Auteur Topic: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan  (gelezen 1766 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #60 Gepost op: 23-04-2021, 20:16:26 »
Zet me dan maar uit het spel, maar ik ga die regels niet volgen, excuses.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #61 Gepost op: 23-04-2021, 20:17:39 »
Doei, je verpest toch al het spel. ik vind het dan een goed idee dat ik daarvoor in de plaats terugkom want door de heer convans ben ik weg.
chipsverslaafde <3

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #62 Gepost op: 23-04-2021, 20:25:42 »
Voorzitter

mag ik dhr Chipie er op wijzen dat hij zich op dit moment zelf ook niet aan de regels houdt? En dat er buiten dhr Convans nog meer mensen op MrChipie gestemd hebben?

Persoonlijk vertrouw ik Convans. Ik weet het niet goed waar het MrChipie betreft. Ik vertrouw Vermoljoen echter wel, dus ik vind het best prettig dat Convans van Vermoljoen af is gestapt en nu op iemand anders stemt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #63 Gepost op: 23-04-2021, 20:57:36 »
Zet me dan maar uit het spel, maar ik ga die regels niet volgen, excuses.
Tbh, why not? Het is één kleine regel (je zet bij de dagen 'voorzitter' voor je bericht want part of the game), das niet zo moeilijk toch? Kijk, ik laat gewoon stemmen etc. niet meetellen als mensen dat niet doen maar het is niet zo leuk. Aan de andere kant zou ik het jammer vinden als je uit het spel hierdoor stapt. Verder bemoei ik me niet met enige discussie hier dus dat zoeken jullie verder zelf lekker uit  ::rofl::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #64 Gepost op: 23-04-2021, 21:40:31 »
Tbh, why not? Het is één kleine regel (je zet bij de dagen 'voorzitter' voor je bericht want part of the game), das niet zo moeilijk toch? Kijk, ik laat gewoon stemmen etc. niet meetellen als mensen dat niet doen maar het is niet zo leuk. Aan de andere kant zou ik het jammer vinden als je uit het spel hierdoor stapt. Verder bemoei ik me niet met enige discussie hier dus dat zoeken jullie verder zelf lekker uit  ::rofl::

Oke dan telt mijn stem gewoon niet mee, kan ik mee leven  ::ok::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #65 Gepost op: 23-04-2021, 23:23:02 »
Doei, je verpest toch al het spel. ik vind het dan een goed idee dat ik daarvoor in de plaats terugkom want door de heer convans ben ik weg.

Deze reacties zijn toch ook niet meer nodig na de deadline?