Auteur Topic: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold  (gelezen 3643 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #60 Gepost op: 21-05-2021, 17:46:58 »
Ik heb ook geen info gehad ::ohno:: ben wel benieuwd op welke manier die info gegeven is LM?

Ik kreeg informatie die naar de ziener leidt. Daarom hield ik dat nog een beetje geheimzinnig, want ik dacht: dan kan mijn bijdrage aan het spel zijn dat ik de ziener bescherm. Maar ja, dat is niet meer nodig na jouw onthulling  ::rofl::

Ennieweej, de hint was dat de ziener 1 van mijn stenen ook gekozen heeft en de ander juist niet. Dan blijven er zeven mensen over die niet de ziener kunnen zijn (waaronder wouterv). Dus deze 6 leken mij prima op te slachtofferen als zij verdachte acties uithaalden: Kaaasje, DRenzi, Monkatoky, Hans, D*N en Chardo. Overigens valt mij op dat van dit rijtje alleen DRenzi, Monkatoky en Hans een beetje een bijdrage aan het spel leveren. Dus die andere 3 hou ik op het verdachtelijstje.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #61 Gepost op: 21-05-2021, 17:47:41 »
Ik vind het raar dat Giorgio gister bijna de meeste stemmen kreeg en nu ineens voor niemand meer een optie is, terwijl wouter dus geen wolf was.

Deze reactie  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #62 Gepost op: 21-05-2021, 17:55:23 »
Sorry sorry sorry, heb een druk songfestival weekje dus daar dat ok niet veel zeg! Maar voor de gene die zeggen dat ik niet stem, ik stem juist elke keer wel ::trots:: oh en wouterv hoezo ben ik verdacht omdat ik ne aanwijs je was gewoon verdacht punt uit. Daarbij heb ik gewoon 2 wolven eruit gegooid. Dus die vlieg gaat niet op.


Maar zie dat de ziener bekend is en zegt dat timvdons villain is uiteraard ga ik mee!

Heb btw ook geen info gwhad uit mijn steentjes
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #63 Gepost op: 21-05-2021, 17:56:49 »
Ennieweej, de hint was dat de ziener 1 van mijn stenen ook gekozen heeft en de ander juist niet. Dan blijven er zeven mensen over die niet de ziener kunnen zijn (waaronder wouterv). Dus deze 6 leken mij prima op te slachtofferen als zij verdachte acties uithaalden: Kaaasje, DRenzi, Monkatoky, Hans, D*N en Chardo. Overigens valt mij op dat van dit rijtje alleen DRenzi, Monkatoky en Hans een beetje een bijdrage aan het spel leveren. Dus die andere 3 hou ik op het verdachtelijstje.

Aaah tijd voor een nieuw rondje drama opkloppen?  ;D Want je verdachtenlijstje is prut!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #64 Gepost op: 21-05-2021, 18:04:06 »
Oh sorry ik zie het nu, welke villain is Tim hillo?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #65 Gepost op: 21-05-2021, 18:09:55 »
Jammer, had gehoopt vandaag nog iets meer van Tim te horen om een idee te krijgen wie het waarschijnlijk niet is, maar ik ga het nu toch maar doen.

Ik ben de ziener en Tim (nacht4) is een villain. Bij Hans (nacht 3) kreeg ik ‘hero’ (maar kan dus nog neutral zijn). Verder heb ik Swifty (nacht 1) en Jacco (nacht 2) bekeken maar die zijn al deaud.

Ik raad iedereen dus sterk aan op Tim te stemmen. Dan hebben we nog twee villains over. Ik vraag de beschermer ook om voor zekerheid te gaan en mij te beschermen vannacht. Dan hebben we morgen nog extra info en kan de leerlingziener het daarna hopelijk overnemen!

Ik ga maar vanuit dat je de waarheid spreekt, en bij deze ga ik mee. Mocht het niet kloppen dan stem ik morgen op jouw 😜

Mijn stem gaat dus voor de 2de keer naar Timvdons

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #66 Gepost op: 21-05-2021, 18:21:48 »
Ik blijf op Chipie stemmen, die jongen is erg verdacht!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #67 Gepost op: 21-05-2021, 18:25:02 »
Ik blijf op Chipie stemmen, die jongen is erg verdacht!
Heb je nog geheime hints gevonden? ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #68 Gepost op: 21-05-2021, 18:27:48 »
Heb je nog geheime hints gevonden? ::vergroot::

Dat kan ik nu nog niet vertellen!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #69 Gepost op: 21-05-2021, 18:34:16 »
Aaah tijd voor een nieuw rondje drama opkloppen?  ;D Want je verdachtenlijstje is prut!

Ik maak geen drama, de info die ik gekregen heb gaat over wie geen ziener is. Dus tenzij je nu alsnog bekend wil maken dat je de ziener bent.....?

