Auteur Topic: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold  (gelezen 3640 keer)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Gepost op: 20-05-2021, 20:40:07 »
Na de explosieve vorige nacht was Captain America, deze keer ook gewapend met een hamer, klaar om weer iemand te beschermen. In de gloed van de stenen die zijn nietsvermoedende beschermeling had gekozen, hield hij de wacht.

Maar de volgende dag bleek dat hij wederom niet juist gekozen had. Met wonden die door messen of klauwen gemaakt konden zijn, werd het lichaam gevonden van


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De groep werd steeds kleiner en men begon elkaar steeds meer te wantrouwen. Wel hadden sommigen weer wat informatie gekregen en was Nebula inmiddels zozeer gewend aan een groep die dan weliswaar elkaar niet vertrouwde, maar die haar tenminste niet martelde, dat ze haar doodswens liet varen en even hard mee ging zoeken naar de overgebleven slechteriken.



En het is oppassen voor de woede van Baby Groot!




Nebula is toegetreden tot het goede kamp. Deadline voor het stemmen is 20.30.

Deelnemers
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
My fall will be for you

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #1 Gepost op: 20-05-2021, 21:14:56 »
Wijze Iron Man, wat moeten we nu doen?

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #2 Gepost op: 20-05-2021, 21:27:37 »
Wijze Iron Man, wat moeten we nu doen?

Mij volgen en die duivelse Brent eruit stemmen lijkt me wel leuk.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #3 Gepost op: 20-05-2021, 21:38:31 »
Ricardo startte als eerste met Giorgio noemen (Giorgio was onschuldig-)
Monkatoky noemde mij en JaccoS als verdachte (beide waren onschuldig),
MrChipie stemt als eerste op mij.

De mensen die daarna gevolgd zijn in mij vind ik niet persé verdacht aangezien ik redelijk verdacht werd en de wolven mss liever mij erin hebben dan Giorgio?
klaar voor de strijd

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #4 Gepost op: 20-05-2021, 21:59:04 »
Hoezo is Monkatoky onschuldig? Of wat heb ik gemist?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #5 Gepost op: 20-05-2021, 22:04:26 »
Hij noemde mij en Jacco's als verdacht. Zowel Jaccos als ik zijn bewezen heroes.
klaar voor de strijd

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #6 Gepost op: 20-05-2021, 22:23:29 »
Hij noemde mij en Jacco's als verdacht. Zowel Jaccos als ik zijn bewezen heroes.

Oh sorry ik las het verkeerd. Ik dacht Monkatoky en Jacco onschuldig.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #7 Gepost op: 20-05-2021, 22:27:45 »
Mij volgen en die duivelse Brent eruit stemmen lijkt me wel leuk.

Kun je een keer een verklaring geven voor je keuzes en ook een goede? Er zijn nog minimaal 3 villains, niet 1.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #8 Gepost op: 20-05-2021, 22:37:47 »
Ik snap dat ik door mijn keuzes verdacht ben geworden, en heb het tot nu fout gehad. En ze hebben mij niet vermoord om mij het volgende slachtoffer te maken.

Als je er goed na kijkt, kun je beter iemand die als verdacht word beschauwd in het spel houden.

Ik denk dat de wolven zich hebben opgesplitst over de kamers.

Had het druk met de muiterij, dat is het leven als een ruimte piraat

« Laatst bewerkt op: 20-05-2021, 22:42:36 door Monkatoky »

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #9 Gepost op: 20-05-2021, 22:51:11 »
Dankzij mijn stenen weet ik van 7 mensen dat er een grotere kans is dat één van hen bij de villains hoort. Van de drie potentiële slechteriken die wouter heeft genoemd (Ricardo, Monkatoky en Mrchipie) staan alleen Monkatoky in dat rijtje.

Als ik dan naar Monkatoky's reactie hierboven kijk, dan vind ik zijn verdediging vrij zwak. Hij (of zij, sorry geen idee  ::schaam::) kan blijkbaar met zijn stemgedrag niets hardmaken, dus dan maar zeggen 'de slechteriken willen mij waarschijnlijk niet vermoord om mij het slachtoffer maken'. Veel logischer lijkt me dan dat ze je niet vermoorden omdat je een soortgenoot bent  ::vergroot::

Kortom: ik zet voorlopig mijn stem op Monkatoky zodat ik niet zoals de vorige dag vergeet om te stemmen. Maar ik ben zeker nog te beïnvloeden mochten mensen met goede argumenten komen om mijn stem te wijzigen. En bij deze de oproep aan mensen om misschien wat info uit de stenen te delen. Let wel op dat je daarmee de baddies niet per ongeluk waardevolle info geeft.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #10 Gepost op: 20-05-2021, 23:02:05 »
Dankzij mijn stenen weet ik van 7 mensen dat er een grotere kans is dat één van hen bij de villains hoort. Van de drie potentiële slechteriken die wouter heeft genoemd (Ricardo, Monkatoky en Mrchipie) staan alleen Monkatoky in dat rijtje.

