Auteur Topic: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain  (gelezen 3519 keer)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Gepost op: 24-05-2021, 21:32:52 »
Berustend legde Stephen Strange zich neer op zijn bed. "Mijn tijd zal vast wel gekomen zijn." Even een boek erbij en wachtend of het einde kwam.



Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Nog één te gaan, de groep voelt zich al zeker. Maar Nick Fury is druk bezig en wellicht zijn velen onder jullie al gerecruteerd.

Black Panther heeft vandaag een extra stem. Deadline voor het stemmen is 20.30.

Deelnemers
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
My fall will be for you

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #1 Gepost op: 24-05-2021, 21:37:58 »
Was helaas te verwachten.

Het volgende is me opgevallen:
De laatste 3 wolven zaten allemaal in een andere kamer.
Waarschijnlijk opgesplitst over alle kamers omdat ze niet wisten wat het inhield.

Kamer Ebony Maw
1 hillo☠️
2 Chardo🕷🕸
3 Giorgio☠️
4 Ricardo
5 Convans
6 Brent

Kamer Cull Obsidian
1 DRenziboy
2 Hautoa🐺
3 JaccoS☠️
4 Molfreak Arno☠️
5 Kaaasje
6 Sanmol☠️

Kamer Proxima Midnight
1 D*N
2 Hadewychisdemol
3 putyourHANSup!
4 wouterv🌳
5 Aurynn
6 TimvDons🐺

Kamer Corvus Glaive
1 Monkatoky
2 michael90
3 MitchK🐺
4 LuchtManiak
5 Miek1999☠️
6 mrchipie

Dat betekent dat er waarschijnlijk in de eerste kamer nog een wolf bevind, chardo is het niet. Dus dan gaat het tussen Ricardo , Brent en convans

Chardo heeft een hint gehad dat er geen aartsvijand bij hem in de kamer zit, en dat kan kloppen aangezien de laatste wolf helemaal geen aartsvijand heeft.
« Laatst bewerkt op: 24-05-2021, 21:54:23 door Monkatoky »

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #2 Gepost op: 24-05-2021, 21:46:37 »
Eens even goed nadenken wat ik met mijn dubbele stem ga doen vandaag  ;D

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #3 Gepost op: 24-05-2021, 21:55:01 »
Ik zou het niet heel slim vinden van de wolven als ze allemaal in een aparte kamer zaten tho

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #4 Gepost op: 24-05-2021, 21:56:48 »
Ik zou het niet heel slim vinden van de wolven als ze allemaal in een aparte kamer zaten tho

Is idd niet slim maar het valt me wel op! Heb jij een idee 💡

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #5 Gepost op: 24-05-2021, 21:58:23 »
Is idd niet slim maar het valt me wel op! Heb jij een idee 💡
Op dit moment in het spel is het vaak wel handig om terug te kijken naar de eerdere stemmingen. Daaruit valt vaak wel op te maken wie zeker geen wolf zijn en wie juist wel een goede kans maken

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #6 Gepost op: 24-05-2021, 22:01:11 »
Op dit moment in het spel is het vaak wel handig om terug te kijken naar de eerdere stemmingen. Daaruit valt vaak wel op te maken wie zeker geen wolf zijn en wie juist wel een goede kans maken

Heb ik gister gedaan en één paar van mijn verdachten zitten dus ook in de eerste kamer, 100% zeker ben ik niet, Maar verder heb ik nu geen andere data

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #7 Gepost op: 24-05-2021, 22:10:42 »
Maar hoe weten we die hint?  ik heb nergens geen hint gekregen bij kamers of stenen
chipsverslaafde <3

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #8 Gepost op: 24-05-2021, 22:13:38 »
Op dit moment in het spel is het vaak wel handig om terug te kijken naar de eerdere stemmingen. Daaruit valt vaak wel op te maken wie zeker geen wolf zijn en wie juist wel een goede kans maken

Dan komt een overzicht natuurlijk als geroepen ;):


Hier valt voor mij voornamelijk Convans op, stemt zeker wel, maar niet met de menigte mee. Roept ook al een poos dat mrchipie de wolf wel moet zijn.

Dan heb je Brent, Hanteert dezelfde strategie alleen minder subtiel en luidruchtig.

Als laatste Ricardo, het voelt voor mij als een wolf aan, kan niet zeggen waarom, maar zat toevallig ook in die kamer. Het niet stemmen kan ook strategie zijn om zijn medewolven niet onder de bus te hoeven gooien.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #9 Gepost op: 24-05-2021, 22:19:44 »
Ik zal straks wel eens kijken, maar het is gewoon een kwestie van strepen denk ik. Iedereen die op Mitch is gegaan vorige ronde is normaal gezien geen wolf. Alleen de laatste 2 personen die op hem stemden zouden in theorie nog kunnen als de wolven hoopten dat we iedereen die op Mitch stemde nu zouden wegstrepen  :P

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #10 Gepost op: 24-05-2021, 22:23:59 »
Ik zal straks wel eens kijken, maar het is gewoon een kwestie van strepen denk ik. Iedereen die op Mitch is gegaan vorige ronde is normaal gezien geen wolf. Alleen de laatste 2 personen die op hem stemden zouden in theorie nog kunnen als de wolven hoopten dat we iedereen die op Mitch stemde nu zouden wegstrepen  :P

