Auteur Topic: [D] Nacht 2 - Shoefight Night  (gelezen 3560 keer)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #40 Gepost op: 30-11-2020, 12:33:27 »
Is dat handig? Willen we niet juist wat zien?
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #41 Gepost op: 30-11-2020, 12:37:43 »
Zouden we dan niet proberen te gaan voor een backstage die volledig wolvenvrij is?

Met andere woorden: willen Brtdm, HIDM en Convans ruilen met Drenziboy, Mitchkox en MolFreak Arno?

Zou je me nog eens kunnen uitleggen waarom deze mensen gegarandeerd niet wolf zijn? Er zijn nog een paar speciale rollen in het spel die niet mogen stemmen of er baat bij hebben om te liegen.

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #42 Gepost op: 30-11-2020, 12:46:35 »
Is dat handig? Willen we niet juist wat zien?
We weten helaas niet welke informatie we kunnen krijgen en hoe (als groep of als persoon). Maar als we een wolvenvrije kamer hebben, weten we tenminste wel zeker dat áls er informatie uit die kamer komt, die informatie 100% betrouwbaar is.


Zou je me nog eens kunnen uitleggen waarom deze mensen gegarandeerd niet wolf zijn? Er zijn nog een paar speciale rollen in het spel die niet mogen stemmen of er baat bij hebben om te liegen.

In deze post staat de redenering. De sekteleider en de looier zouden kunnen liegen over hun stem, maar winnen daar eigenlijk niets mee.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #43 Gepost op: 30-11-2020, 12:52:59 »
In deze post staat de redenering. De sekteleider en de looier zouden kunnen liegen over hun stem, maar winnen daar eigenlijk niets mee.

Ik heb hem even gelezen  ::jaja::
En is dat met de aanname dat De sekteleider en de looier de waarheid spreken?
Ik denk dat de sekteleider inderdaad niet zou liegen, maar ik zie de looier dat wel doen. Daarnaast kan de gevangene (Britney) pas stemmen als ze 3 stemmen heeft ontvangen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #44 Gepost op: 30-11-2020, 12:59:06 »
Ik denk niet dat dat van Britney opgaat voor deze stemming. Het is geen stemming op elkaar maar een award show stemming.

En wbt de looier, het gaat erom dat die groepen die ‘vrijgepleit’ zijn in ieder geval NIET gelogen hebben. Kunnen ze best looier of sekteleider zijn maar dat doet er toch niet toe? Het gaat erom dat het geen wolven zijn want die mochten niet stemmen en moeten dus wel liegen.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #45 Gepost op: 30-11-2020, 13:05:46 »
Ik wil wel ruilen ja

Maar kunnen we de keuken dan niet best wolvenvrij maken?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #46 Gepost op: 30-11-2020, 13:07:27 »
Ik denk niet dat dat van Britney opgaat voor deze stemming. Het is geen stemming op elkaar maar een award show stemming.

En wbt de looier, het gaat erom dat die groepen die ‘vrijgepleit’ zijn in ieder geval NIET gelogen hebben. Kunnen ze best looier of sekteleider zijn maar dat doet er toch niet toe? Het gaat erom dat het geen wolven zijn want die mochten niet stemmen en moeten dus wel liegen.

Ik heb ff de rules gecheckt en het gaat daar wel over 3 stemmingen, en die award show is ook gewoon een stemming en de regels benadrukken niet specifiek dat het niet om een award stemming gaat. Dus ik interpreteer t wel zo  ::jaja::

Verder klopt het wel wat je zegt. Als looier zou ik wel sowieso liegen, maar dat neemt niet weg dat de mensen die zijn vrijgepleit inderdaad sowieso geen wolf zijn, dus dat is al hele goeie info  ::jaja::

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #47 Gepost op: 30-11-2020, 13:08:47 »
Ik heb ff de rules gecheckt en het gaat daar wel over 3 stemmingen, en die award show is ook gewoon een stemming en de regels benadrukken niet specifiek dat het niet om een award stemming gaat. Dus ik interpreteer t wel zo  ::jaja::

Zou Dennis even kunnen bevestigen of dit klopt trouwens? ::zwaai::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #48 Gepost op: 30-11-2020, 13:25:30 »
Ik 'vertrouw' Convans en belg wel, dus ik wil best ruilen wanneer iedereen daarin meegaat. Dus ik sta hier zeker voor open ::bravo::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #49 Gepost op: 30-11-2020, 13:25:41 »
Ik snap het hele wisselen niet. In de regels staat Mocht je met een bepaald iemand in dezelfde kamer staan dan zou dat informatie kunnen opleveren voor je. Willen we dan niet allemaal met wolven in de kamer staan?  ???
My fall will be for you

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #50 Gepost op: 30-11-2020, 13:32:37 »
Ik wil wel ruilen ja

Maar kunnen we de keuken dan niet best wolvenvrij maken?
Een wolvenvrije keuken vraagt meer wissels, dus moeilijker om dat te behalen.


