Auteur Topic: [D] Wolvenpm  (gelezen 890 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #20 Gepost op: 17-12-2020, 00:45:51 »
Ok om het in eerste instantie niet te vergeten nodigen we Miek1999 uit voor de lunch.

Ik had geloof ik al laten weten dat ik het helemaal eens ben met Miek for lunch.

Fijn dat jullie allemaal zo actief speruren en theoretiseren. Ik heb daar op dit moment de aandacht niet voor. Maar speel graag mee en doe mijn best net actief genoeg te zijn op het forum om als nuttige Diva over te komen, maar toch onder de radar te blijven. En waar mogelijk zal ik dus proberen stemmingen de goede kant op te sturen.

Ik hoop echt dat Miek1999 Lady Gaga is. Die meid moet weg!!!

Solobiecht van wolf Bjorrn die ik jullie niet wil onthouden: ::hypocriet::
Oke ff hier ook.
Ik heb het je al 10x geappt maar even voor de kijkers achteraf.
Ik weet wel dat Monkeysuncle een koppeltje is met een burger, anders is ie echt dom bezig met z'n mede wolven al 10x onder de bus gooien en ik schat hem hoger in dan dat.



Dit bedenk je toch niet?  ::rofl::

Komen we goed weg  ::rofl::
De volgende ronde gaat een van ons er wel sowieso uit Sanmol, ik zie niet echt een uitweg ervoor  :-X

Wat zou een slimme tactiek zijn? Gewoon elkaar onder de bus gooien zodat degene die overleeft zo burgerlijk mogelijk lijkt?

Oh honey ik heb al een tactiek klaar staan. Deze meid heeft het helemaal uitgedokert. Ik zei toch dat Mitchkox de ziener was, Miek1999 lady gaga en Hillo cupido. Alle rollen weten we nu zowat en daar moeten we op inspelen. We moeten nu bezig om het einde te halen en elke stap te brainstormen. Gezien dat Bjornn minder word verdacht ga ik mijzelf onder de bus gooien door Britney te claimen. Als Michael90 echt Britney is dan is hij nog niet bevrijd. Dus als hij gaat roepen dat hij Britney is gaat hij dood. In die situatie zijn we alsnog een stap voor ::jaja::.

::rofl:: ::jaja::

Komende ronde zal er een van jullie sneuvelen vrees ik. Misschien kunnen we het zo fixen dat 1 van Ycaris of ik 1 van jullie het laatste zetje geeft.

Belg maar dood deze keer? Ik vermoed overigens dat brtdm een koppel is met 1 van jullie maar soit   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Zouden Belg en Convans het koppeltje zijn? Belg heeft niet 1 keer voor Convans gestemd ::vergroot::.

Belg of Luchtmaniak zou ik doen, sowieso iemand met een bevestigde rol  ::jaja::

En thanks Sanmol ::bravo::
Als je dat claimt zou ik het redelijk optijd doen, aan t begin als de verdenking direct naar jou neigt te gaan, zodat Britney genoeg tijd heeft om je tegen te spreken / voor anderen om door te hebben dat het onzin is  ::tandpastasmiley::

Dan zou Belg nu dood zijn toch?

Bjorrn, weet jij welke beker het is?

Ja, duh. Zouden die titels een hint zijn? Tot nu toe telkens een referentie naar een lied van de artiest(e) die gestorven is. Behalve James Corden dan, want die zingt niet ::rofl::.

https://www.youtube.com/watch?v=7WH_0aXoiL4

Je hebt gelijk  ::rofl::



Idunno hahaha

Maar over het spelers elimineren, eerst Belg en daarna Luchtmaniak doen? Of andersom? Der moeten in ieder geval nu mensen met een speciale rol uit want die zijn vrijgepleit  ::jaja::

Ik ga als laatste een beker pakken ::vergroot::. Zo kunnen ze er niks mee..

Eerst Belg en daarna Hillo denk ik

En waarom Luchtmaniak niet?
Die is al 5 rondes bevestigd goed.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #21 Gepost op: 17-12-2020, 00:47:35 »
Ik vind Belg en Hillo gevaarlijker qua het meekrijgen van anderen dan LuchtManiak. Maar het kan hoor, ik ga wel weer mee met de meerderheid.

Belg vind ik daar sowieso eng mee idd, die begint jou ook door te krijgen zag ik.
En Hillo zal deze ronde wel beschermd worden door Adele.

Het geinige is, dat als ze mij lynchen, dat dan ineens Ycaris weer geen wolf kan zijn.

LuchtManiak is letterlijk het ergste een threat voor ons en ik denk dat die de vorige keer is beschermd door Brtdm (denk nog steeds dat hij Adele is). In terms of wie moeten we sowieso overhouden: Lucy & Molduck. Ik weet dat Molduck word gezien als confirmed goodie, maar als ze nog die ene wolf missen gaan ze ook aan haar twijfelen. Bovendien verwacht ik dat ze Dua Lipa is. En die moeten we erin houden om te winnen. Wanneer ze mij hebben gelyncht laten ze het Billie groepje even met rust en gaan ze naar de andere. Daardoor blijft Bjorrnn nog even onder de radar.

Jep, dat is top  ::jaja::
Ze zijn er voor t grootste deel van overtuigd dat de stoorwolf 2 wolven uit de HIDM groep heeft verstoord. Dus Frank was een echte en na Sanmol blijf ik hopelijk heel safe  ::jaja::
Lucy mag lang blijven, want die denkt echt heel sterk dat ik echt geen wolf kan zijn.
Ook eens met Molduck erin laten.

We moeten een situatie creëren waar alleen Dua Lipa's overblijven  ::vergroot::. Echter, ben ik nog steeds bang voor dit koppeltje. Het kan ook een wolf - burger zijn.

