had ze nu al door. Vooral LuchtManiak, en dan bedoel ik dat niet verkeerd, kan echt niet acteren  ::rofl::. Ricardo doet het tot nu toe nog het beste om zichzelf geheim te houden.

Ik blijf er bij die LuchtManiak kan niet acteren  ::rofl::. Hier zit een luchtje aan.

Hoi allemaal, veel te druk hier met goeien   :o
Jullie enig idee wie het zijn of extra info? Ik dacht in ieder geval maar even wat lawaai te maken als Weedle zodat de Rocketeers mij misschien als speciale rol zouden zien.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #1 Gepost op: 13-11-2020, 09:15:56 »
Hebben jullie de hint van Brock door? Want de rest nog niet zo te zien haha

Ik heb hem ook nog niet door?

Ik ben het niet helemaal eens met Lucy dat de claim van Convans slecht is. Er zijn al 5 spelers uit het goede team uit en nu kunnen de goeien (mits de battle goed gaat) tenminste nog een keer extra informatie krijgen.

Verder denken jullie dus nu LuchtManiak en Ricardo? Zou kunnen hoor. Ik heb Michael90 nog niet losgelaten, maar gezien het sturen richting D*N heeft hij wel wat credits. Alhoewel dat ook een stoere wolventactiek kan zijn, zo weinig mogelijk linkjes houden.

Haha cheeky b*st*rd  >:D

Moet wel de neiging onderdrukken om op de poll te stemmen  8)

Dus Lucy, LuchtManiak, D*N en wie zou de vierde zijn? Toch Ricardo? Ik zou hem nu onder druk zetten om dan alsnog te stemmen op het andere koppel.

Dat hij niet ziet dat Convans een vrijstelling nodig heeft voor nog een keer kijken is wel wolfs. Of is dat "typisch Ricardo"?

Doet Chardo alleen maar mee om over Pokémon te kleppen? Hoe kan je nou op dat duel stemmen? ???

Poeh, dat die poll nog gewijzigd mocht worden is wel een redding voor de goeien. Vind de claim van Michael90 wel interessant, is dat echt?  ::vergroot::

Luchtmaniak komt weer met rare suggesties aan ::oink::. Hoe hebben ze dit niet door?

Convans heeft het wel door. Die is zo'n beetje in z'n eentje dat spel aan het oplossen. LuchtManiak dus, Ricardo waarschijnlijk en zou er naast D*N nog een vierde in zitten? Dan is dat denk ik michael90 (ik blijf er een beetje op hangen) of anders Chardo. Lucy, Spacy (Convans schaart hem al onder de goeden) en MV lijken me safe.



Caught red-handed!!! Is dit officieel het slechtste groepje wolven ooit?



Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #2 Gepost op: 13-11-2020, 09:16:08 »
Hartelijk (of nou ja hartelijk...) welkom aan de eerste dode wolf van deze editie 

Zeg Dennis vanwaar mij als eerste doden? Ik ben nooit een gevaar ::rofl:: En was van plan om bij jullie te komen :\'(

Ik ben blij dat ik nog een goede wolf radar heb, want de minuut dat ik zag dat ik dood was stuurde ik mr.chipie een berichtje op Instagram dat D*N vast een wolf moest zijn in dit complot ::rofl::.

Welkom D*N, vond dat je op een leuke manier nog wat rollen probeerde te achterhalen  ::ok::

Nu benieuwd of iedereen Convans volgt, die lijkt het nu als Team Ash frontman goed te doen

Halloooo lieve afvallers ::bravo::
Nou eigenlijk wou ik vooral jullie duo uit elkaar halen, want jullie zouden elkaar altijd beschermen. Ik wou dan liever voor jou gaan dan voor Sanmol omdat dat misschien te snel naar mij gelinkt zou worden ;).
Ja maar ik kon toch niet weten dat jij ook dood ging!  ::rofl:: Dat was helemaal niet de bedoeling ;D.


Ik baal wel echt want ik wou de vorige nacht Convans dood hebben, maar mijn twee medewolven wilden dit niet en moesten samen perse monkeysuncle of chardo dood hebben ::).

Nouja I've had fun  ;D

Nou, ik speel een spel dus ik zou Sanmol zo wegstemmen hoor :P Ben benieuwd hoe Ricardo en Luchtmaniak dit gaan doen, Want ze floppen wel heel erg.


Da's lief, dat je mij niet dood wilde. Wie heb je eigenlijk gezien?

