Auteur Topic: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie  (gelezen 997 keer)

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
[RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Gepost op: 1-05-2021, 20:56:43 »
Geachte kamerleden.

De vrouwen hadden vandaag de macht in handen. Zij hebben er samen voor gekozen om C. Vans uit functie te zetten. Dit
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Daarnaast heb ik een spijtige mededeling.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #1 Gepost op: 1-05-2021, 20:57:12 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #2 Gepost op: 1-05-2021, 21:08:00 »
Gefeliciteerd hoor!

Uiteindelijk wel knap gedaan. Ik had erg lang niet gedacht dat zowel Brent als Frank als D*N als Kaaasje alle 4 populisten waren. Ik heb nog zo mijn best gedaan om überhaupt één van jullie eruit te krijgen...


Ik denk dat de combinatie van 7 populisten, slechts 2 á 3 stemmingen waar we informatie uit konden halen en het niet weten van hoeveel populisten er nog waren ons totaal kansloos maakten. De 'zekerheid' die we kregen van Omtzigt en Jaïr had daardoor ook weinig nut.

Toch heb ik me weer enorm vermaakt (en gefrustreerd).  ::bravo:: ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #3 Gepost op: 1-05-2021, 21:09:27 »
Voorzitter,

Ik wil u enorm bedanken voor dit prachtige spektakel! Ik heb er enorm van genoten. En van harte gefeliciteerd mijn medepopulisten. Ik ben stiekem wel erg blij dat ik mijn traktor thuis heb kunnen laten.

Dank u wel.

::bravo:: ::confettie:: ::bravo::
🜃

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #4 Gepost op: 1-05-2021, 21:12:09 »
Voorzitter,

Hartelijk dank voor de organisatie van dit dagenlange debat  ::bravo::

Ik heb enorm genoten.  ::joehoe::
 
Gefeliciteerd medepopulisten, wat waren we een leuke club!
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #5 Gepost op: 1-05-2021, 21:13:56 »
Ja maar dit was dus echt kansloos  ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #6 Gepost op: 1-05-2021, 21:27:36 »
Dank voor het leiden Aurynn, ik heb er zeker zeer van genoten! Fijn hoe (bijna) iedereen in het debatteren mee ging. De wisseling van burgemeester, met de verschillende beslisvormen vond ik een erg leuke afwisseling.


Maar als ik dit lijstje kijk, ben ik erg verbaasd dat Caroline van der Plas kennelijk een populist is? Ik heb Fabiann gezien en vrijgepleit, want Caroline stond tussen de gewone rollen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #7 Gepost op: 1-05-2021, 21:29:41 »
Fabiann is denk ik na nacht 4 veranderd door  Krol II.

Maar serieus... Je komt echt nooit van die Krol af hè.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #8 Gepost op: 1-05-2021, 21:32:16 »
Voorzitter!

Bedankt voor het organiseren, ik heb me enorm geamuseerd. Dat heb ik weer goed gedaan!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #9 Gepost op: 1-05-2021, 21:36:02 »
SORRY SORRY SORRY!  ::schaam::

Ik hoopte dat de wolven zouden denken dat ik Swifty zou beschermen en zij dus iemand anders uit de kamer zouden zetten en ik daardoor een extra dag informatie van haar kon winnen. Ik had 2 opties:
1. Swifty beschermen zodat ze nog 1x met zekerheid informatie kon delen, want ik mocht niet meerdere keren na elkaar dezelfde persoon beschermen.
2. Swifty niet beschermen zodat we nog 2x informatie konden krijgen, want dan zou ik haar de dag erna wel beschermen. Risico was dan dat het ook zo kon zijn dat de wolven haar toch uit de kamer zouden zetten en helaas gebeurde dat.

Ik had dat eigenlijk beter moeten inschatten, want het is niet zo dat een risico nemen het de populisten moeilijker had gemaakt in deze situatie. Ik had dus Wouter beschermd met de intentie Swifty de nacht erna te beschermen. Zij moest de kamer dus verlaten en in plaats van haar had ik dan mezelf beschermd omdat de kans dat ik beschermer zou zijn heel groot werd door mijn nachtelijke actie. Dit was dan weer wel een goede zet...

Ik was trouwens net op hetzelfde moment toen Swifty haar rol bekendmaakte mijn rol aan het bekendmaken in een bericht, maar heb het toen niet verstuurd omdat zij al eerder was en dat dan niet zo slim was.

Grappig trouwens om te weten dat ik Swifty echt al redelijk snel vertrouwde en haar al eerder een keer had beschermd  ;D

Goed gedaan, populisten! Aurynn bedankt voor het organiseren! Enorm leuk gedaan in dit thema: alle rollen en de besluitvormingen waren super!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #10 Gepost op: 1-05-2021, 21:39:22 »
Eigenlijk was dat de grootste pech, dat ik mijn bericht eerder verstuurde dan jij. Dan hadden we nog een nacht langer info gekregen. Al kreeg ik die nacht de info dat Brent Wybren van Haga was, dus heel veel schoten we daar nog niet mee op.