Ik ook, ik blijf daar alert op  ::jaja::

Wat dat betreft vind ik het ook wel goed dat jullie wat focus op SpacyColours gaan leggen. Die is ook wel heel erg onder de radar, of is dat wel vaker zo?

Michael90 is een goede speler, maar vanwege Britney en dat dit thema hem niet zint, verwacht ik iets minder vuurwerk van hem. Maar nog steeds wel linke soep.

Molfreak Arno is een beetje een wildcard. Wel vasthoudend aan z'n eigen ideeën.

Enneh de reads die jullie hebben op de rollen (ik was iig blij dat ik Ricardo door had voor dat bekend werd), dat zorgt ervoor dat we nog steeds een kans maken  ::ok::

Even weer een schemaatje:

Nacht 7: LuchtManiak
Dag 8: Sanmol
Nacht 8: Belg
Dag 9: Brtdm/SpacyColours/Michael90 (hopelijk)
Nacht 9: Hillo

Dan zijn we over met Molduck, Molfreak Arno, Lucy, twee van Brtdm/SpacyColours/Michael90 en nog drie wolven. 3 van de 8, zou wel erg mooi zijn, zeker als michael90 nog steeds niet kan stemmen. Als we dan op dag 10 ook nog brtdm/spacyColours/Michael90 kunnen laten lunchen en dan in nacht 11 Molfreak Arno eten en hopen dat-ie mis schiet, dan hebben we volgens mij gewonnen.

Dag 10: Brtdm/SpacyColours/Michael90
Nacht 10: Molfreak Arno

=> Ycaris, Bjorrn, Monkeysuncle, Molduck, Lucy en bv Michael90 :-)

Dag 9 en dag 10 worden wel cruciaal. Als ze Ycaris vangen en de boeren hebben nog niet gewonnen, dan gaan ze aan alles twijfelen.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #22 Gepost op: 17-12-2020, 00:51:42 »
Stel je voor:

Ik claim Britney Spears. Michael90 claimt ook Britney en gaat dood. Ik word gelyncht, want ik sprak niet de waarheid.

Jullie lunchen of Belg/Hillo/LuchtManiak Adele heeft dan een 50/50 kans trouwens wat héél irritant is, maar door slim denken kunnen we het omzeilen. 1 confirmed goodie is over at that point.

Het groepje van Ycaris is nu aan de beurt. SpacyColours claims Katy Perry (als hij dat is, anders is het Dua Lipa of zelfs Dua Lipa) en Brtdm Adele. Als ze niet worden tegengesproken worden dit confirmed goodies. Ycaris moet dus wel Katy Perry/Dua Lipa claimen en hopen dat ze SpacyColours kiezen. Dan lunchen die dag gelijk Adele als die er tussen zit. De dag daarna word de wolf in dat trio gelyncht, maar is dat hele groepje weg en de burgers denken dat ze gewonnen hebben. Jammer, want dat blijkt dan niet zo te zijn en er is all hell on earth. Die nacht word Belg geluncht, want dat is de enige confirmed goodie die over is. Dan blijven er 2 wolven over in de mix.

Over zijn dan:
Molduck (waarschijnlijk Dua Lipa)
Lucy (Dua Lipa)
Monkeysuncle (nep Dua Lipa)
Bjornn (nep Dua Lipa)
Molfreak Arno (jager)

En dan begint het spelletje wie kan het best liegen om de anderen te overtuigen. Lucy word vast dan gekozen, want ze loog over het aantal wolven. Dan winnen de wolven ;).

*Dit scenario is zonder te weten wie het koppeltje is. Als het een burger - burger is winnen we sowieso.

Dit is meer de situatie waar ik aan zat te denken^

Het zou wel heel tricky zijn als jij Britney claimt en niet wordt tegengesproken trouwens. Dan word ik gelyncht en ben jij waarschijnlijk erna dood wanneer de echte Britney wel iets zegt.
Dus als je dat claimt moet het wel sowieso misgaan, hoe raar het ook klinkt  ::rofl::

Misschien een optie om Adele te claimen? Of toch beter Britney?

Ik geloof er trouwens niks van dat Michael90 zich laat doodgaan als Britney. Ik denk eerder dat ze het zien als een soort wanhoopsclaim en dat ze het wel willen testen. Wat dat betreft is inderdaad Adele claimen wel een beter idee, want dan laat de echte Adele zich misschien zien. Maarrrrrrrrrrr ik heb ook al een beetje gehint naar het Adele zijn.

Misschien is nu Belg eruit wel het beste, want die pusht de hele tijd op "Britney zoeken", terwijl wij nog steeds weten dat de stem van michael90 helemaal niet meetelt. Dan sturen op het lynchen van Brtdm of Spacy (beetje oppassen met teveel Ycaris beschermen, maar richting duwen moet kunnen). Ik zou heel graag tot het eind M90 erin hebben als Britney.

Lieve monkeysuncle je kan veel mensen om de tuin leiden, maar mij leidt je zeker niet om de tuin. Ik vond het al zo raar hoe jij zo zeker wist dat Michael90 Britney was. Dat kon je alleen weten als jij, ja jij, met Michael90 in een koppeltje zit. Het feit dat jij probeert Ricardo te bestempelen als ''verkeerde stemmer'' spreekt boekdelen. De enigen die belang hebben bij een foute stemming is een burger - wolf koppeltje. En laat nou uitgerekend de stemming 4 - 4 - 4 - 4 zijn geweest. De andere enige optie is Belg als koppel partner ::vergroot::. Dus wie is het?

Lieve Sanmol, je hebt het dit potje vaak bij het goede eind, maar deze keer niet. Ik ben geen koppeltje. Zeg het maar, wie gooien we eruit? Ik stem erop. Maar ik wil wel graag het spel winnen.

X-MU



Hoe weet jij dan dat Michael90 Britney is? I smell a stunt...