Ik snap het hele wisselen niet. In de regels staat Mocht je met een bepaald iemand in dezelfde kamer staan dan zou dat informatie kunnen opleveren voor je. Willen we dan niet allemaal met wolven in de kamer staan?  ???
Je zal nooit te horen krijgen wie de wolf/wolven zijn in je kamer, hoogstens dat er wolven zijn. Misschien kan je vannacht enkel opgegeten worden als er wolven in je kamer zijn, dus neen: ik hoef niet per se met een wolf in de kamer.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #51 Gepost op: 30-11-2020, 13:40:26 »
Je zal nooit te horen krijgen wie de wolf/wolven zijn in je kamer, hoogstens dat er wolven zijn. Misschien kan je vannacht enkel opgegeten worden als er wolven in je kamer zijn, dus neen: ik hoef niet per se met een wolf in de kamer.

Maar jij bent niet safe, dus jij zal wel moeten.  8)

Ik snap wat je zegt hoor, maar ik vraag me af of dat zo geldt. Het eten is ook vannacht, stel dat we op het allerlaatst nog iemand wisselen, mag die dan ineens niet meer gegeten worden? Ik wil graag info waar ik wat aan heb en ik heb vooral veel aan wolveninfo. En de uitspraak dat er wolven zijn in de backstage is heel fijn, want dan is er een van de drie HIDM, BRDTM of CONVANS wolf
My fall will be for you

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #52 Gepost op: 30-11-2020, 15:29:51 »
Ja dan wil ik wel blijven ook  ::rofl::

Waar jullie denken het meeste informatie uit te halen

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #53 Gepost op: 30-11-2020, 15:37:09 »
Ik zou het het liefst zo evenwichtig mogelijk hebben met verdacht en onverdacht (dwz groepen Billie Mariah Marina vs de rest). Voor mij is het nu:
Backstage: 3 verdacht, 5 onverdacht
Keuken: 6 verdacht, 2 onverdacht
Badkamer: 6 verdacht, 2 onverdacht

Volgens mij om het zo verdeeld mogelijk te krijgen, moeten we 2 keer wisselen, 1 keer badkamer (verdacht) met backstage (onverdacht) en 1 keer keuken (verdacht) met backstage (onverdacht). Dan is het in alle drie de kamers 5 verdacht, 3 onverdacht.

Maar ik weet ook niet, misschien moeten we het gewoon zo laten, beetje asymmetrisch.  ???

My fall will be for you

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #54 Gepost op: 30-11-2020, 15:39:48 »
Ja dan wil ik wel blijven ook  ::rofl::

Waar jullie denken het meeste informatie uit te halen

Ik had geen idee. Ik zag iedereen de keuken induiken, met nog een plekje over besloot ik die te pakken ::rofl:: ::rofl::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #55 Gepost op: 30-11-2020, 15:45:04 »
Wie zijn de zogenaamde verdacht dan ::rofl:: Ik had gewoonzin in een cocktail en wat slaap.
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #56 Gepost op: 30-11-2020, 15:55:43 »
Wie zijn de zogenaamde verdacht dan ::rofl:: Ik had gewoonzin in een cocktail en wat slaap.

Ok nog een keertje dan  ;)

Zie de opdracht in de eerste nacht. We hebben beredeneerd dat als Lucy de waarheid heeft gesproken over 4 mogelijke nummers waar ze uit kon kiezen en dat als iedereen die "goed" of "neutraal" is de waarheid heeft gesproken, dat we dan twee wolven hebben in de groep die op Billie Eilish heeft gestemd, twee wolven in de groep die op Mariah Carey hebben gestemd en één in de groep die op Marina & the Diamonds heeft gestemd.

Dat betekent dat er geen wolven zitten in de groepen die op Ariana en Rihanna hebben gestemd en dat ook Lucy en Molfreak Arno safe zijn.

Hier zitten een hoop "als" woordjes in. Maar voorlopig is het het beste dat we hebben volgens mij.
« Laatst bewerkt op: 30-11-2020, 15:58:16 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #57 Gepost op: 30-11-2020, 17:01:28 »
Ik heb geen voorkeur voor een kamer, dus als ik moet ruilen?
Nieky grab a life vest!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #58 Gepost op: 30-11-2020, 18:12:41 »
Ik vind het ook prima om te ruilen, maar dan moet ik niet met Hillo ruilen volgens mij. Met wie kan ik ruilen zodat ik van keuken naar backstage ga?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 2 - Shoefight Night
« Reactie #59 Gepost op: 30-11-2020, 18:13:32 »
Moet ik ruilen met iemand of am i good?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.