Echt, die Henk Krol, die blijft terugkomen he.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #11 Gepost op: 1-05-2021, 21:40:22 »
Heerlijk potje, beetje pech van Henk Krol. Topthema en een fijne host  ::bravo:: ::bravo::
Så hva gjør vi nå?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #12 Gepost op: 1-05-2021, 21:50:44 »
Ik ben stiekem wel blij dat mijn paranoia juist bleek te zijn.  ::schaam::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #13 Gepost op: 1-05-2021, 21:57:49 »
Ik ben stiekem wel blij dat mijn paranoia juist bleek te zijn.  ::schaam::
Ja, we zeiden nog in de populistenchat dat je het helemaal door had. ;D
🜃

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #14 Gepost op: 1-05-2021, 22:00:30 »
IK WIST HET. You ain't fooling me Kaaasje ::rofl::.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #15 Gepost op: 1-05-2021, 22:08:09 »
Achteraf kunnen we eigenlijk wel zeggen dat onze 'gelukstreffer' van Convans ons genekt heeft.
Als je Van Haga bent en je hoort dat de ziener een populist heeft gespot ga je uiteraard die rol overnemen, dat is gewoon het leukste. En dan krijg je ook nog eens diezelfde rol en mag je nog iemand populist maken.

Ik hoopte vooral dat Graus niet in de kamer zat.
Kaaasje had ik in het begin wel verdacht, maar ze deed goed mee en zei veel dingen waar ik het mee eens was, dus heb haar minder verdacht uiteindelijk. Ik vond Brent, Frank en D*N verdachter in ieder geval. En ja... op de laatste dag was het natuurlijk wel duidelijk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #16 Gepost op: 1-05-2021, 22:47:11 »
Oke ik snap er effe niks meer van. Brent heeft mijn rol overgenomen en werd populist en die heeft door mijn rol een nieuwe erbijgenomen?

Nou we hebben gewonnen wolfjes ::bravo::

En HOEZO GING IEDEREEN MEE MET CONVANS EN ZIJN NEP HINT! En zag fabiann ook een hint die er niet was! Ik ben nog steeds boos dat iedereen mee ging met die bullshit.

Voor de rest fantastisch potje! leuk thema en idee van hoe en wat en met voorzitter praten om het echter te maken, hulde aan jou aurynn ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #17 Gepost op: 1-05-2021, 22:55:20 »
Ik dacht dus eerst dat dit 'de hint' was:

Beste voorzitter,

Mag ik de heer Convans vragen waar zijn jasje is?


En als we het hebben over wolven. We hebben een nieuwe populatie wolven op de Veluwe. Dat is goed want dat houdt het natuurlijke ecosysteem in balans. Bent u daar dan niet voor?

U hoeft in ieder geval niet verder te zoeken, want er is een hele mooie site die ze in kaart brengt: https://www.wolveninnederland.nl/

Ik dacht dat D*N gezien had dat Convans Peter Kwint was en dat Convans hierdoor ook de hint zag.
Als je op de link klinkt zie je dit:


'Wolf gezien'. Ik dacht dus dat D*N een wolf heeft gezien...
En het bericht wat hij daarna plaatste was:

Voorzitter,

Ik weet niet of dit wel zo'n goed plan is. We hebben het hier eerder eens over gehad dat de stemming het wapen is van ons om ons te weren tegen populisten. Als we dit wapen verspillen aan iemand die er toch wel uitgaat dan geven we de populisten weer meer kansen. Ik zou dus pleiten voor een stemming richting iemand anders. Nog nader te bepalen wie. Druk opvoeren op de heer Chip ben ik overigens altijd een voorstander van.

Toen bleek dat D*N niet de ziener was, was ik ook even goed in de war.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #18 Gepost op: 1-05-2021, 23:00:19 »
 ::rofl::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #19 Gepost op: 1-05-2021, 23:33:14 »
::hyper::

Ondanks dat we als populisten enorm overpowered waren heb ik me echt mega goed vermaakt dit spel ;D stiekem de rol van Fabiann gejat en geclaimd waardoor zowel hij als ik vertrouwd werden, toen heel ‘dom’ Jaïr uitgeschakeld waarvan we het vermoeden hadden dat hij mogelijk de marionet geworden was. En ondertussen niet van MitchK afwijken. Was leuk om een keer de naïeve populist te mogen spelen!

Dank voor de organisatie Aurynn!

Wel jammer dat ik geen burgemeester mag zijn nu ::ohno::
Nieky grab a life vest!