Helaas mag ik daar van onze grote leider niks over zeggen.  :-X

Lies Liza Minelli Lies! Dit is een stunt.
Het enige is dat Michael90 niet echt de stemming heeft kunnen beïnvloeden. De enigen die dat konden waren Belg en Lucy. Dus als er een koppeltje is dan is het tussen die twee  ::vergroot::.

Ik ga denk ik als strategie Britney claimen en proberen chaos te scheppen door te claimen dat de theorie wel eens niet zou kunnen kloppen :\'(. Hopelijk lynchen ze dan iemand anders en het liefst Hillo lol.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #23 Gepost op: 17-12-2020, 00:55:45 »
Chaos is altijd goed  ::ok::

Inderdaad! Doe je ding Sanmol! Kan wel zijn dat ik je alsnog verdacht ga noemen en onder de bus gooien, want ik moet mezelf redden natuurlijk  ;D

Wie gaan we lunchen? Belg of LuchtManiak?

Doe Belg maar, en dan erna Luchtmaniak t liefst wel  ::jaja::

Check, wij nemen een Belgische lunch vandaag

Ik wilde Belg er al heel lang uit, dus ik ga mee (niet dat dat er nog toe doet  ::rofl::)

Jezus Christus hoe kan het dat we nog allemaal leven  ::rofl::

Hahahahahahahahahahaha

OMG! Dat was intens!!

Van al afscheid nemen van Bjorrn of Sanmol, via focus op mij en ook nog een stem op Ycaris, naar een strijd tussen Michael90 en Lucy. Naaaaaaaaaaaaaiiiiiisssss.

Ok Michael90 is dus geen Britney, dan MOET het Molduck zijn.

Dan hebben we:
LuchtManiak - Ariana
Michael90 - Katy Perry
Brtdm - Rihanna
Molfreak Arno of SpacyColours kunnen dan nog Adele zijn

Jezus we zitten nog met 4 wolven  ::oink:: in dit stadium  ::oink::

Ik dacht dat Bjorrn en Lucy het koppeltje waren >:D.

Het zou hilarisch zijn als Lucy een koppeltje was met Brtdm. Kijken wie er dan verder geschoten wordt

Ik verdien wel een oscar voor dit hoor. Ik heb mijn taak ook niet goed gedaan, dus daar zal ik iets op moeten vinden  ::).

Hahaha nee joh, ik targette haar een paar rondes geleden keihard.

We verzuipen nu wel in de.comfirmde goede rollen. En dat kan de eindfase nog helemaal laten instorten voor ons (ondanks dat we echt close zijn).

Alleen Molfreak Arno en SpacyColours kunnen dus nog getarget worden, daar moeten we de volgende dag dus echt gezamenlijk de verdenking op krijgen denk ik.

Nu vannacht zou het top zijn om eventueel het koppel eruit te krijgen (mits geen van ons het koppel is), want dan zouden we al zo goed als gewonnen hebben. Hillo is confirmed Cupido dus kan eruit + het komt.blijkbaar vaker voor dat Cupido zichzelf in het koppeltje plaatst, dus hij is een goeie optie.
Daarnaast is Luchtmaniak een veilige lunch want die is sowieso al eerder beschermd door de beschermer en nu dus eetbaar.

Mag je ons vertellen hoe het precies zat met je taak? Krijgen wij daar misschien een nadeel van? Of juist een voordeel?

Ycaris kan ook nog het koppeltje met Lucy zijn ::vergroot::.

Zou flink jammer zijn, idealiter is ze koppeltje met een andere burger omg.

Maar mag je ons vertellen over je opdracht Sanmol of niet?

Ik weet niet alsof ik dat mag vertellen  ::rofl::. Het is alleen een nadeel voor mij.

Hahah oke, mag dat Dennis?
Zo nee, dan gewoon niet doen idd :)
Een nadeel voor jou is ook een nadeel voor ons ben ik bang hahah.

Nee, het nadeel is alleen voor mij en niet voor de groep.

Work! Maar wie zijn toch dat koppeltje??? Damn. Die moeten we nu echt opsporen vind ik.

Nou ja, dat valt opzich wel mee denk ik, als het ons lukt er alle vier in te blijven winnen we sowieso heh, dan kunnen we alle burgers systematisch elimineren en als er dan een vast zit aan een mede.wolf dan gaat die wolf vanzelf mee dood.
En als het koppel 2 burgers zijn is dat alleen maar super, want dan zijn we sneller bij de winst.

Ik zou vannacht gewoon sowieso een confirmed rol opeten die niet de jager of de nepjager is, want de kans is veel te groot dat die spelers op een wolf schieten. En we moeten enkel confirmed rollen targetten anders is dalijk elke burger confirmed.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #24 Gepost op: 17-12-2020, 01:01:25 »
Ik ga een poging doen Adele te claimen denk ik. En misschien moet Ycaris mij gaan tegenspreken, of Bjorrn  ;D

Adele claimen is niet slim. Adele tegen claimen wel. Want als je zegt ik ben Adele en er gaat niemand dood. Dat is sus.

Dit.
Niet uit jezelf Adele claimen, want dan spreekt de echte je tegen en sterf je sowieso.
Enkel als je al duidelijk nummer 1 target bent én stemmen tegenkrijgt kun je Adele claimen, en ook dat niet supervroeg in de speelronde, maar misschien 4-5 uurtjes vantevoren.

Check!

Molduck is dus blijkbaar de echte Britney  ???

Over:
5. Molfreak - ??
6. Hillo - Cupido
12. Molduck - ??
19. LuchtManiak - Ariana Grande
23. SpacyColours - ??
25. Brtdm - Jager
26. michael90 - Nep jager

Wolven:
24. Ycaris
9. Sanmol
1. monkeysuncle
14. Bjorrn

Als we het koppeltje vinden word het 4 wolven tegen 5 burgers volgende nacht en dat helpt erg ::jaja::.

