Auteur Topic: [P] WeerwolvenPM  (gelezen 474 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
[P] WeerwolvenPM
« Gepost op: 13-11-2020, 08:55:09 »
Hallo wolven,

we beginnen met een dag, dus de eerste 24 uur mogen jullie nog niet via deze PM met elkaar communiceren. Dit mag pas tijdens de nacht. Jullie weten nu wel wie jullie medewolven zijn!   

Hoi Wolfjes ::zwaai::

Wie gaan we lunchen? En hoe willen we spelen?

Hoi! Hebben jullie strategische lynchideeën?

Hallo medewolven,

Wat een drama, zit ik hier opgescheept met de eerste twee afvallers van the big puzzle! Is dit een zieke voorbode dat ik er straks als derde uitvlieg? Of ben ik degene die deze twee stakkers naar roem moet leiden?

Laten we eerst even gaan kijken naar wat we hebben. Ik ben Persian, dus ik kan zo even kijken of ik de ziener kan vinden. Wie zijn jullie en welke krachten hebben jullie?

Ik denk dat we ervanuit moeten gaan dat er een gengar/beschermer in het spel zit. Die gaat waarschijnlijk vannacht mr.mime/Franklapidus beschermen want dat is ons meest logische doelwit. Die moeten wij echt dood willen want hij is vrijgepleit en burgermeester, not good.

Ik ga nu dus eerst kijken of ik de ziener kan vinden, mag dat hier Mitchkox? Gezien ik het toch gelijk doorgeef aan mijn wolvenvriendjes ;D. Ik denk dat de ziener op de achtergrond blijft en geen burgermeester wil worden dus ik wil graag zien of Spacycolours Alakazam/ziener is!

Laten we dit even afwachten voor onze keuze ::joehoe::

PS: Hoooo Mitchkox was opeens weg

Goedemorgen wolfjes,

Dat mag hier Dennis. Aangezien die informatie anders toch doorgezet gaat worden naar hier.

Spacy is NIET de ziener   

Okaay, dus ik zou de eerste ronde niet Spacy dood maken, ook niet één van de mogelijke verdachten en eigenlijk ook niet monkeysuncle. Ja hij deed het goed de eerste dag, maar kent de verschillende speelstijlen van de mede-kandidaten niet als nieuweling, wat een groot voordeel kan zijn voor ons.

Drenziboy en Lucy hebben beiden niets gezegd in het topic en zullen sneller vergeten te stemmen. Dus ik zou mrchipie dood maken. Die gaat sowieso ook beschermd worden door Sanmol en dat duo moeten we vanaf in dit kleine deelnemersveld ::jaja::.

 ::joehoe::

Hoi!

Ik ben een Mightyena. En eens met die strategie D*N.

Ik weet eigenlijk niet wat ik hier doe want ik ben een Weedle ::hypocriet::. Ik kan me erin vinden om Mrchipie of Sammol te Lunchen. Dat duo moet gesplitst worden.

Aaah wolfje in weedle kleren ::vergroot:: Dan ben jij belangrijk voor ons, want de ziener kan jou niet ontmaskeren ;D.

Oké zullen we dan Chip doen? Ik denk dat Sanmol makkelijk naar mij zal leiden  :P.

Helemaal goed!

Oké dan killen wij mrchipie

Wat gaan we doen als er een sorrt verdeling in stemmen onstaat? Voor de verandering allemaal op dezelfde staan of onze stemmen verdelen zoals altijd wel gebeurd?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] WeerwolvenPM
« Reactie #1 Gepost op: 13-11-2020, 08:56:07 »
Lekker bezig wolfjes ::bravo::,

Gaat lekker hard zo met twee keer achter elkaar een dubbel slachtoffer mwuahahahaha. Ik denk dat ik Michael90 wil gaan bekijken als mogelijke ziener, of hebben jullie nog briljante ingevingen?

Qua slachtoffer: Lucy en Mollenvanger zijn beiden verdacht dus die mogen nog even blijven zou ik zeggen.

Helemaal eens om Michael te checken! Ik ga nu ff film kijken, reageer morgen op onze kill strategie.

Mitch dan wil ik wel Michael90 bekijken als potentiële ziener!

Ook Michael90 is NIET de ziener!