Maar iedereen stemde toch op mitch omdat hij jarig was 😂

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #11 Gepost op: 24-05-2021, 23:10:05 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Allereerst kunnen we wouterv wegstrepen omdat hij als Baby Groot is bevestigd. Aurynn en Hans zijn als hero bevestigd door ziener Hillo en kunnen dus ook weg ::ok:: Dan kijk ik naar de stemmingen en streep ik Chardo, Kaaasje, DRenzi en Chipie weg omdat zij zowel op Mitch als op Fabiannn hebben gestemd. Verder streep ik mezelf weg omdat ik van mezelf weet dat ik het niet ben, maar ja als jullie mij er bij willen zetten prima. Houden we 7 personen over:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dan valt me op dat Brent en Convans niet meestemmen op Tim bij dag 5 terwijl ze eigenlijk heel simpel op hem hadden kunnen volgen. Juist doordat ze iemand anders kiezen ben ik geneigd ze weg te strepen, maar dat is meer een persoonlijk gevoel. Ricardo stemt helemaal niet die dag en ook een dag later wanneer Mitch eruit gaat stemt hij niet. Dus 2x op het moment dat een wolf uit het spel gaat vergeet hij te stemmen? Verder valt me niet direct iets op aan het overzicht.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #12 Gepost op: 24-05-2021, 23:26:26 »
Brent en Mitch zaten elkaar steeds uit te dagen. Tenzij ze echt volle vertrouwen hebben dat dit somehow uitpakt, denk ik niet dat Brent een villain is.

Bij Convans heb ik Nabula vibes, omdat hij na dag 4 opeens meer kon zeggen dan zijn stem.

HIDM claimde Vision met wat info die een leek niet zomaar zou kunnen weten.

Dat D*N en Ricardo allebei op het randje gaan zou kunnen zeggen dat ze niet gemotiveerd genoeg zijn om actief mee te doen en dus geen teamgenoten hebben die ze pushen, noch dat ze een rol met een speciale vaardigheid hebben.

LuchtManiak had dat ding met de Infinity Stones, waarvan hij nu wel eens mag opbiechten wat dat voor hint was.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #13 Gepost op: 24-05-2021, 23:32:36 »
Hallo, ik ben niet zo'n domme wolf om al 2 lunchen te laten mislukken hoor  ::rofl::

Trouwens ook wel grappig dat de 2 mensen die ik als verdacht bestempelde mij nu heel erg verdacht vinden.
Dat sterkt mijn vermoedens dat de laatste wolf tussen deze 2 mensen zit.
« Laatst bewerkt op: 24-05-2021, 23:34:17 door Convans »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #14 Gepost op: 24-05-2021, 23:46:09 »
Ik stem alvast even op Convans zodat ik niet dood ga ;D. Kan hem nog veranderen maar de discussie komt vaak pas op gang als ik aan het werk ben en niet meer op tijd kan stemmen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #15 Gepost op: 25-05-2021, 02:07:24 »
Ik flop wel even door niet te stemmen. Jammer dat mijn zogenaamde bluf dat ik captain was en Hillo bewust niet had beschermd niet is overgenomen. Ik weet nog niet wie de laatste wolf is. Ik hoor Bidsprinkhanen en Krekels chirpen in mijn hoofd. Toch ga ik alvast stemmen zodat ik in ieder geval iets heb. Geen onderbouwde keuze want gewoon een naam, maar ik vond Mrchipie best wel arrogant overkomen met het argument dat hij wel eventjes de wolven eruit heeft gewerkt. Zo kan ik het me in ieder geval niet herinneren.
Så hva gjør vi nå?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #16 Gepost op: 25-05-2021, 03:13:21 »
Like dat is gewoon zo ricardo, ik ben zelfs gestart met mitch ::rofl:: Dus echt stop met floppen aub.


Ik vind convans ook al de hele tijd raar doen, natuurlijk weer mij pakken typische flop wolf voor dit potje. ik stem op convans
chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #17 Gepost op: 25-05-2021, 06:50:35 »
Ik stem voorlopig op Ricardo, aangezien hij twee avonden terug maar bleef herhalen dat de ziener zich openbaar moest maken. Met zijn Captain America claim wilde hij die rol misschien ook uitlokken om te openbaren. Om die redenen - plus de redenen van DRenzi stem ik voorlopig op hem.

Verdere verdachten zijn: D*N (als gevaarlijke neutral of villian, Convans en Chardo.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #18 Gepost op: 25-05-2021, 08:01:51 »
Like dat is gewoon zo ricardo, ik ben zelfs gestart met mitch ::rofl:: Dus echt stop met floppen aub.


Ik vind convans ook al de hele tijd raar doen, natuurlijk weer mij pakken typische flop wolf voor dit potje. ik stem op convans


 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #19 Gepost op: 25-05-2021, 09:32:11 »
Ricardo
Voordat ik het weer vergeet. Kan het altijd nog wijzigen als er een beter alternatief is.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!