Maar hoe gaan we die vinden dan? Beredeneren wie elkaar helpen bedoel je? Ik kan misschien morgen wel even zoeken, maar heb weinig tijd. Ga vooral je gang met analyseren tho  ::jaja::

Ik ben de draad volledig kwijt. Maar denk dat ik vannacht eens lekker de boel op een rijtje ga zetten. #eindelijketijd #alsikwakkerkanblijven

Ik ga morgen weinig tijd hebben, dus ik volg elk plan. Zat zelf nog te denken dat Brtdm ergens heeft gehint naar een extra iemand waar hij iets over wist.


Ik ben al aan het terug lezen. Hillo zegt het koppeltje niet te verdenken. Dus dat is sowieso een clue ::vergroot::.



Iedereen heeft nog zo'n 1/2 opties over...  ::ohno::. Maar als het koppeltje Britney heeft, dan weten ze dat toch??

Kun je dit schema uitleggen?
Dan kunnen we meedenken.

Wanneer iemand op iemand heeft gestemd is het rood of als iemand verdacht heeft genoemd is het ook rood.

Dus Hillo heeft op iedereen gestemd en heeft iedereen verdacht genoemd? Want dan liegt ie ergens  ???

Hillo heeft expliciet gezegd dat hij niet in het koppeltje zit, dus dat geloof ik wel. Hij is ook best vaak besproken door iedereen. Iemand zoals molduck is moeilijk te peilen, want die heeft letterlijk dagenlang niks gezegd.

Ik weet zo net nog niet of ik Hillo geloof. Ik zou hem graag willen opeten ::wijn::

Ik ook  ::jaja::
Hillo of Luchtmaniak nogsteeds. Sowieso niet een random niet confirmed persoon eten.

Meiden met alleen 3 rollen over (technisch 2) moeten we risico's gaan nemen..

Dan is het misschien wel een idee om Brtdm om te brengen zodat hij wellicht een burger schiet.

Ja maar we gaan niet iemand lunchen die geen speciale rol heeft geclaimd toch?

Brtdm heeft precies door wie er wolven zijn  ::rofl::
Die knalt waarschijnlijk jou gewoon neer hoor  ::)

Michael90 is ook een optie?

Hmmm.
Als Michael op een burger schiet dan mag die niet stemmen, en is de kans groot dat we een meerderheid op een burger krijgen. Maar zo niet, dan gaan we waarschijnlijk een wolf moeten opofferen.

Ik vind Hillo of Luchtmaniak nogsteeds betere opties, veiliger en de kans is net zo groot dat ze koppel zijn.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #25 Gepost op: 17-12-2020, 01:03:29 »
Nog iets, het ergste wat er kan gebeuren is dat de beschermer die persoon beschermt die we willen killen, zodat er niemand sterft.
Wat dat betreft is Luchtmaniak de perfecte optie want die is sonogwieso al een keer eerder beschermd en mag dus niet meer gered worden.

Hij heeft mijn voorkeur, met Hillo op 2.

Wacht de beschermer kan niet twee keer achter elkaar beschermen??? Maar meer dan 1 keer kan wel hoor.

Nope, 1x in totaal, kijk maar in de regels :)

Volgens mij mag de beschermer een persoon maar 1 keer beschermen. Dus wel veel verschillende personen maar niemand twee keer.

Dus Hillo kan nu best de beste eetactie zijn. Of LuchtManiak.

Molduck moeten we voor oppassen, die zou eventueel nog Britney kunnen claimen.

Ik stem voorlopig Hillo om alvast iets te hebben

Luchtmaniak kan eventueel mij nog burgemeester maken, toch?

Ja zat ook al te denken dat dat slim kan zijn vanwege de kans dat een wolf dan burgemeester wordt.

We moeten ook gaan nadenken HOE we dit willen winnen...

Ondanks dat we nog met 4 wolven erin zitten, is het nog steeds heel lastig om te winnen met al die geclaimde rollen.

Denk dat we jouw Britney-schap moeten uitbuiten, aangezien jij daarmee een goede rol hebt en niet getarget wordt. Bjorrn zou volgens de theorie van Lucy en Belg nu ook helemaal safe moeten zijn, maar er zijn nu eigenlijk teveel bekende rollen. LuchtManiak, Hillo, Michael90 en Brtdm zijn allemaal niet tegengesproken, dus die 4 moeten er inderdaad uit, met Brtdm als extra gevaarlijke rol natuurlijk. Als Adele zich bekend maakt, moeten Ycaris en ik misschien wel allebei Adele tegenclaimen.

Misschien moeten we ook eens het risico nemen van "chaos" tot aan de laatste 15 minuten en dan collectief iemand eruit mikken.

Komende ronde denk ik dat de focus naar Molfreak Arno of SpacyColours moet gaan qua beschuldigingen. En ik denk dat LuchtManiak het spel minder goed snapt dan Hillo en daardoor juist gevaarlijker is, dus ik ben het er ook wel mee eens dat LM misschien beter is, zeker ivm de burgemeesterstem die misschien naar Sanmol kan gaan.

De geliefden mogen elkaar overigens wel beschuldigen maar nooit op elkaar stemmen. Mijn schema, puur gebaseerd op het stem-topic, geeft aan dat er nog maar liefst 26 mogelijke paartjes kunnen zijn. Per speler:

monkeysuncle 4 mogelijkheden
Molfreak Arno 3
Hillo 6
Sanmol 6
Molduck 8
Bjorrn 3
LuchtManiak 3
SpacyColours 6
Ycaris 5
Brtdm 5
michael90 3







Het punt is dat we nog met zoveel goede confirmed rollen over zijn dat het héél lastig word. Als jullie allebei Adele claimen en de echte Adele gaat eruit, dan verliezen we alsnog (want dan weten ze dat jullie allebei gelogen hebben)..