En het is objectief te zien dat jij minder actief bent tot nu toe dan die andere namen.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #70 Gepost op: 21-05-2021, 18:37:52 »
Ja ik vind ook dat we op D*N moeten gaan na deze ronde LM ::hypocriet::

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #71 Gepost op: 21-05-2021, 18:41:47 »
Ja ik vind ook dat we op D*N moeten gaan na deze ronde LM ::hypocriet::

Ga nou eens mee op Brent!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #72 Gepost op: 21-05-2021, 18:41:53 »
Hillo speelt deze kaart als villain om Tim eruit te werken , maar dan had de echte Ziener zich allang laten horen lijkt me.

Hoe dan ook hebben we iets waar we op kunnen voortborduren.

Stem gaat naar TimvDons
« Laatst bewerkt op: 21-05-2021, 18:46:50 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #73 Gepost op: 21-05-2021, 18:43:37 »
Ik maak geen drama, de info die ik gekregen heb gaat over wie geen ziener is. Dus tenzij je nu alsnog bekend wil maken dat je de ziener bent.....?
Maar je schuift wel drie namen naar voren. Die naar mijn mening alle drie redelijk onverdacht tot totaal niet verdacht zijn  ::vergroot::

Citaat
En het is objectief te zien dat jij minder actief bent tot nu toe dan die andere namen.
Sue me
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #74 Gepost op: 21-05-2021, 18:44:25 »
Vandaag beide kinderen thuis dus iets minder tijd om met weerwolven bezig te zijn,, maar ik volg hillo op timvdons.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #75 Gepost op: 21-05-2021, 18:49:53 »
Vandaag beide kinderen thuis dus iets minder tijd om met weerwolven bezig te zijn,, maar ik volg hillo op timvdons.

Hebben Chipie en Jacco zich wat gedragen?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #76 Gepost op: 21-05-2021, 18:58:43 »
Ennieweej, de hint was dat de ziener 1 van mijn stenen ook gekozen heeft en de ander juist niet. Dan blijven er zeven mensen over die niet de ziener kunnen zijn (waaronder wouterv). Dus deze 6 leken mij prima op te slachtofferen als zij verdachte acties uithaalden: Kaaasje, DRenzi, Monkatoky, Hans, D*N en Chardo. Overigens valt mij op dat van dit rijtje alleen DRenzi, Monkatoky en Hans een beetje een bijdrage aan het spel leveren. Dus die andere 3 hou ik op het verdachtelijstje.
en eens met D*N dat dit lijstje prut is. Hoezo verdenk je Chardo nog??

(Die voor hillos reveal duidelijk al niet de ziener was...)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #77 Gepost op: 21-05-2021, 20:11:23 »
Ik ga maar vanuit dat je de waarheid spreekt, en bij deze ga ik mee. Mocht het niet kloppen dan stem ik morgen op jouw 

Mijn stem gaat dus voor de 2de keer naar Timvdons
Ik vertrouw Monkatoky niet helemaal.
"Ervan uitgaan dat je de waarheid spreekt": niemand spreekt hillo tegen, dus ik vertrouw hem. Waarom zou je zijn rol als ziener nog enigszins in twijfel trekken als vrijwel iedereen al met 'm mee is gegaan.

En nu benadrukken dat je voor de tweede keer op Tim stemt, om een soort van hard te maken dat je al eerder op hem stemde en dus goed bent. Terwijl: toen je dat eerder deed, ging het tussen Fabiann en Chardo en enkele andere random stemmen, dus jouw ene stem op Tim maakte toen niet echt veel impact.

Ik ben bang te sterven vannacht, dus ik deel dit nu maar even haha.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #78 Gepost op: 21-05-2021, 20:14:28 »
Ik vind het raar dat Giorgio gister bijna de meeste stemmen kreeg en nu ineens voor niemand meer een optie is, terwijl wouter dus geen wolf was.
uhm.. maar uhm Giorgo is toch dood door de heks?  ::rofl::

Iets gemist omdat je toch wel wist wie dood ging als villain?

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #79 Gepost op: 21-05-2021, 20:35:34 »
Ik vertrouw Monkatoky niet helemaal.
"Ervan uitgaan dat je de waarheid spreekt": niemand spreekt hillo tegen, dus ik vertrouw hem. Waarom zou je zijn rol als ziener nog enigszins in twijfel trekken als vrijwel iedereen al met 'm mee is gegaan.

En nu benadrukken dat je voor de tweede keer op Tim stemt, om een soort van hard te maken dat je al eerder op hem stemde en dus goed bent. Terwijl: toen je dat eerder deed, ging het tussen Fabiann en Chardo en enkele andere random stemmen, dus jouw ene stem op Tim maakte toen niet echt veel impact.

Ik ben bang te sterven vannacht, dus ik deel dit nu maar even haha.

De ziener mag vannacht met alle liefde mijn rol bekijken, dan hoef je daar niet meer druk over te maken 😉