Truuu echt met dat stemmen was zoooo dom. Je weet toch dat ik hoe dan ook wel dood ga? Ze hadden mij gelijk voor de bus moeten gooien. Ik had Luchtmaniak nog verdacht gemaakt voordat Convans mij ging outten dat was nice maar ze verpesten het.

Ik wist dat Spacy en Michael niet de ziener waren. Mijn volgende gok was inderdaad Convans. Maar die wou ik dus eigenlijk vorige ronde al dood ;D

LuchtManiak is al vanaf minuut één verdacht, dus die ik zo als volgende eruit gaan  ::rofl::.

Hahaha Dennis trouwens. Jouw uitleg over de hint van Brock   ik ging helemaal stuk

Het klonk in ieder geval beter dan wat Mollenvanger aan het serven was én het was niet herleidbaar naar één van ons dus ik dacht priiiiiem. Geen idee wat de echte hint was tho ::rofl::

Ben wel benieuwd hoe de stemming in de wolvenPM was toen DRenziboy FrankLapidus neerknallen. Dat waren 4 uit team Ash op dag 1.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #3 Gepost op: 13-11-2020, 09:16:21 »
Ook michael90 is helaas gestorven door toedoen van de wolfjes 

jezus, willen mijn medewolven verliezen? Zit er twee mollen in het spel? What the hell?

Ik vond het ook een zeer opvallende keuze hahaha

Prima keuze ;D

Wat een flops ::schaam::

Ik voel met je mee D*N. Wel coole actie, michael90, die vage bodyguard claim  ::ok::

Vrijwel iedereen in dit potje is een flop #sorrynotsorry

Als dat echt de reden is dat ze mij eruit stemmen is het vrij dom. Als ik dat echt was geweest had ik uiteraard niks gezegd, maar misschien ook juist wel om ze op het verkeerde spoor te zetten :P Wie zijn de overgebleven wolven eigenlijk?

Wil je een gokje wagen?  ::vergroot::

Convans zal wel Ricardo hebben bekeken deze nacht  ::jaja::.

De enige keuze die die nou niet had moeten bekijken  ::rofl::.

Zou kunnen ik denk niet meer dat de wolven dit gaan winnen  ::rofl::.

Ricardo sowieso ::rofl::
En als ik het goed begrijp is LuchtManiak de andere

Die Ricardo doet even de slechtste coupe ooit. Wat is dit  ::rofl::.

Spacy's antwoord is episch!  ::bravo::

Wat een flopperinas zeg oh my god  ::rofl::.

De editie begon zo lekker rustig, maar nu is het het beste te omschrijven met CHAOS ::rofl::

Dat krijg je als mij naar huis bonjoured  ::rofl::.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #4 Gepost op: 13-11-2020, 09:16:45 »
Ja mijn eerste indruk van jou is inderdaad dat je een zeer rustig persoon bent. Ingetogen, timide zelfs, beetje op de achtergrond en weinig eigen mening.  ;D

Ik ben echt hele rustig hoor  ::rofl::, maar ik heb wel een mening af en toe.

Echt wat een chaos ::rofl:: En Ricardo denkt ook gewoon dat hij niet flopt

Af en toe?  :-X

Ik wil niks zeggen, maar ik zit meestal altijd goed met mijn wolf verdenkingen  ::rofl::. Dus mā who?

Not the point

Oh but you really wanna fight? Steek je hand niet in het vuur als het al brand.

Liefde mensen, liefde  ::love::

Cue de telenovela muziek

Liefde voor iedereen, maar vergeef niet vergeet  ::vergroot::.

Abby OMG 2020 :P

WIE HEEFT ER AAN MIJN KORSET GEZETEN?!?!!?!

Ik dacht op het begin: de wolven gaan easy winnen. Totdat de wolven besloten om Convans te laten leven (die had in dezelfde nacht D*N gecheckt...), terwijl D*N juist Convans wilde vermoorden.

Als ze dat hadden gedaan, dan hadden de wolven imo veel kans gemaakt 

Ja die keuze was wel sneu inderdaad (ik hoopte er wel op trouwens). Maar ik denk dat de resterende wolven het voornamelijk hebben laten liggen in de stemming. Je moet gewoon geen linkjes met elkaar leggen, D*N had natuurlijk gedropt moeten worden zodra Convans zich bekend maakte en je had direct anders moeten stemmen. Dan was bv Chardo nog wel verdacht geworden met zijn Pokémon-instelling.