Klopt, ik gooi maar wat balletjes op hoor. Nu zijn Ycaris, SpacyColours, Molfreak Arno en ik degenen in gevaar lijkt me, dus misschien dat een hele late claim als 1 van ons gelyncht dreigt te worden voor voldoende chaos gaat zorgen om op het laatst de stemming te draaien.

Gek hoor, we hebben het tot nu toe zo goed gedaan en nog steeds staan we m.i. flink achter en wordt het lastig om te winnen.

Ergens wel, maar volgens mij is het buitengewoon onvoorspelbaar wat de volgende stappen zijn.
Ik vind dat jij nu wel heel erg je best aan het doen bent om te zorgen dat we niet op Hillo stemmen en krijg voor het eerst het gevoel dat er toch een koppeltje wolf-burger is! Ik vond Hillo al een goed idee en nu helemaal.

Komt het vaker voor dat er zo weinig gewone burgers zijn?
Want dat maakt het volgens zo lastig. Bijna iedereen kan op een gegeven moment een rol claimen. Anoniem wegduiken kan dan niet meer.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #26 Gepost op: 17-12-2020, 01:13:33 »
Over:
5. Molfreak - ??
6. Hillo - Cupido
12. Molduck - ??
19. LuchtManiak - Ariana Grande
23. SpacyColours - ??
25. Brtdm - Jager
26. michael90 - Nep jager

Wolven:
24. Ycaris
9. Sanmol
1. monkeysuncle
14. Bjorrn

Om te winnen moet het 4-4 (als wij burgemeester zijn) of 4-3 staan. Daarvoor moeten nog 3 of 4 mensen weg.. Er is geen optie voor de 4 mensen weg, want er zijn geen 4 niet confirmed goodies over. Dit gaat dus NOOIT gebeuren....

Dan is de enige optie 4-4 (wij als burgemeester). Oftewel LM moet nu weg, en daarbij hopen we dat ik burgemeester word. Michael90 weet nu nog niet wie er fout zijn tussen de laatste 5, en morgen wel dus dat is niet slim om hem te bewaren.. Ook al verdoofd hij een stem dan is er nog steeds een groot aantal goodies over. 5 vs. 4. Als Michael90 en het koppeltje is en een verkeerde stem verdoofd dan word het 4 vs. 4 eventueel en dat is erg in ons voordeel. Dat is één van de weinige manieren om dit spel te winnen. Werkt alleen als Michael90 het koppeltje is.

Helemaal niet onvoorspelbaar. Stel voor we gaan allemaal op Arno. Arno: ''IK BEN ADELE''. Niemand claimed Adele. Arno gaat niet en zo gaan we maar door. De mensen die een confirmed goodie zijn gaan hun rol zeggen als ze in gevaar komen. Er is letterlijk maar één Dua Lipa over...

Daarom ben ik nu steeds meer voor Brtdm lunchen. Die schiet iemand neer, hopelijk Molfreak Arno of SpacyColours, en die is misschien een koppeltje met nog iemand anders (bv Molduck). Er kunnen dan gewoon 3 uit gaan.

Brtdm gaat sowieso jou schieten ben ik bang monkeysuncle ::ohno::. Tenzij we een list bedenken waar jij snel Adele claimt voordat de dag gebeurt.. Wie heeft Brtdm als verdachten genoemd?

Nee Brtdm heeft op basis van zijn posts heel goed door wie de wolven zijn, die zou ik absoluut niet neerknallen.

Ook moeten er zeker niet 2 wolven Adele claimen, please dont.
Enige wat slim kan zijn is als de echte Adele Adele claimt, dat Ycaris of Monkeysuncle dan ook Adele claimt en zegt dat de echte liegt. Daar winnen we die stemronde miss wel mee.

Als Sanmol koppel is met Hillo, kunnen we ook de nacht hierna ofzo nog Hillo wegstemmen, maar zou ik nu eerst Luchtmaniak doen.

Ze gaan er nog steeds vanuit dat Lucy haar theorie klopt en dan gaan ze dus naar monkeysuncle toe de volgende dag, want dan was de stemming 4-4-4-4 geweest :-X. LM is onze enige optie echt waar.

Het zal tussen Arno vs. Monkeysuncle de volgende dag gaan ben ik bang..

Dit is het plan denk ik:

Vannacht: 19. LuchtManiak - Ariana Grande (nieuwe burgemeester word of ik of een ander)
Morgen: 5. Molfreak Arno weg en monkeysuncle moet gelijk zijn rol tegen claimen (dat moeten we echt proberen en pushen om Molfreak Arno eruit te krijgen)
Die nacht: Koppeltje eruit of nieuwe burgemeester en we winnen anders niet

Denk dat het ook goed is dat ik de Britney claim geloof tot nu toe en laten we hopen dat Molduck niet gaat claimen. We moeten ook bedenken dat we willen overblijven met de wat minder dominante spelers of de wat meer random spelers. Ik ga er niet vanuit dat de stemming vanaf nu altijd unaniem zal zijn. Ongetwijfeld zal ik snel het loodje leggen en Ycaris heeft ook weinig kans. Maar Sanmol en Bjorrn kunnen het zeker lang gaan volhouden hoop ik.

Ok we eten nu dus LuchtManiak

Ja eens. Het gaat waarschijnlijk om Molfreak Arno versus Monkeysuncle komende ronde. Wat wij moeten doen denk ik is heel dominant spelen en met allemaal argumenten komen waarom het dan Molfreak Arno is. Monkeysuncle moet alert zijn en ook pushen voor Arno want vanuit zijn positie zou Monkeysuncle moeten "weten" dat het Arno moet zijn. Als we met die mening en goede argumenten komen dan gaan er vast mensen mee, want ze verwachten niet dat er 4 wolven zijn dus sommigen van ons spreken sowieso de waarheid denken ze dan.

