Auteur Topic: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?  (gelezen 1383 keer)

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
[RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Gepost op: 30-04-2021, 21:24:28 »
Geachte kamerleden,

Het leek een rustige nacht op de Whatsapp en ik snap dat u allen natuurlijk benieuwd bent wat de dag gaat brengen. Ik heb vernomen van mevrouw B. Rent dat vandaag alle vrouwen in de kamer mogen stemmen. Dit betekent dat, verbeter mij als ik het fout heb, alleen Brent, D*N en Kaaasje mogen stemmen vandaag. Uiteraard kunt u hier wel een advies in geven. Daarnaast hoor ik graag van het lid H. Illo voor dag 9 welke drie besluitvormen opgestuurd mogen worden met de bode.

Daarnaast heb ik spijtig nieuws. Zojuist kreeg ik via een alert op mijn telefoon te horen dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
gelasterd is.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Praat, discussieer en zorg voor wat actie. Anders ben ik bang dat u uw koffers zult moeten pakken en de gehele Tweede Kamer z'n ontslag zal moeten aanbieden bij de Koning.


Kamerleden
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #1 Gepost op: 30-04-2021, 21:28:38 »
Voorzitter,

Nou, dat was het dan ::ohno:: zonder beschermer zie ik het somber in. Heb wel het idee dat Brent ok is, anders had hij wel iemand anders burgemeester gemaakt? Dan maar hopen dat Kaaasje en D*N niet allebei populist zijn, dan hebben we nog een kansje!
« Laatst bewerkt op: 1-05-2021, 11:19:33 door hillo »
Nieky grab a life vest!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #2 Gepost op: 30-04-2021, 21:40:29 »
Voorzitter!

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #3 Gepost op: 30-04-2021, 21:42:11 »
Voorzitter, er moeten gekke dingen gebeuren willen de traditionele politici dit nog tot een goed einde brengen.

In een goede democratische orde zijn vertrouwen en matiging nodig, maar hier is voornamelijk sprake van wantrouwen en Pokémon-escalaties. Hopelijk kunnen de vrouwen het vertrouwen herstellen. In vertrouwen zit het woord vrouwen verstopt! Toeval? Ik hoop van niet!

Brent heeft al eens op FrankLapidus gestemd, ik moedig hem aan D*N en Kaaasje daarin mee te nemen. Of Brent en Kaaasje vormen samen een (Stef) Blok tegen D*N, dat is ook een optie. Ervan uitgaande dat de meerderheid van de vrouwen traditionele politiek bedrijven.

Dank u, voorzitter.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #4 Gepost op: 30-04-2021, 21:47:42 »
Voorzitter,

Ik betreur het verlies van de heer V.R. Moljoen, echt een meerwaarde voor deze kamer. Wat ben ik blij dat mevrouw B. Rent ons vrouwen stemrecht heeft gegeven. Dan ga ik eens goed grabbelen en kijken wie ik de rode bal ga geven.

Overigens is de heer P.Y.H. Up alweer uitermate dom bezig door één van de drie stemgerechtigden als optie te noemen. Ik voel er zeker wel wat voor om gewoon meneer Up de kamer uit te sturen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #5 Gepost op: 30-04-2021, 21:55:57 »
Voorzitter,

Weg met meneer Up! Valse beschuldigingen vanuit hem richting mij slaan helemaal nergens op.
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #6 Gepost op: 30-04-2021, 21:56:29 »
Voorzitter,

Ik feliciteer alvast de populisten.
de groeten!



(voor de duidelijkheid, ik verlaat de kamer niet hoor..)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #7 Gepost op: 30-04-2021, 22:04:14 »
Voorzitter,

Dank voor het vertrouwen in de vrouwen ::bravo::

Ik ga nog eens goed nadenken op wie ik ga stemmen. Het lijkt namelijk al een verloren zaak voor de traditionele politici, maar het is nog niet voorbij.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #8 Gepost op: 30-04-2021, 22:12:59 »
Voorzitter,

Ik hoop dat de vrouwen beter zijn in het vinden van een populist. Want de afgelopen dagen hebben de mannen het duidelijk laten afweten in deze Kamer.

Dank u wel.
🜃

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #9 Gepost op: 30-04-2021, 22:17:43 »
Voorzitter,

Ik vraag met af waarom de heer B. Rent kiest voor deze kamerleden. Dit is in mijn ogen de populistische kliek. Het lijkt me duidelijk wie de populisten zijn, maar helaas werkt iedereen elkaar tegen

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #10 Gepost op: 30-04-2021, 23:54:07 »
Voorzitter, ik geloof dat dit nummer gepaster is voor de huidige burgemeester.


Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #11 Gepost op: 1-05-2021, 00:12:02 »
Voorzitter!

Voorzitter, ik geloof dat dit nummer gepaster is voor de huidige burgemeester.


We zullen wel zien hoe lang jij nog zal overleven zonder stemmen!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #12 Gepost op: 1-05-2021, 00:24:15 »
Daarnaast heb ik spijtig nieuws. Zojuist kreeg ik via een alert op mijn telefoon te horen dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
gelasterd is.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Nog veel succes!  ::bravo::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #13 Gepost op: 1-05-2021, 08:30:23 »
Voorzitter,

Ik hoop dat onze vrouwelijke Kamerleden de juiste keuze maken. Ik ben blij met de keuze van mevrouw Ent voor haar opvolger, dat wekt vertrouwen.

Dank u.
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #14 Gepost op: 1-05-2021, 09:28:03 »
Voorzitter,

Ik ben blij dat Monkeysuncle nog zo optimistisch is. Ikzelf zag vooral hoe Fabiann de macht gaf aan Brent, die een grote kans heeft populist te zijn, en aan Hillo, die Jaïr eruit heeft gehaald. We hadden nog geluk dat hij net marionet was geworden.

En nu geeft Brent de macht aan 2 onbetrouwbare kamerleden en geeft hem door aan Hillo.

En ik vrees er eigenlijk nog voor dat meerdere mensen domme fouten maken, maar het is uitermate verdacht.

Op dit moment zou ik dan toch adviseren om op Frank te stemmen. Tussen Brent, D*N, Kaaasje en Frank zitten nog 2 originele populisten. Ik hoop dat iedereen van de stemgerechtigden die betrouwbaar is (als die er nog zijn) dan op Frank stemt. Op een van jullie zelf mag ook, maar dat zal wel niet gebeuren.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #15 Gepost op: 1-05-2021, 11:25:20 »
Voorzitter,

Brtdm blijft (logischerwijs) de verdenking van MitchK weghalen, maar ik wil de stemgerechtigden er graag op wijzen dat die nog net zo verdacht is. In mijn ogen eerlijk gezegd nog verdachter én gevaarlijker, want hij heeft een confirmed goodie als duo ‘die we er liever nu niet uithalen’. Maargoed, ik ben die sukkel die Jaïr eruit haalde. ::)

Overigens als ik vandaag gekilled word, neem ik één van de stemmers op mij mee de kamer uit. Dus mochten bijvoorbeeld D*N en Kaaasje nu denken: hey, als we hem pakken dan neemt hij Mitch en brtdm mee, drie vliegen in één klap, dan hebben jullie het meaui mis! ;D
Nieky grab a life vest!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #16 Gepost op: 1-05-2021, 11:50:14 »
Voorzitter, ik geloof dat dit nummer gepaster is voor de huidige burgemeester.



Deze grap wou ik serieus ook maken.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #17 Gepost op: 1-05-2021, 12:09:32 »
Voorzitter,

Ik ben er een beetje klaar mee dat de heer B. rtdm mij constant verdacht loopt te maken zonder ook maar één goede reden. Voor mij zegt dat genoeg. Ik hoop dat de oma's aan de top dit mee zullen nemen in hun overwegingen.
Frankje Lapi

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #18 Gepost op: 1-05-2021, 12:12:16 »
Deze grap wou ik serieus ook maken.
BEVEILIGING!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 8 - Wordt het actie of ontslag?
« Reactie #19 Gepost op: 1-05-2021, 12:57:14 »
Voorzitter,

Voorzitter,

Ik ben er een beetje klaar mee dat de heer B. rtdm mij constant verdacht loopt te maken zonder ook maar één goede reden. Voor mij zegt dat genoeg. Ik hoop dat de oma's aan de top dit mee zullen nemen in hun overwegingen.


Nou.. 1 goede reden dan (die ik al tig keer heb genoemd):
Op basis van de Omtzigt en Jaïr weten we zeker dat er minstens 2 populisten zitten tussen D*N, Kaaasje, Brent, Mitch en Frank.
Dus het lijkt me extreem handig als we deze groep drastisch kleiner maken.

Van MitchK weet ik al dat hij Sigrid Kaag is.
En vandaag hebben D*N, Kaaasje en Brent als enige stemrecht, dus die zie ik vandaag niet vertrekken. Dus blijft er naar mijn idee maar 1 over en dat is de heer FrankLapidus.


Ik hoop op dit moment vooral dat Brent goed is en dat hij graag D*N en Kaaasje wil testen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?