Geen ziener: Spacy, Michael
Opties over: Lucy, Convans, Monkeysuncle, Chardo, Mollenvanger

MV en Lucy waren dus al verdacht. Chardo en monkeysuncle vind ik stiekem wel iets te leuk in het spel om er gelijk uit te gooien, kan heel dom zijn  :-[. Dus dan stel ik voor Convans te killen ::hypocriet::

Mag ik een alternatief opperen:

- Chardo heeft op Convas voor de lynch gestemd.
- Stel dat wij nu Chardo lynchen.
- Dan komt Convas wellicht verdacht over (potentiële dreiging uit de weg gewerkt).

Dan zijn er volgende keer veel hoofdverdachten (Concas, Lucy, MV), dus hoeven we niet alledrie voor dezelfde te pleiten. Daarmee voorkomen we verdachtmaking als samenwerkend weerwolventrio.

Ik denk dat Convans misschien mij he Vergeten dat ik een Weedle ben. Het lijkt me wel prima om Chardo te lunchen, dan kunnen we Chardo onder de bus duwen. Monkeysuncle is volgens mij wel heel scherp bezig en kan ook een bedreiging vormen voor ons.

Maar met wie moet ik dan over Pokémon praten?  ::pinokkio::

Ik weet ook serieus niet of mensen zo kort denken na zoveel spelletjes. Want dit is een beetje een beginnersmove om iemand op te eten om iemand anders verdacht te maken. Convans kan ook makkelijk het argument erop los laten van, waarom zou ik mezelf zo verdacht maken als wolf?

Ik vind Chardo ook hartstikke leuk, maar die is natuurlijk helemaal niet meer verdacht nu. Waarom zo Chardo iemand killen die in de burgemeesterstrijd juist aan diens kant stond? Chardo is iemand die volgens mij veel vertrouwen kan krijgen in dit spel.

Met Concans zou ik ook wel kunnen leven als slachtoffer hoor, alleen in Chardo zie ik meer een bedreiging. En idd monkeysuncle zoals Ricardo al zei.

Sorry spam maar toch: Convans heeft op Ricardo gestemd. Door Convans te killen wordt Ricardo wellicht verdacht.

Dan gaan we maar voor Chardo :\'(

Ik ga liever voor Monkeysuncle. Ik denk dat Chardo uiteindelijk misschien verdacht gaat worden en Monkeysuncle minder snel.

Kan ik me ook in vinden, hoewel dat ook een leuke speler is idd. Maar wel een gevaarlijke speler lijkt me, dus goed om die te lynchen.

Okeee dan gaan we voor Monkeysuncle ;D

Bij beide jammer dat ze eruit gaan, achja :-[

Dat zeker, Ik zou morgen trouwens Convans checken als alakazam.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] WeerwolvenPM
« Reactie #2 Gepost op: 13-11-2020, 08:56:26 »
Well, dat ging minder goed. Ik heb al mijn plan om mijn ass te saven klaarstaan. En als het toch niet zo goed loopt zou ik dan expres openlijk Luchtmaniak extra sterkte wensen als laatste wolf of is dat te gevaarlijk met een ziener in het spel die wellicht gaat kijken? We moeten proberen de beschermer eruit te werken vannacht.

Ik hoop dat je niet expres mij noemt, dat lijkt me geen goed idee.

Wie zullen we nu killen? Convans kan niet door zijn vrijstelling. Hij heeft gesuggereerd dat SpacyColours een belangrijke functie heeft. Echter zou het goed kunnen dat de beschermer om die reden jusit SpacyColours gaat beschermen deze ronde. In dat geval zouden we ons beter op een andere speler, zoals michael90 kunnen richten.

In elk geval zou ik Lucy en Chardo niet killen, aangezien die mogelijk nog verdacht zijn bij de rest.

Volgens mij claimde MV beschermer. Ik denk dat hij zichzelf gaat beschermen, maar ik denk dat we voor MV moeten gaan.

Maar zou de echte beschermer zich zo openlijk presenteren? Dat heeft geen enkele zin, behalve dat je jezelf een doelwit van de wolven maakt. Daarom denk ik dat een het eerder een van de anderen is.

Iedereen claimt de rollen dus ik ben benieuwd. Ik denk wel dat MV een coming out als Beschermer zou doen. Die man is zo gek als een deur :p. Ik zou inderdaad Chardo en Lucy erin houden die kunnen nog verdacht worden. Ik ga zo beginnen aan mijn coming out als Alakazam!