Daarnaast, Monkeysuncle moet zodra Arno eventueel Adele claimt dat gaan tegenspreken. Ycaris moet eigenlijk ook alert zijn en als Spacy ineens Adele claimt dat ook fel tegenspreken.

Dat is onze beste kans denk ik.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #27 Gepost op: 17-12-2020, 01:16:41 »
Ga m'n best doen. Ik heb al eerder gehint naar Adele en heb vandaag ook als eerste een Adele gifje geplaatst  ::jaja::

Ik heb naar alle rollen subtiel gehint als een afleiding lol.

::rofl:: ::bravo::

Bij Britney waren het albums + liedjes, maar dat is niemand opgevallen.

Brdtm gaat de glorieuze power winnen  :(

YCARIS EN MONKEYSUNCLE ALS JULLIE BEIDE OP ARNO HADDEN GESTEMD HADDEN WE GEWONNEN  :\'( :\'( :\'(

Ik baal echt zo ongelooflijk nu  :(

Ja dat weet ik maar Ycaris was er niet en Sanmol is ontmaskerd. Nu lijkt het alsof ik Sanmol het laatste duwtje hen gegeven, dat had brtdm anders wel gedaan.

Daarom wachtte ik zo lang, hoopte nog op een Ycaris stem

Ja ik baalde vooral enorm dat Ycaris niet stemde, zeker toen Brtdm op zichzelf ging, toen hadden we hem volledig kunnen binnenkoppen.

Nu winnen we onmogelijk, er zijn letterlijk enkel nog bevestigde rollen over en 3 wolven. Dit was de dag waar het moest gebeuren. Er is letterlijk geen enkele manier waarop dit nog lukt.

Jawel...

Nu Hillo eten, dan gaat Molduck mee. Dan Molfreak of Spacy verdacht blijven maken. Ik denk dat ik in het goede kamp zit nu

Spacy is de enige die nog geen rol heeft geclaimd dus die is 100% de beschermer. Enkel Molfreak kon het nog zijn en die is door Sanmol en mij volledig onder de bus gegooid.
Jullie hebben verloren, en ik ook.

Ik heb ook nog geen rol geclaimd en Ycaris heeft ook nog geen rol geclaimd.

Ik snap dat je nu even verschrikkelijk baalt. Maar laten we niet te snel opgeven.

Nee klopt, werkt 1x en vervolgens killt of verlamd Brtdm of Michael90 je zodra een van die sterft snachts.

Sorry voor mijn pessimisme, ik wil ook niet dat jullie het opgeven. Ik denk dat jij en Ycaris morgen vol op mij moeten gaan. Ik heb het in ieder geval wel opgegeven, sowieso mijn eigen positie is nu verknald natuurlijk, maar ik heb met elke seconde en bericht gestreden omdat ik wist dat Spacy enorm twijfelde.

Succes en adios  ::zwaai::

Doordat Spacy zo zwalkte kan Ycaris misschien het beste Adele claimen. Nu wel want het maakt toch niet meer uit, we moeten een Spacy-Ycaris battle krijgen en een Monkey-Molfreak en die moeten we beide winnen.

Yup, en beide op mij stemmen volgende ronde lijkt me een goed plan. Dan zal ik proberen nog iemand te laten twijfelen zodat diegene hopelijk verdacht wordt ofzo.

Sanmol, SORRY! Je hebt het spel voor de wolven echt gemaakt en je was er bijna! We gaan echt proberen dit potje alsnog te winnen, we weten dat we er 1 minuutje vanaf zaten  ???

Sorry  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::

Ik moest even weg en toen eten. Dochter had gekookt, dus kon echt met goed fatsoen niet vroegtijdig van tafel. En toen ik om 19.54 weer inlogde waren er zoveel berichten en geen laatste up-date van de stemmen dat het onmogelijk was om snel te zien wat ik moest doen.

Het spijt me dus echt voor Sanmol en ik zie ook wel dat Bjorrn er nu niet best voor staat. Maar wat monkeysuncle al schrijft: wij twee zijn nu wel iets minder verdacht.


Het is oke Ycaris, het echte leven is belangrijker.
Ik was gewoon onwijs fanatiek dus ik baal enorm, maar neem je persoonlijk natuurlijk niets kwalijk!

Ben blij dat het er nu opzit voor mij ook, ik raak hier te gestresst van  ::joehoe::

::hug:: ::hug:: ::hug::
en bedenk: it ain't over till the fat lady sings the bleus. Ik heb nog niets gehoord  ::oordoppen::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #28 Gepost op: 17-12-2020, 01:25:09 »
Wat weten we nu echt zeker over de resterende burgers?
Kan iemand me helpen onderstaand lijstje kloppend en compleet te maken.

Hillo =  Marina (cupido)
Molfreak =  Lana del Rey? (kracht: 1 reddend drankje. al gebruikt?)
Molduck = Britney? (geen krachten)
SpacyColours = ?
Brtdm  =  Rihanna (jager) (+ burgemeester)
michael90 = jager?

Wat weten we nu echt zeker over de resterende burgers?
Kan iemand me helpen onderstaand lijstje kloppend en compleet te maken.

Hillo =  Marina (cupido)
Molfreak =  gewone burger
Molduck = Britney? (geen krachten)
SpacyColours = Adele (beschermer)
Brtdm  =  Rihanna (jager) (+ burgemeester)
michael90 = Katy Perry, nepjager die stemrecht kan ontnemen bij sterven

Spacy heeft nog niet geclaimd. In een idioot universum is Molfreak Adele maar dat past totaal niet in zijn spel

Even de resterende nachten bedenken:

Deze nacht Hillo en Molduck
Volgende dag Bjorrn (ontkomen we niet aan vrees ik)
Volgende nacht Brtdm, hopelijk schiet hij iemand anders zoals bv Molfreak
Dan die dag is het nog 2-2 en dan maar eens kijken wie burgemeester wordt....