Met Convans, Lucy, MollenvangR-Art en SpacyColours als 'veilig', lijkt het me dat we dit wel zouden moeten kunnen gaan winnen. MV kiest hopelijk telkens een veilig bedje (dus geen Convans vannacht).

LuchtManiak heeft alleen nog wat steun aan Chardo, die helemaal het spel niet lijkt te spelen, maar alleen denkt dat hij in een Pokémon-potje zit. Maar dit kunnen de burgers niet meer verliezen, tenzij Lucy staalhard liegt en een wolvenrol heeft gejat, dat zou wel cool zijn  ;D.

Denk ook niet dat de wolven dit na het niet eten van Convans hadden kunnen winnen, zelfs al hadden ze zich losgekoppeld van D*N. Er waren teveel 'veilige' rollen bekend.

Respect voor Ricardo die nog wel wat probeert en niet opgeeft.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #5 Gepost op: 13-11-2020, 09:17:10 »
::rofl:: Mooi dat Ricardo nog aan MollenvangR-Art moet uitleggen dat hij toch écht wolf is. Stijlpunten.

Dit is toch wel het slechtste potje met wolven hoor. Oh god.

Ja denk ik wel  ::rofl::

Het feit dat ik alle 3 gelijk doorhad maakt het nog tragischer  ::rofl::.

Wat een orakel!

Ja, en ik vertrouwde Lucy voor een keer wel  ::rofl::. Character progress haha.

Ricardo toegevoegd.

Mitchkox wil je dat niet meer doen? Ik dacht dat ik gecloned was  ::oink::

Nee cool verhaal!! ::bravo::

Hey Ricardo,

Dappere poging, maar we hadden je door!!!!

Groetjes,

De anderen.

Hey Sanmol,

Ik had helaas niet de tijd om mijn tactiek uit te voeren die ik wilde gebruiken. Ook heeft er iemand gestemd op de poll waardoor ik in 1 klap haast verdachter was dan D*N, terwijl hij al confirmed wolf was. Nog een tegenslag in mijn eerste maal wolf op het forum. De laatste dag was een laatste strohalm en als Lucy Abra was dan had ik misschien een klein kansje gehad.

Als er echt een kijker heeft gestemd heb je wel een beetje pech gehad. Je maakte het er alleen niet beter op door te zeggen dat je nog niet gestemd had en dat toen je wisselde het aantal stemmen gewoon gelijk bleef. Waarom kozen jullie eigenlijk om mij te lynchen afgelopen ronde? Ik zei uiteraard niet voor niets dat ik Metapod wilde bij de battle (ook al kon dat uiteraard niet), dus je had kunnen voorspellen dat ik Caterpie was ::hug::

Om eerlijk te zijn was jij nog de beste van de drie, maar het mocht niet baten helaas. Hier hadden we vrijwel iedere wolf door vanaf minuut 1. Het spel werd dan ook keihard gespeeld. En maar te bedenken dat de wolven echt nog hadden kunnen winnen als jullie ons niet als eerste hadden weg gebonjourd.

De reden dat we jou lynchten was de keuze van mijn medewolfje. Ik wilde voor MV gaan. Het was  echt een kijker/willekeurig forumlid, maar daar doe je niks aan. Op het verkeerde moment online geweest en dat is dan goed gezien door jou. Ik baal nog steeds dat mijn moeder ineens haar enkelbanden afscheurd waardoor ik 6 uur werk op een dag naast mijn studie, dan kan ik weinig reageren en echt goede stappen zetten ::rofl::. Ook pech gehad dat Convans, Dennis zag op dag 2 en ik wilde dat we Convans bekeken die dag. Ik kan niks anders doen dan de burgers feliciteren met de overwinning. Ik hoop snel weer een volgend potje te spelen met meer deelnemers ook al ben ik Weerwolvenmoe.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #6 Gepost op: 13-11-2020, 09:17:20 »
Meiden denken we dat LuchtManiak vannacht is gezien door onze ziener? Ik denk het wel..

Verrassende wending dat Spacy werd opgevreten. Ben benieuwd, spelletje kan niet zo lang meer duren lijkt me

Hopelijk is mijn versie niet zo kort, want dan is het verhaal zo abrupt afgelopen  ::rofl::.

Meest tragische potje ooit  ::rofl::.