Mij lijkt MV een te groot risico om te proberen, vooral het geval hij zichzelf gaat beschermen. Wat denk je van Michael?

Michael90 en MV vind ik beiden goed. Jij bent de baas hierzo nu onze prachtige Persian weg is gegaan.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] WeerwolvenPM
« Reactie #3 Gepost op: 13-11-2020, 08:56:43 »
Disclaimer: Dit heb ik al op 6-10 om 21:10 geschreven toen alle puzzelstukjes in elkaar vielen.


Oke, het is nu dag 3, als ik niet gekilled ben afgelopen nacht. Op de 3de dag gaat ook de 3de zienerclaim komen, niet Convans, maar ik ben Alakazam. Ik speel zoals ik meestal speel. Vaag en met rare keuzes, een rol als ziener is eigenlijk niks voor mij. Ik koos ervoor om eerst MrChipie te bekijken, omdat die jongen mij vaak genoeg heeft bespeeld. Lekker dan dat hij het eerste slachtoffer van de wolven is. Nou met al het claimen op dag 2 is mijn rol blijkbaar minder waard geworden. Echter heb ik op dag 3, Convans onze Alakazam gezien en tot mijn verbazing zag ik Weedle - een doodgewone burger staan. Na even na te denken besefte ik dat Weedle al zijn waterloo heeft gevonden en dat was Monkeysuncle. Convans moet dus een hele brutale Weezing zijn! Ik begon verder door mijn gedachtes te spitten en dacht aan een potje weerwolven op Discord, daar doet Convans ook altijd gezellig mee samen met wat andere forummers en wat mensen van andere Fora. Tijdens 1 van deze potjes slachtofferde de wolven 1 van hun teamgenoten. De wolven waren toen Focus en Brent die beiden afwezig zijn deze editie. De derde wolf was de eerste speler die geëlimineerd is niemand minder dan: Mrchipie. Volgens mij heeft hij soms nog steeds trauma's aan dat moment en dachten Convans en D*N dat het handig was om hem als eerste te lozen, zodat er geen links gelegd zouden worden met dat weerwolvenpotje. Dit maakt het allemaal veel logischer dat Convans zo ontzettend vroeg Ziener claimde. Hij wilde de echte ziener uitlokken zien ware identiteit te onthullen. Dit heb ik bewust niet gedaan, omdat de kans groot was dat Convans beschermd zou worden en ik als Ziener de pineut zou zijn en Lunchmateriaal zou worden. Dus samengevat: Convans is Weezing aka de wolf in schaapskleren en heeft D*N expres opgeofferd in overleg met zijn medewolven. Ik ben de echte Alakazam die zag dat Convans Weedle was. Een rol die er al uit ligt. R.I.P. Monkeysuncle.

In dat geval eten we vannacht michael90 op. Dat is volgens mij geen voorspelbare keuze, dus ik acht de kans klein dat Michael beschermd wordt vannacht. En door hem uit het spel te werken krijgen we hopelijk weer wat meer zicht op wie welke rol heeft.

Prima toch. Let's go team wolf!

Alleen ik nog :( Dus ik ga niet meer overleggen en maar gewoon mijn keuze laten weten. Ik peuzel SpacyColours op, dat is de beschermer volgens mij. En nu maar hopen dat die niet zelf beschermd wordt....

(en hopelijk slaapt Eevee daar vannacht  ::tandpastasmiley:: hoewel me dat onwaarschijnlijk lijkt)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] WeerwolvenPM
« Reactie #4 Gepost op: 13-11-2020, 12:49:34 »
Geinig hoe vriendelijk de weerwolvenPM is voor de goeden en hoe hard de afvallers zijn voor de weerwolven. Ik weet nu niet meer wie eigenlijk de goeden zijn  ::vergroot::
My fall will be for you

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] WeerwolvenPM
« Reactie #5 Gepost op: 13-11-2020, 14:17:30 »
Geinig hoe vriendelijk de weerwolvenPM is voor de goeden en hoe hard de afvallers zijn voor de weerwolven. Ik weet nu niet meer wie eigenlijk de goeden zijn  ::vergroot::

Hahaha ::rofl:: de wolven hadden hun rol nog niet door :P