Maar is het echt zeker dat Hillo zichzelf aan Molduck gekoppeld heeft? Of zou hij dit gezegd kunnen hebben om de wolven om de tuin te leiden?
Als we dan 1 van de 2 gaan lucnhen, wie is dan verstandiger? Molduck heeft denk een grotere kans op bescherming, maar Hillo zou gelogen kunnen hebben, waardoor we niet 2, maar slechts 1 dooie hebben.

Ik denk dat brtdm niet Molfreak, maar mij meeneemt in zijn val.

Monkeysuncle is denk wel redelijk veilig.

Nee hoor Hillo zou het anders niet geweten hebben, dat van Molduck als Britney
Ja ze zijn sowieso koppeltje  ::jaja::

Zie post Hillo. Je leeft nog hoor  ;)

Hee Ariana Petit, wat ben je aan het doen?  ::rofl::

Sorry man  ::rofl::
Al onze tegenstander hebben een confirmed rol zowat, ik zie onze kansen heel laag in, dus ik dacht ik maak er nog iets grappige van.

Ah check, nou ik ga je dan ook lekker onder de bus gooien. Ik heb nog een kansje denk ik en Ycaris moet straks Adele claimen

Ja is goed!
T kan jullie nog misschien een beetje geloofwaardigheid geven als je vol op mij gaat.

Ycaris, alvast even wat huiswerk voor je. Als je Adele claimt (of ik doe het), dan moet je natuurlijk ook weten wie je beschermd hebt:

Nacht 1: Lucy, want die was de burgemeester. Verder was er ook niks bekend.
Nacht 2: Belg, want die was de "man met het plan"
Nacht 3: Miek1999, zat in de veilige groep
Nacht 4: Ricardo, want de rol Mariah was nu wel duidelijk => Yes, gered
Nacht 5: LuchtManiak, want bekende rol Ariana
Nacht 6: Monkeysuncle, zat in de veilige groep
Nacht 7: Hillo, want bekende rol Marina
Nacht 8: Brtdm, want bekende rol Rihanna
Nacht 9: Molduck, want bekende rol Britney en hopen dat de wolven Molduck stemmen ipv Hillo

Reden waarom je je af en toe zo verdacht gedraagt en doet alsof je het niet snapt: omdat je niet getarget wil worden door de wolven in een speciale rol, de wolven zijn na Beyonce en Lana natuurlijk op zoek gegaan naar Adele.

Is dit wat?

Het is wel een beetje jammer dat je zo "full retard...errr...werewolf" ging. Want jouw onschuld was haast wel bewezen in zo'n beetje elke situatie.



Maar goed de chaos is nu wel compleet en in het schema moeten we gewoon maar pushen naar Molfreak Arno en SpacyColours en zien waar het schip strandt.

Oh ja voor het geval het niet duidelijk was, we lunchen Hillo

Ja, toplijst!
Ik wil inderdaad graag Adele claimen, maar ik denk hoe later hoe beter?
En ik was inderdaad bang voor de vragen. Dit lijstje helpt enorm  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Maar eerst zijn de wolven nog aan de beurt, toch. Hebben we al besloten of het Molduck of Hillo wordt?

« Laatst bewerkt op: 17-12-2020, 15:21:13 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #29 Gepost op: 17-12-2020, 01:36:04 »
Gevalletje kruisen van vraag en antwoord

Ik denk Hillo, want bij hem (een al langer bekende rol) is de kans veel groter dat Adele hem al eens getarget heeft voor bescherming.

Ik snap wat je bedoelt, maar mijn onschuld was niet bewezen want de lijst klopt niet meer en dat weten mensen.

Enkel speciale burgerrollen zijn bewezen goed, en helaas voor ons is dat zo'n beetje iedereen die nog meedoet.

Als jullie alsnog winnen dan petje af en dan zat ik ernaast, maar ik zie het niet gebeuren helaas.


Ik ga je proberen een extra zetje te geven richting een potentieel vertrouwde positie, door jou vol te targetten. Maak je niet druk, ze gaan sowieso mij lynchen, maar misschien heb je hier nog iets aan  ::vergroot::

Doe maar zolang je maar niet met teveel goede argumenten komt  ::rofl::

Hahah geen zorgen ik ga alleen met shit argumenten komen die net niet zo shit zijn dat het te obvious wordt :) maar desalniettemin heel slecht  ::rofl::

Zie laatste bericht Hillo

We leven nog  ::oink::

Ycaris je moet echt snel Adele claimen gedurende de dag.

Zo van: op advies van Hillo claim ik de rol.

Dan moet je wss wel head-to-head met SpacyColours maar dat moet dan maar even

Enneh succes vandaag en de komende dagen lieve medewolfjes. Ongeacht of we winnen of verliezen, ik heb een heerlijke tijd gehad met dit roedel  :-* :-* :-* :-*

En een extra  ::hug:: voor onze zieke spelleider.

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
D*N ziek?   : :(  ::hug::

OH MIJN GOD

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

What just HAPPENED!!!



AAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!

ONGELOOFLIJK MAN  ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Holy shit guys, we kunnen het nu basically uitspelen zonder risico heh?
Brtdm en Michael moeten we nu niet killen, die nemen een van ons mee en dan hebben we geen meerderheid.
Vannacht moet ons lieve lieve lieve beste vriend Arno opgegeten worden, dan is het morgen 3 wolven tegen 2 burgers.
Dan lynchen we met onze 3 votes Michael90 en dan eten we de laatste nacht Brtdm. We did it  ::bravo::


YAAAAAAAASSSS Lijkt het wel op

Liefde aan de Molfreak  :-*

Klopt helemaal. D*N ben jij het ermee eens? Want dan kunnen we claimen  8)

Ik wil niet degene zijn, maar als het 3 vs. 2 is winnen de wolven automatisch.