Als ik dan naar Monkatoky's reactie hierboven kijk, dan vind ik zijn verdediging vrij zwak. Hij (of zij, sorry geen idee  ::schaam::) kan blijkbaar met zijn stemgedrag niets hardmaken, dus dan maar zeggen 'de slechteriken willen mij waarschijnlijk niet vermoord om mij het slachtoffer maken'. Veel logischer lijkt me dan dat ze je niet vermoorden omdat je een soortgenoot bent  ::vergroot::

Kortom: ik zet voorlopig mijn stem op Monkatoky zodat ik niet zoals de vorige dag vergeet om te stemmen. Maar ik ben zeker nog te beïnvloeden mochten mensen met goede argumenten komen om mijn stem te wijzigen. En bij deze de oproep aan mensen om misschien wat info uit de stenen te delen. Let wel op dat je daarmee de baddies niet per ongeluk waardevolle info geeft.

Zal je ook de rest van de namen kunnen delen, ook handige informatie voor de rest

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #11 Gepost op: 20-05-2021, 23:04:33 »
Zal je ook de rest van de namen kunnen delen, ook handige informatie voor de rest

Daar wacht ik nog even mee.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #12 Gepost op: 20-05-2021, 23:12:56 »
Mij volgen en die duivelse Brent eruit stemmen lijkt me wel leuk.
Misschien moeten we maar eens nadenken waarom onze burgemeester nog leeft op dag 5 als hij geen villain zou zijn!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #13 Gepost op: 20-05-2021, 23:14:14 »
Misschien moeten we maar eens nadenken waarom onze burgemeester nog leeft op dag 5 als hij geen villain zou zijn!

Geen van jullie beide staat op de lijst van zeven, dus ik zou me op andere doelwitten focussen.

@Brent heb jij info gekregen?

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #14 Gepost op: 20-05-2021, 23:21:29 »
Misschien moeten we maar eens nadenken waarom onze burgemeester nog leeft op dag 5 als hij geen villain zou zijn!

Haha dat vraag ik me oprecht ook af ::jaja:: Misschien kan jij mij het vertellen wolfje?

Ik verdenk Brent omdat hij precies hetzelfde speelt als vorig potje waar hij wolf was.

Monkatoky zou kunnen, maar ik denk het niet. Ook door zijn vele vragen die hij stelt. Zou slim zijn, maar ik denk dat hij die vragen eerder bij zijn medewolven zou neerleggen.

Verder heb ik nu geen tijd maar probeer ik morgen een overzicht te maken voor mezelf metijn analyses. Ik heb dit weekend mijn verjaardag en er komen mensen verspreid langs waardoor ik weinig tijd heb om heel actief te zijn



Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #15 Gepost op: 20-05-2021, 23:27:07 »
Dankzij mijn stenen weet ik van 7 mensen dat er een grotere kans is dat één van hen bij de villains hoort. Van de drie potentiële slechteriken die wouter heeft genoemd (Ricardo, Monkatoky en Mrchipie) staan alleen Monkatoky in dat rijtje.

Wat is dit?! Ik heb helemaal geen informatie gekregen van mijn stenen.

Ik heb dit weekend mijn verjaardag en er komen mensen verspreid langs waardoor ik weinig tijd heb om heel actief te zijn

Mooi moment om je te lynchen.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #16 Gepost op: 20-05-2021, 23:30:26 »
Wat is dit?! Ik heb helemaal geen informatie gekregen van mijn stenen.

Mooi moment om je te lynchen.

Ik heb ook geen info ontvangen maar misschien heeft dat te maken met de stenen die je hebt gekozen

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #17 Gepost op: 20-05-2021, 23:49:25 »
Zal ik een overzicht maken wie welke stenen had?

Als iedereen dan wil aangeven of  ze (en eventueel welke) informatie hebben gekregen. Dan weten we eventueel welke stenen informatie gaven

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #18 Gepost op: 20-05-2021, 23:52:49 »
Oh sorry ik las het verkeerd. Ik dacht Monkatoky en Jacco onschuldig.

Eerst ga je mee en vind je me verdacht


Monkatoky zou kunnen, maar ik denk het niet. Ook door zijn vele vragen die hij stelt. Zou slim zijn, maar ik denk dat hij die vragen eerder bij zijn medewolven zou neerleggen.

En een paar secondes later vind je me niet meer verdacht 🤨

Ik vind je het spel op een bijzondere manier spelen

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MCU] Dag 5 - Let me put you on hold
« Reactie #19 Gepost op: 20-05-2021, 23:58:37 »
Zal ik een overzicht maken wie welke stenen had?

Als iedereen dan wil aangeven of  ze (en eventueel welke) informatie hebben gekregen. Dan weten we eventueel welke stenen informatie gaven

Heb ik al gedaan:


Als ik iets verkeerds heb opgeschreven, geef het even aan dan pas ik het aan.
« Laatst bewerkt op: 21-05-2021, 00:03:34 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?