Auteur Topic: [D] Dag 3 - Backstage Murder  (gelezen 4744 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #100 Gepost op: 1-12-2020, 19:50:58 »
Zeer tactische keuze Ycaris  ::ok::
Ik zou diegenen die een losse stem hebben uitgebracht aanraden om ook op Bjorn te stemmen, zodat we Britney misschien bevrijden.

@Miek of Bjorn: zou een van jullie op HIDM willen stemmen, dan beloof ik dat ik op Jacco stem. Op die manier zitten jullie niet in dezelfde groep en weten we bij een gelijke stand (of het gebrek daaraan) misschien meer over de identiteit van Britney. Zal niet meer gaan.

Ik snap 'm niet maar moet ik nog switchen?
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #101 Gepost op: 1-12-2020, 20:48:56 »
Het idee was om net zoals vandaag extra info over Britney in te winnen via de stemming. Gisteren was er een gelijke stand, maar toch had Vermoljoen de meeste stemmen. Daardoor weten we nu dat Britney op Sanmol heeft gestemd.

Een gelijkaardige situatie had zich kunnen voordoen tussen HIDM en Jacco. We hadden bijvoorbeeld kunnen beredeneren dat Britney op Jacco had gestemd. Maar als zowel jij als Bjorn op Jacco stemmen, dan konden we geen Britney-kandidaat elimineren. Daarom wou ik wisselen, zodat jij en Bjorn in een ander groepje zaten en we dus een Britney-kandidaat minder hadden.

Ik kon niet langer online blijven, daarom heb ik het voorstel geschrapt. Want het zou niet fair zijn om jullie van stem te laten veranderen en mijn belofte niet na te komen door tijdgebrek.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #102 Gepost op: 1-12-2020, 20:50:17 »
Ik kon niet langer online blijven, daarom heb ik het voorstel geschrapt. Want het zou niet fair zijn om jullie van stem te laten veranderen en mijn belofte niet na te komen door tijdgebrek.

Lees je dit hillo?  ;D  ::bravo::
My fall will be for you