Wat een blamage ::rofl::

En zonder hints nog wel. Het piraten potje was ook dramatisch, maar dat kwam meer door alle kaarten en die enge octopus die in het spel waren daardoor was het echt onmogelijk om te winnen als wolven. Dit is echt 100 procent de schuld van de wolven en het zal dan ook wel te maken hebben gehad met het feit dat LuchtManiak dit niet eerder heeft gespeeld. Ze hebben het iniedergeval geprobeerd en dat vind ik wel knap al was het heel erg snel gedaan met ze.

DE DRAMA MEIDEN DE DRAMAAAAAAA. IK GIER HET UIT. OOK DIE LEKKERE PIT VAN CONVANS. GET. HER. JADE. Hij zei wat wij allemaal dachten. Nou vind ik Chardo soms echt leuk, maar soms ook zoooo irritant. Hij geeft me heel erg low energy en het boeit me allemaal niet vibes. En het potje is ook echt gewonnen door Convans als ik eerlijk ben.

Ik citeer je maar weer even Sanmol

Chardo speelt gewoon een ander spel en dat is nu prima omdat het het spelverloop niet in de weg zit. Maar weerwolven is een stuk leuker als er echt door iedereen scherp gespeeld wordt.

Ik ben het er overigens niet helemaal mee eens dat de wolven extreem slecht gespeeld hebben. Ze hebben het eigenlijk maar op 1 moment echt fout gedaan en dat was rond de lynch van D*N.  Daarna waren ze kansloos maar hebben ze wel gestreden. Convans heeft het gewoon erg goed gedaan daarna, met ook wel hulp van Spacy trouwens.

Of het is straks om 20u afgelopen, of het spel zit anders dan we allemaal denken.

Ik verwacht het eerste maar hoop het laatste  ;D

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #7 Gepost op: 13-11-2020, 10:21:41 »
Ja het was erg gezellig toen  :-X
Frankje Lapi

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #8 Gepost op: 13-11-2020, 10:42:12 »
Ja het was erg gezellig toen  :-X

Hahahahha Sanmol was ook zo lekker positief over de wolven ::rofl::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #9 Gepost op: 14-11-2020, 04:12:46 »
Sanmol had mij niet door vanaf moment 1, Dennis wilde niet op Convans gaan dat was ik. Wie gaat er nog meer een leugentje erin gooien? De persoon die toen stemde op een poll waardoor ik verdachter werd dan ooit... Ik krijg soms nog woedeaanvallen vanwege dit potje.
Så hva gjør vi nå?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #10 Gepost op: 14-11-2020, 09:59:04 »
Dennis wilde niet op Convans gaan dat was ik.

Huh?
De weerwolven-pm is geplaatst, en daar is Dennis toch de eerste die Convans suggereert (4 okt 21u24m55) en vervolgens nogmaals verdedigt (5 okt 10u07m28)?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #11 Gepost op: 14-11-2020, 22:12:09 »
Huh?
De weerwolven-pm is geplaatst, en daar is Dennis toch de eerste die Convans suggereert (4 okt 21u24m55) en vervolgens nogmaals verdedigt (5 okt 10u07m28)?
Alweer een maamd en voor mij meerdere wvw potjes geleden ::schaam::. Ik kan me heugen dat ik het was, maar inderdaad Dennis was eerder al snap ik niet dat hij hem niet bekeek ::hypocriet::.

Verder hadden we ook pech dat we met die lynch de echte weedle oppeuzelden.
Så hva gjør vi nå?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #12 Gepost op: 14-11-2020, 23:44:04 »
Alweer een maamd en voor mij meerdere wvw potjes geleden ::schaam::. Ik kan me heugen dat ik het was, maar inderdaad Dennis was eerder al snap ik niet dat hij hem niet bekeek ::hypocriet::.
"eerder", "enige", lijkt op elkaar :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #13 Gepost op: 15-11-2020, 19:09:24 »
Sanmol had mij niet door vanaf moment 1, Dennis wilde niet op Convans gaan dat was ik. Wie gaat er nog meer een leugentje erin gooien? De persoon die toen stemde op een poll waardoor ik verdachter werd dan ooit... Ik krijg soms nog woedeaanvallen vanwege dit potje.

De extra illegale stem was van....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] AfvallersPM
« Reactie #14 Gepost op: 16-11-2020, 09:11:01 »
Hahah de opmerkingen van Sanmol over mijn acteer carrière ::rofl:: True, ik ben nog geen bedreven weerwolver. Je wilt niet weten hoe erg ik achteraf gebaald heb om niet gewoon Convans te lunchen :P