Auteur Topic: [MCU] Nacht 1 - You were made to be ruled. In the end, you will always kneel.  (gelezen 718 keer)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Na een dag van overleg waarbij vooral de stem van Sanmol sterk aanwezig was, werd er een pakdrager gekozen. Chardo wandelde als een soort missionaris door de groep om de verfilmingen van ieders avonturen aan te prijzen, maar daar werd weinig op gereageerd, er werd vooral voorkeur uitgesproken en de stemming was vrij duidelijk.

De uitslag

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Trots stapt Mitch naar voren om het pak aan te trekken. Kostte wel even wat moeite:



Thanos kijkt streng. "MitchK, jij bent volgens de groep de meest waardige om in dit pak te stappen. Besef wel dat de enige manier om weer uit dit pak te komen is als winnaar, of als lijk."



"En nu is het echt tijd om te zien wie de sterkeren onder jullie zijn. Deze nacht heeft ieder z'n eigen plek maar het blijft niet stil. Er zullen slachtoffers vallen! Loki en zijn handlangers gaan op pad, maar wie zijn het?"

Thanos balt zijn vuist en met een blauwe flits is iedereen in een afgesloten kamer. Maar sommigen hebben een sleutel. Het belooft een onrustige eerste nacht te worden.


De volgorde van nachtelijke activiteiten is als volgt:

1 Hawkeye - cupido
2 Dr Strange - ziener
3 Captain America - beschermer
4 Wolven
5 Thor - jager
6 Scarlet Witch - heks
7 Nick Fury - cultleider

Dat wil zeggen dat de ziener wel iemand kan aanwijzen die diezelfde nacht overlijdt, maar dat Nick Fury geen overledene hoeft te recruteren en dat Scarlet Witch ook geen lijk hoeft om te brengen.

Deelnemers
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
My fall will be for you

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
We gaan beginnen!




Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Ik ben vrij teleurgesteld in iedereen. Ik had wel wat meer stemmen verwacht.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Sanmol, Dat pak was al heel oud, dus wees maar blij dat je hem niet hebt ::joehoe::
chipsverslaafde <3

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ondanks mijn stemmen op andere kandidaten wil ik nog even mijn volste vertrouwen in je uitspreken Mitch, proficiat! ::ok::

Wij hoeven nu verder niks te doen dus?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ondanks mijn stemmen op andere kandidaten wil ik nog even mijn volste vertrouwen in je uitspreken Mitch, proficiat! ::ok::

Wij hoeven nu verder niks te doen dus?

Klopt. Sommige nachten wel, andere nachten niet.
My fall will be for you

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
In de tussentijd kunnen we naar een paar van de beste MCU fights kijken.










Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
In de tussentijd kunnen we naar een paar van de beste MCU fights kijken.








Ik viel bij de eerste seconde in slaap
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Ik begrijp niet helemaal waarom je openbaar wilt verkondigen dat je slechte smaak hebt.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik wil al mijn stemmers bedanken! Deze verkiezing heeft duidelijk gemaakt dat een deel van de groep zeker een leider in mij ziet.

Een belangrijk deel van leiderschap is echter ook om je verlies te erkennen. Daarom heb ik na lang nadenken besloten om bij deze MitchK te feliciteren met deze overwinning. Veel succes met deze verantwoordelijke taak! Mocht je een luisterend oor of sparringspartner nodig hebben weet je me te vinden.