Uh oh

Wat wordt de nachtopdracht?  :o

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #30 Gepost op: 17-12-2020, 01:40:39 »
Nog maar even met z'n drieën daar alles aan doen dus  :D
Als de voordelen niet teveel naar burgers gaan kunnen we hem binnenhalen  :D

Wordt nog spannend zat, voelt als een soort cointoss.

Gaan we Arno er nu uitvreten? Lijkt me wel, we kunnen niet anders denk ik. Maar het is nog niet safe...

We moeten wel denk ik  ::jaja::

Dat heb ik weer briljant gespeeld! ;D

Grapje, gefeliciteerd allemaal! ::bravo:: Heel goed gedaan, ben trots op jullie :D ::love::

Sorry dat ik dus niet mijn best heb kunnen doen, maar gelukkig hebben jullie mij helemaal niet nodig gehad ::super::

Met mij gaat het inmiddels weer wat beter. Zoals jullie waarschijnlijk hadden meegekregen is opa inmiddels overleden en de uitvaart achter de rug. De laatste dagen heb ik het nog een beetje kunnen bijlezen en dat was genieten! ::bravo::

Ach gecondoleerd  :( Nee ik wist het niet maar ik had het wel verwacht  ::hug:: ::hug::

Blijkbaar hebben we nog niet gewonnen trouwens  ::)

Kwestie van tijd! ::bravo::

Dankjewel ::hug::

Bummer helaas niet een van ons. Misschien allemaal snel meestemmen dan gaat Brtdm nog een keer gooien

is goed

En juist nu niet in twijfel trekken denk ik, laten we kijken of ze nerveus worden.

Voorlopig eten we Molfreak Arno

Toppie  ::ok::

Eerst het belangrijkste:
Gecondoleerd Hidm  ::hug::


Huh; ik leef nog? Geweldig!
Nogmaals dank voor het lijstje Monkeysuncle. Die heeft me gered. Maar jij bent door je lobby voor mij wel mega-verdacht.



Das niet erg, we hebben nadat we Molfreak Arno eten gegarandeerd de meerderheid bij de stemming nu  :D

Dus als een twist van Dennis of een power ofzo ons niet fuckt dan winnen we nu :)


Ik vrees dat een verkeerd uitvallende stemming bij de K-pop awards wel eens heel vervelend kan uitpakken. Natuurlijk kunnen wij met zn drietjes wel op hetzelfde stemmen, maar dan gaat ie toch de kant van de burgemeester op.

Kan de betrouwbaarheid van dobbelsteengooier Brtdm nog op de één of andere manier in twijfel worden getrokken?

Naja alleen als er extra stemmen verdient worden he. Want nadat wij iemand eten hebben wij een meerderheid van 3 tegen 2. Als de winst weer voor een hint zorgt maakt het dus helemaal niets uit  :D

Maar D*N laat toch niet voor niets doorspelen? Waarschijnlijk vindt hij het jammer als alles nu al beslist is, en werpt hij de burgers op deze manier een extra kans toe.

Wie weet. Ik ben in ieder geval super trots op ons, als we verliezen is het door pech  ::bravo::

Weet je, we hebben al een paar keer gebalanceerd op het randje. Zelfs al tovert D*N nog een verliezende optie uit zijn hoed, vind ik al dat we het heel goed gedaan hebben. Dus laten we het plan volgen, maar morgen pas laat op iemand anders dan Ycaris stemmen (michael90 dus). Ycaris kan dat natuurlijk alvast wel doen.

Desnoods tover ik nog uit mijn hoed dat we als 4 wolven allang hadden kunnen winnen bij de stemming op Sanmol met Ycaris' en mijn stem. Dat zouden de wolven toch nooit doen?  ;D

Oh het stemmen is in privé toch?
Of wel in het topic Dennis?

Gewoon de volgende dag allemaal op Michael90 stemmen :)
Waarschijnlijk weten Michael en Brtdm heus wel wat er gaande is, maar hopelijk kunnen ze er niets tegen doen met eventuele powers :).

Wacht zie ik het nu fout of hebben de burgers met Twice juist helemaal niet de goeie te pakken?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #31 Gepost op: 17-12-2020, 01:44:19 »
De burgers hebben een nummer gekozen dat niet aan 1 van ons is toegewezen. Dus de burgers winnen zo het voordeel.

Aaah oke balen.
Hopen is het gewoon een hint net als vorige keer, daar hebben ze geen fuck aan namelijk.

Voor de zekerheid nog ff een liedje kiezen waar we zelf allemaal op stemmen?

Is het erg dat de burgers weten dat er drie wolven in zitten? We kunnen natuurlijk sowieso de gok wagen. Stel dat iemand vergeet te stemmen  8)

Dan weten ze wel dat we met z'n drieën zijn, maar dat gaan ze vast wel gokken als vannacht Arno ontbreekt.
Lijkt me niet erg dat ze het weten.
Mogen we dan allemaal op 'mijn' nummer stemmen (moomoomoomomo ofzo) want ik ben helemaal fan van dit nummer  ::bravo::

Is niet erg lijkt me, ze weten het namelijk toch al en het beïnvloed hun stemmen ook niet, ze gaan allebei op Ycaris waarschijnlijk  ::rofl::

Ik vind het prima om op jou nummer te stemmen Ycaris  :D

Ik sta op Mamamoo

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik stem op Mamamoo

::rofl:: ::rofl::

Ik stem op Mamamoo!!!

Pssst Bjorrn ik weet dat je erop staat om Mamamoo te stemmen, maar ik weet niet zeker of je het nu al gedaan hebt  ::)

Dan stem ik ook op Mamamoo nu  :P

Hee lieve wolfjes,

Zullen we, wanneer het "voordeel" niet te sterk is, gewoon snel alle drie stemmen op michael? We hoeven het spel wat dat betreft niet te rekken.

X-Perez


The End
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human